Ik heb liever dat je mijn vraag 'read'.quote:Op maandag 18 april 2011 12:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom krijgt Joanna weer een brief? Zij mag elke week contact hebben met MamaJo en brieven. Misschien is het tijd voor Sharon dat zij een keer haar mama mag zien? Ik voorspel dat dat geen 3 dagen meer gaat duren en dan is MamaSharon in het huis. Read My Lips
de bewoners in het huis hebben het ook al door dat jojo meer dan de andere in de kvdw zit en dat ze ook altijd weet wat er gaat gebeuren... geer zei het gisteren nog toen hij het met jo op het vlot over de besprekingen met servio had.quote:Op maandag 18 april 2011 12:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom krijgt Joanna weer een brief? Zij mag elke week contact hebben met MamaJo en brieven. Misschien is het tijd voor Sharon dat zij een keer haar mama mag zien? Ik voorspel dat dat geen 3 dagen meer gaat duren en dan is MamaSharon in het huis. Read My Lips
nou dat was een bericht..........had ze wel een uur nodig om te lezenquote:Op maandag 18 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
sharon heeft gister een bericht gehad
Ze snappen er soweiso niks van bij Nep5. Ik zou snel het geheim van rode broek slungel eruit laten gaan en daarna een vet alternatief psychologisch spel dat weken duurt gaan houden waarbij de kluisinhouden van elkaar gestolen kunnen worden.quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar lieverd, wat vind jij er nu van, karim op zolder zodat het laatste geheim nog wat langer in het spel blijft en dus jouw geliefde kamer van de waanzin wederom gesloten?
Ja ze weten nu hoe het is om samen te slapenquote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Ecila111 het volgende:
Zijn er nu nog bewoners nader tot elkaar gekomen door deze 'wereldmissie'
Doe ze een voorstelquote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze snappen er soweiso niks van bij Nep5. Ik zou snel het geheim van rode broek slungel eruit laten gaan en daarna een vet alternatief psychologisch spel dat weken duurt gaan houden waarbij de kluisinhouden van elkaar gestolen kunnen worden.
tuurlijk niet.quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Die bewoners geven wel hun leven aan Net5 he? Ik vind het eigelijk schandalig (als het waar is) dat zij bepalen wanneer iemand een brief mag lezen. Ze bepalen dus iemands leven. Als iemand in de familie van de bewoners dood gaat, maken ze dat ook pas na drie weken bekend???
overlijden vind ik wat anders maar je weet dat als je hieraan meedoet dat je word afgesloten van de buitenwereld... is hier nu niet echt het geval..quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Die bewoners geven wel hun leven aan Net5 he? Ik vind het eigelijk schandalig (als het waar is) dat zij bepalen wanneer iemand een brief mag lezen. Ze bepalen dus iemands leven. Als iemand in de familie van de bewoners dood gaat, maken ze dat ook pas na drie weken bekend???
Denk dat mamajo dat bedacht heeft om het zo te doen met de brief. Timing net rond de nominaties/wegstemmen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
preciesquote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
jo mocht beginnen op het vlot en ook weer eindigen... hoezo cameramomentjes, ze moet natuurlijk nog wel even wakker gemaakt worden en overdreven enthousiast reageren dat deze missie geslaagd is.
echt nietquote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Ecila111 het volgende:
Zijn er nu nog bewoners nader tot elkaar gekomen door deze 'wereldmissie'
Zou leuk zijn als de stem zei dat de missie mislukt was omdat Jo te laat kwamquote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
jo mocht beginnen op het vlot en ook weer eindigen... hoezo cameramomentjes, ze moet natuurlijk nog wel even wakker gemaakt worden en overdreven enthousiast reageren dat deze missie geslaagd is.
wel toevallig dat Jo elke maandag een spotlight momentje heeft...brief,flip en nu weer een brief. goed gespeeld hoor van der maquote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Denk dat mamajo dat bedacht heeft om het zo te doen met de brief. Timing net rond de nominaties/wegstemmen.
Nou jo wilde alleen weten of haar nieuwe auto opgehaald werd en of dat blafbeest van haar wel naar de dierenarts ging. Dus hoezo dennis er nu weer bij gehaald moest worden...quote:Op maandag 18 april 2011 12:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
tuurlijk niet.
Van te voren geef je aan wat je absoluut wil weten
Als ik het goed heb, hebben ze 10% spelingquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de stem zei dat de missie mislukt was omdat Jo te laat kwam
ja maar jo is jo en haar mamma....ach laat maarquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou jo wilde alleen weten of haar nieuwe auto opgehaald werd en of dat blafbeest van haar wel naar de dierenarts ging. Dus hoezo dennis er nu weer bij gehaald moest worden...
Nou ja, goed gespeeld... Ik vind het nu wel erg doorzichtig worden.quote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef Sonera het volgende:
[..]
wel toevallig dat Jo elke maandag een spotlight momentje heeft...brief,flip en nu weer een brief. goed gespeeld hoor van der ma
Nu pas?quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou ja, goed gespeeld... Ik vind het nu wel erg doorzichtig worden.
puber meisjesquote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Weten jullie dat? (vraagje aan de vrouwen)
Er staat een poll op de ss site: Met wie zou jij willen drijven.
Op nummer 1 met 30% staat Philip. Hoe kan het dat zoveel mensen de nietszeggende inhoudsloze scheelkijkende clownachtige Philip zo leuk vinden?
Blauwe ogenquote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef meneertje1972 het volgende:
Weten jullie dat? (vraagje aan de vrouwen)
Er staat een poll op de ss site: Met wie zou jij willen drijven.
Op nummer 1 met 30% staat Philip. Hoe kan het dat zoveel mensen de nietszeggende inhoudsloze scheelkijkende clownachtige Philip zo leuk vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |