quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker zeker. Ik weet nu al meer wat ik wil enzo
Hoe laat heb je dat concert?
Klinkt goedquote:
zeker nice, onderweg bijna een typmachine gekochtquote:
Okeequote:Op maandag 18 april 2011 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Concert is om half 9 maar om 7 uur pakken we de bus
Ik heb hier nog zo'n typmachine.quote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
zeker nice, onderweg bijna een typmachine gekocht
Goeie.quote:Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Henkie94 het volgende:
Je kunt ook je lichaam verkopen op het station trouwens, SpaceInvaders.
hi hiquote:
nice, had geen zin om te wachten op de verkoper, duurde aso langquote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo'n typmachine.
Heb je wel verdiend na een wat mindere periodequote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En jaaa heb er echt zin in om er even tussenuit te gaan enzo![]()
![]()
Watttttt van mij ook alquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je wel verdiend na een wat mindere periode
Jamaar ík woon in Volendam jahhh daar staat het toch bekend om!!!!quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Watttttt van mij ook alaltijd wel een paar kilo op de boot die ik verscheep in deze tijden van crisis
Dus je gebruikt het ?quote:Op maandag 18 april 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja
[..]
Jamaar ík woon in Volendam jahhh daar staat het toch bekend om!!!!
Je lichaam?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
Hihi mijn zus word op dit moment aan haar anus geopereerd
Nee nee, dat niet, maar ze kan er wel veel mee verdienenquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Suggereer je nu dat haar lichaam zooi is?![]()
TMIquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
Prettig om te wetenquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
Alleen de lader?quote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een dvdbox van the OC en een nexus one lader op marktplaats geknald
Ik ga mijn fok account verkopen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een dvdbox van the OC en een nexus one lader op marktplaats geknald
sorry zal voortaan voorzichtiger doenquote:Op maandag 18 april 2011 17:02 schreef Furdinand het volgende:
minder dan 100k posts, niemand die jouw account wil hebbenquote:
jouwquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
minder dan 100k posts, niemand die jou account wil hebben
die is kapot jwzquote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Alleen de lader?
Als je de nexus one erbij deed bracht het veel meer op
wats aan de hand dang?quote:
camera en flitser deden raar, dus ik naar vodafone. Is het vochtschade. Nog nooit regen of badkamer gezien dat ding maar goed. 3e kappotte foon in 6 maandenquote:
Ik lekker nog lagerquote:Op maandag 18 april 2011 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een laag postgemiddelde
3 in 6 maandenquote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
camera en flitser deden raar, dus ik naar vodafone. Is het vochtschade. Nog nooit regen of badkamer gezien dat ding maar goed. 3e kappotte foon in 6 maanden
Noah and the whalequote:Op maandag 18 april 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n9n ik ga gewoon naar Noah straks manggg al die indie piepols daar omggg
Ha!!! ze komen op Melt! ik ga ze ook zienquote:Op maandag 18 april 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n9n ik ga gewoon naar Noah straks manggg al die indie piepols daar omggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Nu heb ik een BB torchquote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
3 in 6 maanden
ik doe al 7 jaar met mn mobiel
quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef n8n het volgende:
Ik ga even kijken hoeveel ik er ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: 6
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Tofffff omg die cd vond ik in het begin niet zo leuk maar ik begin hem steeds meer en meer leuk te vinden tochquote:Op maandag 18 april 2011 17:12 schreef n8n het volgende:
[..]
Ha!!! ze komen op Melt! ik ga ze ook zien![]()
![]()
luister je ook fleet foxes en Mumford?quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tofffff omg die cd vond ik in het begin niet zo leuk maar ik begin hem steeds meer en meer leuk te vinden toch![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fleet foxes ken ik vaag maar Mumford wel![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, wat moet ik daarvan zeggenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga even kijken hoeveel ik er ken.
edit: 6
Ik luister een andere keerquote:
Lijkt me het beste inderdaadquote:
hihi oke succesquote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister een andere keernu even alle liedjes van NOah uit mn hoofd leren toch
quote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef n8n het volgende:
[..]
![]()
ken ook lang niet alles maar tof is het altijdzanger van the whitest boy alive komt er ook vaak
hoorde je vorig jaar in min of meer elke kroegquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef Beach het volgende:
[..]
die naam komt me nog vaag bekend voor ook
Verder ben je wel lief hoorquote:
Zodra ik het hoor ken ik het dan jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef n8n het volgende:
[..]
hoorde je vorig jaar in min of meer elke kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |