oke veel plezier danquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga me nu klaarmaken enzo en dan busje pakken
mijn ouders vinden dat te gevaarlijk, ook al lijkt het me wel vet, tevens is het ook redelijk duurquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Henkie94 het volgende:
ElmoFan, OV is kut (1 bus per uur, trein is duur), fietsen ben ik te lui voor -> brommert.
Gevaarlijk?quote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn ouders vinden dat te gevaarlijk, ook al lijkt het me wel vet
Strooo.quote:
Henkiequote:
Groetjensquote:
Bijtjequote:
Hee, jij ook hier?quote:
Bietsjequote:
Meeeerrrroolllllquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Henkie![]()
![]()
[..]
Groetjens![]()
[..]
Bijtje
[..]
Hee, jij ook hier?
[..]
Bietsje
Ik wil zomervakantiequote:
Draaltjequote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Meeeerrrroolllll![]()
![]()
Hoi
Veel plezier klinks
Aaawhquote:
mijn buurjongen heeft een ongelukje gehad volgens mij, maar volgens mij was dat een scooter. En een certificaat is duurquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat snapte ik. :3 Hoezo gevaarlijk?
Mijnes Enrique Iglesias met alleen maar gillende meisjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Beach het volgende:
Mijn laatste concert was van een heavy metal band waar mensen echt elkaar gingen beuken en slaan
quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga me nu klaarmaken enzo en dan busje pakken
Welke welke welke welke?quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Beach het volgende:
Mijn laatste concert was van een heavy metal band waar mensen echt elkaar gingen beuken en slaan
Bazennummerquote:
En een geluksvogel die gezoend werdquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijnes Enrique Iglesias met alleen maar gillende meisjes
Klopt, die hoerendingen zijn veel te duur.quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn buurjongen heeft een ongelukje gehad volgens mij, maar volgens mij was dat een scooter. En een certificaat is duur
Amon Amarth.quote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben nog nooit naar een concert geweest
dan is zo'n ding in je UI toch goedkoper hequote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, die hoerendingen zijn veel te duur.Iets van 400 euro voor alleen je papiertje. Dan nog een goeie brommer van > 600 euro.
Klopt. Maar voor luie mensen zoals ik, ongeschikt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan is zo'n ding in je UI toch goedkoper he
keer met introductie school de helft was 'urban' de rest emo. Muziek de ene helft hip hop de andere metal of whatever beginnen die emo's op elkaar in te rossen, die gezichten van de gangsterjes uit de klasquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Beach het volgende:
Generalisatie.quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef n8n het volgende:
[..]
keer met introductie school de helft was 'urban' de rest emo. Muziek de ene helft hip hop de andere metal of whatever beginnen die emo's op elkaar in te rossen, die gezichten van de gangsterjes uit de klas
En terecht, goed ontmoedigingsbeleid. Degene die ze kopen hebben ze niet eens echt nodig. Alleen maar slecht voor milieuquote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, die hoerendingen zijn veel te duur.Iets van 400 euro voor alleen je papiertje. Dan nog een goeie brommer van > 600 euro.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef n8n het volgende:
[..]
keer met introductie school de helft was 'urban' de rest emo. Muziek de ene helft hip hop de andere metal of whatever beginnen die emo's op elkaar in te rossen, die gezichten van de gangsterjes uit de klas
Ik ben super super chaotischquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
misschien slim om hem altijd op de zelfde plek te leggen
Minder slecht dan een auto.quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En terecht, goed ontmoedigingsbeleid. Degene die ze kopen hebben ze niet eens echt nodig. Alleen maar slecht voor milieu
Kan ook.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef n8n het volgende:
[..]
kort en krachtiger ben luigaat om het idee
![]()
Ik vind het gemeen, ik heb er al die tijd op moeten wachtenquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Het meest grappige vind ik, dat certi fucking duur kost en je vanaf dit jaar al op je 16,5 jaar autorijles kan nemen ofzo_!
Eind dit jaar pas.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Het meest grappige vind ik, dat certi fucking duur kost en je vanaf dit jaar al op je 16,5 jaar autorijles kan nemen ofzo_!
ik kan idd al bijna beginnen eraanquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Goede keus.quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga voor mn motorrijbewijs op mn 21e want motoren zijn cool.
Niet slechter dan een auto, maar wel slechter dan een fiets, die vervangen wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Minder slecht dan een auto.Meeste brommers (en scooters) rijden minstens 1 op 30. Veel succes ermee om je Ford zoveel te laten rijden.
[..]
Kan ook.
past wel bij die handschoentjes die je gisteren posttequote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga voor mn motorrijbewijs op mn 21e want motoren zijn cool.
Tsja dat is met zoveel dingen zoquote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen, ik heb er al die tijd op moeten wachten
Ook goed.quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eind dit jaar pas.Dan ben ik goffer al bijna 18.
Bijna 19, maar heb er geen behoefte an.quote:
zeker naast school huur eten en dan nog een keer uitgaan wanneer het luktquote:
Je kunt ook op je 18e maar dan moet je 2 jaar op een kutmotor rijden, en dan nog eens een paar duizend euro uitgeven voor een betere.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet slechter dan een auto, maar wel slechter dan een fiets, die vervangen wordt.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
past wel bij die handschoentjes die je gisteren postte
oowquote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, wel iets wat eveneens niet te vreten was, maar het ging meer om haar tirade
Niet "ook goed".quote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja dat is met zoveel dingen zoTerugwerkende kracht
[..]
Ook goed.
[..]
Bijna 19, maar heb er geen behoefte an.
Ach, als je geen auto nodig hebt, why bother?quote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef n8n het volgende:
[..]
zeker naast school huur eten en dan nog een keer uitgaan wanneer het lukt
Jonge, leer eerst maar eens rijden. Met 25kw kan je prima rijden.quote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je kunt ook op je 18e maar dan moet je 2 jaar op een kutmotor rijden, en dan nog eens een paar duizend euro uitgeven voor een betere.DACHT HET DUS NIET
[..]
Goed punt.
[..]
Wil roadtrip maken door europa en festivals afgaanquote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Henkie94 het volgende:
Ach, als je geen auto nodig hebt, why bother?
Danneh... dan is t wel makkelijk ja.quote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Wil roadtrip maken door europa en festivals afgaan
Ikr.quote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Jonge, leer eerst maar eens rijden. Met 25kw kan je prima rijden.
Vetquote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik zou bijna dit jaar met de trein door europa reizen maar zusje heeft geen centjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Danneh... dan is t wel makkelijk ja.
[..]
Ikr.
Ik wil mee trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Ga je toch zonder haarquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna dit jaar met de trein door europa reizen maar zusje heeft geen centjes
Kaal, bedoel je?quote:
Een zware motor klinkt veel vetter.quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaringgeloof me maar.
quote:
Veel plezierquote:
Das kutquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
Bohh, 1 van mijn docenten ligt op sterven
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
Ik ga eens eten. Als je meer dingen over motoren wilt weten Henkie, hoor ik het wel.
zekerquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
Wow, best heftigquote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ja als je mij kon, dan had je dit niet gezegdquote:
Mwehhhquote:
Dat is stiekem een kleine doel, alle brevetten halen die er zijnquote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga aan mijn vliegbrevet beginnen deze zomer.
Sterktequote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
Mij kende*quote:Op maandag 18 april 2011 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als je mij kon, dan had je dit niet gezegdAls ik alleen ga, dan gaat dat compleet mis
Mijn zusje heeft al heel vaak een rampenscenario gemaakt als wij samen op reis gingen en alles op mij aan kwam
[..]
Mwehhh
[..]
Dat is stiekem een kleine doel, alle brevetten halen die er zijn
quote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef n8n het volgende:
net uitgerekend dat ik boodschappen moet doen
Ik hou niet van boodschappen doen[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan werkeloos zijn en geen werk kunnen vindenquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
Net uitgerekend dat ik deze week ongeveer zo'n ¤150 ga verdienen
Ik hou van werk hebben
Succes daarmee.quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
Ik ga deze zomer zodra ik 18 ben geworden en wat geld op mijn rekening heb staan een huisje hosselen hier in de buurt. Beloof ik plechtig.
Heyyquote:
Dralion toch, is dat een aanzoek?quote:
nee, ik klikte verkeerdquote:
Wow, heftigquote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef mc-Piel het volgende:
Jaa wel heftig, hij is afgelopen zaterdag onwel geworden op de fiets en ligt nu in coma.
Maar er schijnen problemen te zijn met zijn zuurstof voorziening en de kans dat hij het gaat halen is extreem klein.
Hij is nu gewoon een tikkende tijdbom
Ja jemig. Ik helemaal huilen en alles nu.quote:
quote:
Ik zou m slaan. En hard ook.quote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jemig. Ik helemaal huilen en alles nu.
Kaartlezen ook een rampquote:Op maandag 18 april 2011 18:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mij kende*
Daarom moet je vrouwmenschen ook nooit alleen op reis laten gaan. Iets met kaartlezen enzo.
Jaloers wel, ik ben er nog niet aan toe om iets voor mijzelf zoeken.quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
Ik ga deze zomer zodra ik 18 ben geworden en wat geld op mijn rekening heb staan een huisje hosselen hier in de buurt. Beloof ik plechtig.
Neuh, ik hoop dat ie zich flink schuldig voeltquote:
Tja, het is afwachten nu.quote:
Sollyquote:Op maandag 18 april 2011 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jemig. Ik helemaal huilen en alles nu.
Daarom.quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaartlezen ook een ramp
Wat dat betreft bevestig ik alle vooroordelen over vrouwen.
[..]
Jaloers wel, ik ben er nog niet aan toe om iets voor mijzelf zoeken.
Doet ie niet, vandaar de aanrader om hem een klap te verkopen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, ik hoop dat ie zich flink schuldig voelt
Vorig jaar is er overigens ook een docent overleden vlak voor de stunt, erg geliefde docent was dat. Hij had een terminale vorm van kanker, overal uitgezaaid. Hij is wel een jaar langer bij ons geweest dan dat de dokters hadden voorspeld.quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tja, het is afwachten nu.
Het is ook echt de timing.
Morgen is onze examenstunt ( ik ga dan ook over 5 minuten weer richting school om alles onder te hangen met condooms ed.) Maar mocht hij vannacht overlijden, dan laten we de stunt morgen niet doorgaan en gaat het feest morgenavond ook niet door.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tja, het is afwachten nu.
Het is ook echt de timing.
Morgen is onze examenstunt ( ik ga dan ook over 5 minuten weer richting school om alles onder te hangen met condooms ed.) Maar mocht hij vannacht overlijden, dan laten we de stunt morgen niet doorgaan en gaat het feest morgenavond ook niet door.
Bah lijkt wel een vloekquote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vorig jaar is er overigens ook een docent overleden vlak voor de stunt, erg geliefde docent was dat. Hij had een terminale vorm van kanker, overal uitgezaaid. Hij is wel een jaar langer bij ons geweest dan dat de dokters hadden voorspelt.
Danku!quote:Op maandag 18 april 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bah lijkt wel een vloekSterkte er mee wel, en als het doorgaat veel plezier morgen
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Danku!
Ik zal jullie namelijk niet meer spreken tot overmorgen als het allemaal loopt volgens plan!
Ik ga er nu weer vandoor, even de kamers van de afdelingshoofden besmeuren!
Overal komen condooms te hangen met de leus: Als jullie ons toch naaien, doe het dan veillig!
Maargoed, de groeteee
quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Danku!
Ik zal jullie namelijk niet meer spreken tot overmorgen als het allemaal loopt volgens plan!
Overal komen condooms te hangen met de leus: Als jullie ons toch naaien, doe het dan veillig!
Maargoed, de groeteee
Goeie.quote:Op maandag 18 april 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Danku!
Maargoed, de groeteee
Lame.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij doen waarschijnlijk geen stunt want onze school kan nergens tegen![]()
Wij moeten het rustig aan doen!quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij doen waarschijnlijk geen stunt want onze school kan nergens tegen![]()
Dat is wel grappigquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef dralion13 het volgende:
Bij ons hebben leerlingen aan docenten gevraagd waar ze 's nachts wakker voor gemaakt konden worden (op een subtiele manier) en zijn een keer 's nachts langs de deuren gegaan om de docenten voor die dingen wakker te maken.
Was mijn idee, maar ik hoorde pas achteraf dat het was uitgevoerd
Doeiquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
Bij ons doen ze ook niets
Ik ga overigens de hond uitlaten, even lekker een poosje weg hier[ afbeelding ]
Dat is nog erger.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja en het zijn meer mensen van OJAA LEUK IDEE, maar ik doe niks gr gr
Ook al gezeik thuis?quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
Bij ons doen ze ook niets
Ik ga overigens de hond uitlaten, even lekker een poosje weg hier[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef dralion13 het volgende:
Bij ons hebben leerlingen aan docenten gevraagd waar ze 's nachts wakker voor gemaakt konden worden (op een subtiele manier) en zijn een keer 's nachts langs de deuren gegaan om de docenten voor die dingen wakker te maken.
Dat hebben ze bij ons vorig jaar gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef dralion13 het volgende:
Wij hadden een spijkerbom na de toetsweekquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wij moeten het rustig aan doen!..
Er komen wel kippen bij 2 docenten in de lokalen. Kooi erbij met daarop de boodschap: Catch me if you can.
Ook komt er buiten gewoon een feestje, harde muziek, rodeo stier shit alles. En dan 'savonds het grote feest.
Maar onze school heeft al wat te voorduren gehad. Paar leipo's hadden voor de meivakantie een paar kilo maden losgelaten in school.
Komen we terug van de vakantie, de school zag ZWART van de vliegen.. ik kon er wel om lachen.
Dude, wat?quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wij moeten het rustig aan doen!..
Er komen wel kippen bij 2 docenten in de lokalen. Kooi erbij met daarop de boodschap: Catch me if you can.
Ook komt er buiten gewoon een feestje, harde muziek, rodeo stier shit alles. En dan 'savonds het grote feest.
Maar onze school heeft al wat te voorduren gehad. Paar leipo's hadden voor de meivakantie een paar kilo maden losgelaten in school.
Komen we terug van de vakantie, de school zag ZWART van de vliegen.. ik kon er wel om lachen.
Wasda?quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hadden een spijkerbom na de toetsweek
1 docent was om 4 uur 's nachts nog aan het nakijken, dus die kwam klaarwakker aan de deurquote:
Stijf van de koffie zeker.quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
1 docent was om 4 uur 's nachts nog aan het nakijken, dus die kwam klaarwakker aan de deur
Ze hebben alles op film vastgelegd
Nice.quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
een bom poef met spijkers
heel de ingang gesloopt hihi
Misschien een tipjequote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
heuj ik heb niks gedaan he, ik vond het alleen grappig toen het op omroep brabant kwamquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien een tipje..
Probeer het volgende keer is met een pak bloem.
Is wat veiliger! Maar ruiten krijg je er wel mee kapot
Dan kan ik hieruit concluderen dat de stunt gelukt isquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen niemand weet wie het gedaan heeft
Doe je goed.quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen niemand weet wie het gedaan heeft
Ja dit.quote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan kan ik hieruit concluderen dat de stunt gelukt is
Das niet chill, door dat soort dingen wordt het verbodenquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ok wil jij zien welk shirt ik aan heb?quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die is boodschapjens doen geloof ik.
Okquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok wil jij zien welk shirt ik aan heb?
Inderdaad. En een spijkerbom?quote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Das niet chill, door dat soort dingen wordt het verboden
Bij ons hebben vorig jaar een zooi vmbo'ers (niks tegen vmbo hoor) op alle ramen op de begane grond graffiti gespoten, en op de muurschildering.
Al die ramen moesten vervangen worden (kon er niet meer af ofzo). Dat soort dingen verpest de lsd (laatste schooldag/examenstunt) alleen maar...
wow je zei Ok en niet 0kquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow je zei Ok en niet 0k
Lief he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloemetjes.![]()
Jawel hequote:
Ons liedje jahhquote:
Ok ok en dan zwarte allstars eronder en gaan met diee banoannnnquote:
Ja houdoe.quote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel heDie blauw is ook precies de kleur blauw van mn broek ehehehe
[..]
Ons liedje jahh
[..]
Ok ok en dan zwarte allstars eronder en gaan met diee banoannnn
Goed bij elkaar geshopt danquote:Op maandag 18 april 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel heDie blauw is ook precies de kleur blauw van mn broek ehehehe
Lasagnequote:
het was ook geen stuntquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Das niet chill, door dat soort dingen wordt het verboden
Bij ons hebben vorig jaar een zooi vmbo'ers (niks tegen vmbo hoor) op alle ramen op de begane grond graffiti gespoten, en op de muurschildering.
Al die ramen moesten vervangen worden (kon er niet meer af ofzo). Dat soort dingen verpest de lsd (laatste schooldag/examenstunt) alleen maar...
quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
Net mijn iPad binnengekomen, ik heb hem iPat genoemd
Moest even even denken waarom.quote:Op maandag 18 april 2011 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
Toch geen smerige sperziebonen?quote:Op maandag 18 april 2011 18:56 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn boontjes duren lang voordat ze klaar zijn
Ding is trouwens dunner dan mijn iPhonequote:
iPad 2?quote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ding is trouwens dunner dan mijn iPhone
Jaquote:
Ruige shizz.quote:
Te veelquote:
Ik heb de witte 32gb versie, mijn iphone is ook 32gb en die was al bijna vol dus daarom ook maar meteen een 32gb ipad.quote:
grquote:Op maandag 18 april 2011 19:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jullie Spartaanse God is wedergekeerd
Wel sperziebonen?quote:
Lost in Stereoquote:
quote:
ja heb me ups en downs gehadquote:
Bahquote:
quote:
Hoop ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bahhoop dat je je snel een beetje beter voelt
Hoiquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 18 april 2011 19:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik hier toch lekkere broodjes uit de oven met saté en een fles HJ
quote:
Ik ben niet zo'n jaloers mens meer.quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Zeroku het volgende:
Net zuurkoolstamp met buikspek, bieslook en spek met wilde knoflook gegeten.
gr.
Saté met bier altijdquote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
[..]
![]()
Ik net kip piri piri
Jij hebt zo lekkere boontjesquote:
wat is eigenlijk het verschil tussen spek en buikspek?quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Zeroku het volgende:
Net zuurkoolstamp met buikspek, bieslook en spek met wilde knoflook gegeten.
gr.
awwwquote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef Beach het volgende:
Waarom stuur ik mensen nog dingen als ik weet dat ik niks terug krijg
Cluck-a-doodle-doo it's time for chicken!quote:
Je bent een optimist en staat positief in het leven, om deze reden hoop je dat er nog iets goeds in de mens zit en dat ze daarom wat terug zullen sturenquote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef Beach het volgende:
Waarom stuur ik mensen nog dingen als ik weet dat ik niks terug krijg
hihiquote:
maar ik heb je nr nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
awww
van mij krijg je altijd wat terug
Dat klinkt wel heel lief zoquote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je bent een optimist en staat positief in het leven, om deze reden hoop je dat er nog iets goeds in de mens zit en dat ze daarom wat terug zullen sturen
Nou, ik ook, niets mis meequote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
maar ik heb je nr niet
[..]
Dat klinkt wel heel lief zomaar ik ga wel vaak van het goede uit ja
Laten we dat ook zo houdenquote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
maar ik heb je nr niet
[..]
Dat klinkt wel heel lief zomaar ik ga wel vaak van het goede uit ja
Ik heb liever jouw nummer.quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb zn nummer wel voor je als je wilt?
Kawaii.quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Van mij krijgt iedereen altijd een berichtje terug
Wat gebeurd hierquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Van mij krijgt iedereen altijd een berichtje terug
En freddie dan?quote:
Ik ben wel benieuwt waarom je zijn nummer hebt eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verkeerde patje dan, deze patje stuurt altijd netjes een berichtje terug.quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet![]()
Toen ik een berichte naar 'patje1987' stuurde kreeg ik niet eens een ontvangstbevestiging
[..]
En freddie dan?
Freddie is geen leuk meisjequote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet![]()
Toen ik een berichte naar 'patje1987' stuurde kreeg ik niet eens een ontvangstbevestiging
[..]
En freddie dan?
Merel wel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwt waarom je zijn nummer hebt eigenlijk
Oh okequote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verkeerde patje dan, deze patje stuurt altijd netjes een berichtje terug.
Wel hoorquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Merel wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Playing hard to get,quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddie is erg moeilijk te versieren
Denken dat ik Freddie wil versieren.quote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Freddie is erg moeilijk te versieren
mensen die denken mij te kunnen weerstaanquote:
Zo naïef dat het bijna schattig isquote:
ja, ik wil een nieuwe maar weet nog niet watquote:
Nee, jij gaat de hele avond met ons slowchatten.quote:
Haha origineelquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik wil een nieuwe maar weet nog niet wat
misschien iets met een strikje en een ooglapje
Doe maar, is gezondquote:
Om zijn kannonen te trainenquote:
same herequote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha origineelIk heb al sinds mijn begin op fok dezelfde UI
![]()
[..]
Doe maar, is gezond![]()
Ik zit ook te twijfelen..
Je traint je kanon toch niet bij fitness??quote:
dat zeggen alleen mensen die niet naar fitness gaanquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je traint je kanon toch niet bij fitness??
Niet?quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je traint je kanon toch niet bij fitness??
Toen verscheen er een klein lachje op mn gezichtquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Om mijn goddelijke lichaam nog goddelijkerder te maken
Maar als het al goddelijk is, dan hoeft dat toch niet meer joh gekkieeeequote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Om mijn goddelijke lichaam nog goddelijkerder te maken
Ga ik welquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat zeggen alleen mensen die niet naar fitness gaan
Goddelijkheid moet onderhouden wordenquote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar als het al goddelijk is, dan hoeft dat toch niet meer joh gekkieeee
Tevens: pics van je goddelijke lichaam.
die blijft echt te meligquote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef Zeroku het volgende:
Zitten 2 soldaten in een boom
Zegt de ene soldaat tegen de ander: We are under a tak.
Eet smakelijkquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik heb een heel klein "feestje"...
Tot vanavond
Dat is eenquote:
Dissssquote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is een, lijkt me toch dat je dat wel kunt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |