Lekkel centjes veldienenquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:15 schreef thecuriousone het volgende:
Pandawill forum is ook wel grappig om te lezen...
Zo ben ik te weten gekomen dat ze 14 maart $76011,06 op hun paypal account hadden staat en 57 open claims
Gewoon nog een paar dagen geduld hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
Nou nog niks binnen, net even naar huis gebeld.
is het dan slim de tnt te bellen voor een status ervan of geen slapende honden wakker maken?
ben eigenwijs geweest, toch tnt gebeld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Gewoon nog een paar dagen geduld hebben
Dan moet je ff wat goedkoops in je mandje gooien die afrekenen (bij iets goedkoops doet ie t namelijk als t goed is wel), maar niet op "nu betalen" drukken, ga nu weer terug naar je mandje verwijder het goedkope product en stop je oorspronkelijke producten er weer in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:14 schreef MaddoxX het volgende:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Iemand anders dit probleem ook ? Kheb gewoon bankrek. aan paypal gekoppeld.. voorheen zonder problemen. En wil vandaag wat zooi bestellen en dan deze pauperzooi...grrr
Pff wat een gezeik.. ik wilde namelijk alle orders los van elkaar doen 15$ steeds.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dan moet je ff wat goedkoops in je mandje gooien die afrekenen (bij iets goedkoops doet ie t namelijk als t goed is wel), maar niet op "nu betalen" drukken, ga nu weer terug naar je mandje verwijder het goedkope product en stop je oorspronkelijke producten er weer in.
nu nog de webshop die er iets van verkooptquote:
Ga is HEEL snel even de OP lezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar niemand weet dus een goede tussenpersoon voor Taobao orders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:42 schreef ebutyouyou het volgende:
iemand goede ervaringen met sunsky?Neuh, de zoekresultaten komen voor in die Chinasearchdinges en bieden veel toffe dingen, maar het verzenden is in de meeste gevallen gewoon reteduur, wat het dan weer onaantrekkelijk maakt. Heb er zelf geen ervaring mee dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je webshops tegenkomen is er een goede kans dat je ze hier terugvindt:
http://www.reviewfbi.com/china-wholesale-reviewThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Wat ik op internet kan vinden is het wel betrouwbaar maar relatief duur... (hij was hier trouwens nog nooit langsgekomen dacht ik)quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, de zoekresultaten komen voor in die Chinasearchdinges en bieden veel toffe dingen, maar het verzenden is in de meeste gevallen gewoon reteduur, wat het dan weer onaantrekkelijk maakt. Heb er zelf geen ervaring mee dus.
Mocht je webshops tegenkomen is er een goede kans dat je ze hier terugvindt:
http://www.reviewfbi.com/china-wholesale-review
topsite vol nieuwe site'squote:Op dinsdag 19 april 2011 17:46 schreef shiznuts het volgende:
http://www.reviewfbi.com/china-wholesale-review
Jij had toch goede ervaringen met CCs?quote:
Er staan allerlei webshops in de OP, succes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
nu nog de webshop die er iets van verkoopt
quote:
is het een beetje een goede stevige tas?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:42 schreef Hyman het volgende:
Wheoeoe ik heb de aambeientas , en namaak senheiser mm50 oordopjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |