SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Altijd dezelfde toch?quote:
Fixedquote:
Zég.quote:
Same here.. Dikke awesomatron inderdaad!!quote:
neukende graanbiscuits met tetten natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef koei het volgende:
Wat verwachten jullie van de E3?
[E3 2011] Speculaties en geruchten: Wat verwacht jij deze E3?
ik verwacht altijd heel veel, maar het blijkt altijd niks te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef koei het volgende:
quote:
Als er geen nieuwe Xbox is dan care ik niet verder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef koei het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als er geen nieuwe Xbox is dan care ik niet verder.
Ja?quote:
Rokjes, billen, topjes, tietjes, zomerjurkjesquote:
Wat er veranderd is, is dat je nu extreem goede performance hebt voor 200-300 euro, en nog steeds belachelijke performance voor 600. Vroeger was het kut performance voor 200, aardige voor 400 en goede ovor 600.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.hardwarewoensd(...)-gtx-590-videokaart/
WRFBBQ 600 euro voor een videokaart ik dacht dat die shit allemaal goedkoper was tegenwoordig?
Awesomequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Rokjes, billen, topjes, tietjes, zomerjurkjes
En ik heb MK![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Misan het volgende:
Ik heb wel zin alleen nu te weinig tijd om te spelendus daarom niet gekocht
Bedankt Young Padawanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat er veranderd is, is dat je nu extreem goede performance hebt voor 200-300 euro, en nog steeds belachelijke performance voor 600. Vroeger was het kut performance voor 200, aardige voor 400 en goede ovor 600.
dude!! Fuck de tijd!! MORTAL KOMBAT!!quote:
Ah dat was er gebeurd, is dacht dat ik aan geheugenverlies leed en niet meer kon herinneren dat ik getvped hadquote:
Ik heb heel geen gespierde mannen in weinig kleren gezien vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Rokjes, billen, topjes, tietjes, zomerjurkjes
En ik heb MK![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ah dat was er gebeurd, is dacht dat ik aan geheugenverlies leed en niet meer kon herinneren dat ik getvped had
HAD JE MAAR LANGS MOETEN KOMEN!quote:[..]
Ik heb heel geen gespierde mannen in weinig kleren gezien vandaag
HAMMER IT! HAMMER IT!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fantasy_factory.html
flinke klap waus
ligt ie al bij FRS/Gamemania?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
dude!! Fuck de tijd!! MORTAL KOMBAT!!
Net de Ladder uitgespeeld met Scorpion.. Het is me daar weer een partij moeilijk.. Niet te zuinig.. Kintaro en Shao Kahn die weer van de cheater achtige moves hebben.. Dit spel gaat me controllers kosten
Oh, en die X-ray zijn niet alleen vet om te zien maar zijn ook echt fucking handig!! Hebben me al meerdere malen uit de brand geholpen.. Episch!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet ook nog eens die ouwe MK films opspeuren die waren tof.
Gast ga weg!quote:
ontzettende kutfilmsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast ga weg!
Die waren echt wel tof heur![]()
Je hebt nu ook wel zo serie ofzoiets maar die zijn nog slechter dan EmarWii in zijn begin dagen!
Ja dat is wel rot, nu weet je ook dat ik eigenlijk een dikke man benquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
[..]
HAD JE MAAR LANGS MOETEN KOMEN!
ow fuck nee je hebt me natuurlijk al irl gezien
dat verklaartquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
Moet er wel bijzeggen dat ik ook Streeffighter The Movie wel tof vond![]()
quote:
Heb hem al binnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
MORTEL KLOMBAT![]()
Even kijken nog of ik die ga halen
Niet zo hard als die klap van z'n broer in season 1quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fantasy_factory.html
flinke klap waus
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja dat is wel rot, nu weet je ook dat ik eigenlijk een dikke man ben
Arme jij, dat scheelde je wel weer een dure whisky cola op een amsterdams terrasquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Ik lig er nog steeds van wakker dat je me student noemde in Adam
Ik was nogal van mijn apropos, ja. Maar dat heb ik al snel als ik mijn natuurlijke habitat (lees: mijn huis) verlaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Arme jij, dat scheelde je wel weer een dure whisky cola op een amsterdams terras
ik heb dat als ik onder de rivieren en/of rechts van amersfoort komquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was nogal van mijn apropos, ja. Maar dat heb ik al snel als ik mijn natuurlijke habitat (lees: mijn huis) verlaat
Vandaag was geen goeie dag voor je danquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik heb dat als ik onder de rivieren en/of rechts van amersfoort kom
nee en dan was ik ook nog op een afdeling waar 20 vrouwen werken en 1 man... pff niet mijn ding...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vandaag was geen goeie dag voor je dan
Geen bi-curieuze neigingen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
nee en dan was ik ook nog op een afdeling waar 20 vrouwen werken en 1 man... pff niet mijn ding...
Niet met een kudde huisvrouwen nee... De chick van poit daarentegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen bi-curieuze neigingen?
Waar is Poit als je hem nodig hebt
Chick, van, en Poit in 1 zin?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet met een kudde huisvrouwen nee... De chick van poit daarentegenMaar daar mag ik weer niet aanzitten
Van is altijd relatiefquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Chick, van, en Poit in 1 zin?
Mis ik iets ergens (en zeg niet een gevoel voor humor of een fatsoenlijk inkomen)?
relatief of imaginair, met Poit weet je het nooit.quote:
Tot morgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
relatief of imaginair, met Poit weet je het nooit.
Enfin ik dank je voor deze gezellige slowchat, ik ga Game of Thrones kijken (op aanraden)!
Bis Morgen!
Benieuwd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Tot morgen!
Ik maak mijn mock up voor mijn nieuwe game even af
quote:
poppedeintjes?quote:
Ja, poppetjes. Popjes. Liefjes. Schatjes. Moppies. Jeweetwel. Van die lieve koosnaampjes.quote:
ik heb zo gesprek met scriptiebegeleider, dus ik had de tijd niet om iemand zo dronken te voeren dat ze mij zou neukenquote:
Bier + mannenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
O ja en mijn spel is gister/vannacht uitgekomen in Amerika
De resultaten worden in Amerika per semester bekend gemaakt alleen...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nu afwachten op goede resultaten.
Nais!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
Dan toch, als het een beetje mee zit mooie resultaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De resultaten worden in Amerika per semester bekend gemaakt alleen...
Ik vermoed van niet, maar het is wel leuk dat we binnenkort ook op amazon/best buy en gamestop staanquote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan toch, als het een beetje mee zit mooie resultaten.
Er is niet tussendoor te zien hoe de verkopen gaan, etc?
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik heb zo gesprek met scriptiebegeleider, dus ik had de tijd niet om iemand zo dronken te voeren dat ze mij zou neuken
Kijk, zijn wel de grotere platformen in de US.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar het is wel leuk dat we binnenkort ook op amazon/best buy en gamestop staan
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
oh wauwwwquote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
Weer te vroeg?quote:
Nee moest er vannacht vier keer uit om over te gevenquote:
Sorryquote:
ahh beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee moest er vannacht vier keer uit om over te geven
Waarschijnlijk is het eten niet goed gevallen ofzo, beeuuuh....
ah, lekker. Maar rustig aan doen dusquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet ze neuken hèquote:Op woensdag 20 april 2011 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik heb zo gesprek met scriptiebegeleider, dus ik had de tijd niet om iemand zo dronken te voeren dat ze mij zou neuken
Beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dude! Mortal Kombat is echt heerlijk!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Nebo het volgende:
Fuck ik twijfel echt of ik Mortal Kombat moet halen. Ik heb Soul Calibur 2, 3 en 4 hier liggen, maar heb ze allemaal maar weinig gespeeld. Verdere ervaring met fighters komt alleen in de vorm van Art of Fighting op de SNES.
Nu al zin inquote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Mortal Kombat is echt heerlijk!
De moeilijkheidsgraad van de ladder is goed, er zit een vette story mode in. De Krypt nodigt uit om alles te unlocken en dan is er nog de multiplayer!!
Ik vind de game stiekem nog beter dan ik van de demo had verwacht
Serieus? Ik blijf zelf een vorm van twijfel houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Mortal Kombat is echt heerlijk!
De moeilijkheidsgraad van de ladder is goed, er zit een vette story mode in. De Krypt nodigt uit om alles te unlocken en dan is er nog de multiplayer!!
Ik vind de game stiekem nog beter dan ik van de demo had verwacht
Check de review op gametrailers.comquote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus? Ik blijf zelf een vorm van twijfel houden.
Zal vanavond doenquote:
Gezien, daarom ben ik er over na gaan denken, want de game deed me voorheen helemaal niksquote:
Nee man!! Weet je hoe vet het is om net voordat die hoeren kintaro je voor je bakkes slaat snel een x-ray move te doen zodat je nog net wint!!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus? Ik blijf zelf een vorm van twijfel houden.
Zal vanavond reviews kijken en demo weer eens wat spelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee man!! Weet je hoe vet het is om net voordat die hoeren kintaro je voor je bakkes slaat snel een x-ray move te doen zodat je nog net wint!!
Zweet in de fucking bilnaad!!
EN KRATOS!! WAT EEN BAAS!
MM in Rotterdam centrum istie fieftig jeurow.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal vanavond reviews kijken en demo weer eens wat spelen.
Tevens dit weekend kijken hoe duur hij is bij de lokale MM.
Dat vind ik dus teveel (gierige hollander)quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
MM in Rotterdam centrum istie fieftig jeurow.
Ik vind 50 voor een nieuwe game wel een nette prijs hoor.. Beter dan de 65 die een FRS vraagt bvb.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat vind ik dus teveel (gierige hollander)
Ja, dat is inderdaad wel zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind 50 voor een nieuwe game wel een nette prijs hoor.. Beter dan de 65 die een FRS vraagt bvb.
50 euro vind ik ook al 10-20 euro teveelquote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind 50 voor een nieuwe game wel een nette prijs hoor.. Beter dan de 65 die een FRS vraagt bvb.
Nicequote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel zo.
Zie net dat ik hem ook kan bestellen vanuit de UK voor 32 euri.(met verwachte bezorging maandag)
Maar jij bent een PC gamer.. Het kost jou al genoeg om die computer up to date te houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Tain het volgende:
[..]
50 euro vind ik ook al 10-20 euro teveel
Dat ook, maar mijn PC heeft nu tenminste betere specs als de servers die bij mijn vorige werk stondenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice
[..]
Maar jij bent een PC gamer.. Het kost jou al genoeg om die computer up to date te houden
Ik zag een sale bij nedgame waar ik denk wel even wat games ga scoren![]()
To many games
Zeker nicequote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice
[..]
Maar jij bent een PC gamer.. Het kost jou al genoeg om die computer up to date te houden
Ik zag een sale bij nedgame waar ik denk wel even wat games ga scoren![]()
To many games
Ach joh.. Het is echt niet meer normaalquote:Op woensdag 20 april 2011 11:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker nice
Zat ook al bij nedgame te kijken, maar heb nog teveel games liggen die ik eerst uit wilt spelen (zeg ik al maanden)
Mafia 2 heb je in een paar uur uit gespeeldquote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh.. Het is echt niet meer normaalIk heb hier Killzone 3 nog liggen die ik nog niet veel gespeeld heb, net begonnen met Batman, nu MK9 weer, tussendoor een PSN game, Mafia 2 ligt ook nog te wachten..
Denk dat ik nog wel 100 games heb liggen waar ik mee verder moet/wil/kan gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach joh.. Het is echt niet meer normaalIk heb hier Killzone 3 nog liggen die ik nog niet veel gespeeld heb, net begonnen met Batman, nu MK9 weer, tussendoor een PSN game, Mafia 2 ligt ook nog te wachten..
Iets teveel gekocht bij een Steam sale toevallig?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Denk dat ik nog wel 100 games heb liggen waar ik mee verder moet/wil/kan gaan.![]()
Zeg maar gerust 2 steam sale periodesquote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Iets teveel gekocht bij een Steam sale toevallig?
Ja, alle games zijn in een paar uur uit te spelenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Mafia 2 heb je in een paar uur uit gespeeld
Alleen het aantal uren verschilt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, alle games zijn in een paar uur uit te spelen
Ik herken dat wel een beetjequote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 2 steam sale periodes
Maar ook voor de consoles heb ik nog een stuk of 20 games liggen waar ik (ooit) eens verder mee wilt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, alle games zijn in een paar uur uit te spelen
quote:For some reason, yesterday's shirt, The Cheese Is A Liedekranz, was the fastest-selling Shirt.Woot tee in two years, with 3000 units sold by 1:43 AM Central.
Snelst verkocht terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet goed vind.quote:
Dit, ik vind de plaatjes meestal wel aardig... maar je gaat toch niet met zoiets op je shirt rondlopen?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Snelst verkocht terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet goed vind.
Waarom niet? Ik loop nu ook met de mario/house tshirt rond.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit, ik vind de plaatjes meestal wel aardig... maar je gaat toch niet met zoiets op je shirt rondlopen?
Misschien komt het omdat ik een nerd ben, maar ik heb daar geen problemen meequote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit, ik vind de plaatjes meestal wel aardig... maar je gaat toch niet met zoiets op je shirt rondlopen?
Ow ik word daarnaast ook nog voor alto uitgemaaktquote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik een nerd ben, maar ik heb daar geen problemen mee
Deze en wie je net liet zien zijn wel tof idd.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Draag ik ook gewoon naar mijn werk
Ik kom daar toevallig morgen weer langs, moet ik hem voor je meenemen vanuit Utrecht? Ik ben dan wel onderweg naar Brabant en pas vrijdag in de middag weer terug om hem door je brievenbus te mieterenquote:
Ik ben nu in Almere dus ik rij zo ff langs hier. Moet ik voor jou een PS3-versie meenemen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kom daar toevallig morgen weer langs, moet ik hem voor je meenemen vanuit Utrecht? Ik ben dan wel onderweg naar Brabant en pas vrijdag in de middag weer terug om hem door je brievenbus te mieteren
QFTquote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij gaat het trouwens om deze:quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
Een goed gameshirt moet niet echt herkenbaar zijn als een gameshirt maar wel weer door iemand die de betreffende game heeft gespeeld
Zo'n N7 shirt is dus wel awesome een Mario pontificaal erop weer niet
Of zon BleedingBurger shirt toen van GTA 4 SUPER
Die is nog wel gaafquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het trouwens om deze:
[ afbeelding ]
Bij de een niet (apotheek) bij de ander wel, maar dan meer vanwege het feit dat ze vaak zo smerig worden dat ik ze weg kan gooien. Daar draag ik simpele zwarte tshirtsquote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
Zie genoeg leuke game shirts, maar om er nu zelf in te lopen. nee, dat dan weer niet.
Sowieso niet naar werk, dan heb ik een probleem.
Zie mijzelf al in zo'n shirt de bank binnen wandelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bij de een niet (apotheek) bij de ander wel, maar dan meer vanwege het feit dat ze vaak zo smerig worden dat ik ze weg kan gooien. Daar draag ik simpele zwarte tshirts
Ik moet herkenbaar zijn als Connexxion en alleen in de zomer mag je dan een polo aan, maar voor de rest altijd overhemd met dasquote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie mijzelf al in zo'n shirt de bank binnen wandelen.
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Draag ik ook gewoon naar mijn werk
Hier maakt het idd ook niet uit en een collega draagt ook Green Lantern en Bazinga shirtjesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
bij ons op het werk maakt het niet uit wat je draagt
Jawel man, als ik later psychotherapeut ben dan draag ik dit soort shizzlequote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook
Maar niet als ik naar klanten ga/ ontvang
ik weet wel bij wie ik geen klant ga wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jawel man, als ik later psychotherapeut ben dan draag ik dit soort shizzle
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Snookiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:00 schreef Kn0x het volgende:
WEEKEND!!!!Bijna trapte ik erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
knap aangezien koolstofmonoxide geurloos isquote:Een kat heeft miauwend zijn baasjes gered van de verstikkingsdood door koolstofmonoxide. [...] De vader van het gezin rook onraad
Yeah en de 10 redenen om een baard te hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:23 schreef Misan het volgende:
[..]
Die 9 reasons not to date a t-rex ook gezien?
Flauw maar wel grappig.quote:
quote:
Hier op het balkon zijn voorlopig alleen vliegjes en spinnen de pineutquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Misan het volgende:
Net trouwens vijf dode vogels uit de tuin geschept en in de kliko gepleurd. Katten
Gingen hier de duiven maar de pijp uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Misan het volgende:
Net trouwens vijf dode vogels uit de tuin geschept en in de kliko gepleurd. Katten
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Misan het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
Post nog ff een pic van je vogeltje Fruit
Hoeveel KFC bucket's kan die kleine al op per keer?quote:
hij jaagt al zelf op verse kip @ the kiddy farm.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel KFC bucket's kan die kleine al op per keer?
What the hell. Hier lopen ook dagelijks tig katten door de tuin, maar vogels dumpen ze nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 20:34 schreef Misan het volgende:
wat is daar gek aan? Bij FOK!games is de grootste kneus ook altijd de HRquote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
Maarten Blonk is de nieuwe PU hoofdredacteur
Waren vier jonge vogels (bijna nest uit) en een moedervogelquote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
What the hell. Hier lopen ook dagelijks tig katten door de tuin, maar vogels dumpen ze nooit
Lolquote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat is daar gek aan? Bij FOK!games is de grootste kneus ook altijd de HR
Je kan altijd solliciteren.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voorheen kozen we altijd voor de grootste zeikerd, maar dat bleek geen goede keus.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
The power of Christ compells you!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net zeker 3 kwartier gedouched, haar gewassen, conditioner, gescrubt, geschoren, moisturizer en nu luister ik naar
![]()
Help
Iemand?
Please!
Ik ga maar iemand anders zoeken voor dat qotsa kaartje denk ik..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb net zeker 3 kwartier gedouched, haar gewassen, conditioner, gescrubt, geschoren, moisturizer en nu luister ik naar
![]()
Help
Iemand?
Please!
Die is voor mijn vriendin.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ga maar iemand anders zoeken voor dat qotsa kaartje denk ik..
Joaquin!quote:
Een broekje aan hebben is niet naaktquote:Op woensdag 20 april 2011 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die is voor mijn vriendin.
Die trouwens naakt (op een broekje na) in bed ligt atm.
Dat moest ik van haar zeggen.
HOI POIT HEB JE LEKKER GESLAPEN IK WEL IK GA NOG EVEN SNEL PORTAL 2 SPELEN VOOR IK NAAR WERK GA DOOOEEII!quote:
issetleukja?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HOI POIT HEB JE LEKKER GESLAPEN IK WEL IK GA NOG EVEN SNEL PORTAL 2 SPELEN VOOR IK NAAR WERK GA DOOOEEII!
Tis Portal dat kan alleen maar leuk zijnquote:
Je weet dat in het NL's 'we' geen betekenis heeft die een groep aanduidt waar de spreker niet bijhoort hequote:Op woensdag 20 april 2011 23:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Voorheen kozen we altijd voor de grootste zeikerd, maar dat bleek geen goede keus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Mwa, kan beter uitgewerkt worden vind ik.quote:
Vind ik ook, maar het ging mij om het ideequote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Mwa, kan beter uitgewerkt worden vind ik.
Het idee is goed, kan ook veel mee gedaan wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het ging mij om het idee
Open of dicht?quote:
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Poit het volgende:
* Poit slaat op z'n brede borstkast als de gorilla die die is.
Ach, nog maar 1 dagje toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik leef weeren portal 2 co-op is vet leuk
Maar helaasch zit ik alweer op t werk
Zijn er weer vrouwen in de buurtquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Poit het volgende:
Om de loszittende haren uit zijn borsthaar te kloppen.quote:
Jaaaa morgen weer lekker vrijquote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, nog maar 1 dagje toch?
En portal 2 wacht ik wel mee totdat prijs flink gezakt is.
[..]
Zijn er weer vrouwen in de buurt
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa morgen weer lekker vrijzon + terrasje + lunch =
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Om de loszittende haren uit zijn borsthaar te kloppen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat de dames weer met korte rokjes lopen vanwege het weer!
Feestje bij jou?quote:
Nice, mag ik een keer mee?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Misan het volgende:
HeerlijkMorgenochtend golfen, zaterdagmiddag golfen, maandagmiddag golfen, kan niet beter met dit weer
Relaxed spelletje spelen en prima buiten zijn. Ik ga BBN benaderen
Volgens mij gaat hij daadwerkelijk de green opquote:
Nomsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Feestje bij jou?
Met all you can eat hamburgers gemaakt door je vriendinlief?
Ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Feestje bij jou?
Met all you can eat hamburgers gemaakt door je vriendinlief?
ja surequote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice, mag ik een keer mee?
Ow en we gaan hard multiplayeren met DiRT over een maand, die belooft toffe modi te krijgen!
Gemeentelijk Vervoers Bedrijf?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:47 schreef Misan het volgende:
[..]
ja sureer zijn zat banen waar je geen GVB of lidmaatschap voor nodig hebt. Laatste week van mei neem ik trouwens vrij
Is het een boerderij voor groot vee? if so -> grootveeboerderijquote:
Mag ik dan gewoon met een onderbroek op m'n hoofd rondlopen??quote:Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen
Ondergoed feestje, mag je ook komen P.
Jij altijdquote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik dan gewoon met een onderbroek op m'n hoofd rondlopen??
Bot en niet kloppend helaasquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Nebo het volgende:
Het is wel de perfecte week deze week. Het is nog niet zo lang lekker weer, dus de lelijke mensen moeten nog even de schrok verwerken dat ze minder kleren aan moeten en zijn nog te onzeker over hun lichamen om die schrok snel te willen verwerken. Gevolg: alleen de mooie dames lopen er schaars gekleed bij en de lelijkerds hebben alles nog bedekt
Of is dit een botte theorie?
Ik weet dat ik er beter uitzie met een onderbroek op m'n hoofd maar volgens mij heb ik een fetisch bij je ontdekt of niet?quote:
Was gisteren in Utrecht, zag ik ineens echt een retelekker ding lopen!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was gisteren in Utrecht, zag ik ineens echt een retelekker ding lopen!
Bleek het een spiegel te zijn!
lolololololololol
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!
quote:
Als alfa mannetje heeft Poit ook de grootste rode aarsch waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Poit het volgende:
Continu geil van zichzelf. Een spiegelhuis op de kermis zal wel een vieze boel worden danquote:
quote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor de waarheid...quote:
Ik vond hem ook al .... apartquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
Uit 'Oh Oh's Barbie is zwanger'
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
Ah een verdubbeling van hersencellenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
KPNquote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)komt-deze-zomer.html
KPN
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)komt-deze-zomer.html
KPN
Druk bezig, vandaar mijn afwezigheid hierquote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Ej Petti, hoe'st met de verbouwing / verhuizing?
Koel! Kan je m'n was doenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Druk bezig, vandaar mijn afwezigheid hiermaar het schiet zekers op. nog ongeveer 2 weken en dan zijn we klaar. Tv, wasmachine en vrieskast kan tegen die tijd ook geleverd worden. Zijn al betaald.
KPNquote:
Opzich is er nix mis met KPN en zat er voor het dividend ff in zodat ik 360 euro kreeg gister en daarna wou ik er weer een keer snel uit. Maar nu kwamen ze met ''slecht'' nieuws en is iedereen in paniekquote:
quote:
Jij welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Killzone is echt 1 van de betere games op de ps3, alleen jammer dat je geen mp op psn kan spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |