Dat sluit mooi aan bij arbeidsrecht en is echt keihandig om te weten hoe dat zit. En dan is het op dat gebied het rechtssysteem duidelijker en begrijpelijker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik was serieus al van plan morgen mijn contract eens door te nemen.
Ook HBO. Maar volgens mij krijg ik ergens later in de studie wel sociaalzekerheidsrecht
.
Klinkertje, was de kaas lekker?quote:
Hoi Sharr, hoe gaat het met je?quote:
Zou best kunnen. Arbeidsrechtboeken waren ook alweer verouderdquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sluit mooi aan bij arbeidsrecht en is echt keihandig om te weten hoe dat zit. En dan is het op dat gebied het rechtssysteem duidelijker en begrijpelijker.
Misschien dat jij tegen die tijd alweer andere dingen leert dan ik, want sociaalzekerheidsrecht verandert erg snel
Spoiler.quote:
Ragbroer, was de Duvel lekker?quote:
Goed, ik heb lekker geslapen hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
[..]
RagboerLekker geslapen nog gisteren?
Ja, goed hoor. Met jou?
Op mijn telefoon staan alle spoilers automatisch open, heb je er nog niks aan. Blijf je maar doorscrollen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen zullen het nooit leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ja dat is echt de pechquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Arbeidsrechtboeken waren ook alweer verouderd, halve school had druk 3 terwijl we druk 4 nodig hebben
.
In welk jaar zit je nu dan?
Bij mij ook jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Op mijn telefoon staan alle spoilers automatisch open, heb je er nog niks aan. Blijf je maar doorscrollen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef dralion13 het volgende:
Volgens mijn indianennaam ben ik dit bazenbeestUilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ligt eraan.quote:
Zoals? Ik ben namelijk misdaadfreak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt de pechMarketingboeken zijn erger, die veranderen echt snel
2e jaar, maar ik volg niet alleen recht, ik krijg alleen dat wat met het bedrijfsleven te maken heeft.
Dus belastingrecht, bedrijfsrecht e.d.
Al had ik rechten alleen denk ik uiteindelijk wel interessant gevonden. Vooral strafrecht, er zijn nu zoveel interessante rechtszaken aan de gang op dat gebied.
Ah op die manier. Heb net een blok met strafrecht achter de rug. Is wel echt interessant jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is echt de pechMarketingboeken zijn erger, die veranderen echt snel
2e jaar, maar ik volg niet alleen recht, ik krijg alleen dat wat met het bedrijfsleven te maken heeft.
Dus belastingrecht, bedrijfsrecht e.d.
Al had ik rechten alleen denk ik uiteindelijk wel interessant gevonden. Vooral strafrecht, er zijn nu zoveel interessante rechtszaken aan de gang op dat gebied.
Sietske H., Wilders, die zaak van Theo H. is ook nog min of meer bezig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zoals? Ik ben namelijk misdaadfreak.
Ik heb anders nog wel een stapel arresten die je wel kunt lezen, over interessante zaken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind je UI al een bazenstierquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil graag dat mijn huidige UI de meest bazige piraatstier ooit word
Een stier die piraat is, is wel een beetje gekquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil graag dat mijn huidige UI de meest bazige piraatstier ooit word
De Passage en de tattookillers vind ik interessant. Kinderdoodslag/kindermoord is ook interessant (Sietske). Zaak Wilders vind ik erg overtrokken, misschien vanuit juridisch standpunt wel interessant.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sietske H., Wilders, die zaak van Theo H. is ook nog min of meer bezig.
Een piraatsinaasappel ook wel een beetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een stier die piraat is, is wel een beetje gek
Waarom ben jij blij, meisje?quote:
De 'grotere' zaken die nu in de media ook zijn, zoals vandaag was de rechtszaak tegen een vrouw die vier pasgeboren baby's heeft omgebracht. Wilders niet te vergeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven, misschien dat ik ooit in de toekomst nog naar opties voor die kant kijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah op die manier. Heb net een blok met strafrecht achter de rug. Is wel echt interessant ja.
[..]
Sietske H., Wilders, die zaak van Theo H. is ook nog min of meer bezig.
Ik ken het gevoel van "OMGWTFBBQ GET ME OUT OF HERE PLOX".quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
Moeder ineens tegen hond "HEEEEEEY!!! JIJ OOK HIER!!!??"
wtf, echthaal mij hier weg
Ja hequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Een piraatsinaasappel ook wel een beetje
Daten met Bietsje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi weer en binnenkort leuke dingen doen enzo met iemand.![]()
Juridisch gezien is die van Wilders wel 'leuk' jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De Passage en de tattookillers vind ik interessant. Kinderdoodslag/kindermoord is ook interessant (Sietske). Zaak Wilders vind ik erg overtrokken, misschien vanuit juridisch standpunt wel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |