quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
GEEMERT GEWOON GEMERT.quote:
Zonder tweede Gquote:
Nee, niet op gezocht iigquote:
quote:
Ja hoor, waarop ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
waarom stond dit deel niet automatisch in mijn AT? Mag ik nu een bod plaatsen?
Okaaiii, wist ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja zo is de uitspraak...
Jullie limburgers maken er Gee-meurt van
Als het makkelijk was kon iedereen hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Anders maak je het nog ingewikkelder
das je Rrrrrrrroterrrrrrrdamse Rquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Er rammelt wat in dit topic, ik hóór soms echt iets
Ik zou in Beek en Donk gaan wonen. Niet in Gimmert, Helliemoend of iets dergelijksquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Anne het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik het niet meer hoef te zeggen.
Dat is natuurlijk een beetje te laat nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef Anne het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik het niet meer hoef te zeggen.
je vergeet Lampengatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou in Beek en Donk gaan wonen. Niet in Gimmert, Helliemoend of iets dergelijks
Geen inschrijving die kant op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou in Beek en Donk gaan wonen. Niet in Gimmert, Helliemoend of iets dergelijks
Of die kut Furd natuurlijkquote:
Ik zou in Breda gaan wonen, lekker in het midden van Brabant en kei gezellie die binnenstadquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag het ook wel eens een keertje voor mij op nemen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje te laat nu
Dat is een carnavalsnaam, in de volksmond is dat gewoon Endhòòve.quote:
Vanuit Breda naar Venray. BEN JE GEK?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou in Breda gaan wonen, lekker in het midden van Brabant en kei gezellie die binnenstad![]()
En een keigrote Hornbach
Breda is iig een stuk beter dan Tilbabwe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou in Breda gaan wonen, lekker in het midden van Brabant en kei gezellie die binnenstad![]()
En een keigrote Hornbach
Moet je richting Randstad proberenquote:
In Brabant hebben ze dat trouwens niet eh?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een carnavalsnaam, in de volksmond is dat gewoon Endhòòve.
fixed.quote:
volgens mij mag ik niet meer van het hotel, hij staat al een half uur op 'nog 28 bestanden'quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Schiet het uploaden al op? De overige repo's op BB heb ik bijna allemaal gezien
Nee Brabant heeft dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
In Brabant hebben ze dat trouwens niet eh?
Dorpsnamen op z'n plats onder de normale bordjes.
Oké, hier ook niet overal, maar hoe verder naar het zuiden wel.
In Friesland wel toch?
omdat 90% van de Brabo's daar werktquote:
Ja ik moet nog steeds m'n CV bijwerken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al naar iets anders aan het kijken? Plakzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |