abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 13:01:21 #276
341287 Sonera
Look how they shine...
pi_95663300
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Nou ja, goed gespeeld... Ik vind het nu wel erg doorzichtig worden.
tuurlijk is het doorzichtig de buitenwereld weet het en zelfs de bewoners krijgen het door maar niemand doet er wat aan dus dan vind ik het wel goed gespeels=d als ze dadelijk ook nog met dat geld naar buiten loopt..
pi_95663310
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Weten jullie dat? (vraagje aan de vrouwen)

Er staat een poll op de ss site: Met wie zou jij willen drijven.

Op nummer 1 met 30% staat Philip. Hoe kan het dat zoveel mensen de nietszeggende inhoudsloze scheelkijkende clownachtige Philip zo leuk vinden?
Het zelfde volk wat ook Justin Bieber het einde schijnt te vinden. Gokje hoor.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_95663313
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef Verity het volgende:

[..]

Als ik het goed heb, hebben ze 10% speling
ah, dat had ik dan niet meekregen dat er speling was, dacht gewoon voor dat je tijd inging erop zitten
pi_95663314
quote:

Op nummer 1 met 30% staat Philip. Hoe kan het dat zoveel mensen de nietszeggende inhoudsloze scheelkijkende clownachtige Philip zo leuk vinden?
Ik heb geen flauw idee.........maar ik mot hem niet........ :r :r
pi_95663328
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Sonera het volgende:

[..]

tuurlijk is het doorzichtig de buitenwereld weet het en zelfs de bewoners krijgen het door maar niemand doet er wat aan dus dan vind ik het wel goed gespeels=d als ze dadelijk ook nog met dat geld naar buiten loopt..
doe me een lolllllll......van mij part zit ze erin tot de finale maar iemand anders gaat het winnen. Ik gun dat mokkel niks.
pi_95663334
quote:

beats me
pi_95663336
quote:

[..]

Er is van 'goed' spel geen sprake, vals spel daarentegen....
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 18 april 2011 @ 13:02:18 #283
341287 Sonera
Look how they shine...
pi_95663337
wel weer echt een super spannende missie...:/ slapend rijk worden!
pi_95663342
quote:

houden zeker van Hushpuppies
pi_95663348
quote:

[..]

Ja dat is waar, ondanks het feit dat het mucho duidelijk is, komen ze er toch mooi mee weg.
pi_95663350
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef Sonera het volgende:

[..]

overlijden vind ik wat anders maar je weet dat als je hieraan meedoet dat je word afgesloten van de buitenwereld... is hier nu niet echt het geval..
Nou ik vind een relatiebreuk toch heel ingrijpend, kan me niet voorstellen dat iemand dat niet zou willen weten (dat bedenk je overigens ook niet vantevoren)
Maar het is misschien voor Dennis ook van belang, dat die brief bij Jo komt, daar trekken ze zich ook niks van aan. Heeft hij daarvoor een contract getekend? Logisch dat hij geen contact wilde in een eerder stadium, hem werd waarschijnlijk voorgehouden dat het publiek zou worden gemaakt op televisie. Ik vind niet dat Net5 en al helemaal die botoxmoeder zich ermee mogen bemoeien. Lijkt wel of Mama Jo het zo geregeld heeft. Je zal zo een 'liefhebbende'moeder hebben.
pi_95663361
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Roguee het volgende:

[..]

Het zelfde volk wat ook Justin Bieber het einde schijnt te vinden. Gokje hoor.
Justin is geliefd bij 11jarigen!!!! :D *O*
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95663372
Gerard verzint list? Mag ik je jurk lenen tot donderdag? Ja hoor zegt Spermavio.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_95663375
hahaha gerard: ser mag ik tot donderdag je jurk onder mn hoede hebben>

ja zegt ser , geen probleem.....die blijft dus !
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_95663385
Stervio en Gerard snappen de week van de verbroedering ook niet. hehe STEM DOE WAT.
pi_95663407
quote:
(dat bedenk je overigens ook niet vantevoren)
zet ik mijn vraagtekens bij....
  maandag 18 april 2011 @ 13:04:58 #292
341287 Sonera
Look how they shine...
pi_95663410
toch vind ik Ser meer bijdragen dan een Lau of een eeuwig jankende Mo.. Kan er geen wissel komen met die personen ipv Karim?
pi_95663414
Jo kwam in het huis met veel onzekerheden - haar inmiddels ex-vriend die niet achter haar stond, haar hond die onder behandeling was, haar auto die op gehaald moest worden (ze wist niet zeker of haar ex-vriend dit nog wel wist)..... Kan best begrijpen dat je dan wat vaker naar de kamer moet.
pi_95663421
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Nou ik vind een relatiebreuk toch heel ingrijpend, kan me niet voorstellen dat iemand dat niet zou willen weten (dat bedenk je overigens ook niet vantevoren)
Maar het is misschien voor Dennis ook van belang, dat die brief bij Jo komt, daar trekken ze zich ook niks van aan. Heeft hij daarvoor een contract getekend? Logisch dat hij geen contact wilde in een eerder stadium, hem werd waarschijnlijk voorgehouden dat het publiek zou worden gemaakt op televisie. Ik vind niet dat Net5 en al helemaal die botoxmoeder zich ermee mogen bemoeien. Lijkt wel of Mama Jo het zo geregeld heeft. Je zal zo een 'liefhebbende'moeder hebben.
Ze heeft het er vaak genoeg over gehad, nog voor de breuk, dat die relatie helemaal niet zo soepel liep. Hij wilde niet dat zij meedeed, zij zette door. Ik zie geen reden waarom het dan bekend gemaakt moet worden dat hij er mee nokt, anders dan dat het een leuk verhaallijntje is voor 'meelevende' droeftoeters.
pi_95663432
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Als ik in dat huis zat dan zou ik niet willen weten als mn relatie over zou zijn. Dat zie ik dan wel als ik thuis ben. En als ik het wel zou horen zou ik zo snel mogelijk thuis willen zijn omdat ik dan mijn spulletjes wil hebben.....
pi_95663434
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Verity het volgende:
Jo kwam in het huis met veel onzekerheden - haar inmiddels ex-vriend die niet achter haar stond, haar hond die onder behandeling was, haar auto die op gehaald moest worden (ze wist niet zeker of haar ex-vriend dit nog wel wist)..... Kan best begrijpen dat je dan wat vaker naar de kamer moet.
Dan moet ze dat soort dingen lekker thuis gaan regelen en niet met een spel meedoen
pi_95663440
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef Sonera het volgende:
toch vind ik Ser meer bijdragen dan een Lau of een eeuwig jankende Mo.. Kan er geen wissel komen met die personen ipv Karim?
Daar heb je helemaal gelijk in. Daarbij maakt hij zich nuttig (opruimen, knippen enzo). Hij kan natuurlijk wel eens irritant zijn maar ja dan gebeurd er ook nog eens wat.
  maandag 18 april 2011 @ 13:05:54 #298
341287 Sonera
Look how they shine...
pi_95663441
quote:
die dingen zijn onderhand al opgelost en ze blijft nog steeds gaan!
pi_95663458
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef Dakotamu het volgende:

[..]

zet ik mijn vraagtekens bij....
Ja dat kan je doen, doe ik ook. Maar ik vind het toch niet in het voordeel van Net5, om het zo te doen met Jo, iedereen begint zich te ergeren. Een brief van drie weken geleden, achterhouden, kom nou
pi_95663472
quote:
Dan moet je niet in zo'n huis gaan zitten. Het concept is GEEN CONTACT MET DE BUITENWERELD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')