quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker zeker. Ik weet nu al meer wat ik wil enzo
Hoe laat heb je dat concert?
Klinkt goedquote:
zeker nice, onderweg bijna een typmachine gekochtquote:
Okeequote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Concert is om half 9 maar om 7 uur pakken we de bus
Ik heb hier nog zo'n typmachine.quote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
zeker nice, onderweg bijna een typmachine gekocht
Goeie.quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Henkie94 het volgende:
Je kunt ook je lichaam verkopen op het station trouwens, SpaceInvaders.
hi hiquote:
nice, had geen zin om te wachten op de verkoper, duurde aso langquote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo'n typmachine.
Heb je wel verdiend na een wat mindere periodequote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jaaa heb er echt zin in om er even tussenuit te gaan enzo![]()
![]()
Watttttt van mij ook alquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je wel verdiend na een wat mindere periode
Jamaar ík woon in Volendam jahhh daar staat het toch bekend om!!!!quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Watttttt van mij ook alaltijd wel een paar kilo op de boot die ik verscheep in deze tijden van crisis
Dus je gebruikt het ?quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja
[..]
Jamaar ík woon in Volendam jahhh daar staat het toch bekend om!!!!
Je lichaam?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
Hihi mijn zus word op dit moment aan haar anus geopereerd
Nee nee, dat niet, maar ze kan er wel veel mee verdienenquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Suggereer je nu dat haar lichaam zooi is?![]()
TMIquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
Prettig om te wetenquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
Alleen de lader?quote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een dvdbox van the OC en een nexus one lader op marktplaats geknald
Ik ga mijn fok account verkopen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een dvdbox van the OC en een nexus one lader op marktplaats geknald
sorry zal voortaan voorzichtiger doenquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
minder dan 100k posts, niemand die jouw account wil hebbenquote:
jouwquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
minder dan 100k posts, niemand die jou account wil hebben
die is kapot jwzquote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Alleen de lader?
Als je de nexus one erbij deed bracht het veel meer op
wats aan de hand dang?quote:
camera en flitser deden raar, dus ik naar vodafone. Is het vochtschade. Nog nooit regen of badkamer gezien dat ding maar goed. 3e kappotte foon in 6 maandenquote:
Ik lekker nog lagerquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een laag postgemiddelde
3 in 6 maandenquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
camera en flitser deden raar, dus ik naar vodafone. Is het vochtschade. Nog nooit regen of badkamer gezien dat ding maar goed. 3e kappotte foon in 6 maanden
Noah and the whalequote:Op maandag 18 april 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n9n ik ga gewoon naar Noah straks manggg al die indie piepols daar omggg
Ha!!! ze komen op Melt! ik ga ze ook zienquote:Op maandag 18 april 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n9n ik ga gewoon naar Noah straks manggg al die indie piepols daar omggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nu heb ik een BB torchquote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
3 in 6 maanden
ik doe al 7 jaar met mn mobiel
quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef n8n het volgende:
Ik ga even kijken hoeveel ik er ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: 6
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Tofffff omg die cd vond ik in het begin niet zo leuk maar ik begin hem steeds meer en meer leuk te vinden tochquote:Op maandag 18 april 2011 17:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Ha!!! ze komen op Melt! ik ga ze ook zien![]()
![]()
luister je ook fleet foxes en Mumford?quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tofffff omg die cd vond ik in het begin niet zo leuk maar ik begin hem steeds meer en meer leuk te vinden toch![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fleet foxes ken ik vaag maar Mumford wel![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, wat moet ik daarvan zeggenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga even kijken hoeveel ik er ken.
edit: 6
Ik luister een andere keerquote:
Lijkt me het beste inderdaadquote:
hihi oke succesquote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister een andere keernu even alle liedjes van NOah uit mn hoofd leren toch
quote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
ken ook lang niet alles maar tof is het altijdzanger van the whitest boy alive komt er ook vaak
hoorde je vorig jaar in min of meer elke kroegquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[..]
die naam komt me nog vaag bekend voor ook
Verder ben je wel lief hoorquote:
Zodra ik het hoor ken ik het dan jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef n8n het volgende:
[..]
hoorde je vorig jaar in min of meer elke kroeg
miauwquote:
Owja?quote:
Naast katten na dan oki!?quote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Owja?
Mijn kat zegt het ook altijd
zal het tegen dr zeggen
ook hoi DM nogquote:
Ik weet niet hoorquote:
En die van mij, en die van mn katquote:
k stond dus naast die gast zonder dat k het door hadquote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef Beach het volgende:
[..]
ook hoi DM nog
en ja komt bekend bekend voor mijnheer N
hihi jou lul is een beetje gekquote:
Had hij wel door wie jij was danquote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef n8n het volgende:
[..]
k stond dus naast die gast zonder dat k het door had
Klopt.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihizitten er ook snorharen op ?
Was een lange dag dit bohquote:
Hij is 3 zei je?quote:Op maandag 18 april 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg mn broertje : hij is groter geworden
Ik zo: Wat is groter?
Hij: mn piemeltje
![]()
![]()
Nu al een baaschquote:Op maandag 18 april 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
hehehequote:Op maandag 18 april 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Tot zo dan maarquote:
Ik heb heul geen piemeltje man.quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens mij heeft Klinkers broertje iets te veel van haar geile praat aangehoord.
hij slaapt in de kamer naast je?quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb heul geen piemeltje man.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Show foto's als bewijsquote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Heb net een jaarvoorraad aan Ritalin en Citalopram ingeslagen, ik kan weer even vooruitquote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef Furdinand het volgende:
AAAAAAAAAAAAA!!!!!!! waarom ben ik altijd mijn paspoort kwijt!!!! Ik word gek van mijzelfkut ADD
quote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef n8n het volgende:
jip en janneke zitten in bad, vraagt jip aan janneke...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klinkt leuk
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik word er elke keer weer een beetje vochtig vanquote:
Ik moet over een maand ofzo weer nieuwe halenquote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb net een jaarvoorraad aan Ritalin en Citalopram ingeslagen, ik kan weer even vooruit
Ik ga binnenkort ook maar weer beginnenquote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb net een jaarvoorraad aan Ritalin en Citalopram ingeslagen, ik kan weer even vooruit
Ritalin?quote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik moet over een maand ofzo weer nieuwe halen
Ritalin?quote:Op maandag 18 april 2011 17:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar weer beginnen
Ik krijg het nu ook warm bij de gedachtequote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef n8n het volgende:
[..]
ik word er elke keer weer een beetje vochtig van
quote:
attention whorequote:
quote:
3 kan primaquote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks wij, jullie zijn jongetjes/mannen.
Wat?quote:
In je jas/broekzak/nachtkastje?quote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef Furdinand het volgende:
Mensen ! Help mij!! Waar kan mijn paspoort liggen!!!?!?!?
Zullie.quote:
Je bent wel lief hoorquote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg, mn gevoelens wat doe je?!?!??!?!
bij je rijbewijs in je nachtkasje in je dashbordkastje in een koffer bij die van je vriendin in een tas tussen de bank tussen de post?quote:Op maandag 18 april 2011 17:38 schreef Furdinand het volgende:
Mensen ! Help mij!! Waar kan mijn paspoort liggen!!!?!?!?
mijquote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Ik flikkerde in slaap en ben net pas wakker. Heb ik iets gemist?
Ja, je hoort er niet meer bij.quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
Dat deed ik al niet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je hoort er niet meer bij.
Jawel hoorquote:
IK KOM TERUG VOOR DE MENSEN HIER DIE IK WEL AARDIG VIND JAAA!!!!!!!!!!111quote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KOM DAN NEIT STEEDS TERUG JAHHHH
0kquote:
Wat?quote:Op maandag 18 april 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
En wie mogen dat dan wel niet wezen?quote:Op maandag 18 april 2011 17:41 schreef sharr het volgende:
[..]
IK KOM TERUG VOOR DE MENSEN HIER DIE IK WEL AARDIG VIND JAAA!!!!!!!!!!111
Ja dit. Dit is geen kliek ja.quote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En wie mogen dat dan wel niet wezen?
Mezelfquote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En wie mogen dat dan wel niet wezen?
Niet??!!!quote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit. Dit is geen kliek ja.
SPOILER: hihaho hij blijft lollig alluzzzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak filmpjes voor ons.quote:Op maandag 18 april 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg dit concert wordt wast legendarischhhhh
quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: hihaho hij blijft lollig alluzzzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neen ik ga me concentreren op het concert zelluffffffquote:
[=quote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit. Dit is geen kliek ja.
quote:
Ohja.quote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar mn ondertitel gr gr.
[..]
En dat is?
quote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: hihaho hij blijft lollig alluzzzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef sharr het volgende:
Ik mag jullie allemaal. Ik ga nu wel eten
Groetjes
quote:Op maandag 18 april 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neen ik ga me concentreren op het concert zelluffffff
edit: goed dat je het zegt even telefoon opladen
beschuitbollen met gedroogd vlees en rum?quote:
Eetzequote:Op maandag 18 april 2011 17:45 schreef sharr het volgende:
Ik mag jullie allemaal. Ik ga nu wel eten
Groetjes
Ga hale dan!quote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Henkie94 het volgende:
Hou eens op met de rum.IK HEB GEEN RUM
NU WIL IK RUM
![]()
![]()
![]()
Koop je buurman om, die wil het als je genoeg biedt wel voor je halenquote:
Die wil mijn ster hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Koop je buurman om, die wil het als je genoeg biedt wel voor je halen
zero
OMNOMNOMNOMquote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik vond een boterham van 5 jaar oud
Ik zie het probleem niet, je wilt toch rum of niet danquote:
Lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg ik vond een boterham van 5 jaar oud
Even zien.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, je wilt toch rum of niet dan
Moet je er wel wat voor over hebben he
quote:
wut?quote:Op maandag 18 april 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IS N8N NOG IN DE ZAAL I GOT DILLEMMAMAAAAA
Waarom was dit het eerste waar ik aan dachtquote:
ik vind het wel geilquote:Op maandag 18 april 2011 17:53 schreef Henkie94 het volgende:
@ dat incest verhaal: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!11EINZ1_!!
Streepjestrui, colbertje, lichtblauwe (of donkere?) skinny en grijze (of rode?) allstarsquote:
ik heet geen n8n maar ik zou voor het 1e gaan met donkere skinny rode allstarsquote:Op maandag 18 april 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Streepjestrui, colbertje, lichtblauwe (of donkere?) skinny en grijze (of rode?) allstars
Of bloempjesshirtje, zwart vestje eroverheen, lichtblauwe (of donkere?) skinny en zwarte schoenen eronder?
laatste, geen donkere broek met zwart vestje en schoenenquote:Op maandag 18 april 2011 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Streepjestrui, colbertje, lichtblauwe (of donkere?) skinny en grijze (of rode?) allstars
Of bloempjesshirtje, zwart vestje eroverheen, lichtblauwe (of donkere?) skinny en zwarte schoenen eronder?
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wadden zonnetjeeh heehhhhhhhhhh [ afbeelding ]
Ja?quote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heet geen n8n maar ik zou voor het 1e gaan met donkere skinny rode allstars
Wat? Geen broek en schoenen en vestje???quote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef n8n het volgende:
[..]
laatste, geen donkere broek met zwart vestje en schoenen
veel te warm, rode allstars worden zwart (maar dat kan je ook mooier vindenquote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heet geen n8n maar ik zou voor het 1e gaan met donkere skinny rode allstars
geen donkere broek als vestje en schoenen zwart zijnquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Wat? Geen broek en schoenen en vestje???
ik had ze laatst in de wasmachine gegooidquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef n8n het volgende:
[..]
veel te warm, rode allstars worden zwart (maar dat kan je ook mooier vinden)
Ah nee niet jij ook al hequote:
Dat vooral ja. Ik had vandaag alleen een shirt aan en had het echt al loeiheetquote:
dan met *000 man op een kluitje dat word branden, binnen beter vestje uitquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Ik had vandaag alleen een shirt aan en had het echt al loeiheet.
Hmhm het is een wit bloempjesshirt met bruine en blauwe bloempejs enzo hmhmquote:Op maandag 18 april 2011 17:56 schreef n8n het volgende:
[..]
geen donkere broek als vestje en schoenen zwart zijn
Eetsmakelijkkkkquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
Oeh ik ga eten holadijee
omnonomnom [ afbeelding ]
lichte broek gaat prima met wit bloemshirtje getuige een foto die ik gister kreegquote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmhm het is een wit bloempjesshirt met bruine en blauwe bloempejs enzo hmhm
[..]
Eetsmakelijkkkk
Neejohquote:
Dat is dan ook weer waar. Een vestje is dan echt te veel.quote:Op maandag 18 april 2011 17:57 schreef n8n het volgende:
[..]
dan met *000 man op een kluitje dat word branden, binnen beter vestje uit
ja voor terugweg als het na 22u afgelopen is en je buiten moet wachtenquote:
Nietes.quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar 's avonds zonder jas is onverantwoord toch
quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wacht ja, als het (vrij) laat afgelopen is, is dat wel handig.quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen vestjequote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmmmm of streepjesshirt + vestje en rode allstarssss
Ik heb nog een uur om me klaar te maken alluzzzz
9 van de 10 keer flikker ik het in een veel te duur kluisjequote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef n8n het volgende:
ik neem altijd tas mee voor al mn buitenkleding
tassen zijn soms ook nog gratisquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 van de 10 keer flikker ik het in een veel te duur kluisje.
Ja, maar de hele tijd vasthouden is ook weer zoietsquote:
bij garderobe gratis mennnquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Hele tijd met een tas slepen is wel vervelend.
Mensen met een jas.quote:Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik neem een tas mee met daarin mn jas (die zit er nog in van vanmiddag)
als k tas nog bij me heb tegen het hek sta altijdquote:Op maandag 18 april 2011 18:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar de hele tijd vasthouden is ook weer zoiets.
Doe datquote:Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
eerste concert? wat liefquote:Op maandag 18 april 2011 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe nooit een jas aan.quote:Op maandag 18 april 2011 18:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
vandaag heb ik geen jas aan hoeven doen
Vengaboys.quote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Zeroku het volgende:
Mijn eerste concert was toen ik 6 was ofzo.
Vengaboys in de stad in Eindhoven.
Vengaboysquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef Zeroku het volgende:
Mijn eerste concert was toen ik 6 was ofzo.
Vengaboys in de stad in Eindhoven.
hehe geniet er van. als ze echt vervelend worden ellebogen inzettenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:05 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe geniet er van. als ze echt vervelend worden ellebogen inzettenal betwijfel ik enorme gekte bij noah, goeie eerste wel
misschien slim om hem altijd op de zelfde plek te leggenquote:Op maandag 18 april 2011 18:05 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil niet WEER een nieuw paspoort kopen duur enzo boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |