Zorgen maken heeft nu ook nog weinig zin. En zo denkt mijn ouwe er ook over. Overigens begeleid hij stagiaires over bepaalde gebieden van Nederland. Dus echt les geven doet hij niet. Wel gaan 2 op de 3 instructeurs eruit. Of hij daar bij zit weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie het wel, kan me wel verschrikkelijk druk gaan maken maar daar schiet ik niets mee op. Hoe is het nieuws trouwens bij je vader aangekomen? De sportorganisatie moet ook aardig inleveren.
Nee, dan ben je te duur...quote:Oud, heul oud!
Altijd beter dan een granaat de zandbak inschieten...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
Zekers! Ik heb tijdens een oefening jaren geleden 50% van een eenheid de dood in gejaagd. Dit omdat ik de windrichting verkeerd had geplot. Er stonden dus mensen onbeschermd in een besmet gebied.
Ja. Naar ik weet was dat het 11de.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd beter dan een granaat de zandbak inschieten...
Dat verhaal zul jij ook wel kennen denk ik.
Ik weet niet hoe oud hij is, maar die geruchten gonzen al een tijdje rond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:46 schreef Maitje het volgende:
Zorgen maken heeft nu ook nog weinig zin. En zo denkt mijn ouwe er ook over. Overigens begeleid hij stagiaires over bepaalde gebieden van Nederland. Dus echt les geven doet hij niet. Wel gaan 2 op de 3 instructeurs eruit. Of hij daar bij zit weet ik dus niet.
Hij zegt gewoon 1 juli afwachten, en meer kun je ook niet doen.
En anders kijken of die vervroegd met pensioen kan.. al betwijfel ik dat..
Kut...quote:Nee, dan ben je te duur...
Volgend jaar 50 ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is, maar die geruchten gonzen al een tijdje rond.
Jammer he!quote:Kut...
Hmmm, nog te jong denk ik. Maar dat is afwachten.quote:
quote:Jammer he!
Dat was mazzel hebben.quote:
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmmm, nog te jong denk ik. Maar dat is afwachten.
Bonuskaart of airmiles?quote:
Dan moet je echt naar een ander topic. Hier is een serieus gesprek bezig, geen troll te vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef jankaas020 het volgende:
Zo de popcorn is warm, tijd voor flim!
nom nom nom, popcorn !!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef jankaas020 het volgende:
Zo de popcorn is warm, tijd voor flim!
Jaaaah!!! Whisky, sigaren en rode wijn voor mij!quote:
Is mijn vermoeden juist? Was het het 11de?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, en heel toevallig ken ik de VRO van dat moment.
Alleen als ik bij het bereiken van dat aantal kwaliteits posts mod ga worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaaaah!!! Whisky, sigaren en rode wijn voor mij!
Weet ik niet zeker (wie of wat is nooit verteld aan mij), het is gebeurd tijdens een SOMS waar ik ook aanwezig was, maar ja dan zaten alle afdelingen daar... Toen hadden we nog geen gebrek aan art.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is mijn vermoeden juist? Was het het 11de?
300+ stukken waar is die tijd gebleven. Over een paar maanden hebben we er nog 18.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker (wie of wat is nooit verteld aan mij), het is gebeurd tijdens een SOMS waar ik ook aanwezig was, maar ja dan zaten alle afdelingen daar... Toen hadden we nog geen gebrek aan art.
Van mij heb je een positieve aanbevelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als ik bij het bereiken van dat aantal kwaliteits posts mod ga worden.
Ja, kutzooi...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
300+ stukken waar is die tijd gebleven. Over een paar maanden hebben we er nog 18.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van mij heb je een positieve aanbeveling
Wat dat betreft snap ik het gevoel van Pumatje. Ik zou bijna gaan janken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, kutzooi...En geen tanks meer, ellende.
Aloha! Jou ken ik nog niet! Wil je je even voorstellen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef forpro het volgende:
@Cobra4,
binnen CLSK is geen besluit genomen mbt CBRN, dus dat is een beetje voorbarig. sterker nog, gelet op ICMS wordt het alleen maar belangrijker, vandaar de uitbreidingen in Vught.
Natuurlijk zal het evt civiel worden van EHV wel gevolgen hebben voor alle ondersteunende diensten, maar als je niet aan de Vlb EHV gebakken zit of op de OT staat maakt dat weer niet uit
Heeft hij al lang en breed gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aloha! Jou ken ik nog niet! Wil je je even voorstellen?
ICMS blijft een pluspunt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef forpro het volgende:
@Cobra4,
binnen CLSK is geen besluit genomen mbt CBRN, dus dat is een beetje voorbarig. sterker nog, gelet op ICMS wordt het alleen maar belangrijker, vandaar de uitbreidingen in Vught.
Natuurlijk zal het evt civiel worden van EHV wel gevolgen hebben voor alle ondersteunende diensten, maar als je niet aan de Vlb EHV gebakken zit of op de OT staat maakt dat weer niet uit
Wat dat betreft zie ik 1 juli met angst en beven tegemoet. Als het hier dicht gaat zal het me jeuken, veel verder weg kunnen ze mij toch niet plaatsen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik het gevoel van Pumatje. Ik zou bijna gaan janken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft hij al lang en breed gedaan volgens mij.
Tot je het meerendeel ook privé kent. Kijk ja, er zijn altijd uitzonderingen... Maar laten we dat vooral uitzonderingen blijven noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Werkte bij een supermarkt, bijna alle part-timers (jongens en meisjes) deden HBO of universitaire opleiding of andere studie naast hun bijbaantjeSommige werken er nogsteeds omdat ze aan een 2e hbo zijn begonnen....
Dus zo dom hoeft echt niet, en kassa is echt zulke geestdodend werk dat je op de auto pilot staat, en soms wel extreem domme foutjes maakt. Ik denk dat we dat allemaal wel kennen...
Cobra als mod !!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Lotusss het volgende:
Van mij heb je een positieve aanbeveling
Pics ter ondersteuning van mijn claim!quote:
Boven de 15 graden mag je in korte kleding.. hier is het nog 20quote:
Nee, dat zal ik jullie niet aan doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics ter ondersteuning van mijn claim!
Alleen mij.quote:
Whehe nopequote:
Loopt gij niet meer hard dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Korte broek aan bedoel je?
Hardlopen...
"chauf, gas er op" werkt altijd wel.quote:
quote:
Jah i know maar op de kazerne zitten nog niet zo veel korte broek dragers... als je er dan als enige met korte broek tussen gaagt staan... njaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef Maitje het volgende:
Boven de 15 graden mag je in korte kleding.. hier is het nog 20!
Yep, dat is de grootste angst van ons allemaal denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef forpro het volgende:
meest onzekere en vervelende factor blijft de numerus fixus. opgedrongen door de ambtelijke top waarschijnlijk omdat men niet teveel militairen daar wil hebben. als er idd wordt gezegd: OPCO x, jij mag nog maximaal zoveel Kap, Lt, AOO, SM etc hebben wordt het nog leuk. nmm totaal niet gebaseerd op een visie. gaan we binnen de OPCO's elkaar nog bevechten, wie die laatste rang van een bepaalde soort mag hebben.....
Dat herinnert me aan een chauf bij de veld... "GAS, GAS, GAS!!!!!" Waarbij het stuk in volle vaart er vandoor ging.quote:
Hahaha.. Nope.. geen foto'squote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]maar ik weet zeker dat mijn claim klopt.
Lui beestquote:
Daar heb ik skijt aan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah i know maar op de kazerne zitten nog niet zo veel korte broek dragers... als je er dan als enige met korte broek tussen gaagt staan... njaje snapt wat ik bedoel
Und? Daar heb ik niks aan. Als jij dat gaspedaal maar ver genoeg kan intrappen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben chauf, en doe tevens sportwedstrijden wielrennen, atb, speedmarsen en hardlopen
Ik ben al een te-gemotiveerd buitenbeentje, zo nu en dan is het verstandig om een beetje te blendenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
Daar heb ik skijt aan!
Ik ben ff lopen.. joe!
Dat is dus ook de grootste ellende waar we mee zitten, vwb werkzaamheden zit iedereen prima, maar dat fucking NF is het struikelblok en de onzekerheid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef forpro het volgende:
meest onzekere en vervelende factor blijft de numerus fixus. opgedrongen door de ambtelijke top waarschijnlijk omdat men niet teveel militairen daar wil hebben. als er idd wordt gezegd: OPCO x, jij mag nog maximaal zoveel Kap, Lt, AOO, SM etc hebben wordt het nog leuk. nmm totaal niet gebaseerd op een visie. gaan we binnen de OPCO's elkaar nog bevechten, wie die laatste rang van een bepaalde soort mag hebben.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |