Ik zit op schoolquote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
waarom ben je nog niet aan het bellen?
Okquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat die mail nou ook net van Talpa(John dus...) afkomen
Verkleed als postbode met brief van Dennisquote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Blackprinces het volgende:
Oke dan nu tijd om te nomineren.
Of nee, eerst karim terug
Oh.....dan wel gelijk als je thuis komt he....quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
nu gaat sevio ff uitgebreid op het vlot liggen
stem: servio.........breek laura af, en zet alle delen terug in het labyrint binnen 15 minuten ! er mag geholpen worden door de andere bewoners
Is om ruimte te besparen, is hun bingobedrag min die 250 Euro voor de kapper.quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom trek je flip, laura en er 250 af bij de bingo?
Ik zie t voor me.............Ik zie t voor me......quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Verkleed als postbode met brief van Dennis
Dan komt er tenminste weer wat reuring in de tent.
(ja ik blijf dromen)
Maar ik denk dat ze dan eerst een postbode kostuum uit Nederland over moeten vliegen, in die Portugese pakjes past hij nietquote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie t voor me.............Ik zie t voor me......
Ah, ok.quote:Op maandag 18 april 2011 13:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is om ruimte te besparen, is hun bingobedrag min die 250 Euro voor de kapper.
Nou had best gekund. Hoe lang is hij nu weg??quote:Op maandag 18 april 2011 13:26 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze dan eerst een postbode kostuum uit Nederland over moeten vliegen, in die Portugese pakjes past hij niet
veel te langquote:Op maandag 18 april 2011 13:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou had best gekund. Hoe lang is hij nu weg??
heeft ze ons gelezen ofzo>? geen rushes bikini meer? en vandeweek al die zwarte bikiniquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |