SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Altijd dezelfde toch?quote:
Fixedquote:
Zég.quote:
Same here.. Dikke awesomatron inderdaad!!quote:
neukende graanbiscuits met tetten natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef koei het volgende:
Wat verwachten jullie van de E3?
[E3 2011] Speculaties en geruchten: Wat verwacht jij deze E3?
ik verwacht altijd heel veel, maar het blijkt altijd niks te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef koei het volgende:
quote:
Als er geen nieuwe Xbox is dan care ik niet verder.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef koei het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als er geen nieuwe Xbox is dan care ik niet verder.
Ja?quote:
Rokjes, billen, topjes, tietjes, zomerjurkjesquote:
Wat er veranderd is, is dat je nu extreem goede performance hebt voor 200-300 euro, en nog steeds belachelijke performance voor 600. Vroeger was het kut performance voor 200, aardige voor 400 en goede ovor 600.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.hardwarewoensd(...)-gtx-590-videokaart/
WRFBBQ 600 euro voor een videokaart ik dacht dat die shit allemaal goedkoper was tegenwoordig?
Awesomequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Rokjes, billen, topjes, tietjes, zomerjurkjes
En ik heb MK![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:08 schreef Misan het volgende:
Ik heb wel zin alleen nu te weinig tijd om te spelendus daarom niet gekocht
Bedankt Young Padawanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat er veranderd is, is dat je nu extreem goede performance hebt voor 200-300 euro, en nog steeds belachelijke performance voor 600. Vroeger was het kut performance voor 200, aardige voor 400 en goede ovor 600.
dude!! Fuck de tijd!! MORTAL KOMBAT!!quote:
Ah dat was er gebeurd, is dacht dat ik aan geheugenverlies leed en niet meer kon herinneren dat ik getvped hadquote:
Ik heb heel geen gespierde mannen in weinig kleren gezien vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Rokjes, billen, topjes, tietjes, zomerjurkjes
En ik heb MK![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ah dat was er gebeurd, is dacht dat ik aan geheugenverlies leed en niet meer kon herinneren dat ik getvped had
HAD JE MAAR LANGS MOETEN KOMEN!quote:[..]
Ik heb heel geen gespierde mannen in weinig kleren gezien vandaag
HAMMER IT! HAMMER IT!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fantasy_factory.html
flinke klap waus
ligt ie al bij FRS/Gamemania?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
dude!! Fuck de tijd!! MORTAL KOMBAT!!
Net de Ladder uitgespeeld met Scorpion.. Het is me daar weer een partij moeilijk.. Niet te zuinig.. Kintaro en Shao Kahn die weer van de cheater achtige moves hebben.. Dit spel gaat me controllers kosten
Oh, en die X-ray zijn niet alleen vet om te zien maar zijn ook echt fucking handig!! Hebben me al meerdere malen uit de brand geholpen.. Episch!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet ook nog eens die ouwe MK films opspeuren die waren tof.
Gast ga weg!quote:
ontzettende kutfilmsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast ga weg!
Die waren echt wel tof heur![]()
Je hebt nu ook wel zo serie ofzoiets maar die zijn nog slechter dan EmarWii in zijn begin dagen!
Ja dat is wel rot, nu weet je ook dat ik eigenlijk een dikke man benquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
[..]
HAD JE MAAR LANGS MOETEN KOMEN!
ow fuck nee je hebt me natuurlijk al irl gezien
dat verklaartquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
Moet er wel bijzeggen dat ik ook Streeffighter The Movie wel tof vond![]()
quote:
Heb hem al binnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
MORTEL KLOMBAT![]()
Even kijken nog of ik die ga halen
Niet zo hard als die klap van z'n broer in season 1quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fantasy_factory.html
flinke klap waus
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja dat is wel rot, nu weet je ook dat ik eigenlijk een dikke man ben
Arme jij, dat scheelde je wel weer een dure whisky cola op een amsterdams terrasquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Ik lig er nog steeds van wakker dat je me student noemde in Adam
Ik was nogal van mijn apropos, ja. Maar dat heb ik al snel als ik mijn natuurlijke habitat (lees: mijn huis) verlaatquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Arme jij, dat scheelde je wel weer een dure whisky cola op een amsterdams terras
ik heb dat als ik onder de rivieren en/of rechts van amersfoort komquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik was nogal van mijn apropos, ja. Maar dat heb ik al snel als ik mijn natuurlijke habitat (lees: mijn huis) verlaat
Vandaag was geen goeie dag voor je danquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:39 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ik heb dat als ik onder de rivieren en/of rechts van amersfoort kom
nee en dan was ik ook nog op een afdeling waar 20 vrouwen werken en 1 man... pff niet mijn ding...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vandaag was geen goeie dag voor je dan
Geen bi-curieuze neigingen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
nee en dan was ik ook nog op een afdeling waar 20 vrouwen werken en 1 man... pff niet mijn ding...
Niet met een kudde huisvrouwen nee... De chick van poit daarentegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen bi-curieuze neigingen?
Waar is Poit als je hem nodig hebt
Chick, van, en Poit in 1 zin?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet met een kudde huisvrouwen nee... De chick van poit daarentegenMaar daar mag ik weer niet aanzitten
Van is altijd relatiefquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Chick, van, en Poit in 1 zin?
Mis ik iets ergens (en zeg niet een gevoel voor humor of een fatsoenlijk inkomen)?
relatief of imaginair, met Poit weet je het nooit.quote:
Tot morgen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
relatief of imaginair, met Poit weet je het nooit.
Enfin ik dank je voor deze gezellige slowchat, ik ga Game of Thrones kijken (op aanraden)!
Bis Morgen!
Benieuwd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Tot morgen!
Ik maak mijn mock up voor mijn nieuwe game even af
quote:
poppedeintjes?quote:
Ja, poppetjes. Popjes. Liefjes. Schatjes. Moppies. Jeweetwel. Van die lieve koosnaampjes.quote:
ik heb zo gesprek met scriptiebegeleider, dus ik had de tijd niet om iemand zo dronken te voeren dat ze mij zou neukenquote:
Bier + mannenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
O ja en mijn spel is gister/vannacht uitgekomen in Amerika
De resultaten worden in Amerika per semester bekend gemaakt alleen...quote:Op woensdag 20 april 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nu afwachten op goede resultaten.
Nais!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
Dan toch, als het een beetje mee zit mooie resultaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De resultaten worden in Amerika per semester bekend gemaakt alleen...
Ik vermoed van niet, maar het is wel leuk dat we binnenkort ook op amazon/best buy en gamestop staanquote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan toch, als het een beetje mee zit mooie resultaten.
Er is niet tussendoor te zien hoe de verkopen gaan, etc?
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik heb zo gesprek met scriptiebegeleider, dus ik had de tijd niet om iemand zo dronken te voeren dat ze mij zou neuken
Kijk, zijn wel de grotere platformen in de US.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, maar het is wel leuk dat we binnenkort ook op amazon/best buy en gamestop staan
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
oh wauwwwquote:Op woensdag 20 april 2011 08:25 schreef GameBabe het volgende:
Weer te vroeg?quote:
Nee moest er vannacht vier keer uit om over te gevenquote:
Sorryquote:
ahh beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee moest er vannacht vier keer uit om over te geven
Waarschijnlijk is het eten niet goed gevallen ofzo, beeuuuh....
ah, lekker. Maar rustig aan doen dusquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beterschap!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet ze neuken hèquote:Op woensdag 20 april 2011 08:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik heb zo gesprek met scriptiebegeleider, dus ik had de tijd niet om iemand zo dronken te voeren dat ze mij zou neuken
Beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dude! Mortal Kombat is echt heerlijk!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef Nebo het volgende:
Fuck ik twijfel echt of ik Mortal Kombat moet halen. Ik heb Soul Calibur 2, 3 en 4 hier liggen, maar heb ze allemaal maar weinig gespeeld. Verdere ervaring met fighters komt alleen in de vorm van Art of Fighting op de SNES.
Nu al zin inquote:Op woensdag 20 april 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Mortal Kombat is echt heerlijk!
De moeilijkheidsgraad van de ladder is goed, er zit een vette story mode in. De Krypt nodigt uit om alles te unlocken en dan is er nog de multiplayer!!
Ik vind de game stiekem nog beter dan ik van de demo had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |