Zegt de Turkquote:
Je ruikt naar knoflook, hebt een snor en bent ook nog eens gierig. Amai zeg moet niet gekker worden.quote:
kezi keriquote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef Ayca het volgende:
Amai, moet je eens opletten.
Heb ook nog eens een deels koerdische opa.
kuri keriquote:Op zondag 1 mei 2011 22:58 schreef msnk het volgende:
Ik heb een Koerdische oma! Daarom zit ik ook altijd in dit topic te chillen
Koerdistan.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef msnk het volgende:
En Ayca komt uit Koerdistan, dus behandel je buurvrouw 's een beetje normaal jaIk wed dat zij nooit op een Turkse school in, waar was het Izmir?, heeft gezeten
Hoezo verplicht, wees blij dat je moslim bent. (Als je dat tenminste bent).quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Koerdistan.
Gelukkig niet zeg.Een beetje verplicht koranverzen uit m'n hoofd leren.
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hadiiii, kom op. Ik wil het snappenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keriMijn oma heeft mij nooit Koerdisch geleerd.
AFC AJAX![]()
PLOT TWISTquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hoezo verplicht, wees blij dat je moslim bent. (Als je dat tenminste bent).!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AFC AJAX![]()
Sorry, Armeniëquote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Koerdistan.
Gelukkig niet zeg.Een beetje verplicht koranverzen uit m'n hoofd leren.
!!
AFC AJAX![]()
vraag je omaquote:Op zondag 1 mei 2011 23:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Hadiiii, kom op. Ik wil het snappenMijn oma heeft mij nooit Koerdisch geleerd.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef Ayca het volgende:
Oh man zooo blij dat ik moslim ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okey, je bent dus niet moslim. Dan weten we dat ook nu. Waar geloof je dan in als ik vragen mag? Ongelovig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Praat nederlands!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri![]()
Ik weet niet eens of ze Koerdisch kan. En ik heb haar ook al 6 jaar niet meer gezien of gesproken, dus dat gaat niet lukken.quote:Yup*quote:Op zondag 1 mei 2011 23:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
okey.
En msnk? Ben jij ook ongelovig?AFC AJAX![]()
okequote:Op zondag 1 mei 2011 23:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze Koerdisch kan. En ik heb haar ook al 6 jaar niet meer gezien of gesproken, dus dat gaat niet lukken.
[..]
Yup*...![]()
Dus zou je nu alsjeblieft Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri willen vertalen voor mij, please
AFC AJAX![]()
Je verstaat toch wel hayvan? Do the math.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
Dus zou je nu alsjeblieft Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri willen vertalen voor mij, please...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: