tuurlijk is het doorzichtig de buitenwereld weet het en zelfs de bewoners krijgen het door maar niemand doet er wat aan dus dan vind ik het wel goed gespeels=d als ze dadelijk ook nog met dat geld naar buiten loopt..quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou ja, goed gespeeld... Ik vind het nu wel erg doorzichtig worden.
Het zelfde volk wat ook Justin Bieber het einde schijnt te vinden. Gokje hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Weten jullie dat? (vraagje aan de vrouwen)
Er staat een poll op de ss site: Met wie zou jij willen drijven.
Op nummer 1 met 30% staat Philip. Hoe kan het dat zoveel mensen de nietszeggende inhoudsloze scheelkijkende clownachtige Philip zo leuk vinden?
ah, dat had ik dan niet meekregen dat er speling was, dacht gewoon voor dat je tijd inging erop zittenquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, hebben ze 10% speling
Ik heb geen flauw idee.........maar ik mot hem niet........quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Op nummer 1 met 30% staat Philip. Hoe kan het dat zoveel mensen de nietszeggende inhoudsloze scheelkijkende clownachtige Philip zo leuk vinden?
doe me een lolllllll......van mij part zit ze erin tot de finale maar iemand anders gaat het winnen. Ik gun dat mokkel niks.quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Sonera het volgende:
[..]
tuurlijk is het doorzichtig de buitenwereld weet het en zelfs de bewoners krijgen het door maar niemand doet er wat aan dus dan vind ik het wel goed gespeels=d als ze dadelijk ook nog met dat geld naar buiten loopt..
beats mequote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Er is van 'goed' spel geen sprake, vals spel daarentegen....quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Sonera het volgende:
[..]
tuurlijk is het doorzichtig de buitenwereld weet het en zelfs de bewoners krijgen het door maar niemand doet er wat aan dus dan vind ik het wel goed gespeels=d als ze dadelijk ook nog met dat geld naar buiten loopt..
houden zeker van Hushpuppiesquote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja dat is waar, ondanks het feit dat het mucho duidelijk is, komen ze er toch mooi mee weg.quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nou ik vind een relatiebreuk toch heel ingrijpend, kan me niet voorstellen dat iemand dat niet zou willen weten (dat bedenk je overigens ook niet vantevoren)quote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef Sonera het volgende:
[..]
overlijden vind ik wat anders maar je weet dat als je hieraan meedoet dat je word afgesloten van de buitenwereld... is hier nu niet echt het geval..
Justin is geliefd bij 11jarigen!!!!quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het zelfde volk wat ook Justin Bieber het einde schijnt te vinden. Gokje hoor.
Ze heeft het er vaak genoeg over gehad, nog voor de breuk, dat die relatie helemaal niet zo soepel liep. Hij wilde niet dat zij meedeed, zij zette door. Ik zie geen reden waarom het dan bekend gemaakt moet worden dat hij er mee nokt, anders dan dat het een leuk verhaallijntje is voor 'meelevende' droeftoeters.quote:Op maandag 18 april 2011 13:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou ik vind een relatiebreuk toch heel ingrijpend, kan me niet voorstellen dat iemand dat niet zou willen weten (dat bedenk je overigens ook niet vantevoren)
Maar het is misschien voor Dennis ook van belang, dat die brief bij Jo komt, daar trekken ze zich ook niks van aan. Heeft hij daarvoor een contract getekend? Logisch dat hij geen contact wilde in een eerder stadium, hem werd waarschijnlijk voorgehouden dat het publiek zou worden gemaakt op televisie. Ik vind niet dat Net5 en al helemaal die botoxmoeder zich ermee mogen bemoeien. Lijkt wel of Mama Jo het zo geregeld heeft. Je zal zo een 'liefhebbende'moeder hebben.
Als ik in dat huis zat dan zou ik niet willen weten als mn relatie over zou zijn. Dat zie ik dan wel als ik thuis ben. En als ik het wel zou horen zou ik zo snel mogelijk thuis willen zijn omdat ik dan mijn spulletjes wil hebben.....quote:Op maandag 18 april 2011 13:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou ik vind een relatiebreuk toch heel ingrijpend, kan me niet voorstellen dat iemand dat niet zou willen weten (dat bedenk je overigens ook niet vantevoren)
Maar het is misschien voor Dennis ook van belang, dat die brief bij Jo komt, daar trekken ze zich ook niks van aan. Heeft hij daarvoor een contract getekend? Logisch dat hij geen contact wilde in een eerder stadium, hem werd waarschijnlijk voorgehouden dat het publiek zou worden gemaakt op televisie. Ik vind niet dat Net5 en al helemaal die botoxmoeder zich ermee mogen bemoeien. Lijkt wel of Mama Jo het zo geregeld heeft. Je zal zo een 'liefhebbende'moeder hebben.
Dan moet ze dat soort dingen lekker thuis gaan regelen en niet met een spel meedoenquote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Verity het volgende:
Jo kwam in het huis met veel onzekerheden - haar inmiddels ex-vriend die niet achter haar stond, haar hond die onder behandeling was, haar auto die op gehaald moest worden (ze wist niet zeker of haar ex-vriend dit nog wel wist)..... Kan best begrijpen dat je dan wat vaker naar de kamer moet.
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarbij maakt hij zich nuttig (opruimen, knippen enzo). Hij kan natuurlijk wel eens irritant zijn maar ja dan gebeurd er ook nog eens wat.quote:Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef Sonera het volgende:
toch vind ik Ser meer bijdragen dan een Lau of een eeuwig jankende Mo.. Kan er geen wissel komen met die personen ipv Karim?
die dingen zijn onderhand al opgelost en ze blijft nog steeds gaan!quote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Verity het volgende:
Jo kwam in het huis met veel onzekerheden - haar inmiddels ex-vriend die niet achter haar stond, haar hond die onder behandeling was, haar auto die op gehaald moest worden (ze wist niet zeker of haar ex-vriend dit nog wel wist)..... Kan best begrijpen dat je dan wat vaker naar de kamer moet.
Ja dat kan je doen, doe ik ook. Maar ik vind het toch niet in het voordeel van Net5, om het zo te doen met Jo, iedereen begint zich te ergeren. Een brief van drie weken geleden, achterhouden, kom nouquote:
Dan moet je niet in zo'n huis gaan zitten. Het concept is GEEN CONTACT MET DE BUITENWERELD!quote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Verity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |