Gewoon een kwestie van perceptie. Als Koerdische kinderen elke dag op school nationalistsche Atatürk-blaat moeten roepen en zonder het nagaan van eventuele correlatie bij een dergelijke census zich vervolgens als Turk identificeren, kan dat vanuit Turks aspect vrijwillig zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:07 schreef Gebruikersnaam89 het volgende:
[..]
[..]
En hoe vrijwillig is dit allemaal gegaan?
Dan is het nog niet vrijwillig zijn. Ze moeten het volkslied op school zingen en het portret van een massamoordenaar overal dragen. Niks met wil te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van perceptie. Als Koerdische kinderen elke dag op school nationalistsche Atatürk-blaat moeten roepen en zonder het nagaan van eventuele correlatie bij een dergelijke census zich vervolgens als Turk identificeren, kan dat vanuit Turks aspect vrijwillig zijn.
Ik noem het liever hersenspoeling.
Haha! Goed verzonnen heur! Je zou een fantasie boek moeten schrijven.quote:Op zondag 24 april 2011 20:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ze kozen mij altijd uit om naar voren te gaan en het lied te zingen, ze wisten ik was koerd en de rest Turks. Kozen mij vrijwel iedere dag daar uit of het was een ander koerd. Toeval? En JA, ik kreeg klappen met een liniaal als ik het niet zong.
En zelfs op koranschool in Turkije kreeg ik klappen met een liniaal van die Turkse docenten. Als ik een harf fout had gezegd (ik was toen 7) KEDENG gelijk halen zie die liniaal tevoorschijn.
Studenten in Nederland moeten blij zijn dat ze geen klappen krijgen van docenten. Hahaha
Nee hoor, het was echt gebeurd. Gelukkig woonde ik maar een paar maanden in Turkije.quote:Op zondag 24 april 2011 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha! Goed verzonnen heur! Je zou een fantasie boek moeten schrijven.
Kedeng Kedeng! Kedeng Kedeng! Toet TOETTTTT
Zij vinden Turkije en Turken wel oké?quote:mijn ouders stuurde vanaf mijn 7e tot mijn 16e naar koranschool in Turkije. Elk zomer.
Ankara. Mijn ouders hebben niks tegen Turken en Turkije vinden ze leuk ja.quote:Op zondag 24 april 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Waar woonde je dan?
[..]
Zij vinden Turkije en Turken wel oké?
Beste zangers/eressen zijn dan ook Koerdisch in Turkijequote:Op zondag 24 april 2011 20:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ze kozen mij altijd uit om naar voren te gaan en het lied te zingen
quote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beste zangers/eressen zijn dan ook Koerdisch in Turkije
Eerste keer dat ik het ziequote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Charismatisch het volgende:
Trouwens, hebben jullie deze beelden al gezien?
Nog nooit eerder gezien. Echt zielig, kijk al die kindjes....quote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef Charismatisch het volgende:
Trouwens, hebben jullie deze beelden al gezien?
Ik ben voor Arsenal bitch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef xminator het volgende:
Ik ben nu serieus:
Waarom zijn alle koerden voor gs ?
Zegt de Turkquote:
Je ruikt naar knoflook, hebt een snor en bent ook nog eens gierig. Amai zeg moet niet gekker worden.quote:
kezi keriquote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef Ayca het volgende:
Amai, moet je eens opletten.
Heb ook nog eens een deels koerdische opa.
kuri keriquote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
Ik heb een Koerdische oma! Daarom zit ik ook altijd in dit topic te chillen
Koerdistan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef msnk het volgende:
En Ayca komt uit Koerdistan, dus behandel je buurvrouw 's een beetje normaal jaIk wed dat zij nooit op een Turkse school in, waar was het Izmir?, heeft gezeten
Hoezo verplicht, wees blij dat je moslim bent. (Als je dat tenminste bent).quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Koerdistan.
Gelukkig niet zeg.Een beetje verplicht koranverzen uit m'n hoofd leren.
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadiiii, kom op. Ik wil het snappenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keriMijn oma heeft mij nooit Koerdisch geleerd.
AFC AJAX![]()
PLOT TWISTquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hoezo verplicht, wees blij dat je moslim bent. (Als je dat tenminste bent).!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AFC AJAX![]()
Sorry, Armeniëquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Koerdistan.
Gelukkig niet zeg.Een beetje verplicht koranverzen uit m'n hoofd leren.
!!
AFC AJAX![]()
vraag je omaquote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Hadiiii, kom op. Ik wil het snappenMijn oma heeft mij nooit Koerdisch geleerd.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Ayca het volgende:
Oh man zooo blij dat ik moslim ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okey, je bent dus niet moslim. Dan weten we dat ook nu. Waar geloof je dan in als ik vragen mag? Ongelovig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Praat nederlands!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri![]()
Ik weet niet eens of ze Koerdisch kan. En ik heb haar ook al 6 jaar niet meer gezien of gesproken, dus dat gaat niet lukken.quote:Yup*quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
okey.
En msnk? Ben jij ook ongelovig?AFC AJAX![]()
okequote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze Koerdisch kan. En ik heb haar ook al 6 jaar niet meer gezien of gesproken, dus dat gaat niet lukken.
[..]
Yup*...![]()
Dus zou je nu alsjeblieft Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri willen vertalen voor mij, please
AFC AJAX![]()
Je verstaat toch wel hayvan? Do the math.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
Dus zou je nu alsjeblieft Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri willen vertalen voor mij, please...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: