ja, en die was ook niet gaan slapen denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
karim had het best leuk gevonden denk ik, 24 uur op een vlot
En het vlot bouwen had hij ook leuk gevonden, dat heeft hij ook gemist.quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
karim had het best leuk gevonden denk ik, 24 uur op een vlot
quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En het vlot bouwen had hij ook leuk gevonden, dat heeft hij ook gemist.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En zijn haar laten knippen door Servio, heeft ie ook gemistquote:Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
goh ze is wakkerquote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef Stability het volgende:
gerard verveelt zich dood nu..hij is wakker en word genegeerd door sharon die moet zo nodig slapen
Hij zal anders wel mogen nomineren vanaf waar hij zit, of in ieder geval, zou ik graag denkenquote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik hoop echt dat als de missie met het vlot klaar is dat Karim weer terug komt en dat ze niet wachten tot de daily. Dan kan hij ook gewoon meedoen met de nominaties.
tja...stemmetje slaapt ook denk ik?quote:
Dat mocht Maik toen ook niet dacht ik..? Weet niet meer zeker.quote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Hij zal anders wel mogen nomineren vanaf waar hij zit, of in ieder geval, zou ik graag denken
nee maik mocht toen niet nominerenquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat mocht Maik toen ook niet dacht ik..? Weet niet meer zeker.
Maar dan moeten de anderen ook Karim kunnen nomineren en weten ze dat hij niet weg is. (alsof iemand dat al ooit geloofd heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Hij zal anders wel mogen nomineren vanaf waar hij zit, of in ieder geval, zou ik graag denken
Kan me ook niet meer 100% herinneren, maar volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat mocht Maik toen ook niet dacht ik..? Weet niet meer zeker.
have funquote:Op maandag 18 april 2011 12:12 schreef Annelies-G het volgende:
Welja zeg, slapende mensen pppfffff. Ik ga maar even het zonnetje in, boodschapjes doen en een uitgebreide avondmaaltijd voorbereiden anders val ik ook nog in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |