is dat Surinaamsquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Afkorting van Chinese meid. Hetzelfde geldt voor chiboy, dat staat voor Chinese boy.
Nope, straattaalquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
nee chimi snap je, gewoon de straat gewoon kijk, pad betekend een beest maar ook een wandelpad dubbele betekenis..
Oh Lord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
Dus ze kwam aan met een ander ook naar het terras en ik zei: kom hier bij mij zitten dan schatje.![]()
![]()
kom hier bij mij zitten dan schatje.quote:
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.quote:
ahaha wie denk je dat je bent man kom hierheen zet mn lul in zn 5 we gaan een stukkie rijdequote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.
Dus no ty.
En dan halverwege "zonder benzine" staan...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:38 schreef amenth het volgende:
[..]
ahaha wie denk je dat je bent man kom hierheen zet mn lul in zn 5 we gaan een stukkie rijde
Thanks normaal word ik nooit als pimp op waarde geschat. Mocht je je bedenken moet je maar eens langskomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.
Dus no ty.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef wise het volgende:
chimeidż
oh je bedoelt chinese meid zoals linpunt
Die kopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
als ik goed heb is dit de chimeid trouwens
[ afbeelding ]
Mensen die soberzo niet snappenquote:
Mensen diequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:54 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Mensen die soberzo niet snappen
Mensenquote:
fattyquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
Het was lekker weer dus al mijn collega's zaten buiten te chillen in het mooie weer toen ik aan kwam op het terras.![]()
We hebben sinds zaterdag een nieuw chimeid bij ons werken, een heeel mooi meisje beetje brutaal maar toch ook echt schattig![]()
Dus ze kwam aan met een ander ook naar het terras en ik zei: kom hier bij mij zitten dan schatje.![]()
![]()
Ze zegt, wat denk jij dan wel....![]()
En ging met vriendin naast me kletsen, na 12 minuten kwam ze naar me toe en ging bij mij op schoot zitten, en ik weet niet of ze het expres deed ,maar ze ging met een ander jongen over sex praten, dat het heel normaal is en wat ze wel is had gedaan..![]()
![]()
En ik dacht nog, denk aan anderen dingen... maar het was te laat, ik kreeg een stijve![]()
Ik probeerde nog aan anderen dingen te denken en te ontspannen maar lukte echt niet...
Even later komt manager naar het terras dat het druk begint de worden..
Dus dat we allemaal naar binnen moesten, maar ik had een korte broek aan omdat ik me nog moest omkleden omdat ik net aankwam....
Dus maar gezegd dat ik nog ff iemand moest bellen en ff bleef nog zitten....
Nee, fatih komen het is NU druk....
Dus ik doe mij shirte en telefoon nog beetje ervoor dat het niet opvalt..![]()
En opeens zegt ze iell, is dat door mij ofzo...weet ze heus wel.
![]()
Wat een chanant moment allemaal, hopelijk zijn ze het na de vakantie weer vergeten......
Echt, chimeids die op iemand zijn schoot uitgebreid gaan zitten en over sex praten, en dan raar aankijken dat iemand opeens moet opstaan een stijve heeft. XD
ik ben 20 ik denk zij 17 of 18 ofzo... trouwens.
Klacht: chimeid die denkt dat je het zelf in de hand hebt.
Plork alert.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom werkt ze als monteur?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
Pfff.. Echt chanant.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:01 schreef manusjehatte het volgende:
Had het op de middelbare school ook. Had ik een boxer met knoopjes mar die zaten los. Mijn gulp ook . Je kan wel raden hoe ik door de gang liepSnel een wc ingedoken
Dus iedereen zag je pijve stiemel. Har har!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:01 schreef manusjehatte het volgende:
Had het op de middelbare school ook. Had ik een boxer met knoopjes mar die zaten los. Mijn gulp ook . Je kan wel raden hoe ik door de gang liepSnel een wc ingedoken
Nog ontmaagd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:01 schreef manusjehatte het volgende:
Zij heet Chanant?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet als je een ''sociofiel'' bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
of deze ch(unl)i-meid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoals deze 17 jarige chinese meidż
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
of deze ch(unl)i-meid?
[ afbeelding ]
De tering... moet rukken... moet ook nog leren voor tentamens... chanantquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoals deze 17 jarige chinese meidż
Dit is account #247?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef Zw0llesjappie het volgende:
chimeid is niet chinees meid, maar bv chick
als je chimeid over hebt denk ik meer aan deze chimeids
misschien nog een beetje klein maar, wel schattig hoe ze op 2:30 mee zingt
heb je je stijfje nu in de hand of is het nog steeds gênant op je werk?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:06 schreef Zw0llesjappie het volgende:
?? nee zwollesjappie gulmez en zw0llesjappie
Newbie Alert!quote:
hand boven hoofdżquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef LethalNinja het volgende:
stomme turk met al z'n tyfus kloons, waarom is hij daar niet voor geband?
Wat heb je tegen Turken danquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef LethalNinja het volgende:
stomme turk met al z'n tyfus kloons, waarom is hij daar niet voor geband?
een knuppelżquote:
dang die met die roze shirtje aanquote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef Zw0llesjappie het volgende:
chimeid is niet chinees meid, maar bv chick
als je chimeid over hebt denk ik meer aan deze chimeids
misschien nog een beetje klein maar, wel schattig hoe ze op 1:06 mee zingt
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ohja, hier moest ik ook nog gepost hebben. Chanant
quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ohja, hier moest ik ook nog gepost hebben. Chanant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |