Goedemorgen,quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
Ben ik de enige met falende streams?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
hier haperen ze ook contstant...mogguhquote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
Nee, heb er ook steeds last van en meerderen hier.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
goeiemorgen, nee ik heb er ook last van...fakking irritant he?quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Chuckster het volgende:
Güten morgen!
wow ik weet niet wie op stream 3 zo ligt te snuiven, maar is geen gehoorquote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef danilel het volgende:
op beide streams snurkende mensen.......
en flip snurkt nu alsof ze leven ervan af hangt....quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef mazaru het volgende:
Sharon hijgt als een oude, astmatische man
ja.quote:
Dat zou grappig zijnquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Dakotamu het volgende:
mislukt straks de missie nog bij de laatste wissel haha
nee jo is wakkerquote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Dakotamu het volgende:
mislukt straks de missie nog bij de laatste wissel haha
kan niets meer zien op de streams, heb de tv erbij aangezet, die hapert tenminste niet zo, kzie alleen het zwembad hierquote:
oh okequote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kan niets meer zien op de streams, heb de tv erbij aangezet, die hapert tenminste niet zo, kzie alleen het zwembad hier
echt irritant zegquote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Verity het volgende:
Kan het wel begrijpen dat een paar liggen te slapen i.v.m. de missie, maar toch is het erg vervelend.
hoezo? wat is dit nou voor missie? beetje 3 uur liggen, en ze hebben gewoon kunnen slapen op dat vlot toch? doen ze nu toch ook?quote:
Ja, dat lijkt mij ook erg grappig.quote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef Dakotamu het volgende:
Ik ben nog steeds voor een missie om elkaar 24 uur na te doen
karim had het best leuk gevonden denk ik, 24 uur op een vlotquote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Stability het volgende:
ik wou dat karim terug was, ook veel leuker voor gerard...die is wakker en kan niet eens praten omdat ie geen antwoord krijgt
ja, en die was ook niet gaan slapen denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
karim had het best leuk gevonden denk ik, 24 uur op een vlot
En het vlot bouwen had hij ook leuk gevonden, dat heeft hij ook gemist.quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
karim had het best leuk gevonden denk ik, 24 uur op een vlot
quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En het vlot bouwen had hij ook leuk gevonden, dat heeft hij ook gemist.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En zijn haar laten knippen door Servio, heeft ie ook gemistquote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
goh ze is wakkerquote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef Stability het volgende:
gerard verveelt zich dood nu..hij is wakker en word genegeerd door sharon die moet zo nodig slapen
Hij zal anders wel mogen nomineren vanaf waar hij zit, of in ieder geval, zou ik graag denkenquote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik hoop echt dat als de missie met het vlot klaar is dat Karim weer terug komt en dat ze niet wachten tot de daily. Dan kan hij ook gewoon meedoen met de nominaties.
tja...stemmetje slaapt ook denk ik?quote:
Dat mocht Maik toen ook niet dacht ik..? Weet niet meer zeker.quote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Hij zal anders wel mogen nomineren vanaf waar hij zit, of in ieder geval, zou ik graag denken
nee maik mocht toen niet nominerenquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat mocht Maik toen ook niet dacht ik..? Weet niet meer zeker.
Maar dan moeten de anderen ook Karim kunnen nomineren en weten ze dat hij niet weg is. (alsof iemand dat al ooit geloofd heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Hij zal anders wel mogen nomineren vanaf waar hij zit, of in ieder geval, zou ik graag denken
Kan me ook niet meer 100% herinneren, maar volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat mocht Maik toen ook niet dacht ik..? Weet niet meer zeker.
have funquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef Annelies-G het volgende:
Welja zeg, slapende mensen pppfffff. Ik ga maar even het zonnetje in, boodschapjes doen en een uitgebreide avondmaaltijd voorbereiden anders val ik ook nog in slaap
Jo mag wel aanmaken iddquote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef Blackprinces het volgende:
nog 2 minuten voor de laatste wissel
ff wat te happen pakken
Uitgeput? Van op een luchtbed liggen slapen?quote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Stability het volgende:
zou dit de stilte voor de storm zijn? dat ze straks helemaal uitgeput moeten worden van een echte missie?
dat bedoel ik ...doet ze niet als ze bij servio ligtquote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat reageert ze onverschillig en ongeinteresserd
onbeschoftquote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens mij IS ze onverschillig en ongeinteresseerdquote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
nee ik bedoel een nieuwe missie, waar ze wel uitgeput van rakenquote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uitgeput? Van op een luchtbed liggen slapen?
preciesquote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
dat bedoel ik ...doet ze niet als ze bij servio ligt
van mij mag hij haar voor straf nominerenquote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
precies
Ze negeert Gerard nog net niet, maar het scheelt niet veel.
Zou wel zo moeten zijn, te laat is te laat.. toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef snetje het volgende:
ha! Jo is te laat voor de wissel ... missie mislukt!!
Nee is nog steeds geheim. Mag blijkbaar niemand weten want "ze" lezen meequote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
is dat 'geheim' van het vorige topic al bekend?
quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee is nog steeds geheim. Mag blijkbaar niemand weten want "ze" lezen meeWel weten we nu dat het om een boekie gaat
Ja raar doen ze daar toch over, dat er mensen kijken, ik voel me zowat een voyeurquote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee is nog steeds geheim. Mag blijkbaar niemand weten want "ze" lezen meeWel weten we nu dat het om een boekie gaat
Ahh.quote:Op maandag 18 april 2011 12:19 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik bedoel een nieuwe missie, waar ze wel uitgeput van raken
ja indd...jammer hoor, iedereen zou eens een zware missie moeten krijgen..eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh.
Alleen Karim en Gerard hebben een zware opdracht gehad. Voor de rest heb ik nog niets zwaars gezien.
Behalve Mo, want die heeft het al zo zwaar. Ze moeten altijd haar hebben, dat doet de stem gewoon alleen maar om haar te pestenquote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...jammer hoor, iedereen zou eens een zware missie moeten krijgen..eerlijk is eerlijk
Servio moest toch ooit alle bedden opmaken en afwassen elke dag?quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...jammer hoor, iedereen zou eens een zware missie moeten krijgen..eerlijk is eerlijk
quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
Ik zou zeggen: "KOM MAAR OP MET DIE BRIEF!!!!!"
Wel eerst ff een kwartier langs de kant gaan staan wapperen met die brief in je hand "Johoooo briefhieffff, oeeee wat spannend. Johooo kijk eens, die is voor jou..."
Gemeenquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
Wel eerst ff een kwartier langs de kant gaan staan wapperen met die brief in je hand "Johoooo briefhieffff, oeeee wat spannend. Johooo kijk eens, die is voor jou..."
juist ! zoiets bedoel ik ....aan het werk voor je geld...en niet alleen maar iets doen als het je uitkomtquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Servio moest toch ooit alle bedden opmaken en afwassen elke dag?
Zoiets mogen ze wel eens geven aan Laura of Monique, doen ze ook consequent eens wat ipv alleen als ze toevallig eens zin hebben
Maar jo heeft al zo zwaar; gedumpt door haar vriend die zogenaamd vreemd ging en waar zij 3.5 jaar van haar leven voor heeft opgeofferd, kleren die verkleuren, uberhaubt te weinig kleding, siliconen die zeer doen, een slinkende bovenlip...quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
[..]
Beter nog, Karim verkleed als posbode die de brief komt brengen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
Jo heeft die brief al gehad toch?quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laatste uur op het vlot.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Beter nog, Karim verkleed als posbode die de brief komt brengen.
die kan beter naar huis gaanquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar jo heeft al zo zwaar; gedumpt door haar vriend die zogenaamd vreemd ging en waar zij 3.5 jaar van haar leven voor heeft opgeofferd, kleren die verkleuren, uberhaubt te weinig kleding, siliconen die zeer doen, een slinkende bovenlip...
whahahahahha ja dat zou een goeie zijnquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Volgens Jo komt dat dus door het blaffen vannachtquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef mazaru het volgende:
Er zit daar iets door het water hoor. Zelfs de hond is lui!
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja maar, dit is ook een offer, een kans om zichzelf te bewijzen, te leren kennen...quote:
Jo poetst regelmatig de douche en stofzuigt het huis, geer kookt regelmatig evenals Sharon, wat doet Laura en wat doet Mo?quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar jo heeft al zo zwaar; gedumpt door haar vriend die zogenaamd vreemd ging en waar zij 3.5 jaar van haar leven voor heeft opgeofferd, kleren die verkleuren, uberhaubt te weinig kleding, siliconen die zeer doen, een slinkende bovenlip...
Heb je gisteren Betty Bitch zeker niet gezien, wat ze met de berichten van thuis deed voor Sharon en Monique?quote:
de clou van die gifjes is dat je het begin en einde niet ziet en dat het doorloopt zonder dat je weet waar het geknipt is.quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef mazaru het volgende:
Er zit daar iets door het water hoor. Zelfs de hond is lui!
[ afbeelding ]
Denk ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Stability het volgende:
die brief komt natuurlijk pas tijdens de uitzending..
hmm hmmquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja maar, dit is ook een offer, een kans om zichzelf te bewijzen, te leren kennen...
Huh ik las het even fout, las stinkende bovenlipquote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook al vind ik onze ideeen leukerquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Stability het volgende:
ze willen dat we allemaal gaan plassen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Verity het volgende:
Is het zwembad weer 'leeg' aan het lopen? Hoor water lopen...
enne....Flip???quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jo poetst regelmatig de douche en stofzuigt het huis, geer kookt regelmatig evenals Sharon, wat doet Laura en wat doet Mo?
Laura doet afwassen en het bed warmhouden. Mo zorgt ervoor dat men weet op wie men moet stemmen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jo poetst regelmatig de douche en stofzuigt het huis, geer kookt regelmatig evenals Sharon, wat doet Laura en wat doet Mo?
In een huis met zoveel mensen noem ik 1 x in de maand een doekje over de vloer halen geen douche schoonmaken, en je vergeet dat ze sharon wegstuurt als ze wil helpen, want jo wil alleen in beeld.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zal Sharon zijn die de controle over der blaas kwijt isquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Verity het volgende:
Is het zwembad weer 'leeg' aan het lopen? Hoor water lopen...
ik las dat ook, maar dacht tja zou best kunnen kloppen...quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Huh ik las het even fout, las stinkende bovenlip
Hij zou 's nachts ook gewoon slapen als hij overdag niet samen met de bewoners had liggen te slapenquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens Jo komt dat dus door het blaffen vannacht
Laura heeft na 5 weken luieren ook eens een keer afgewassen, poeh poeh, zal ze wel moe zijnquote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Laura doet afwassen en het bed warmhouden. Mo zorgt ervoor dat men weet op wie men moet stemmen.
Weet je hoeveel moeite het wel niet kost om af te wassen ?!quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura heeft na 5 weken luieren ook eens een keer afgewassen, poeh poeh, zal ze wel moe zijn
Als het maar ná de nominatie is dan, dan is dat niet erg. Kan het het nomineren ook niet beïnvloeden.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Stability het volgende:
nee 1 nacht is max bij mijquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
20 jaar en moeten slapen omdat het hondje een beetje heeft geblaft
ik kan op dit moment nog 2 nachten wakkerblijven als het moet pfffffffffff
ja, maar evengoed als ze wel genomineerd staat, kan ze daar weer op inspelen voor de stemmers thuisquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het maar ná de nominatie is dan, dan is dat niet erg. Kan het het nomineren ook niet beïnvloeden.
Maar het gaat om Betty Bitch, dus het zal wel niet zo gaan.
die is gewoon lekker zichzelf aan het zijn, ongeinteresseerd en oninteressantquote:Op maandag 18 april 2011 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
sharon weer aan t slapen of ze doet alsof ze doof is
ik ben zo vaak 2 nachten doorgegaanquote:
ja ik ook, tot ik op straat wakker werd...quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben zo vaak 2 nachten doorgegaan
ja toen ik twintig jaar was wel hoor en mijn zoon van twintig doet het ook, alhoewel....die slaapt ook veelquote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben zo vaak 2 nachten doorgegaan
quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik ook, tot ik op straat wakker werd...
nee, toen niet eens, ik was veel ouder, maar zou het nu ook makkelijk kunnenquote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja toen ik twintig jaar was wel hoor en mijn zoon van twintig doet het ook, alhoewel....die slaapt ook veel
mijn zoon gaat zo vanuit het stappen door naar zn werk ...die zit er ook niet meequote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja toen ik twintig jaar was wel hoor en mijn zoon van twintig doet het ook, alhoewel....die slaapt ook veel
ik ben heel erg benieuwd hoe hij alles heeft ervaren inddquote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Karim heeft gezien van de afgelopen dagen.
ja dat doet die van mij ook. Maar ik moet zeggen: hij slaapt meer dan ik. Ligt miss toch aan de generatiequote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef Stability het volgende:
[..]
mijn zoon gaat zo vanuit het stappen door naar zn werk ...die zit er ook niet mee
ik denk dat ie toch wel op een ander plekkie( met streams) zit dan op zolder hoorquote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ben heel erg benieuwd hoe hij alles heeft ervaren indd
Ik hoop veel zodat hij een beetje heel veel kan gaan mollen, slash zieken.quote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Karim heeft gezien van de afgelopen dagen.
Ik hoop het, misschien heeft hij nog wel een leuke opdracht gehadquote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat ie toch wel op een ander plekkie( met streams) zit dan op zolder hoor
nee, mijn zoon juist niet..heel raar die kan echt met weinig slaap doorgaanquote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja dat doet die van mij ook. Maar ik moet zeggen: hij slaapt meer dan ik. Ligt miss toch aan de generatie
laura is nie goed, daar zou een dokter eens naar moeten kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, mijn zoon juist niet..heel raar die kan echt met weinig slaap doorgaan
en hij is heeeeeeeel lang...laura zei dat die moeheid door de lengte kan komen
ja daarom , hoogste tijd dat hij terug komt NUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Anders zou het toch wel heel zielig voor Karim zijn, hij is altijd zo actief
die is echt niet goed..ik hoop dan ook dat haar oppas gezin ook streamt en haar nooooooooit meer aanneemtquote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
laura is nie goed, daar zou een dokter eens naar moeten kijken
nou ik mis hem welquote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Laten we eerlijk zijn: Karim missen we ook niet. Het enige waarom we Karim missen is dat Gerard minder leuk doet.
Ik mis Karim wel. Maar fijn dat je even voor mij spreekt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Laten we eerlijk zijn: Karim missen we ook niet. Het enige waarom we Karim missen is dat Gerard minder leuk doet.
ik mis m wel.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja dat is onzin, lengte heeft er niks mee te maken. Maar met de instelling. Mijn zoon slaapt het meest, als hij studeert. Als hij werkt gaat het beter, dan is hij actiever. Dus miss heeft het met lichaamsbeweging te makenquote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, mijn zoon juist niet..heel raar die kan echt met weinig slaap doorgaan
en hij is heeeeeeeel lang...laura zei dat die moeheid door de lengte kan komen
Denk dat hij minstens vrijstelling van nominatie krijgt. En hij ziet alles positief, ook in zijn dagboekfilmpje was hij vrolijk. Die redt zich wel.quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Anders zou het toch wel heel zielig voor Karim zijn, hij is altijd zo actief
Juistem + deze kant van Gerard was ook wel verrassend, die hadden we anders gemist.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef meneertje1972 het volgende:
dat klopt, studenten slapen in het weekend ook een gat in de dag..quote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja dat is onzin, lengte heeft er niks mee te maken. Maar met de instelling. Mijn zoon slaapt het meest, als hij studeert. Als hij werkt gaat het beter, dan is hij actiever. Dus miss heeft het met lichaamsbeweging te maken
Mijn mening kan ik zelf wel schrijven en ik MIS Karim echt!!quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn mening kan ik zelf wel schrijven en ik MIS Karim echt!!
quote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mijn mening kan ik zelf wel schrijven en ik MIS Karim echt!!
Idd, weinig feedback: hoe leuk kun je zijn bij een Laura, dan moet je wel heel hard werken.quote:Op maandag 18 april 2011 12:37 schreef Stability het volgende:
en gerard doet evengoed wel leuk...die anderen verpesten het door altijd maar te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |