Goedemorgen,quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
Ben ik de enige met falende streams?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
hier haperen ze ook contstant...mogguhquote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
Nee, heb er ook steeds last van en meerderen hier.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
goeiemorgen, nee ik heb er ook last van...fakking irritant he?quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
wow ik weet niet wie op stream 3 zo ligt te snuiven, maar is geen gehoorquote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef danilel het volgende:
op beide streams snurkende mensen.......
en flip snurkt nu alsof ze leven ervan af hangt....quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef mazaru het volgende:
Sharon hijgt als een oude, astmatische man
ja.quote:
Dat zou grappig zijnquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Dakotamu het volgende:
mislukt straks de missie nog bij de laatste wissel haha
nee jo is wakkerquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Dakotamu het volgende:
mislukt straks de missie nog bij de laatste wissel haha
kan niets meer zien op de streams, heb de tv erbij aangezet, die hapert tenminste niet zo, kzie alleen het zwembad hierquote:
oh okequote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kan niets meer zien op de streams, heb de tv erbij aangezet, die hapert tenminste niet zo, kzie alleen het zwembad hier
echt irritant zegquote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Verity het volgende:
Kan het wel begrijpen dat een paar liggen te slapen i.v.m. de missie, maar toch is het erg vervelend.
hoezo? wat is dit nou voor missie? beetje 3 uur liggen, en ze hebben gewoon kunnen slapen op dat vlot toch? doen ze nu toch ook?quote:
Ja, dat lijkt mij ook erg grappig.quote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef Dakotamu het volgende:
Ik ben nog steeds voor een missie om elkaar 24 uur na te doen
karim had het best leuk gevonden denk ik, 24 uur op een vlotquote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Stability het volgende:
ik wou dat karim terug was, ook veel leuker voor gerard...die is wakker en kan niet eens praten omdat ie geen antwoord krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |