Ja raar doen ze daar toch over, dat er mensen kijken, ik voel me zowat een voyeurquote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee is nog steeds geheim. Mag blijkbaar niemand weten want "ze" lezen meeWel weten we nu dat het om een boekie gaat
Ahh.quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik bedoel een nieuwe missie, waar ze wel uitgeput van raken
ja indd...jammer hoor, iedereen zou eens een zware missie moeten krijgen..eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh.
Alleen Karim en Gerard hebben een zware opdracht gehad. Voor de rest heb ik nog niets zwaars gezien.
Behalve Mo, want die heeft het al zo zwaar. Ze moeten altijd haar hebben, dat doet de stem gewoon alleen maar om haar te pestenquote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...jammer hoor, iedereen zou eens een zware missie moeten krijgen..eerlijk is eerlijk
Servio moest toch ooit alle bedden opmaken en afwassen elke dag?quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...jammer hoor, iedereen zou eens een zware missie moeten krijgen..eerlijk is eerlijk
quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
Ik zou zeggen: "KOM MAAR OP MET DIE BRIEF!!!!!"
Wel eerst ff een kwartier langs de kant gaan staan wapperen met die brief in je hand "Johoooo briefhieffff, oeeee wat spannend. Johooo kijk eens, die is voor jou..."
Gemeenquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
Wel eerst ff een kwartier langs de kant gaan staan wapperen met die brief in je hand "Johoooo briefhieffff, oeeee wat spannend. Johooo kijk eens, die is voor jou..."
juist ! zoiets bedoel ik ....aan het werk voor je geld...en niet alleen maar iets doen als het je uitkomtquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Servio moest toch ooit alle bedden opmaken en afwassen elke dag?
Zoiets mogen ze wel eens geven aan Laura of Monique, doen ze ook consequent eens wat ipv alleen als ze toevallig eens zin hebben
Maar jo heeft al zo zwaar; gedumpt door haar vriend die zogenaamd vreemd ging en waar zij 3.5 jaar van haar leven voor heeft opgeofferd, kleren die verkleuren, uberhaubt te weinig kleding, siliconen die zeer doen, een slinkende bovenlip...quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
[..]
Beter nog, Karim verkleed als posbode die de brief komt brengen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
Jo heeft die brief al gehad toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Beter nog, Karim verkleed als posbode die de brief komt brengen.
die kan beter naar huis gaanquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar jo heeft al zo zwaar; gedumpt door haar vriend die zogenaamd vreemd ging en waar zij 3.5 jaar van haar leven voor heeft opgeofferd, kleren die verkleuren, uberhaubt te weinig kleding, siliconen die zeer doen, een slinkende bovenlip...
whahahahahha ja dat zou een goeie zijnquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Beter nog, Karim verkleed als posbode die de brief komt brengen.
Volgens Jo komt dat dus door het blaffen vannachtquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef mazaru het volgende:
Er zit daar iets door het water hoor. Zelfs de hond is lui!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |