oke veel plezier danquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga me nu klaarmaken enzo en dan busje pakken
mijn ouders vinden dat te gevaarlijk, ook al lijkt het me wel vet, tevens is het ook redelijk duurquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Henkie94 het volgende:
ElmoFan, OV is kut (1 bus per uur, trein is duur), fietsen ben ik te lui voor -> brommert.
Gevaarlijk?quote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn ouders vinden dat te gevaarlijk, ook al lijkt het me wel vet
Strooo.quote:
Henkiequote:
Groetjensquote:
Bijtjequote:
Hee, jij ook hier?quote:
Bietsjequote:
Meeeerrrroolllllquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Henkie![]()
![]()
[..]
Groetjens![]()
[..]
Bijtje
[..]
Hee, jij ook hier?
[..]
Bietsje
Ik wil zomervakantiequote:
Draaltjequote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Meeeerrrroolllll![]()
![]()
Hoi
Veel plezier klinks
Aaawhquote:
mijn buurjongen heeft een ongelukje gehad volgens mij, maar volgens mij was dat een scooter. En een certificaat is duurquote:Op maandag 18 april 2011 18:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat snapte ik. :3 Hoezo gevaarlijk?
Mijnes Enrique Iglesias met alleen maar gillende meisjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Beach het volgende:
Mijn laatste concert was van een heavy metal band waar mensen echt elkaar gingen beuken en slaan
quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga me nu klaarmaken enzo en dan busje pakken
Welke welke welke welke?quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Beach het volgende:
Mijn laatste concert was van een heavy metal band waar mensen echt elkaar gingen beuken en slaan
Bazennummerquote:
En een geluksvogel die gezoend werdquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijnes Enrique Iglesias met alleen maar gillende meisjes
Klopt, die hoerendingen zijn veel te duur.quote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
mijn buurjongen heeft een ongelukje gehad volgens mij, maar volgens mij was dat een scooter. En een certificaat is duur
Amon Amarth.quote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben nog nooit naar een concert geweest
dan is zo'n ding in je UI toch goedkoper hequote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, die hoerendingen zijn veel te duur.Iets van 400 euro voor alleen je papiertje. Dan nog een goeie brommer van > 600 euro.
Klopt. Maar voor luie mensen zoals ik, ongeschikt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan is zo'n ding in je UI toch goedkoper he
keer met introductie school de helft was 'urban' de rest emo. Muziek de ene helft hip hop de andere metal of whatever beginnen die emo's op elkaar in te rossen, die gezichten van de gangsterjes uit de klasquote:Op maandag 18 april 2011 18:09 schreef Beach het volgende:
Generalisatie.quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef n8n het volgende:
[..]
keer met introductie school de helft was 'urban' de rest emo. Muziek de ene helft hip hop de andere metal of whatever beginnen die emo's op elkaar in te rossen, die gezichten van de gangsterjes uit de klas
En terecht, goed ontmoedigingsbeleid. Degene die ze kopen hebben ze niet eens echt nodig. Alleen maar slecht voor milieuquote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, die hoerendingen zijn veel te duur.Iets van 400 euro voor alleen je papiertje. Dan nog een goeie brommer van > 600 euro.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef n8n het volgende:
[..]
keer met introductie school de helft was 'urban' de rest emo. Muziek de ene helft hip hop de andere metal of whatever beginnen die emo's op elkaar in te rossen, die gezichten van de gangsterjes uit de klas
Ik ben super super chaotischquote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
misschien slim om hem altijd op de zelfde plek te leggen
Minder slecht dan een auto.quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En terecht, goed ontmoedigingsbeleid. Degene die ze kopen hebben ze niet eens echt nodig. Alleen maar slecht voor milieu
Kan ook.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef n8n het volgende:
[..]
kort en krachtiger ben luigaat om het idee
![]()
Ik vind het gemeen, ik heb er al die tijd op moeten wachtenquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Het meest grappige vind ik, dat certi fucking duur kost en je vanaf dit jaar al op je 16,5 jaar autorijles kan nemen ofzo_!
Eind dit jaar pas.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Het meest grappige vind ik, dat certi fucking duur kost en je vanaf dit jaar al op je 16,5 jaar autorijles kan nemen ofzo_!
ik kan idd al bijna beginnen eraanquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Flippiee het volgende:
Goede keus.quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga voor mn motorrijbewijs op mn 21e want motoren zijn cool.
Niet slechter dan een auto, maar wel slechter dan een fiets, die vervangen wordt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Minder slecht dan een auto.Meeste brommers (en scooters) rijden minstens 1 op 30. Veel succes ermee om je Ford zoveel te laten rijden.
[..]
Kan ook.
past wel bij die handschoentjes die je gisteren posttequote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga voor mn motorrijbewijs op mn 21e want motoren zijn cool.
Tsja dat is met zoveel dingen zoquote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen, ik heb er al die tijd op moeten wachten
Ook goed.quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Eind dit jaar pas.Dan ben ik goffer al bijna 18.
Bijna 19, maar heb er geen behoefte an.quote:
zeker naast school huur eten en dan nog een keer uitgaan wanneer het luktquote:
Je kunt ook op je 18e maar dan moet je 2 jaar op een kutmotor rijden, en dan nog eens een paar duizend euro uitgeven voor een betere.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet slechter dan een auto, maar wel slechter dan een fiets, die vervangen wordt.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
past wel bij die handschoentjes die je gisteren postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |