quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
GEEMERT GEWOON GEMERT.quote:
Zonder tweede Gquote:
Nee, niet op gezocht iigquote:
quote:
Ja hoor, waarop ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
waarom stond dit deel niet automatisch in mijn AT? Mag ik nu een bod plaatsen?
Okaaiii, wist ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja zo is de uitspraak...
Jullie limburgers maken er Gee-meurt van
Als het makkelijk was kon iedereen hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Anders maak je het nog ingewikkelder
das je Rrrrrrrroterrrrrrrdamse Rquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Er rammelt wat in dit topic, ik hóór soms echt iets
Ik zou in Beek en Donk gaan wonen. Niet in Gimmert, Helliemoend of iets dergelijksquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Anne het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik het niet meer hoef te zeggen.
Dat is natuurlijk een beetje te laat nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Anne het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik het niet meer hoef te zeggen.
je vergeet Lampengatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou in Beek en Donk gaan wonen. Niet in Gimmert, Helliemoend of iets dergelijks
Geen inschrijving die kant op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou in Beek en Donk gaan wonen. Niet in Gimmert, Helliemoend of iets dergelijks
Of die kut Furd natuurlijkquote:
Ik zou in Breda gaan wonen, lekker in het midden van Brabant en kei gezellie die binnenstadquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag het ook wel eens een keertje voor mij op nemen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje te laat nu
Dat is een carnavalsnaam, in de volksmond is dat gewoon Endhòòve.quote:
Vanuit Breda naar Venray. BEN JE GEK?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou in Breda gaan wonen, lekker in het midden van Brabant en kei gezellie die binnenstad![]()
En een keigrote Hornbach
Breda is iig een stuk beter dan Tilbabwe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou in Breda gaan wonen, lekker in het midden van Brabant en kei gezellie die binnenstad![]()
En een keigrote Hornbach
Moet je richting Randstad proberenquote:
In Brabant hebben ze dat trouwens niet eh?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een carnavalsnaam, in de volksmond is dat gewoon Endhòòve.
fixed.quote:
volgens mij mag ik niet meer van het hotel, hij staat al een half uur op 'nog 28 bestanden'quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Schiet het uploaden al op? De overige repo's op BB heb ik bijna allemaal gezien
Nee Brabant heeft dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
In Brabant hebben ze dat trouwens niet eh?
Dorpsnamen op z'n plats onder de normale bordjes.
Oké, hier ook niet overal, maar hoe verder naar het zuiden wel.
In Friesland wel toch?
omdat 90% van de Brabo's daar werktquote:
Ja ik moet nog steeds m'n CV bijwerken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al naar iets anders aan het kijken? Plakzak.
Mensen in Limburg komen allemaal naar Brabant om te werkenquote:
Kun je beter midden-Brabant kiezen. Oost-Brabant is bijna Zeeland en daar wil je niet wonen. Midden en west is veel leuker/gezelliger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil het liefst in een dorpje in de buurt van een 'grote' stad wonen als het ff kan, lang genoeg in zo'n heksenketel gewoond, ik ben nu een buitenmensch; ik wil een tuin, een grote schuur of garage en liefst een eigen oprit![]()
Ow, en liefst ergens in Oost Braboland ivbm woon-werk kilometers van ons beiden
Eigen bedrijf in wat ongeveer dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik moet nog steeds m'n CV bijwerken.
Maar eigenlijk zit ik te wachten op een goed plan voor eigen bedrijf of de lotto
Hou jij je kompas niet op zijn kop ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je beter midden-Brabant kiezen. Oost-Brabant is bijna Zeeland en daar wil je niet wonen. Midden en west is veel leuker/gezelliger.
Met Oss, Uden en Grave is toch niet zoveel mis, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je beter midden-Brabant kiezen. Oost-Brabant is bijna Zeeland en daar wil je niet wonen. Midden en west is veel leuker/gezelliger.
Oirschot is een prachtige gemeentequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef lipje het volgende:
Wijk en Aallburg niet wat voor je SD?
of Oirschot.. lekker op de hei
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou jij je kompas niet op zijn kop ?
Ow, ik dacht dat ie bedoelde dat het op Zeeland leekquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou jij je kompas niet op zijn kop ?
Bladel, Reusel, Netersel, Casteren, Eersel,Hapert, Bergeijk, Hoogeloon, Knegsel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wil het liefst in een dorpje in de buurt van een 'grote' stad wonen als het ff kan, lang genoeg in zo'n heksenketel gewoond, ik ben nu een buitenmensch; ik wil een tuin, een grote schuur of garage en liefst een eigen oprit![]()
Ow, en liefst ergens in Oost Braboland ivbm woon-werk kilometers van ons beiden
Ik ben geboren in Oss, maar daar ben ik verder niet bepaald trots opquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Met Oss, Uden en Grave is toch niet zoveel mis, bijvoorbeeld?
Ja, Babsie heeft nog een zolder vrijquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bladel, Reusel, Netersel, Casteren, Eersel,Hapert, Bergeijk, Hoogeloon, Knegsel.
Kei gezellig zo die kant opzo'n rondje van Dorpen vlak bij Eindhoven
Wintersel, de Beersen, Sporringquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bladel, Reusel, Netersel, Casteren, Eersel,Hapert, Bergeijk, Hoogeloon, Knegsel.
Kei gezellig zo die kant opzo'n rondje van Dorpen vlak bij Eindhoven
in Oss zit al het Brabo tuig, type Maaskantjuh.... dus daar voelt SD zich snel thuisquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Met Oss, Uden en Grave is toch niet zoveel mis, bijvoorbeeld?
Op de hei mag ik de twin niet uitlatenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef lipje het volgende:
Wijk en Aallburg niet wat voor je SD?
of Oirschot.. lekker op de hei
Wie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, Babsie heeft nog een zolder vrij?
.
All you need is een badkamer met ruimte, dat bad klus ik er wel in voor jequote:
Op de Oirschotse Hei ben ik regelmatig wezen offroaden. Alleen niet doen als ze tankoefeningen aan het doen zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de hei mag ik de twin niet uitlaten
op de schietbanen welquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
All you need is een badkamer met ruimte, dat bad klus ik er wel in voor je
Hmm, okee, dan is dat ook een optiequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op de Oirschotse Hei ben ik regelmatig wezen offroaden. Alleen niet doen als ze tankoefeningen aan het doen zijnMag overigens sowieso niet maar velen doen het.
D'r ex-collega, is ze een beetje flieft op volgens mijquote:
Dan kun je net als een echte boer een crossmotor kopen en gaan ragge op de baan bij Veldhovenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wtf manquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r ex-collega, is ze een beetje flieft op volgens mij
Dan ben je geen echte want die zitten in het bos naast de baan in Veldhovenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan kun je net als een echte boer een crossmotor kopen en gaan ragge op de baan bij Veldhoven![]()
Daar leer je keisnel brabants
Ik wil helemaal geen Brabants leren joh kut!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan kun je net als een echte boer een crossmotor kopen en gaan ragge op de baan bij Veldhoven![]()
Daar leer je keisnel brabants
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte want die zitten in het bos naast de baan in Veldhovendie slagboom optillen en aan de kant duwen en je hebt de mooiste paden.
Glapjuh natuurlijk heahquote:
Je begint qua Bosschenaar al aardig te integreren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen Brabants leren joh kut!![]()
En op crossbrommmertjes rijd ik al helemaal niet
Ik zie iets positiefs in het verschiet liggen voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r ex-collega, is ze een beetje flieft op volgens mij
Daar heb ik nog eens tot halfweg de grille van een defender in de blubber gestaan. Met mijn armen onderin de modder naar de lier zoeken om hem er uit te trekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat klopt jaMaar zulks illegale dingen mag ik natuurlijk niet aanbevelen
Ik heb pic's; not my typequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zie iets positiefs in het verschiet liggen voor je
Yeah rightquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zie iets positiefs in het verschiet liggen voor je
quote:
Denk dat Veldhoven daar heel anders over denktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
Behoort Veldhoven nou nog niet tot Eindhoven. Dat wordt toch steeds meer d'r bij getrokken, niet?
Lesbian lovequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
En toch heeft ze wel wat. Sowieso; lange benen
.
Die zitten alleen maar in de wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
En toch heeft ze wel wat. Sowieso; lange benen
.
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze heeft al 10 jaar een vriend man.
En ik ben ook geen lesbo. Wat moet ik dan met SD.
Wel eens van 'bisexueel' gehoord?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze heeft al 10 jaar een vriend man.
En ik ben ook geen lesbo. Wat moet ik dan met SD.
Ja? Maar dat stond er niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel eens van 'bisexueel' gehoord?
kloptquote:
Dat schijnt weinig zin te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:53 schreef Anne het volgende:
Zodat jij ze een berichtje kan sturen via FB?
Hmm, ze heeft op zich wel een goede smaak qua vrouwen, maar ze wil niet delen, da's wel minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
Ach, er zijn vast meer leuke dames waarmee Anne vriendinnetjes kan worden en de pics hier kan plaatsen.
Krijg De Schijtquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg De Schijt![]()
Ze is GgggggotteGgggggggdamsch aan het leren
Dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
waarom stond dit deel niet automatisch in mijn AT?
Sterktequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef Anne het volgende:
Mja, ik ga maar eens mijn boterhammen smeren en ook richting bed.
Ik hoop dat morgen een iets leukere dag wordt dan vandaag het geval was. Maar ik betwijfel het.
SD heeft hem niet geopend via "open nieuw deel", dus dit topic staat niet in de reeks.quote:
1 | [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/op.png[/img] |
1 | [img]http://members.home.nl/thafreak2/avatar/blunders.png[/img] |
Bouwvakker maakt het en Nerdje zet de puntjes op de iquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
SD heeft hem niet geopend via "open nieuw deel", dus dit topic staat niet in de reeks.
Ik voeg hem wel even handmatig toe.
Dus; mochten jullie een topic willen openen, gebruik dan dat knoppie, pas de TT aan en haal de OP weg onder:
[ code verwijderd ]
En tot:
[ code verwijderd ]
Of copy/paste de hele nieuwe code ( http://members.home.nl/thafreak2/avatar/slowchatop.txt ) in de OP..
Dan heeft iedereen wel automagisch een tvp.
De Fryske dialecten verschillen ook behoorlijk en dan reken ik het Bilts nog niet eens meequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
Komt denk ik vooral omdat er onderling zelfs nog veel verschillende dialect zijn. Randgebieden van Helmond zeggen weer wat anders dan mensen in het centrum enzo. Er is veel minder eenheid van dialecten zoals in Limburg of Friesland.
Ah, hoe helder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
SD heeft hem niet geopend via "open nieuw deel", dus dit topic staat niet in de reeks.
Ik voeg hem wel even handmatig toe.
Dus; mochten jullie een topic willen openen, gebruik dan dat knoppie, pas de TT aan en haal de OP weg onder:
[ code verwijderd ]
En tot:
[ code verwijderd ]
Of copy/paste de hele nieuwe code ( http://members.home.nl/thafreak2/avatar/slowchatop.txt ) in de OP..
Dan heeft iedereen wel automagisch een tvp.
werkze morgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
Truste allemaal, en sorry voor de PVT verwarring![]()
Ik ga ook maffen, morgen mag ik om 07.00 aantreden in Nieuwegein![]()
Wutquote:
(...)
Vehicle Colour: BLUE
Weer een stille aanbidster ?quote:
Shit, door de mand gevallenquote:
My thanks are very large!quote:
Ik krijg nooit ietsquote:Op woensdag 20 april 2011 17:28 schreef Anne het volgende:
Nog iets leuks gekregen, Barca?
Edit: Ow, hij is alweer offline.
cabrio is voor daklozenquote:
Anniekoekenquote:
Een wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef Anne het volgende:
Ik denk even lekker rustig in bad te gaan, begint er een joekskapel te blazen hier in de straat. Weg rust..
Tof toch!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
Uiteindelijk 12 puppy's geborenEcht uitzonderlijk veel gewoon
herriemonie of harmonie of fanfaarquote:
Famfare dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. dat.. ik kwam niet op die woorden.
het is faMfarequote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 19-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 080 Anne
02. 065 Barcaconia
03. 058 Sounddragon
04. 049 BaraCuda
05. 031 lipje
06. 020 Duvel
07. 015 Alfisti
08. 014 Alexxxxx
09. 008 Dingest
10. 006 ook_gek
11. 004 Hyman
12. 004 ZwartmetSuiker
13. 002 2cv
14. 001 Paladijn
15. 001 Freezer
Reeks-statistieken!
Geen flauw idee, maar met een tien jaren plan kun je op zo'n huis echt dik verdienenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
Bij een veiling moet je toch direct een bak met geld inleggen/aan kunnen tonen dat je het hebt?
Of hoe gaat dat in Nederland.. ?
je moet op 9 van de 10 veilingen in elk geval een bankverklaring kunnen overleggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
Bij een veiling moet je toch direct een bak met geld inleggen/aan kunnen tonen dat je het hebt?
Of hoe gaat dat in Nederland.. ?
Smakelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zeuw, ook weer beschikbaar, soort van.. 12 urige werkdag zonder pauzes; ik heb lopend 4 boterhammen op vanmorgen om 10 uur, heb best trek nu
Maar een bank wil meestal van tevoren toch weer weten wat ze financieren?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
je moet op 9 van de 10 veilingen in elk geval een bankverklaring kunnen overleggen.
waaruit blijkt dat de bank het huis wil financieren
Thanksquote:
in Nederland is verkocht ook echt verkocht, dus je moet van te voren je hypotheek geregeld hebben, geen geld na de veiling is jammer maar het huis is dan verkocht en betalen zul je moetenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar een bank wil meestal van tevoren toch weer weten wat ze financieren?
En bij een veiling is er vooraf niet altijd een taxatierapport.. (veel banken hebben trouwens sowieso een eigen taxateur, of geselecteerde taxateurs).
In Duitsland moet je iig gewoon 10.000 euro kunnen overleggen (en zoals je begrijpt, zit daar heel wat zwart geld tussen) wil je uberhaupt mee kunnen bieden. Mocht je hebben gewonnen, krijg je daarna x aantal dagen de tijd om de financiering van je bod in orde te maken, anders wordt ie gewoon weer opnieuw geveild.
eigen huisje plus bouwkundige/architectonische opleidingquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef Anne het volgende:
Zeg lipje, ben jij ook een klussert ofzo? Ik kom veel posts van je tegen in K&W, vandaar de vraag.
Maar doen banken dat dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:23 schreef densmee het volgende:
[..]
in Nederland is verkocht ook echt verkocht, dus je moet van te voren je hypotheek geregeld hebben, geen geld na de veiling is jammer maar het huis is dan verkocht en betalen zul je moeten
Ah, da's mooi. Whehehe. Kun je helpen! Ooit!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
eigen huisje plus bouwkundige/architectonische opleiding![]()
kortom ja
plannen maken en demonteren kan ik erg goedquote:Op woensdag 20 april 2011 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, da's mooi. Whehehe. Kun je helpen! Ooit!
badkamer moest eruit en veranderd worden?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Anne het volgende:
Ik mag hopen dat ik niks te demonteren heb.
je zal wel met een aardige kruiwagen geld bij de bank aan moeten komenquote:
nouja stuccen en verven heb ik echt een hekel aan. Ik ben een beetje pietje precies en door een wat gebrekkige ervaring gaat dat dan niet zoals ik het wil hebben....quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Anne het volgende:
Ik mag hopen dat ik niks te demonteren heb.
Hoe afhankelijk ben je van de motor? Heb wel een adresje in Moerkapelle die dit soort dingen voor een schappelijke prijs doet (en alle polen uit de regio, dus goed en goedkoopquote:Op woensdag 20 april 2011 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, het ziet er naar uit dat mijn motor de pijp aan Maarten aan het geven is, dat komt lekker uit![]()
De keerring van de uitgaande as (lees: de as waar het voortandwiel op zit) is naar de knoppen, was al een tijdje lichtelijk aan het lekken, maar sinds vanochtend zeikt de olie er uit![]()
Is wel te fiksen, maar dan moet het blok gesplitst worden (kloteding zit er vanaf binnen in), en dat durf ik zelf niet aan; niet in mijn uppie iig, en láten doen kost ergens tussen de 1500 en 1800¤, dat wordt hem dus ff niet
Nou, het alternatief is de Lincolnquote:Op woensdag 20 april 2011 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoe afhankelijk ben je van de motor? Heb wel een adresje in Moerkapelle die dit soort dingen doet (en alle polen uit de regio, dus goed en goedkoop)
Hehe, dat wordt vroeg eruit dan voor een ritje Cuijk - Den Boschquote:Op woensdag 20 april 2011 20:41 schreef lipje het volgende:
Amai das lekker woon/werkverkeer![]()
dat wordt fietsen
of Tweety in beslag nemenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, dat wordt vroeg eruit dan voor een ritje Cuijk - Den Bosch
De ene heeft Anne zelf nodig, en op de tweewiel tweety pas ik anderhalf keerquote:
Het is niet altijd mooi weer hequote:
Dat was wel de bedoelingquote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Anne het volgende:
Als het moet kan ik altijd met mijn mama meerijden. (edit: Ow shit, moet ik wel in Gennep komen, whehe)
Rij je dinsdag vanuit hier naar Den Bosch?
inclusief ritje Gennep zo te horenquote:
Uhhuhquote:
Ik ga gewoon solliciteren met de Lincoln, dan heb ik daarna de keus of ik doorrijd naar huis, of dat ik terugrijd naar Cuijk; misschien moet ik woensdag wel meteen mee om proef te draaienquote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef lipje het volgende:
[..]
inclusief ritje Gennep zo te horen
Of ga je voor de hele rit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Sounddragon op 20-04-2011 21:55:55 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
en topless?quote:
Not gonna work, daarbij ik wil een baan in Brabant ofzo, en alles wat ik aangeboden krijg is hier in de regioquote:
quote:Er zijn twee dingen daar: de uitgaande as (ofwel secundaire as) waar het tandwiel op zit. De andere is de schakelas. Aan de hand van deze info kun je nu zelf vaststellen om welke as het gaat. Beide hebben een keerring om de olie binnen te houden. Beiden zijn van buitenaf te verwijderen en te vervangen. Bij de één moet het tandwiel eraf, bij de ander dus de schakelhevel...
Nee, het lager is gewoon goed; die keerringen geven wel vaker de geest blijkbaar.. als het lager stuk is, zou je dat heel goed moeten horen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef 2cv het volgende:
Als de lekkage veroorzaakt wordt door speling op het lager (best kans toe) heb je alsnog een probleempje.
Ik zou voor alle zekerheid toch voor je echt gaat klussen even de ketting er af halen en voelen of er radiale speling op zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, het lager is gewoon goed; die keerringen geven wel vaker de geest blijkbaar.. als het lager stuk is, zou je dat heel goed moeten horen.
Ik ga gewoon voor 2 tientje euro allebei die keerringen vervangen (schakelas én uitgaande as), het schijnt regelmatig voor te komen dat ze door verdrogen kapot lopen, en een enkele keer door inderdaad een kapot lager, maar dan hoor je eerst al een tijdje het lager lawaai maken voordat de keerring het opgeeft, maar uiteraard ga ik wel even aan de as voelen als ik het spul vervangquote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou voor alle zekerheid toch voor je echt gaat klussen even de ketting er af halen en voelen of er radiale speling op zit.
Zeg dat welquote:
Hey man, ik moest van t weekend nog aan je denken, reed bijna door de straat waar je eerder woondequote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef ook_gek het volgende:
Hoe staat het met de bbq?
Paladijn, al aan het kijken geweest voor een lotus elise?
Ja, maar dat ben ik eigenlijk op maandag alquote:Op donderdag 21 april 2011 13:51 schreef Freezer het volgende:
bijna... nog een paar uurtjes... Ben jij ook al zo toe aan weekend?
Ik zal het maar vast uitleggen dan. Zo'n ding wordt lichtschakelaar genoemd. Die schakelt een stroom van de voeding naar de lamp in en uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, stroomwas weer eens een nieuwerwets systeem wat ik niet snap
2 seconde gvd gvdquote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef 2cv het volgende:
In before 'in Fryslân hebben ze nog geen stroom' grapjes.
ik moest mijn sleutel in een gleuf duwenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal het maar vast uitleggen dan. Zo'n ding wordt lichtschakelaar genoemd. Die schakelt een stroom van de voeding naar de lamp in en uit.
In Friesland zullen die dingen binnen nu en 5 jaar ook wel gemeengoed worden.
Lol wut ?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moest mijn sleutel in een gleuf duwen![]()
roomservice keek wel zuur btw, volgens mij zijn ze geen linksharig tuig gewend hier
Daar waar ze hoort, tussen sterren en poezen...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
die staat uiteraard pontificaal voor de deur tussen de benzen en jags
liep ik zonet naar buiten, stond ik tussen een flink gepimpte Cayenne en een X6 Mquote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef Freezer het volgende:
[..]
Daar waar ze hoort, tussen sterren en poezen...
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef ook_gek het volgende:
Hoe staat het met de bbq?
Paladijn, al aan het kijken geweest voor een lotus elise?
Even Jaguarized bellen, die staat er over pakweg 10 minuutjes gok ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
was nog wat vergeten, de Cayenne is vervangen door een splinternieuwe C63 AMG inmiddelsnoggeen autogefapt fanboys gezien btw
die heeft mij ooit gespot op de ringquote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even Jaguarized bellen, die staat er over pakweg 10 minuutjes gok ik.
Blok splitsen heb ik een keer gezien bij m'n eigen kartblokquote:Op woensdag 20 april 2011 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, het ziet er naar uit dat mijn motor de pijp aan Maarten aan het geven is, dat komt lekker uit![]()
De keerring van de uitgaande as (lees: de as waar het voortandwiel op zit) is naar de knoppen, was al een tijdje lichtelijk aan het lekken, maar sinds vanochtend zeikt de olie er uit![]()
Is wel te fiksen, maar dan moet het blok gesplitst worden (kloteding zit er vanaf binnen in), en dat durf ik zelf niet aan; niet in mijn uppie iig, en láten doen kost ergens tussen de 1500 en 1800¤, dat wordt hem dus ff niet
welke autogefapt mensen zagen wij bij de ring?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heeft mij ooit gespot op de ringmaar even aanspreken, ho maar, terwijl ik vijf minuten naast m heb gestaan, bleek achteraf
Enne, je weet niet hoe ie eruit ziet?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heeft mij ooit gespot op de ringmaar even aanspreken, ho maar, terwijl ik vijf minuten naast m heb gestaan, bleek achteraf
och bij ons laten ze "per ongeluk" een stuk staal of een hamer richting je voeten vallenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Anne het volgende:
Ah... ik ben kapoet. En eigenlijk moet ik nog wat opruimen hier in huis.
Gisteren 'op mijn kop' (ze maken er meer grapjes over, dan dat ze me echt op mijn kop geven) gekregen van de mannen in het magazijn vanwege het niet dragen van mijn werkschoenen, ben ik ze vandaag weer vergeten mee te nemen. Nu maar in mijn auto gegooid, zodat ik ze morgenochtend niet weer vergeet.
En de afgelopen 3 dagen heeft er steeds dezelfde bewaker in mijn broodtrommeltje gekeken, maar ik had het steeds niet allemaal op ("wat heb je vandaag weer laten liggen?"). Heb ik vandaag extra mijn best gedaan en alles op gegeten, staat er aan het eind van de dag een andere bewaker![]()
.
En nu... heel even rustig zitten en PTA maar weer eens bijlezen... Mweh!
Wat is technisch mis mee dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee
Elise zakt steeds verder weg op mijn lijstje gezien er nogal wat minpuntjes aanzitten (o.a. door mijn lengte, maar ook techniek)
* Alfisti laat ter test even de koffiepot op sLipjes tenen vallen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef lipje het volgende:
[..]
och bij ons laten ze "per ongeluk" een stuk staal of een hamer richting je voeten vallen
de oppercrew was dat... ook te beroerd om ons aan te spreken, maar achteraf wel mailen 'hey ik stond naast je'quote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef lipje het volgende:
[..]
welke autogefapt mensen zagen wij bij de ring?
Nope die staat hier niet meer hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:02 schreef Paladijn het volgende:
is SD gespot?
http://twitpic.com/4nma15
FF meer teruglezen, met een beetje mazzel hoeft het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Blok splitsen heb ik een keer gezien bij m'n eigen kartblok![]()
Mijn god daar krijg je hartkloppingen van.
Van die sexy Emma flapstappers?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Anne het volgende:
Ah... ik ben kapoet. En eigenlijk moet ik nog wat opruimen hier in huis.
Gisteren 'op mijn kop' (ze maken er meer grapjes over, dan dat ze me echt op mijn kop geven) gekregen van de mannen in het magazijn vanwege het niet dragen van mijn werkschoenen, ben ik ze vandaag weer vergeten mee te nemen. Nu maar in mijn auto gegooid, zodat ik ze morgenochtend niet weer vergeet.
En de afgelopen 3 dagen heeft er steeds dezelfde bewaker in mijn broodtrommeltje gekeken, maar ik had het steeds niet allemaal op ("wat heb je vandaag weer laten liggen?"). Heb ik vandaag extra mijn best gedaan en alles op gegeten, staat er aan het eind van de dag een andere bewaker![]()
.
En nu... heel even rustig zitten en PTA maar weer eens bijlezen... Mweh!
* SD geeft Fristi een nieuwe koffiepotquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti laat ter test even de koffiepot op sLipjes tenen vallen.
* lipje ziet scherven liggenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti laat ter test even de koffiepot op sLipjes tenen vallen.
en wij ze daar volledig afkrakenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de oppercrew was dat... ook te beroerd om ons aan te spreken, maar achteraf wel mailen 'hey ik stond naast je'
Frisstick heeft er genoeg staan in het magazijn en de winkelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
* SD geeft Fristi een nieuwe koffiepot![]()
bika doublequote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti tapt de koffiemokken nog eens vol.
portugese koffie uit de regio Lissabon, het best te vergelijken met dubbele espressoquote:
Doet u maar en geef SD ook een bakkiequote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
portugese koffie uit de regio Lissabon, het best te vergelijken met dubbele espresso
Je snapt'mquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
Een originele lotus die door de importeur van der kooi is onderhouden betaal je trouwens nog steeds best veel voor.
Zo'n Engelse import of afgeragd hok wil je niet hebben
20000 euro als ik het zo even snel bekijk moet je toch wel neertellen.
Maarja dan heb je ook wel porno![]()
platgeslagen keverquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je snapt'mDie 10k hokken zijn grotendeels gaar, daarnaast ken ik ondertussen een paar eigenaren die continu (voornamelijk elektronica) problemen hebben die willekeurig terugkomen. En ik ben er eigenlijk te lang voor... dus voor dat geld en minder is er genoeg ander leuk spul te krijgen (boxster/s2000 bijvoorbeeld).
En eigenlijk moet ik een garage hebben voor een Elise etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Emma's zijn fijne werkschoenenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope die staat hier niet meer he
[..]
FF meer teruglezen, met een beetje mazzel hoeft het niet
[..]
Van die sexy Emma flapstappers?
[..]
* SD geeft Fristi een nieuwe koffiepot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |