quote:Nog niet zo lang geleden verraste Honda ons met een dijk van een 2.2i CDTi-dieselmotor. Inmiddels kan die machine ook in de CR-V worden geleverd. Helaas doet de versnellingsbak met zijn korte verzetten geen recht aan deze motor.
Eindelijk heeft Honda zijn intrede gedaan op de markt van dieselmotoren. Dat het zo lang heeft geduurd, ligt waarschijnlijk aan het feit dat Europa relatief onbelangrijk is voor Honda. Het grote geld verdient dit merk in de Verenigde Staten, waar dieselmotoren in auto’s vrijwel niet voorkomen. Al eerder reden we met de Honda Accord 2.2i CDTi en toen konden we maar één conclusie trekken: áls Honda het doet, doet Honda het goed. Noblesse oblige, dus we stappen met hoge verwachtingen in de CR-V met dieselmotor.
De CR-V heeft veel weg van een stationcar die eigenlijk 4x4 had willen worden. Maar net zoals een man met een rokje nog geen vrouw is, zo volstaat een uitwendig reservewiel niet om als 4x4 door het leven te gaan. Aan de andere kant heeft de versnellingsbak van de CR-V dermate korte verzetten, dat je gaat geloven dat deze auto een permanente lage gearing heeft. Hierdoor is het, de goede dieselmotor ten spijt, geen prettige auto voor op de snelweg. Ook de aandrijving zit hem daarbij in de weg. Onder normale omstandigheden worden alleen de voorwielen aangedreven; pas als die beginnen door te slippen, springt de achteras bij. Het gevolg is een nogal tegennatuurlijk gevoel in scherpe bochten; hou je het gas erop, dan krijg je eerst onderstuur voor je kiezen. Je probeert het te compenseren door het gas te vieren, maar tegelijkertijd beginnen de achterwielen mee te duwen, hetgeen het onderstuur weer neutraliseert. Het went, maar nooit helemaal.
Veelgeprezen motor
We zitten nogal te katten op de CR-V, maar toch heeft de hij zeker ook sterke punten, en die zijn maar al te vaak te herleiden tot de veelgeprezen motor. Ondanks dat je vaak tot hoge toerentallen wordt gedwongen, blijft het stil in de auto. Bovendien voldoet de motor al zonder roetfilter aan de Euro4-normen. Met de CR-V maak je nog kans om onder de GroenLinks-toorn tegen SUV’s uit te komen.
De Honda zit conventioneel en goed in elkaar. Alles zit waar je het verwacht, hoewel daardoor de saaiheid op de loer ligt. Het enige waarmee de CR-V zijn inzittenden verrast, is de enorme verticale beugel die het bovenste deel van de middenconsole afbakent. Het ding is beweegbaar en als je eraan trekt, lijkt het wel de arm van een klassieke fruitautomaat. Het blijkt echter de handrem; leuk bedacht. En praktisch bovendien, want daardoor blijft een flinke ruimte vrij tussen de voorstoelen. Daar staat weliswaar een tafeltje met vakjes en bekerhouders, maar dat is wegklapbaar, waardoor je een aardige doorsteek naar achter creëert. Over flexibele handigheden gesproken: de CR-V beschikt over een in delen verschuifbare achterbank, waardoor compromissen kunnen worden gesloten tussen beenruimte voor de achterpassagiers en laadruimte. Wie in plaats van de handgeschakelde zesbak liever een automaat neemt, heeft ook nog eens geen last meer van de pook in het midden. De hendel van de automaat zit namelijk in het dashboard. Geen gezicht, want het lijkt net of iemand een paraplu in een ventilatierooster heeft geprikt. Praktisch is het wel.
De Honda hadden wij in de meest luxe versie, de Executive. Die is standaard voorzien van zaken als lederen bekleding, verwarmde voorstoelen, glazen schuifdak, beschermingsbox rond het reservewiel en donker (privacy-)glas achterin.
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dat dacht ik ook bij die fotoquote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
Handig! kun je je fiets ophalen in Weeze [ afbeelding ]
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dan moet je dat ff melden hequote:
Wat is daar dan zo bijzonder aan?quote:
Veel letters, één plaatje, geen filmpjequote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ [url=http://members.home.nl/thafreak2/avatar/twente.png]afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/url][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harrington Ltd in Howe outside Brighton was a company which was making bodies for many different vehicle makers, mostly for coaches but also for cars like Rolls-Royce, Bentley and Bugatti before WW II. In the sixties sport scars were converted by Harrington Ltd like Sunbeam Alpine and Triumph TR4. Four different models of Sunbeam Alpines were converted. They were called Harrington Alpine, Harrington Le Mans, Harrington Alpine Series C and Harrington Alpine Series D. The Harrington converted models of Sunbeam Alpines were sold by Rootes dealerships. The company went out of business early 1966. There is no club for just Harringtons but owners are welcome to any Sunbeam Alpine club.
The Harrington Le Mans was introduced at Earls Court in October 1961. This was the model from Harrington Ltd. which was meant to be a large production, at least 1000 cars was the target. But in those days metal industries were not having their good days, strikes and lack of material were quite normal so also at Rootes factories. A production line was set up and in fourteen months 250 cars was made. Many were exported to USA and other European countries. The car has the same tuning as the winning Harrington Alpine at Le Mans. The Harrington Le Mans has a high standard interior and some optional extras could be added. The car looks different to the other models. There were no fins on the rear fenders and the space inside was very good especially when the back rest of the rear seat was folded down and easy to access because of the large rear opening. At the end of the production the Harrington Series C was also produced parallel until it stopped when Rootes changed the Alpine models from Series II to Series 3 in February 1963. The Alpine Series 3 has another angle of the windscreen.
This model participated in many rallies in the sixties.
Capacity Config Model Bore/Stroke CR
1592cc S4 OHV 81.5mm x 76.2mm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Hij heeft twee i's?quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo bijzonder aan?
woar?, de vorige sc was volquote:
Die lag ook hierin:quote:Op maandag 18 april 2011 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo bijzonder aan?
Anne moet niet zeiken dat ik ze nooit openquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een schriftelijk verzoek indienen of je de volgende mag openen
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
FB?quote:
En wat voor geweldig mobiel moge dat zijn ?quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die lag ook hierin:
[ afbeelding ]
IMHO de beste kleine diesel die je kunt krijgen. Boven de vier cylinders neig ik toch naar Bimmers :x
Ik open er ook nooit eentje hoor, veel te veel werkquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Anne moet niet zeiken dat ik ze nooit open![]()
Een blauwe. En dat denkt verstand van auto's te hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
En wat voor geweldig mobiel moge dat zijn ?
En waar zijn m'n 850-foto's?quote:Op maandag 18 april 2011 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
gister bij de oldtimner dinges nog en mooie ORIGINELE zwarte CRX voor Anne op de foto gezet
Maar dan een Accord dusquote:
je weet er meer vanquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
En waar zijn m'n 850-foto's?
[..]
Maar dan een Accord dusVind het eigenlijk niet eens een zo heel verkeerde bak, best een leuke sedan
sorryquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Anne het volgende:
@ Lipje, ik zeik nooit op jou![]()
.
@ Alex, post dan?
@ de rest, Ik ga nu even een post maken onder Alexxxxx zijn account. Let op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
sorry
Dat was SDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Duurde wel eventjes voor je door had dat het Paladijn zijn EX-leaseslet wasquote:
dan moet ik boos zijn op SDquote:
Homo.quote:
Wie zegt dat? ik ben 12quote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een blauwe. En dat denkt verstand van auto's te hebben
Neuh, die herkende ik direct wel. Het was belangrijker om éérst grapjes te maken om de mensen die dat niet wistenquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef lipje het volgende:
[..]
Duurde wel eventjes voor je door had dat het Paladijn zijn EX-leaseslet was
quote:Op maandag 18 april 2011 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF, trutje mocht MODDEN met mn account, niet posten
Krijg je die foto ook pas als ik er aan toe ben
quote:
'Accord' + 'mooi' past niet in één zin zonder het woordje 'niet' er bij.quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
HEY HALLO, WAT GAAT HET INEENS HARD!
IK WILDE OOK NOG IETS ZEGGEN OVER EEN ACCORD.
Ik kwam laatst een hele mooie tegen...
En hij was (donker)grijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Honda Accord lelijk? Nou, mooi niet!quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
'Accord' + 'mooi' past niet in één zin zonder het woordje 'niet' er bij.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Paladijn het volgende:
Die foto is trouwens hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gaviapas Echte aanrader als je in de buurt bent, alleen een chaos qua verkeer doordat de weg maar 1.5 auto breed is en je soms een afgrond zonder vangrail inkijkt
Waar ook deze genomen is
[ afbeelding ]Ik heb mezelf daar ooit misselijk geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is me nog nooit eerder gebeurd
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat je graag kotst wisten we alquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daar ooit misselijk geredenIs me nog nooit eerder gebeurd
Nicequote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Dank je Anne, maar hij is onbewerkt... alleen polafilter gebruikt en wat geluk qua weer
Ik weet hetquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Paladijn het volgende:
Dingest mag door voor de koelkast, de nieuwe accord is trouwens nog grotere pr0n qua interieur
Nou, ik wil hem welquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
'Accord' + 'mooi' past niet in één zin zonder het woordje 'niet' er bij.
Dat zijn 2 zinnen.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Paladijn het volgende:
Die foto is trouwens hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gaviapas Echte aanrader als je in de buurt bent, alleen een chaos qua verkeer doordat de weg maar 1.5 auto breed is en je soms een afgrond zonder vangrail inkijkt
Waar ook deze genomen is
[ afbeelding ]Die staat ook nog op mijn lijstje om eens te rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar was ik in de buurt maar ik had er geen tijd meer voor.
Ik zie niet wat hij deed?quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Het liep bij ons ook wat uit, we hebben om die reden destijds overnacht in Fussen voor we naar huis reden vanuit de CR. Ik ga er trouwens wel vanuit dat je dit jaar soortgelijke foto's in Noorwegen maakt
En wtf?!
In die hoek ben ik al eens geweestquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Het liep bij ons ook wat uit, we hebben om die reden destijds overnacht in Fussen voor we naar huis reden vanuit de CR. Ik ga er trouwens wel vanuit dat je dit jaar soortgelijke foto's in Noorwegen maakt
Ik heb natuurlijk wel een startplaats, maar ik geloof dat ik m'n zogeheten vrienden wat chagrijnig heb gemaaktquote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef Paladijn het volgende:
Als een van mijn kameraden besluit niet mee te gaan is er bij ons eventueel nog een plekje vrijmijn vriendin heeft geen rbw, plus is wat gezelliger voor mijn teamgenoot dat er nog iemand meerijdt.
En die BBQ zou zondag zijn toch? Ik was eigenlijk van plan naar Cochem te gaan voor het paasweekend, maar dat doen we waarschijnlijk niet omdat mijn vriendin aan d'r thesis moet werken om eindelijk d'r studie af te ronden.
Dan motten die lamballen ook niet 4 breed over de weg naar de kerk waggelenquote:Op maandag 18 april 2011 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Zondag mag je geen activiteiten plannen. Zondag moet je rusten.
Je drinkt geen echt bier?quote:
Gelukkigquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moest een leuk slagzinnetje gebruiken. In werkelijkheid heb ik een flesje Palm op tafel
Zit daar ook de trollstig tussen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
In die hoek ben ik al eens geweestNoorwegen is inderdaad ook erg mooi qua natuur, maar wel een stukje anders dan noord-Italië.
[ link | afbeelding ]
Maar ik denk dat de kans dat ik meedoe met de CR nog vrij klein is![]()
Kom je trouwens ook naar de PTA BBQ?
pics!quote:Op dinsdag 19 april 2011 07:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben bang.... ik zit in het meest crappy oostblok hotel ooit, en ik ga nu naar de ontbijt zaal
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 18-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 Anne
02. 037 Sounddragon
03. 020 lipje
04. 017 Barcaconia
05. 012 PeuRac
06. 011 Dingest
07. 011 Paladijn
08. 011 2cv
09. 010 Duvel
10. 009 Alfisti
11. 009 BaraCuda
12. 006 Freezer
13. 005 Alexxxxx
14. 004 densmee
15. 001 Chuck-N0rr1s
16. 001 ook_gek
Reeks-statistieken!
Pook is heel licht en enorm fragiel (echt plastic) en de schakelwegen zijn heel licht. Het is net alsof je een soort plastic speelgoedzwaard vasthoudt.quote:
Auto was een paar jaar oud dus kennelijk nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Sounddragon het volgende:
hehehe, ok, maar het gaat niet kapoet dus?
Ik geloof het niet, we zijn van Trondheim naar Lillehammer gegaan en volgens mij hebben we alleen die passen in de regio van de Jostedalsbreen gereden. De Peer Gynt Vegen zit er wel tussenquote:
Die is ook mooi!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, we zijn van Trondheim naar Lillehammer gegaan en volgens mij hebben we alleen die passen in de regio van de Jostedalsbreen gereden. De Peer Gynt Vegen zit er wel tussen
Is toch 't zelfde als:quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:37 schreef Dingest het volgende:
Lijkt er inderdaad wel erg op, zo'n slingerweg met een stroompje ernaast
[ afbeelding ]
Maar deze was ook wel leuk om te rijden
Het antwoord op die vragen is nog niet bekend, suggesties?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef Dingest het volgende:
Verrek, jaAlleen die van mij is iets lager genomen, waardoor ik er heel anders tegenaan keek
![]()
Nou, dan ben ik er kennelijk wel geweest
Dat mag niet van Barcaquote:
Hebben we een goede reden om hem niet te laten komenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hebben we een goede reden om hem niet te laten komen
Niemand die jou verbiedt te rusten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef Barcaconia het volgende:
Zondag is de dag van de heer. Dan dien je te rusten.
hihihahahoho.quote:
Bij Dingest, in Drenthe ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:39 schreef ook_gek het volgende:
Bij wie gaat de BBQ gehouden worden dan?
Teringquote:
Tering! Dat is een stuk rijdenquote:
quote:
carpoolen?quote:
Oh jah jij woont natuurlijk ook in de buurtquote:
Wist ik veel waar ik toen allemaal gereden hebquote:
Bijna vergeten dat die mentaliteit hier min of meer ook hangtquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef Barcaconia het volgende:
Zondag is de dag van de heer. Dan dien je te rusten.
Probeer anders hier eens om een sociale huurwoning te krijgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Anne het volgende:
Maarja, ik eindig nog steeds 50e van de 100, dus zal nog wel even duren.
"Iemand die op de foto in Annie haar fobo leek."quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Probeer anders hier eens om een sociale huurwoning te krijgen
Stak ze ook steeds d'r tong uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Iemand die op de foto in Annie haar fobo leek."
Mja.. Ik sta nu 6 jaar ingeschreven bij Entree (nijmegen eo), maar daar red je het ook niet mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb mij nu al ingeschreven voor een bejaardentehuis, hopelijk nog net op tijd
Nee, en ook een andere zonnebril, zie ik nu.quote:
Had ze moeten proberen die tong uit steken... Meteen op der bek sloan zoeenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, en ook een andere zonnebril, zie ik nu.
Nu je het zegt, vanavond maar eens chinees halenquote:
Ging niet, ik zat ingebouwd op het terras.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had ze moeten proberen die tong uit steken... Meteen op der bek sloan zoeen![]()
Zit je nu te vertellen dat mensen me op mijn bek moeten slaan als ik mijn tong uitsteekquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had ze moeten proberen die tong uit steken... Meteen op der bek sloan zoeen![]()
Neee als een onbekende dat doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit je nu te vertellen dat mensen me op mijn bek moeten slaan als ik mijn tong uitsteek?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
PICSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!1111111oneoneone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Anne het volgende:
Hoe vaak heb ik die foto nou al gepost...
Ik heb ook nog een andere:
[ afbeelding ]
Of zijn het nou ander soort puppies?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
Uitgenodigd voor een 2e gesprek in Den Bosch
Succes daarmee dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee met een kappersautoquote:
ik ook, maar dan moet eerst de tuin af zijn. T is nu nog een grote zandbakquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:20 schreef Dingest het volgende:
Ik heb mijn tuin aangeboden ja, maar ik hoor ook geen andere aanbieders qua locatie. Dus niet zo hypocriet lopen mekkeren dat het zover rijden is als je zelf niets beters in de aanbieding hebt![]()
Ik heb net de rekening van de APK gehad: 45 euroAlleen keuren en afmelden, meer niet
Nee, bij een infrabedrijf, als chauffeur/machinist/elektrotechneutquote:
Nodig SD met zijn Dakar brommer dan ff uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet eerst de tuin af zijn. T is nu nog een grote zandbak
Is leuk als het regent, kunnen we modderworstelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
ik ook, maar dan moet eerst de tuin af zijn. T is nu nog een grote zandbak
Niet weerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Barcaconia het volgende:
Gefeliciteerd! Hier een draak voor dit topic:
[ afbeelding ]
Elektro is tof.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, bij een infrabedrijf, als chauffeur/machinist/elektrotechneut![]()
Voor dat laatste zal ik wel een cursusje moeten doen![]()
Aaaahhwwwquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Doet dat tinypic het nog hiero?![]()
Geweldige camera van de Galaxy S zonder flits
Kom je inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabant
wonen?
![]()
Mini!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Doet dat tinypic het nog hiero?![]()
Geweldige camera van de Galaxy S zonder flits
quote:
quote:
das naast 010quote:
quote:
quote:
Daar heb je inderdaad een kleinere kans dat je kapot gestoken wordt door een Marokkaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Dat is echt de vuilnisbak van Nederland. Ik ga nog liever direct in Marokko wonen.
Of dat je vriendin onderweg lastig gevallen wordt door 12-jarige jongetjes met een Gucci petje op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een kleinere kans dat je kapot gestoken wordt door een Marokkaan
Nee, BAM heeft een personeelsstop, was het maar zo'n feestquote:
En als je daar wat van zegt kapot schoten wordt met een uziquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of dat je vriendin onderweg lastig gevallen wordt door 12-jarige jongetjes met een Gucci petje op.
Ik zal maar niks zeggen over Eindhoven danquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of dat je vriendin onderweg lastig gevallen wordt door 12-jarige jongetjes met een Gucci petje op.
Da's stiekum wel een beetje de opzet, alleen ben ik nog met de provincie aan het onderhandelen over mijn eisenpakket; die Brabo's moeten zich natuurlijk wel een beetje aan gaan passen heahquote:
Eindhoven is dan ook een kutstad inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over Eindhoven dan.
Niet als ik erbij ben, dat wordt dan een stille tocht denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens Brabants praten. Dan praten we wel verderquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's stiekum wel een beetje de opzet, alleen ben ik nog met de provincie aan het onderhandelen over mijn eisenpakket; die Brabo's moeten zich natuurlijk wel een beetje aan gaan passen heah
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's stiekum wel een beetje de opzet, alleen ben ik nog met de provincie aan het onderhandelen over mijn eisenpakket; die Brabo's moeten zich natuurlijk wel een beetje aan gaan passen heah
Volgens Annie klink ik als de Pastoor als ik dat doequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens Brabants praten. Dan praten we wel verder
eejj meisje psssst pssssst meisje psssttt eeeej eejjjquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over Eindhoven dan.
het was nog best lekkerquote:
Ja, jij en een zachte Gquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens Annie klink ik als de Pastoor als ik dat doe
Je klinkt als SDquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eejj meisje psssst pssssst meisje psssttt eeeej eejjj
PAFFFFF!!!.... wheeeeeeee!!! mamaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eejj meisje psssst pssssst meisje psssttt eeeej eejjj
En als ie met een schorre stem Brabants probeert te praten klinkt hij als een geile pastoor?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik veel? Als ie schor is heeft ie wel een geile stem.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En als ie met een schorre stem Brabants probeert te praten klinkt hij als een geile pastoor?
ik komniet hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef Anne het volgende:
Jaja, ik ben nu pas aan het terug lezen.
[..]
Tering. Hoe kan dat.
Net even Lex een smsje gestuurd dat ie heeft gewonnen.
Toch nog mooi 2 PTA SC'ers tussen de winnaars dus.
1 mei is trouwens Gennep on Wheels, zag ik net toevallig.
Ben benieuwd hoe het deze keer is, want ik geloof dat er een nieuwe organisatie is.
Misschien is die ene big er ook wel weer (Alex).
Stil hier trouwens. Viel niet zoveel terug te lezen..
alleen valt SD op kleine meisjes, ipv jongetjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En als ie met een schorre stem Brabants probeert te praten klinkt hij als een geile pastoor?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is ok hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik komniet hoorandere keer weer eens
haal je nu weer de draakjestaart te voorschijn?quote:
Als ik dat zeg tegen anderen snappen ze het niet en lachen ze me uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dames; ik ga gewoon lekker Rottûrdams blijven lullen, die zachte geeee die ze daar overigens gebruiken als R ( ;') ) mogen ze lekker houden, ik zal voor altijd en eeuwig randstedeling blijven; roots are roots
Dat klinkt minstens net zo foutquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen valt SD op kleine meisjes, ipv jongetjes
ik heb al jaren twee FRL stickers klaarliggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zal ik met de VL-sticker doen die hier in de bus lag?
Nee. Daarvoor hoef ik nou ook weer geen feest te vieren heurquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef lipje het volgende:
[..]
haal je nu weer de draakjestaart te voorschijn?
Ja jonguh, volgens die dikkoppen kom ik uit GGgGGGgGgottergdamquote:
Nee, een r, is een gquote:
Heh?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja jonguh, volgens die dikkoppen kom ik uit GGgGGGgGgotterdam![]()
![]()
VolGchevgoten Bgabantsche dikkoppen joahquote:
Bouwjargon voor Brabo's = dikkoppenquote:
Wut? In Limburg misschien, in brabant is het niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja jonguh, volgens die dikkoppen kom ik uit GGgGGGgGgottergdam![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebt, zal wel limbos zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, een r, is een g. Zoiets... een ccchhhh.
Godver.. SD, noem eens een woord als voorbeeld?
Want ik hoor het zelf niet, totdat je me na doet, dan wel.
Man, stel je niet aan. Ik zit op FB, Whatsapp, PTA, DM, mail én de SC en ik hou het nog makkelijk bij.quote:
Ik zit idd net een beetje naar dat Brabants te luisteGgGen, en dat valt best meequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wut? In Limburg misschien, in brabant is het niet zo erg hoor
ik ben al 3 uur bezig de 273 foto's van vandaag te uploaden... ik hoop niet dat ik moet betalen voor internet, dat word een dure grapquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Ik zit op FB, Whatsapp, PTA, DM, mail én de SC en ik hou het nog makkelijk bij.
Oh wacht, je zei piemels!
Komen ze ook nog eens aan hun datalimietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben al 3 uur bezig de 273 foto's van vandaag te uploaden... ik hoop niet dat ik moet betalen voor internet, dat word een dure grap
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
Zo fijn dat ik met Barca op 1 lijn zit zeg. Vroegah was ik altijd alleen met een klein beetje backup van Anne, maar dat is ook maar import
Wat nou importquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
Zo fijn dat ik met Barca op 1 lijn zit zeg. Vroegah was ik altijd alleen met een klein beetje backup van Anne, maar dat is ook maar import
Ja om de toon als voorbeeld te nemen mutsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wat raar. Daar staat een g achter de r, stomme kut.
Können wir auch Deutsch reden statt Niederländisch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nou import. Toen zat ik heul niet in Brabant. Ik was gewoon aardig-aardig.
Zie je nou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
Nein nein nein nein nein nein nein nein!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Können wir auch Deutsch reden statt Niederländisch?
Officieel uit Eindhoven, maar daar heb ik gelukkig alleen van 0 tot 1 gezetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
![]()
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan?
Ik zou m'n afkomst niet verloochenen of me verlagen tot het Brabants.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie je nou?zij heeft al een Zacchhhhhte Gee, en zij wordt zelfs nog als import bestempeld, dat chaat nooit choed komen met mij
Ik dacht eigenlijk dat ik eindelijk van dat Duits af was. Njet, ik heb een Duitse (naaste) collegaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Können wir auch Deutsch reden statt Niederländisch?
Breda kwam ik alleen voor werk veel bij Schuitema en Kees Kroketquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Officieel uit Eindhoven, maar daar heb ik gelukkig alleen van 0 tot 1 gezeten![]()
Daarna Hapert en daarna Breda![]()
Breda
Hey, flikker eens op met je ontopic gelul johquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Hyman het volgende:
Zodirect even in de 850 van SvenM (fok user en oud stagebegeleider) rijden
Ah, maar liefje. We gaan misschien heul niet in Brabant wonen. Dus wacht even afquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie je nou?zij heeft al een Zacchhhhhte Gee, en zij wordt zelfs nog als import bestempeld, dat chaat nooit choed komen met mij
auto'squote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Hyman het volgende:
Zodirect even in de 850 van SvenM (fok user en oud stagebegeleider) rijden
Eindhoven/Helmond is in Brabant een beetje wat Rotterdam voor heel Nederland isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Breda kwam ik alleen voor werk veel bij Schuitema en Kees KroketBen wel vaak in P'beek te vinden.
En Eindhoven
Heulemaal wel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, maar liefje. We gaan misschien heul niet in Brabant wonen. Dus wacht even af.
Een goeie kameraad van me woont daar. Leuk dorp inderdaad. Ik kom er best vaak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eindhoven/Helmond is in Brabant een beetje wat Rotterdam voor heel Nederland is![]()
Wat een pauperbende zeg![]()
Prinsenbeek is ook wel puik wonen lijkt me
Hoor ik nu een lama schijten?quote:
Ik heb een huis voor je. 1900 euro huur per maand. Vrijstaand, landelijk gelegen en in een mooie omgeving.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah. Je hebt een huis voor ons, begrijp ik?
Ja, mooie huizen, totdat je je buren ontmoetquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
Nou, in die nieuwe huizen in Helmond zou ik best wel willen wonen. Daar aan het water.
Dat wil je helemaal niet.Die kutweg daar langs het waterquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
Nou, in die nieuwe huizen in Helmond zou ik best wel willen wonen. Daar aan het water.
Dat niet, maar lijkt me keigezelligquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah. Je hebt een huis voor ons, begrijp ik?
oh ff TF mailenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat niet, maar lijkt me keigezellig![]()
En ik wil het niet hebben dat je boven de rivieren gaat wonen![]()
Dan gaan ze je verpesten
Ahja. Beek en Donk is wel een mooie gemeente! Ik ben wel eens in Gemert te vinden. Sowieso mooie omgeving!quote:
Ik reed met de motor altijd daar, binnendoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja. Beek en Donk is wel een mooie gemeente! Ik ben wel eens in Gemert te vinden. Sowieso mooie omgeving!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja. Beek en Donk is wel een mooie gemeente!
Goed zo, en ik een nieuwe SC klaarstaanquote:
Goed zo, en ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed zo, en ik een nieuwe SC klaarstaan
6?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed zo, en ik een nieuwe SC klaarstaan
Die zal wel rijk zijn die ventquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef lipje het volgende:
[..]Daar zit Van der Wiel (Gebruikte Alfa Onderdelen verzamelaar)
Da's mooi, dan hoef ik de jouwe niet dicht te pleuren dalukquote:
Geemuchtquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe Limburgers Gemert uitspreken![]()
Geemurt
Niet proberenquote:
Blijkbaar kwam ik daar langs ja, zo te zien.. aan Google maps.. Is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Barcaconia het volgende:
Die brug inderdaadDie heb ik niet zo vaak open zien staan maar ik kan me idd voorstellen dat het kut is met dit weer.
Kom je dan ook met de brommert daar langs Unidek en zo naar St.Anthonis etc. richting kojk of is het een andere richting op?
Ja.. beetje vettig wel.quote:
Geemeurt op zijn Rottûrdamsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Niet proberen
Dat is net als steenkolen Engels/Duits
Hoe anders danquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe Limburgers Gemert uitspreken![]()
Geemurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |