Pakt in haar voordeel uit, let nou maar op mijn woordenquote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja dat kan je doen, doe ik ook. Maar ik vind het toch niet in het voordeel van Net5, om het zo te doen met Jo, iedereen begint zich te ergeren. Een brief van drie weken geleden, achterhouden, kom nou
Mits in de buitenwereld zich zaken voordoen, die van levensbelang zijnquote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Dan moet je niet in zo'n huis gaan zitten. Het concept is GEEN CONTACT MET DE BUITENWERELD!
ben al blij dat ze hem met rust laten...quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef mazaru het volgende:
Segredo ligt te slapen. Dit zou dus het perfecte moment zijn om hem in de bench te leggen. Maar helaas is er helemaal niemand die verstand van honden heeft in dat hok.
ja en het enige dat ik kan bedenken is iemand is komen te overlijden of is ernstig ziek. En voor de rest helemaal niksquote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mits in de buitenwereld zich zaken voordoen, die van levensbelang zijn
zoals de auto enzovoort.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mits in de buitenwereld zich zaken voordoen, die van levensbelang zijn
Maar vanavond gaan ze dat beest weer traumatiseren door hem op te sluiten in die bench. Ze maken er een strafhok van.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ben al blij dat ze hem met rust laten...
Nou dat zou een bak zijn zeg...quote:Op maandag 18 april 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, boodschappen binnen. Ik zie Ser ook op het vlot liggen, mag dat wel? of is de missie 5 minuten voor het einde niet gehaald door Ser.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zoals de auto enzovoort.Haar relatie was al over toen ze erin kwam.
Kan me niet voorstellen dat dat dan van levensbelang is
quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is balen!!!!
Er komt geen brief voor Betty Bitch.
Is retour afzender, omdat ie niet genoeg gefrankeerd was.
kreeg ze weer een briefje? damw en geer en flip dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef liqrich het volgende:
Jo kreeg wel een briefje van d'r moeder paar uur geleden die boven haar bed hangt, ik vraag me af of ze dat ook gaat doen met die brief van dennis
http://twitter.com/#!/sst_joannaquote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Sonera het volgende:
heeft iemand twitter van mama jo voor me?
Ik zie hem weerquote:
Laura die een Lauraatje doet.quote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Verity het volgende:
Vul in:
Iedereen is wakker, behalve...................
ja was 3 zinnen hangt bover haar bed.quote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef Sonera het volgende:
[..]
kreeg ze weer een briefje? damw en geer en flip dan?
quote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Verity het volgende:
Vul in:
hij had aan ser gevraagd of hij zijn spullen mocht lenen, zelfs als hij naar huis ging.quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Waarom doet Geer dat?? Moet het van de stem?
Ik zag haar rechtop zittenquote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Verity het volgende:
Vul in:
heeft ze al lang dat briefjequote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef liqrich het volgende:
Jo kreeg wel een briefje van d'r moeder paar uur geleden die boven haar bed hangt, ik vraag me af of ze dat ook gaat doen met die brief van dennis
ze laten het diertje er ook niet zelf inlopen maar zetten hem erin...das zo fout!quote:Op maandag 18 april 2011 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar vanavond gaan ze dat beest weer traumatiseren door hem op te sluiten in die bench. Ze maken er een strafhok van.
zou me niets verbazen dat mens lult alles door. maar wat voor missie heeft Gerard dan? Dat verstoppen van pruik verzint hij volgens mij zelf.quote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Verraad Monique nu de missie van Gerard???
Of ik wil bellen wat mijn idee hierachter isquote:Op zondag 17 april 2011 17:03 schreef iBenny het volgende:
Omdat er blijkbaar naar me wordt geluisterd....
Ik wil een muziek RLS...
Gewoon een stuk of 10 goed zingende bewoners (of bewoners die een instrument kunnen spelen). Met workshops van bekende zangers, zangeressen en coaches. Leuke zang opdrachten, niet continue streamlocks en dat er ook nog een goeie zanger(es)/groep uit voor komt.
Amen
Is al oud briefjequote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef liqrich het volgende:
[..]
ja was 3 zinnen hangt bover haar bed.
Stond iets in van dat als ze er ging dat ze ook moest gaan voor het winnen.
En Ian zei dat zijn moeder mooi is van binnen maar joanna ook van buiten
Jeetje, Benny goes RLS!quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
Ik heb net een mail gekregen over -ik denk- deze post:
[..]
Of ik wil bellen wat mijn idee hierachter is
Doen!!! Fantastisch toch??quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
bellenquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
Wat goed!!! Denk om commissiegeld he, zo een format heeft potentiequote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
gaan we toch wippenquote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef pullup het volgende:
Ze mogen niet schommelen van Jo omdat ze moet piesen.
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat goed!!! Denk om commissiegeld he, zo een format heeft potentie
Nee moet minstens met 2 personen, mag ook met meer.quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef Stability het volgende:
ze liggen er met zn drieen op....missie mislukt dus?
quote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
nou staat laura er wel bij....komt 1000 euro aan ,denkt ze
nu weer lekker slapen, al die actie....quote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
nou staat laura er wel bij....komt 1000 euro aan ,denkt ze
Nou, het was dan ook een zeer zware missie hoor!quote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Blackprinces het volgende:
Nou missie geslaagd hoor....nu allemaal pitten
Heej Robskie, hoeveel heb ik????quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de nieuwe kluisinhoud:
[ afbeelding ]
En ze zit binnen drie seconden nog op dat bed ookquote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nu weer lekker slapen, al die actie....
zeker weten, ze hadden het niet moeilijker moeten maken.quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nou, het was dan ook een zeer zware missie hoor!
Die faalt al na de eerste 5 minutenquote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
wie twittert alfons ff......nieuwe missie, laura mag niet meer gapen ,liggen of slapen overdag....bij elke gaap of ligstand 250 euro uit haar kluis
Sharon is rijk!quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Stability het volgende:
hhaha ze wou net gaan liggen.....laura plaats de klok terug naar het labyrint
Onmenselijk deze missie hahahaquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zeker weten, ze hadden het niet moeilijker moeten maken.
Goh zoiets had ik ook al eens verzonnenquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
denk niet als het haar geld uit de kluis kost...de enige remedie denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die faalt al na de eerste 5 minuten
Nou, schat het niet gering in hoor: dat weer overeind krabbelen, kost een moeite!quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nou, het was dan ook een zeer zware missie hoor!
neeeeee als t geld betreft....quote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef Stability het volgende:
[..]
denk niet als het haar geld uit de kluis kost...de enige remedie denk ik
Laat die mail nou ook net van Talpa(John dus...) afkomenquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goh zoiets had ik ook al eens verzonnenSoort van Starmaker maar dan anders. John de Mol was ook al met zoiets bezig, dacht ik.
waarom ben je nog niet aan het bellen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat die mail nou ook net van Talpa(John dus...) afkomen
veel te gul jij met 15 minutenquote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
nu gaat sevio ff uitgebreid op het vlot liggen
stem: servio.........breek samen met laura het vlot af, en zet alle delen terug in het labyrint binnen 15 minuten ! er mag niet geholpen worden door de andere bewoners
Leuk Bennyquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
doet ie al een tijdjequote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Chanel5 het volgende:
Geer vroeg aan Servio of hij zijn jurk en pruik mocht hebben tot donderdag en dat mocht. Geer probeert er achter te komen tot wanneer Servio blijft.
Waarom trek je er flip, laura en mo 250 af bij de bingo?quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
ok 8 minuten dan....ik wou ff aardig lijkenquote:
Eigenlijk vind ik dat Segredo ook 1500 Euro heeft verdiend. Hij was erbij om mentale steun te geven bij het bouwen (500 Euro) en hij heeft ook de bewoners gezelschap op het vlot gehouden (1000 Euro).quote:
gelijk weer de missie om karim een beurt eten te gevenquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef mieppie77 het volgende:
moet laura nog de klok wegbrengen ook nog....als ze er maar niet moe van wordt
Ik zit op schoolquote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
waarom ben je nog niet aan het bellen?
Okquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verkleed als postbode met brief van Dennisquote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
Oke dan nu tijd om te nomineren.
Of nee, eerst karim terug
Oh.....dan wel gelijk als je thuis komt he....quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
nu gaat sevio ff uitgebreid op het vlot liggen
stem: servio.........breek laura af, en zet alle delen terug in het labyrint binnen 15 minuten ! er mag geholpen worden door de andere bewoners
Is om ruimte te besparen, is hun bingobedrag min die 250 Euro voor de kapper.quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom trek je flip, laura en er 250 af bij de bingo?
Ik zie t voor me.............Ik zie t voor me......quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Verkleed als postbode met brief van Dennis
Dan komt er tenminste weer wat reuring in de tent.
(ja ik blijf dromen)
Maar ik denk dat ze dan eerst een postbode kostuum uit Nederland over moeten vliegen, in die Portugese pakjes past hij nietquote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie t voor me.............Ik zie t voor me......
Ah, ok.quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is om ruimte te besparen, is hun bingobedrag min die 250 Euro voor de kapper.
Nou had best gekund. Hoe lang is hij nu weg??quote:Op maandag 18 april 2011 13:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze dan eerst een postbode kostuum uit Nederland over moeten vliegen, in die Portugese pakjes past hij niet
veel te langquote:Op maandag 18 april 2011 13:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou had best gekund. Hoe lang is hij nu weg??
heeft ze ons gelezen ofzo>? geen rushes bikini meer? en vandeweek al die zwarte bikiniquote:
gelukkig voldoet ze weer aan mijn verwachtingspatroon. Ik raakte al bijna in de war met al die activiteit van haar vanochtendquote:
Oja? ze zei toch dat ze het niet voor het geld deed??quote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef Blackprinces het volgende:
voor 50.000 gaat jo wel weg (met tegenzin)
Dan is ze er nog niet, dan moet ze nog een hele hoop doenquote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef Blackprinces het volgende:
voor 50.000 gaat jo wel weg (met tegenzin)
Sharp, annelies!quote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oja? ze zei toch dat ze het niet voor het geld deed??
en altijd die benen of armen over elkaar gevouwenquote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef Dakotamu het volgende:
die kop van Lauraar, alsof ze het zwaar heeft met liggen
Karim mag niet gaanquote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens Geer gaat Karim voor 15.000 al
betwijfel het.....alhoewel Karim wel onzeker is.quote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
omdat karim bescheiden is, de rest zijn golddiggersquote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
ff telepathisch naar het scherm gillen dan dat ie kans heeft op de finale.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
betwijfel het.....alhoewel Karim wel onzeker is.
lees hoop reclame maken zolang ze kanquote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo wil de ervaring en de waanzinnige dingen hier mee maken.
Massaal positieve energie naar Kriempje sturenquote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ff telepathisch naar het scherm gillen dan dat ie kans heeft op de finale.
Dan blijft ie wel.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Massaal positieve energie naar Kriempje sturen
als mo het dan pakt vind ik t bestquote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zou het toch wel leuk vinden als ze zoiets zouden doen...
ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als mo het dan pakt vind ik t best
Zo ontzettend eensquote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef afca_oc het volgende:
Ik zei gister al dat het enige wat mo verdient is keihard weggestemd worden
Ja en dan koffertjes met 100 euro tot 1000 euro en zij maar denken, dat er minstens 50 K inzitquote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zou het toch wel leuk vinden als ze zoiets zouden doen...
Zou het wel jammer vinden maar niet tegenvallen 50,000 is heul veul geld hoor! En als je al niet zoveel te makken hebt maakt dat het leven voor een tijdje aangenaamquote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
Volgens mij blijft karim voor de ervaring. Zou mij zwaar tegen vallen als hij voor 15 K ging.
Laura graag lijkt me fijnerquote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als mo het dan pakt vind ik t best
zuchtquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is er met 15.000 euro? Ik was ff weg. Heeft stem gezegd wie wil er 15.000 euro dan mag je weg? Waarom zit bijna iedereen op de bank? Kan geen stem komen er liggen nog mensen op het vlot.
allemaal suggesties van de bewoners meneertje.quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is er met 15.000 euro? Ik was ff weg. Heeft stem gezegd wie wil er 15.000 euro dan mag je weg? Waarom zit bijna iedereen op de bank? Kan geen stem komen er liggen nog mensen op het vlot.
Oke zou het wel begrijpen, maar wil hem nog niet missen. Hij maakt het kijken nog een beetje boeiend.quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden maar niet tegenvallen 50,000 is heul veul geld hoor! En als je al niet zoveel te makken hebt maakt dat het leven voor een tijdje aangenaam
missie met het vlot is al afgelopenquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef meneertje1972 het volgende:
ja honderd euro en verder niks, janken Moquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ben schappelijk, ze mag nog wat geld meenemen.
Als ze maar gaat
haar schaamlippen zullen zich een schamen, en zonder tieten ondersteuning kan ze niet,quote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef Stability het volgende:
[..]
en altijd die benen of armen over elkaar gevouwen
Ik hoop niet dat ze wint, maar van mij mag Mo blijven, zijn anderen die ik liever zie vertrekkenquote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef afca_oc het volgende:
Ik zei gister al dat het enige wat mo verdient is keihard weggestemd worden
gewoon een hoop strond van het hondje in die koffer en wegwezenquote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja honderd euro en verder niks, janken Mo
Ik zou hem ook niet willen missen, in mijn ogen is Karim al winnaar!! En ik hoop dat hij ook als winnaar het huis uit gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oke zou het wel begrijpen, maar wil hem nog niet missen. Hij maakt het kijken nog een beetje boeiend.
Wat ben je mild. Wat Mo betreft kan ik zoveel mildheid niet opbrengen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ben schappelijk, ze mag nog wat geld meenemen.
Als ze maar gaat
past goed bij haar indd een hoop stront...quote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon een hoop strond van het hondje in die koffer en wegwezen
ja ze heeft flink veel push up nodig, want er zal wel niks zitten op zoiets magersquote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
haar schaamlippen zullen zich een schamen, en zonder tieten ondersteuning kan ze niet,
ssssttttttttttttttttttttttt maak haar nou niet wakker het is allemaal te vermoeiend voor dat kindquote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef danilel het volgende:
geen nood, luira ligt buiten[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef meneertje1972 het volgende:
MONOPOLY SPEL
De bewoners gaan gebroederlijk Monopoly spelen en leggen allemaal 2.000 euro in. Wie gaat het spannende spelletje Monopoly spelen? De winnaar wint de gehele Monopoly pot.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef meneertje1972 het volgende:
MONOPOLY SPEL
De bewoners gaan gebroederlijk Monopoly spelen en leggen allemaal 2.000 euro in. Wie gaat het spannende spelletje Monopoly spelen? De winnaar wint de gehele Monopoly pot.
Echt?quote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef meneertje1972 het volgende:
MONOPOLY SPEL
Rukken tot hij erbij neervalt?quote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef Freule het volgende:
Blijft Servio?
Monique vertelt dat ze heeft gedroomd dat er vanavond een bingo zou zijn. Straks hebben we echt een bingoavond, aldus Monique. Later zit ze samen met Laura in de tuin en hebben ze het over de nominaties van aankomende maandag. Ze vragen zich af wie op wie mag stemmen. Als ze op iedereen mogen stemmen, dan gaan ze allebei voor Joanna. Laura zegt dat Servio haar tweede naam wordt. Monique twijfelt nog. Even later hebben de de dames het weer over nominaties. Monique geeft aan dat ze Servio nomineert als hij blijft, zo niet dan nomineert ze Karim. Philip komt erbij. Ze vragen zich af hoe lang Servio zal blijven. Zouden ze hem over laten vliegen voor vier dagen? Laura vertelt dat Servio heeft gezegd dat hij niet was gekomen als hij geen kans zou maken op een ton, maar Philip gelooft het allemaal niet. Ondertussen werkt Karim op zolder aan een persoonlijke missie.
Bron SST hyves
dat is wel grappigquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef meneertje1972 het volgende:
MONOPOLY SPEL
Gerard legt het ei dan gewoon in de kluis. Niemand anders dan Karim weet de code...quote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef meneertje1972 het volgende:
GOUDEN EIEREN SPEL
Iedereen moet de slaapkamer in en de eerste bewoner verstopt een ei. De tijd tikt door totdat het ei is gevonden. Is het ei gevonden dan gaan alle bewoners weer de slaapkamer in en mag de volgende bewoner een ei verstoppen. De bewoner die het best het ei heeft verstopt (lees: het langst verstopt bleef) wint 2.000 euro uit iedereens kluis.
Gerard heeft net ook de kluis open gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Gerard legt het ei dan gewoon in de kluis. Niemand anders dan Karim weet de code...
tsja dat kan he. maar leuke opdracht want iedereen gaat als een gek zoeken en degene die verstopt heeft lacht zich rot. En leuk voor de kijkers !!!quote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef MargrietV het volgende:
Heeft Gerard missie met koffertje met geld? Moet hij het aan iedereen vragen?
ja , lig opdrachten zijn uitgesproken voor haarquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
Laura vond het een heel relaxde opdracht
was voor haar bedachtquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
Laura vond het een heel relaxde opdracht
zou leuke zijn voor pasen, kunnen me kids ook eens kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 13:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
tsja dat kan he. maar leuke opdracht want iedereen gaat als een gek zoeken en degene die verstopt heeft lacht zich rot. En leuk voor de kijkers !!!
Mij niet. Karim heeft precies dat bedrag nodig voor zijn wereldreis en weet dat zowel gerard als flip populairder zijn. Zou 't hem dus niet kwalijk nemen als hij het zou pakken, wel jammer.quote:Op maandag 18 april 2011 13:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
Volgens mij blijft karim voor de ervaring. Zou mij zwaar tegen vallen als hij voor 15 K ging.
Moet er alleen niet aan denken waar Mo dat ei dan verstopt. Die doet rare dingen met eieren. Lijkt me niet geschikt voor je kinderenquote:Op maandag 18 april 2011 13:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zou leuke zijn voor pasen, kunnen me kids ook eens kijken
Oh ja...da's ook nog zo.quote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Moet er alleen niet aan denken waar Mo dat ei dan verstopt. Die doet rare dingen met eieren. Lijkt me niet geschikt voor je kinderen
eeew hahhaha, vandaar die sessies met maik, oprekken voor pasenquote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Moet er alleen niet aan denken waar Mo dat ei dan verstopt. Die doet rare dingen met eieren. Lijkt me niet geschikt voor je kinderen
whhahahahahahaahhhhahahhahahaquote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef mirandardam het volgende:
[..]
whhahahahahahaahhhhahahhahaha
echt een vies raar wijf
Heel verstandigquote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh ja...da's ook nog zo.
Heb al toen ze haar eigen beelden mocht zien met mijn handen voor me dochter haar ogen gezeten...
quote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
idd het geld is toch belangrijkerquote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef Flow3r het volgende:
och, sinds Maik weg is interesseert het Mo allemaal niet zoveel meer
quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef Flow3r het volgende:
Mo maakt zich al héel lang niet meer druk
midden op de tafel...dus ze zal zo wel weer gaan liggenquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vandaar dat ze er zo chagerijnig bij zit
Dat heeft ze nu al zo'n keer of 100 gezegd? Meestal aan het eind van haar persoonlijke nominatiegesprekje, waarin ze alle nominatiemogelijkheden heeft doorgenomen en subtiel aandringt op wie haar gesprekdpartner gaag stemmen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef Flow3r het volgende:
och, sinds Maik weg is interesseert het Mo allemaal niet zoveel meer
Echt he?quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu al zo'n keer of 100 gezegd? Meestal aan het eind van haar persoonlijke nominatiegesprekje, waarin ze alle nominatiemogelijkheden heeft doorgenomen en subtiel aandringt op wie haar gesprekdpartner gaag stemmen.
Dat ze haar niet doorhebben, ongelooflijk!
Tja jammer voor drquote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Mo dacht dat ze safe zat met Maik als koppeltje en dacht dat koppeltjes nooit uit elkaar getrokken zouden worden
Het is hier reuze gezellig.quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gisteren pas begonnen met hier mee te praten (na lang meelezen) vermaak me kostelijk![]()
On topic: Mo maakt zich toch nooit ergens druk om. De nominaties boeien haar echt echt niet
voor op de toastjes vanavond, kan ze zeggen dat ze heeft gekooktquote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
Laura pult het tenenkaas tussen haar tenen vandaan.
ze is eindelijk actief bezigquote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
Laura puklt het tenenkaas tussen haar tenen vandaan.
precies ze heeft haar taak gedaan en gemanipuleerdquote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is hier reuze gezellig.
Ook speculeren gaat ze niet meer doen......nee ze heeft haar rondje al gehad. Weet toch al wie wat gaat doen
ook dat trieste gelul dat ze zou gaan weigeren te nomineren om zo automatisch op de bank terecht te komen, stap dan gewoon zelf opquote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dat heeft ze nu al zo'n keer of 100 gezegd? Meestal aan het eind van haar persoonlijke nominatiegesprekje, waarin ze alle nominatiemogelijkheden heeft doorgenomen en subtiel aandringt op wie haar gesprekdpartner gaag stemmen.
Dat ze haar niet doorhebben, ongelooflijk!
bah!quote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
Laura puklt het tenenkaas tussen haar tenen vandaan.
En ondertussen wordt die toon in haar stem steeds verongelijkterquote:Op maandag 18 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is hier reuze gezellig.
Ook speculeren gaat ze niet meer doen......nee ze heeft haar rondje al gehad. Weet toch al wie wat gaat doen
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef danilel het volgende:
[..]
voor op de toastjes vanavond, kan ze zeggen dat ze heeft gekookt
Was een test wie haar zou gaan tegenhouden gok ik...quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ook dat trieste gelul dat ze zou gaan weigeren te nomineren om zo automatisch op de bank terecht te komen, stap dan gewoon zelf op![]()
Is hetzelfde gelul dat ze samen met maik de deur uit zo lopen...nja nja
Ja, ze zegt een heleboel, maar ondertussen......quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ook dat trieste gelul dat ze zou gaan weigeren te nomineren om zo automatisch op de bank terecht te komen, stap dan gewoon zelf op![]()
Is hetzelfde gelul dat ze samen met maik de deur uit zo lopen...nja nja
ja ik kon het weten he...kan nooit lang duren dat die rechtop blijft zittenquote:
misschien onderweg naar de achterste zitplek, ff uitrusten onderwegquote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef Stability het volgende:
wat zit ze nou midden op die tafel?? dat mens spoort niet
Voor diegene die haar gaan doen...even goeie vrienden....quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En ondertussen wordt die toon in haar stem steeds verongelijkter
Ja Mo doet alsof Secret Story voor haar gemaakt is, dus kan het nou dat ze haar in Nederland niet lief vinden?? Zij moet haar studieschuld afbetalenquote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En ondertussen wordt die toon in haar stem steeds verongelijkter
ja ze ligt al....een bovenbeen van laura is al net zo lang als mo's hele beenquote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
misschien onderweg naar de achterste zitplek, ff uitrusten onderweg
Dat wordt een feestje dan....quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef meneertje1972 het volgende:
WEEK VAN DE VERBROEDERING
In de week van de verbroedering komen de bewoners dichter tot elkaar. Nominaties brengt de bewoners verder van elkaar, vandaar dat er deze week niet genomineerd wordt door de bewoners. Dit keer is de kijker aanbod. De kijker mag bepalen welke bewoners er deze week genomineerd zijn.
als de kijker mag nomineren, mogen de bewoners zeker iemand wegstemmen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef meneertje1972 het volgende:
WEEK VAN DE VERBROEDERING
In de week van de verbroedering komen de bewoners dichter tot elkaar. Nominaties brengt de bewoners verder van elkaar, vandaar dat er deze week niet genomineerd wordt door de bewoners. Dit keer is de kijker aanbod. De kijker mag bepalen welke bewoners er deze week genomineerd zijn.
Echt!quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat wordt een feestje dan....
Dan zitten er een paar loeders op de stoel
Zou ik ook doen als ik haar wasquote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Flow3r het volgende:
Mo zou 25.000 pakken als het geboden wordt, goh hoe onvoorspelbaar spannend weer
Oh shit dacht in dit te lezen dat wij ook mochten bepalen wie er ging...quote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als de kijker mag nomineren, ogen de bewoners zeker iemand wegstemmen?
Nou, dan gaat Mo dus wéer niet en tiefen ze met z'n allen Gerard er uit
de week van de stiltequote:Op maandag 18 april 2011 13:59 schreef danilel het volgende:
Volgende week;
De week van de verloedering.....
correctie: ze wilde scoren met kut, kont en tieten, is niet gelukt, eigen keuze geweest, niemand heeft haar gebuikt, ze probeert juist zelf het programma te gebruiken maar slaat de plank volledig misquote:Op maandag 18 april 2011 13:59 schreef K_L het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik haar wasze heeft zich daar het meest laten gebruiken
![]()
En Laura gun ik het helemaal al niet
Dan gaat Gerard er uit. Die doet echt niets en wil het spel niet eens echt winnenquote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
de week van de rechtvaardigheid...
hahahhaquote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Volgende week is het PASEN:
WEEK VAN DE KRUISIGING
Nee zijn maar speculaasjes....quote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef Freule het volgende:
OOOOO is het waar dat wij mogen kiezen als kijker dan is mijn wens uit gekomen???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ojaaa kan iemand ff een pak watten in de muil van Laura stoppen.
dat dusquote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
correctie: ze wilde scoren met kut, kont en tieten, is niet gelukt, eigen keuze geweest, niemand heeft haar gebuikt, ze probeert juist zelf het programma te gebruiken maar slaat de plank volledig mis
Jah maar ze heeft zooww haar best gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
correctie: ze wilde scoren met kut, kont en tieten, is niet gelukt, eigen keuze geweest, niemand heeft haar gebuikt, ze probeert juist zelf het programma te gebruiken maar slaat de plank volledig mis
dat bedoel ik, dan blijft Mo zekerquote:Op maandag 18 april 2011 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh shit dacht in dit te lezen dat wij ook mochten bepalen wie er ging...
Nee als bewoners mogen kiezen blijft Mo, kan niet anders anders worden ze doof door haar gejank.
Nee laat maar dan...
quote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Volgende week is het PASEN:
WEEK VAN DE KRUISIGING
quote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
En Gerard blijft maar steekjes geven over het spoedige vertrek van Servio
quote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee zijn maar speculaasjes....
*** Pakt prop watten ***
Dus fout idee, nee gaan we niet doen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dan blijft Mo zeker![]()
en is Sharon de klos, zou ook nog kunnen want de kijker stemt hopelijk niet op Gerard maar wel op Sharon
Is ze in ieder geval niet bezig het hondje op zijn hoofd te tikkenquote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef Stability het volgende:
en weer zit sharon bij servio.....eruit met die meid ! landverraaier
en niemand trapt in die praatjes over eieren in kont , anale sex, neuken janken,, kosten en zuipenquote:Op maandag 18 april 2011 14:01 schreef K_L het volgende:
[..]
Jah maar ze heeft zooww haar best gedaan
quote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is te gemakkelijk, ze moet er keihard uitgestemd worden met een heel laag percentage.
Ja dat moet Mo zeker...quote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is te gemakkelijk, ze moet er keihard uitgestemd worden met een heel laag percentage.
Het zal me niets verwonderen dat ze hem langer laten zitten...quote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
En Gerard blijft maar steekjes geven over het spoedige vertrek van Servio
helemaal mee eens waar kan ik tekenenquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
neeheeequote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef K_L het volgende:
Maar als Geer altijd zo hoog scoort bij de kijkers, zou hij dan door diezelfde kijkers genomineerd worden?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef shomila het volgende:
Goede middag.
Mo leest een boek uitstel van executie hoe toepasselijk.
Dat is wel de manier waarop je haar het hardst pakt. Leert ze dat gemanipuleer gelijk af!quote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |