is dat Surinaamsquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Afkorting van Chinese meid. Hetzelfde geldt voor chiboy, dat staat voor Chinese boy.
Nope, straattaalquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef Gulmez het volgende:
nee chimi snap je, gewoon de straat gewoon kijk, pad betekend een beest maar ook een wandelpad dubbele betekenis..
Oh Lord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Zwollesjappie het volgende:
Dus ze kwam aan met een ander ook naar het terras en ik zei: kom hier bij mij zitten dan schatje.![]()
![]()
kom hier bij mij zitten dan schatje.quote:
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.quote:
ahaha wie denk je dat je bent man kom hierheen zet mn lul in zn 5 we gaan een stukkie rijdequote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.
Dus no ty.
En dan halverwege "zonder benzine" staan...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:38 schreef amenth het volgende:
[..]
ahaha wie denk je dat je bent man kom hierheen zet mn lul in zn 5 we gaan een stukkie rijde
Thanks normaal word ik nooit als pimp op waarde geschat. Mocht je je bedenken moet je maar eens langskomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je klinkt als een turk. En ik wil niet in de gedwongen prositutie terecht komen en de vieze piemels van fatih, amenth, ali en abubaba in mij geduwd krijgen.
Dus no ty.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef wise het volgende:
chimeid¿
oh je bedoelt chinese meid zoals linpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |