abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95703596

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Chinese Webshops topic #127 Nummel 56 Peking eend, zoetzule saus!
pi_95703610
Nog een bericht dat ik kreeg :')

Today , my dad woke me up for the second time to get me ready for school. Wanting me to prove I was really awake , he made me sit up. As soon as he left my room , I dozed off and faceplanted my nightstand .

Teveel eieren verzameld?
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:49:22 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95703690
ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje ;(
waar blijft die ;(
pi_95703723
Welke van deze shops verkoopt controllers voor de SNES? :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_95703871
11 coupons ( 10 keer 7 en 1 keer 10% )
3 letters: a a l

wat zou suprise zijn als je pandawill kunt spellen ? *O*
pi_95704571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:50 schreef DuTank het volgende:
Welke van deze shops verkoopt controllers voor de SNES? :P
SNES _O_
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:28:51 #7
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95704798
Afgelopen zaterdag binnengekomen! Geweldige tablet! :)

dinsdag 19 april 2011 @ 10:35:44 #8
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95705021
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Hi_flyer het volgende:
Afgelopen zaterdag binnengekomen! Geweldige tablet! :)

[ afbeelding ]
wanneer had jij hem besteld :@
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:46:42 #9
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95705362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:56 schreef Syphixx het volgende:
11 coupons ( 10 keer 7 en 1 keer 10% )
3 letters: a a l

wat zou suprise zijn als je pandawill kunt spellen ? *O*
2 x 10, een paar keer 9, heel veel 7, paar $1, flauwe webmasterhumor in overvloede. ;(
Zelfde lettercombo heb ik.

Een super cute magic pig led light. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95705514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

2 x 10, een paar keer 9, heel veel 7, paar $1, flauwe webmasterhumor in overvloede. ;(
Zelfde lettercombo heb ik.

Een super cute magic pig led light. :P
3x 9%, 2x 10%, 32x 7% :P
en 2x 1$ en de letters a-p-l-p-a-
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:23:05 #11
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_95706559
Ben opzoek naar zn plastic bolletjes waar een gleufje in zit, die je op je tafel kan plakken zodat kabels er niet meer vanaf glijden. Was volgens mij in z'n setje van 3 of 4 stuks.
Heb al gezocht bij cable management e.d. maar kan ze niet meer vinden. :{

Iemand enig idee?
pi_95706788
Ik weet precies welke je bedoeld maar ik kan ze ook niet meer vinden.
Gezocht op BIC met cable desk, cable holder, caber organiser.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:31:57 #13
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95706851
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:51 schreef jeroendh het volgende:

[..]

3x 9%, 2x 10%, 32x 7% :P
en 2x 1$ en de letters a-p-l-p-a-
Als je alle letters krijgt dan verdien je een Zonnebril.. jeeej *O*
En nog een hele lading kortingscodes, als iemand kortingscodes nodig heeft dan moet je maar vragen, of zelf ff op wandawill kijken :P
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:35:38 #14
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95706977
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef lipjes het volgende:

[..]

wanneer had jij hem besteld :@
26 maart. :)
Binnengekomen 15 april
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:36:31 #15
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95707003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:35 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

26 maart. :)
Binnengekomen 15 april
14e ingevlogen?
want ik heb die van mij de 31ste besteld, is de 14e ingevlogen maar heb hem nog niet binnen :(
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:03:32 #16
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95707985
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:36 schreef lipjes het volgende:

[..]

14e ingevlogen?
want ik heb die van mij de 31ste besteld, is de 14e ingevlogen maar heb hem nog niet binnen :(
Volgens mij tegelijk met de jouwe. Het verbaasde mij ook dat 'ie er zo snel was, zonder douaneproblemen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:10:54 #17
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95708254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Volgens mij tegelijk met de jouwe. Het verbaasde mij ook dat 'ie er zo snel was, zonder douaneproblemen.
hmm dan hoop ik maar dat die van mij er snel is, want zit er op het moment eigenlijk wel op te wachten.
kan je ook de status ervan opvragen bij TNT oid, of is dat niet aan te raden :P
pi_95708899
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:49 schreef lipjes het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje ;(
waar blijft die ;(
idem, verwacht hem deze week wel eigenlijk..
There are only 151 Pokémon.
pi_95710217
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je alle letters krijgt dan verdien je een Zonnebril.. jeeej *O*
En nog een hele lading kortingscodes, als iemand kortingscodes nodig heeft dan moet je maar vragen, of zelf ff op wandawill kijken :P
Ik hoef alleen nog maar de "i" :D
deze heb ik al: a-p-l-p-a-d-n-n-a-d-d-w-l-d-l-l-
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_95711075
Zo tablet is retour, nu maar hopen dat TNT m kwijt raakt :D
pi_95713030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Ik hoef alleen nog maar de "i" :D
deze heb ik al: a-p-l-p-a-d-n-n-a-d-d-w-l-d-l-l-
Ik ook... gisteren had ik de "i". De pagina deed toen echter een onmiddellijke redirect en bleef hangen. De "i" is dus niet aan mijn account toegevoegd. Bewuste sabotage?
jaja, en azo...
pi_95713108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik ook... gisteren had ik de "i". De pagina deed toen echter een onmiddellijke redirect en bleef hangen. De "i" is dus niet aan mijn account toegevoegd. Bewuste sabotage?
Lekker dan :N
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:28:32 #23
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95713212
Nou nog niks binnen, net even naar huis gebeld.
is het dan slim de tnt te bellen voor een status ervan of geen slapende honden wakker maken?
pi_95713846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:24 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Bij mij werkt de site van PandaWill al weken erg slecht/traag. Geen een van die paaseieren is toegevoegd die ik had gevonden. Inloggen kan vaak ook niet omdat hij dan een eeuwigheid moet laden. Ik laat deze webshop denk ik maar links liggen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:45:56 #25
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95713944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:43 schreef joep321 het volgende:

[..]

Bij mij werkt de site van PandaWill al weken erg slecht/traag. Geen een van die paaseieren is toegevoegd die ik had gevonden. Inloggen kan vaak ook niet omdat hij dan een eeuwigheid moet laden. Ik laat deze webshop denk ik maar links liggen.
Hij doet het hier opzich nog prima, beetje langzaam..heb echt al een mega lading kortingscodes.... maar nog niet alle letters, moet er nog 2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_95715128
Pandawill forum is ook wel grappig om te lezen...
Zo ben ik te weten gekomen dat ze 14 maart $76011,06 op hun paypal account hadden staat en 57 open claims :')
jaja, en azo...
pi_95715350
Woow _O_
pi_95715536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef thecuriousone het volgende:
Pandawill forum is ook wel grappig om te lezen...
Zo ben ik te weten gekomen dat ze 14 maart $76011,06 op hun paypal account hadden staat en 57 open claims :')
Lekkel centjes veldienen :')
pi_95716534
Today , I corrected my science teacher. Instead of the usual praise most of my peers get , my teacher took my shoes , bag , and text book and threw them out the third story window .

aah de chinese humor toch :')

edit nog eentje:

Today , I was making love to my wife from behind. As we both reached climax at the same time , she threw her head back in ecstasy just as I buckled forward with pleasure. We slammed our heads together , effectively ending our orgasms .

[ Bericht 30% gewijzigd door Syphixx op 19-04-2011 15:59:15 ]
pi_95716921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef Syphixx het volgende:
aah de chinese humor toch :')
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:14:35 #31
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_95717856
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Iemand anders dit probleem ook ? Kheb gewoon bankrek. aan paypal gekoppeld.. voorheen zonder problemen. En wil vandaag wat zooi bestellen en dan deze pauperzooi...grrr
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:19:56 #32
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_95718107
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
Nou nog niks binnen, net even naar huis gebeld.
is het dan slim de tnt te bellen voor een status ervan of geen slapende honden wakker maken?
Gewoon nog een paar dagen geduld hebben :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:20:36 #33
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_95718137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Gewoon nog een paar dagen geduld hebben :)
ben eigenwijs geweest, toch tnt gebeld.
volgens hun hadden ze hem nog niet in het systeem staan dus was die nog niet in nederland...
vreemd....
pi_95718271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef MaddoxX het volgende:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Iemand anders dit probleem ook ? Kheb gewoon bankrek. aan paypal gekoppeld.. voorheen zonder problemen. En wil vandaag wat zooi bestellen en dan deze pauperzooi...grrr
Dan moet je ff wat goedkoops in je mandje gooien die afrekenen (bij iets goedkoops doet ie t namelijk als t goed is wel), maar niet op "nu betalen" drukken, ga nu weer terug naar je mandje verwijder het goedkope product en stop je oorspronkelijke producten er weer in.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:49:27 #35
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_95719509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dan moet je ff wat goedkoops in je mandje gooien die afrekenen (bij iets goedkoops doet ie t namelijk als t goed is wel), maar niet op "nu betalen" drukken, ga nu weer terug naar je mandje verwijder het goedkope product en stop je oorspronkelijke producten er weer in.
Pff wat een gezeik.. ik wilde namelijk alle orders los van elkaar doen 15$ steeds.
Maarja dat pikte paypal dus niet en wilde die een creditkut

kheb maar alles bij elkaar geflikkerd en dat pakte die wel uiteindelijk :')
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:49:42 #36
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_95719519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:21 schreef shadowflash het volgende:

[..]

SNES _O_
nu nog de webshop die er iets van verkoopt ;)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:00:40 #37
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95720015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:

[..]

Edit: Pagina bestaat niet meer op DX :') laat maar
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:03:54 #38
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_95720176
Maar niemand weet dus een goede tussenpersoon voor Taobao orders?
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:09:28 #39
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95720437
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar niemand weet dus een goede tussenpersoon voor Taobao orders?
Ga is HEEL snel even de OP lezen }:|
Staan namelijk twee personen in de OP, Jack(zarmark) én Tiffany.
Er staat óók in hoe je ze kan bereiken en dus dingen kan kopen, ze hebben allebei goede reputatie hier anders stonden ze niet in de OP.
pi_95722071
iemand goede ervaringen met sunsky?
SPOILER
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:46:32 #41
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95722218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef ebutyouyou het volgende:
iemand goede ervaringen met sunsky?
SPOILER
Neuh, de zoekresultaten komen voor in die Chinasearchdinges en bieden veel toffe dingen, maar het verzenden is in de meeste gevallen gewoon reteduur, wat het dan weer onaantrekkelijk maakt. Heb er zelf geen ervaring mee dus.

Mocht je webshops tegenkomen is er een goede kans dat je ze hier terugvindt:
http://www.reviewfbi.com/china-wholesale-review
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:47:12 #42
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95722253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neuh, de zoekresultaten komen voor in die Chinasearchdinges en bieden veel toffe dingen, maar het verzenden is in de meeste gevallen gewoon reteduur, wat het dan weer onaantrekkelijk maakt. Heb er zelf geen ervaring mee dus.

Mocht je webshops tegenkomen is er een goede kans dat je ze hier terugvindt:
http://www.reviewfbi.com/china-wholesale-review
Wat ik op internet kan vinden is het wel betrouwbaar maar relatief duur... (hij was hier trouwens nog nooit langsgekomen dacht ik)
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:09:46 #43
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_95723271
quote:
topsite vol nieuwe site's :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:25:50 #44
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95723858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

Pff wat een gezeik.

Jij had toch goede ervaringen met CCs? >:)

OT: mn ipod parts waren binnen.
met wat behendigheid de onderdelen vervangen en hij werkt weer als nieuw :D
heb ook t idee dat ie harder gaat, wat inhoudt dat hij hardwarematig is aangepast voor de EU.

(Ipod classic 80Gb)

[ Bericht 39% gewijzigd door marcel-o op 19-04-2011 18:32:23 ]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_95724189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:

[..]

Er staan allerlei webshops in de OP, succes.
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:42:04 #46
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_95724528
Wheoeoe ik heb de aambeientas , en namaak senheiser mm50 oordopjes.
(╯°□°)╯︵ Ħʞoɟ
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:50:42 #47
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_95724935
aambeientas? :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:53:31 #48
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_95725069
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef marcel-o het volgende:
aambeientas? :')

Die
Ik dacht dus dat je die zwarte tas dan helemaal binnestebuiten moest keren zodat je een grote aardbeientas kreeg. Maar je moet dus het hele zwarte gedeelte in dat rode driehoekje doen, en dan samentrekken met dat touwtje. Dan is ie zo'n 5 bij 5 cm :'). Dus heb ik em maar aan mn achteruitkijkspiegel gehangen van de amazon.
(╯°□°)╯︵ Ħʞoɟ
pi_95727804
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Hyman het volgende:
Wheoeoe ik heb de aambeientas , en namaak senheiser mm50 oordopjes.
is het een beetje een goede stevige tas?
There are only 151 Pokémon.
pi_95728732
Nee joh totaal niet! Het is bijna papier.
Volgende keer als ik boven de $20 kom selecteer ik dat ik m niet wil hebben. Heb er nu 3 liggen en doe er verder toch niks mee.
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:12:23 #51
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_95733936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

is het een beetje een goede stevige tas?
Gemaakt van vlieger stof, anders kan je het niet opvouwen natuurlijk :')
(╯°□°)╯︵ Ħʞoɟ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')