Dat sluit mooi aan bij arbeidsrecht en is echt keihandig om te weten hoe dat zit. En dan is het op dat gebied het rechtssysteem duidelijker en begrijpelijker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik was serieus al van plan morgen mijn contract eens door te nemen.
Ook HBO. Maar volgens mij krijg ik ergens later in de studie wel sociaalzekerheidsrecht
.
Klinkertje, was de kaas lekker?quote:
Hoi Sharr, hoe gaat het met je?quote:
Zou best kunnen. Arbeidsrechtboeken waren ook alweer verouderdquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sluit mooi aan bij arbeidsrecht en is echt keihandig om te weten hoe dat zit. En dan is het op dat gebied het rechtssysteem duidelijker en begrijpelijker.
Misschien dat jij tegen die tijd alweer andere dingen leert dan ik, want sociaalzekerheidsrecht verandert erg snel
Spoiler.quote:
Ragbroer, was de Duvel lekker?quote:
Goed, ik heb lekker geslapen hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
[..]
RagboerLekker geslapen nog gisteren?
Ja, goed hoor. Met jou?
Op mijn telefoon staan alle spoilers automatisch open, heb je er nog niks aan. Blijf je maar doorscrollen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen zullen het nooit leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ja dat is echt de pechquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Arbeidsrechtboeken waren ook alweer verouderd, halve school had druk 3 terwijl we druk 4 nodig hebben
.
In welk jaar zit je nu dan?
Bij mij ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Op mijn telefoon staan alle spoilers automatisch open, heb je er nog niks aan. Blijf je maar doorscrollen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef dralion13 het volgende:
Volgens mijn indianennaam ben ik dit bazenbeestUilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ligt eraan.quote:
Zoals? Ik ben namelijk misdaadfreak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt de pechMarketingboeken zijn erger, die veranderen echt snel
2e jaar, maar ik volg niet alleen recht, ik krijg alleen dat wat met het bedrijfsleven te maken heeft.
Dus belastingrecht, bedrijfsrecht e.d.
Al had ik rechten alleen denk ik uiteindelijk wel interessant gevonden. Vooral strafrecht, er zijn nu zoveel interessante rechtszaken aan de gang op dat gebied.
Ah op die manier. Heb net een blok met strafrecht achter de rug. Is wel echt interessant jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt de pechMarketingboeken zijn erger, die veranderen echt snel
2e jaar, maar ik volg niet alleen recht, ik krijg alleen dat wat met het bedrijfsleven te maken heeft.
Dus belastingrecht, bedrijfsrecht e.d.
Al had ik rechten alleen denk ik uiteindelijk wel interessant gevonden. Vooral strafrecht, er zijn nu zoveel interessante rechtszaken aan de gang op dat gebied.
Sietske H., Wilders, die zaak van Theo H. is ook nog min of meer bezig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zoals? Ik ben namelijk misdaadfreak.
Ik heb anders nog wel een stapel arresten die je wel kunt lezen, over interessante zaken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind je UI al een bazenstierquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil graag dat mijn huidige UI de meest bazige piraatstier ooit word
Een stier die piraat is, is wel een beetje gekquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil graag dat mijn huidige UI de meest bazige piraatstier ooit word
De Passage en de tattookillers vind ik interessant. Kinderdoodslag/kindermoord is ook interessant (Sietske). Zaak Wilders vind ik erg overtrokken, misschien vanuit juridisch standpunt wel interessant.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sietske H., Wilders, die zaak van Theo H. is ook nog min of meer bezig.
Een piraatsinaasappel ook wel een beetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een stier die piraat is, is wel een beetje gek
Waarom ben jij blij, meisje?quote:
De 'grotere' zaken die nu in de media ook zijn, zoals vandaag was de rechtszaak tegen een vrouw die vier pasgeboren baby's heeft omgebracht. Wilders niet te vergeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven, misschien dat ik ooit in de toekomst nog naar opties voor die kant kijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah op die manier. Heb net een blok met strafrecht achter de rug. Is wel echt interessant ja.
[..]
Sietske H., Wilders, die zaak van Theo H. is ook nog min of meer bezig.
Ik ken het gevoel van "OMGWTFBBQ GET ME OUT OF HERE PLOX".quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
Moeder ineens tegen hond "HEEEEEEY!!! JIJ OOK HIER!!!??"
wtf, echthaal mij hier weg
Ja hequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Een piraatsinaasappel ook wel een beetje
Daten met Bietsje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi weer en binnenkort leuke dingen doen enzo met iemand.![]()
Juridisch gezien is die van Wilders wel 'leuk' jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De Passage en de tattookillers vind ik interessant. Kinderdoodslag/kindermoord is ook interessant (Sietske). Zaak Wilders vind ik erg overtrokken, misschien vanuit juridisch standpunt wel interessant.
Welke fokker mag sex met je hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi weer en binnenkort leuke dingen doen enzo met iemand.![]()
Definieer 'jullie'.quote:
Zal ik zeker eens doen, als ik het begrijp.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Juridisch gezien is die van Wilders wel 'leuk' ja.
http://dossier.rechtspraak.nl/ Daar staan ook veel bekende arresten van de laatste tijd. Vooral die van Lucia de Berk is echt de moeite waard.
FAIL!quote:
maar klinker ik hou van jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flikker op met jullie achterlijke plaatjes.
Piratenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HEB NIKS GEDAAN GELIJK BOOS OP IEDEREEN ZOEK JE RUZIE OFZO DOE JE MAAR LEKKER MET PIZZALUCHT NIET MIJ LASTIGVALLEN OK DOEIquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelijk boos.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GELIJK NAAR MIJ WIJZEN HE, HET WAS EEN FOUTJE OKE DOEIquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
IK HEB NIKS GEDAAN GELIJK BOOS OP IEDEREEN ZOEK JE RUZIE OFZO DOE JE MAAR LEKKER MET PIZZALUCHT NIET MIJ LASTIGVALLEN OK DOEI
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
IK HEB NIKS GEDAAN GELIJK BOOS OP IEDEREEN ZOEK JE RUZIE OFZO DOE JE MAAR LEKKER MET PIZZALUCHT NIET MIJ LASTIGVALLEN OK DOEI
ZIE ONDERTITEL DANNNNN.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friet.quote:
Broodje kroket met een flessie Warsteiner erbij.quote:
Eet smakelijk en doe de groetjes aan je vader van me.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef Furdinand het volgende:
mijn papa roept dat ik moet komen eten
HappyBob zei, daten met bietsje? Toen zei jij Nee waarom denk je dat. Toen zei HappyBob, laatste keer niet goed bevallen? Dus ik dacht dat jij en beach elkaar gemeet hadden.quote:
JE MAG MIJN HAAT WEL HEBBEN IK HEB TEVEEL VOOR IEDEREEENquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAAT LIEFDE ALLUZ TOG NJA GEEN HAAT VAN MIJN KANT IIG.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
JE MAG MIJN HAAT WEL HEBBEN IK HEB TEVEEL VOOR IEDEREEEN
Kusje van mij op jullie linkertiet, meisjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
JE MAG MIJN HAAT WEL HEBBEN IK HEB TEVEEL VOOR IEDEREEEN
Neh. ;oquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HappyBob zei, daten met bietsje? Toen zei jij Nee waarom denk je dat. Toen zei HappyBob, laatste keer niet goed bevallen? Dus ik dacht dat jij en beach elkaar gemeet hadden.
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.quote:
Voel mij ergens aangesproken wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kusje van mij op jullie linkertiet, meisjes.
Wat heb jij tegen onze rechtertiet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kusje van mij op jullie linkertiet, meisjes.
quote:
Chillen, je weet. Kratje bier op het kamp. Beste dat er is.quote:
Kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie dat Flipsje het nog niet wistIk zal het wel weer geheim houden [ afbeelding ]
Daarom, hij staat alweer geparkeerd hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Chillen, je weet. Kratje bier op het kamp. Beste dat er is.
Hihiquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie dat Flipsje het nog niet wistIk zal het wel weer geheim houden [ afbeelding ]
Zitten op de motorkap van de Benz. Zo doen we dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:39 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Daarom, hij staat alweer geparkeerd hoor
Ook een kusje op je rechtertiet dan.quote:
Bestellen tog ;pquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben te lam om eten te maken, ik denk dat ik vanavond gewoon niet ga eten.
Weet ik niet tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waarom dingen geheim houden voor mij dan
Zou wel helpen tegen je vet juicylijf ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
Hoeveel pils heb je op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom wel weer wat brengen, lui kreng.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik ben kk dik a mattiequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou wel helpen tegen je vet juicylijf ja.
Ik ben net van me werk terug, daar heb ik er 1 op en nu net 1 opengemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kom wel weer wat brengen, lui kreng.
Dit gewoon jaquote:
En nu al lam?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben net van me werk terug, daar heb ik er 1 op en nu net 1 opengemaakt.
Of zo lui zijn dat je de bezorger de vorige keer de sleutel hebt gegeven zodat ie het naar je toe brengt binnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit gewoon jaGewoon via internet..ook betalen via internet..hoef je alleen nog maar de deur open te doen en het voedsel aan te nemen
Heeft de vergulden erpel geen bezorgdienst?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou wel helpen tegen je vet juicylijf ja.
Nee gewoon lam als in lui enzoquote:
grapje tog, ja tog?quote:
Niet echt, TR gedaan want er staat een ban op dit soort uitingen.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet echt, TR gedaan want er staat een ban op dit soort uitingen.
Wat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Of zo lui zijn dat je de bezorger de vorige keer de sleutel hebt gegeven zodat ie het naar je toe brengt binnen
Ga het ze vertellen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit gewoon jaGewoon via internet..ook betalen via internet..hoef je alleen nog maar de deur open te doen en het voedsel aan te nemen
Heeft de vergulden erpel geen bezorgdienst?
Dat is killerbee911 gekkerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach heb je hooikoorts?! Dat is wel sneu ja.
Hoi Jann
Ja want als iemand zegt dikke juicyhil, spreek je van een pleonasmequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
wat of wie is juicy dangh man:S is juicy anders woordt voor dik ofozo?
oh ok :S:S ik ben niet egt juicy hoor hihiquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:46 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja want als iemand zegt dikke juicyhil, spreek je van een pleonasme
hihi dat was mijn undercover uiquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Jann
Was het leuk bij Shabab?quote:
Is het waar?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Jann
quote:
Oowww ik kreeg hem retour afzender trouwens sorryquote:
Shababquote:
Ik heb hooikoorts Klinkie had in de snelheid onze UI's verwardquote:
wtfquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:47 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
hihi dat was mijn undercover ui
Overal toerken etc?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Oowww ik kreeg hem retour afzender trouwens sorry
[..]
Shababdan moest ik altijd door zo'n enge wijk heen eerst
Ik denk ook hele tijd dat jij Jan bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts Klinkie had in de snelheid onze UI's verward
Blond he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts Klinkie had in de snelheid onze UI's verward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verander hem straks wel weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk ook hele tijd dat jij Jan bent
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Blond he.Jij dacht dat ik echt blond wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In watquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik verander hem straks wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
JA NOUquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt blond was
Lombokquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Shababdan moest ik altijd door zo'n enge wijk heen eerst
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
In wateen andere 'kitty'?
nou neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eetsmakelijk Zero! En hoi Gianniiii.
hoi meisjesquote:
Bietsjquote:
Mobiel Fokken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is ZO verwarrend tering al die UI's ik ga snel over op mn mobiel!![]()
![]()
Hoi gabbertje.quote:
Zie je dan geen ui's meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is ZO verwarrend tering al die UI's ik ga snel over op mn mobiel!![]()
![]()
Fokken in de treinquote:
Ik zou zijn langsgekomen als ik in de buurt woonde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gisteren saté op maar nu zin in en het kan me geen tering schelen, ik ga saté bestellen met een grote bak ben & jerry's en daarna ga ik mezelf kapot zuipen op het balkon.
Livestream pl0xquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gisteren saté op maar nu zin in en het kan me geen tering schelen, ik ga saté bestellen met een grote bak ben & jerry's en daarna ga ik mezelf kapot zuipen op het balkon.
Dat is leven manquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
Nee, dank je. Ben niet van achter de Dom.quote:
quote:
Mooizo, rij toch net wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ben niet van achter de Dom.
haha wij lopen daar met een grote boog omheen als we naar HC gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ben niet van achter de Dom.
Serieus, wat heb jij op? Jij bent echt een vage gast. Teveel gesnoven ofzo?quote:
Dit is wat de dagelijkse sleur met je doet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, wat heb jij op? Jij bent echt een vage gast. Teveel gesnoven ofzo?
Beach, heb je een zusje?quote:
Ok, jammer.quote:
hmm, nee vandaag blijf ik nuchterquote:
ik ben opeens heul jaloers op beachquote:
Ik op Pizzaluchtquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee vandaag blijf ik nuchter
[..]
ik ben opeens heul jaloers op beach
tuurlik, samen naar een party? flink hakkuh?quote:
Beach, jij moet nodig een meisje scoren. Volgens mij sta je veul en veul te lang droog.quote:
Halfkaal is ideaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlik, samen naar een party? flink hakkuh?
uhm.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beach, jij moet nodig een meisje scoren. Volgens mij sta je veul en veul te lang droog.
Ik vind dit een verkapte belediging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beach, jij moet nodig een meisje scoren. Volgens mij sta je veul en veul te lang droog.
quote:
Ok dan jammer voor je, Beach doet wel aan troostsex.quote:
Hatelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ok dan jammer voor je, Beach doet wel aan troostsex.
Al je geld inzetten met roulette op rood/zwart in Vegasquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Patje1987 het volgende:
Vertel mij dingen die ik tijdens mijn vakantie moet gaan doen.
Op de planning:
- Volautomatische geweren schieten in Las Vegas
- Parachute springen in California
Wat is er mis met Beach?quote:
Ja echt hèquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Al je geld inzetten met roulette op rood/zwart in Vegas
Ben ik niet... Wat is er?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben ik niet... Wat is er?Of een caravanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben ik niet... Wat is er?Vrouwen moet je ook niet houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen houden van mijquote:
Ik kan niemand opnoemen, forever alonequote:
Ik hou wel van je hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niemand opnoemen, forever alone
Dat is liefquote:
Waarom zo tegen Patje? Misschien moet je even een rookpauze inlassen. Tot zo, Sharr.quote:
Piemelsquote:
Hormonen. Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom zo tegen Patje? Misschien moet je even een rookpauze inlassen. Tot zo, Sharr.
Morgenochtend om 8 uur verkoop ik volop vette pizza en giga glazen bierquote:
Geen zorgen je bent niet de enige, dat kan geen een vrouwquote:
waar kan ik je vinden morgenvroeg?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:09 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Morgenochtend om 8 uur verkoop ik volop vette pizza en giga glazen bier
Hater.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:09 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Geen zorgen je bent niet de enige dat kan geen een vrouw
Schiphol Lounge 3 voor reizen buiten Europaquote:
Nee hoorquote:
hmm, onderweg naar het werk kom ik langs maastricht-aachen-airport. ik pak wel even een jet richting a'damquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:10 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Schiphol Lounge 3 voor reizen buiten Europa
Zie je dat je dat nodig had komt ook door de hormonenquote:
Met broodquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
Hoe eten jullie meestal pasta? Met wat enzo? Ik vind het zo saai worden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Zie je dat je dat nodig had komt ook door de hormonen
Okidook ik werk van 6 tot 3quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, onderweg naar het werk kom ik langs maastricht-aachen-airport. ik pak wel even een jet richting a'dam
aai over je bol en kusje op je hoorhoofd enzoquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga vanavond keihard gamen! Maakt me niet uit wat jullie denken! Nazi zombies!!!!!!!!!
Ik heb er weer een hater bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zei geen hazelnootpasta of chocoladepasta, kamper
Die kan je laten verwijderen, in Amerika hebben ze een speciale kliniek die je net zo lang slaan tot je je eigen hormonen en emoties vergeetquote:
Met Argentijnse worstjes of wat inktvis erbij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
Spaghetti koken, dan met tomatenpuree aan de slag gaan, verse groenten snijden, in olie met kruidenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
Kampersquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik heb er weer een hater bij
Hallo fan
Ik ben geen hater, sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik heb er weer een hater bij
Hallo fan
heb verdomme net afgewassenquote:
Hmm.. dit klinkt wel okequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spaghetti koken, dan met tomatenpuree aan de slag gaan, verse groenten snijden, in olie met kruiden
GOED GEVONDEN OP GOOGLE, JIJ LAAT EEN EI NOG VERBRANDENquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spaghetti koken, dan met tomatenpuree aan de slag gaan, verse groenten snijden, in olie met kruiden
Vickje mag ik een keer komen eten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Optioneel, gehakt ofzo er door heen, maar mijn zusje is vegatarisch, dus bij zulke gerechten waar vlees niet echt apart kan, vergeet ik het eigenlijk al als onderdeel.quote:
Ja niet zoveel, ik eet geen vlees dus ik weet gewoon niet meer wat er in moetquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat gooi je er normaal gesproken allemaal in?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef sharr het volgende:
Utopie heeft een ARG7 ban[ afbeelding ]
Hij heeft elke beschikbare ban al zo'n beetje gehad geloof ik he
datquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Spinazie..champignons..altijd goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja niet zoveel, ik eet geen vlees dus ik weet gewoon niet meer wat er in moet
Oh oke, handigquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Optioneel, gehakt ofzo er door heen, maar mijn zusje is vegatarisch, dus bij zulke gerechten waar vlees niet echt apart kan, vergeet ik het eigenlijk al als onderdeel.
DIT KAN JIJ NIET WETEN, IK FAAL ALLEEN MET HARD GEKOOKTE EIEREN MEER NIET.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
GOED GEVONDEN OP GOOGLE, JIJ LAAT EEN EI NOG VERBRANDEN
Ja is goed hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vickje mag ik een keer komen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |