Doen!!! Fantastisch toch??quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
Ik heb net een mail gekregen over -ik denk- deze post:
[..]
Of ik wil bellen wat mijn idee hierachter is
bellenquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
Wat goed!!! Denk om commissiegeld he, zo een format heeft potentiequote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
gaan we toch wippenquote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef pullup het volgende:
Ze mogen niet schommelen van Jo omdat ze moet piesen.
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat goed!!! Denk om commissiegeld he, zo een format heeft potentie
Nee moet minstens met 2 personen, mag ook met meer.quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef Stability het volgende:
ze liggen er met zn drieen op....missie mislukt dus?
quote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
nou staat laura er wel bij....komt 1000 euro aan ,denkt ze
nu weer lekker slapen, al die actie....quote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
nou staat laura er wel bij....komt 1000 euro aan ,denkt ze
Nou, het was dan ook een zeer zware missie hoor!quote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Blackprinces het volgende:
Nou missie geslaagd hoor....nu allemaal pitten
Heej Robskie, hoeveel heb ik????quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de nieuwe kluisinhoud:
[ afbeelding ]
En ze zit binnen drie seconden nog op dat bed ookquote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nu weer lekker slapen, al die actie....
zeker weten, ze hadden het niet moeilijker moeten maken.quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nou, het was dan ook een zeer zware missie hoor!
Die faalt al na de eerste 5 minutenquote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Stability het volgende:
wie twittert alfons ff......nieuwe missie, laura mag niet meer gapen ,liggen of slapen overdag....bij elke gaap of ligstand 250 euro uit haar kluis
Sharon is rijk!quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Stability het volgende:
hhaha ze wou net gaan liggen.....laura plaats de klok terug naar het labyrint
Onmenselijk deze missie hahahaquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zeker weten, ze hadden het niet moeilijker moeten maken.
Goh zoiets had ik ook al eens verzonnenquote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef iBenny het volgende:
Ge-ni-aal![]()
[..]
denk niet als het haar geld uit de kluis kost...de enige remedie denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die faalt al na de eerste 5 minuten
Nou, schat het niet gering in hoor: dat weer overeind krabbelen, kost een moeite!quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nou, het was dan ook een zeer zware missie hoor!
neeeeee als t geld betreft....quote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef Stability het volgende:
[..]
denk niet als het haar geld uit de kluis kost...de enige remedie denk ik
Laat die mail nou ook net van Talpa(John dus...) afkomenquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goh zoiets had ik ook al eens verzonnenSoort van Starmaker maar dan anders. John de Mol was ook al met zoiets bezig, dacht ik.
waarom ben je nog niet aan het bellen?quote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat die mail nou ook net van Talpa(John dus...) afkomen
veel te gul jij met 15 minutenquote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Stability het volgende:
nu gaat sevio ff uitgebreid op het vlot liggen
stem: servio.........breek samen met laura het vlot af, en zet alle delen terug in het labyrint binnen 15 minuten ! er mag niet geholpen worden door de andere bewoners
Leuk Bennyquote:Op maandag 18 april 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat die mail nou ook net van Talpa(John dus...) afkomen
doet ie al een tijdjequote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Chanel5 het volgende:
Geer vroeg aan Servio of hij zijn jurk en pruik mocht hebben tot donderdag en dat mocht. Geer probeert er achter te komen tot wanneer Servio blijft.
Waarom trek je er flip, laura en mo 250 af bij de bingo?quote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
ok 8 minuten dan....ik wou ff aardig lijkenquote:
Eigenlijk vind ik dat Segredo ook 1500 Euro heeft verdiend. Hij was erbij om mentale steun te geven bij het bouwen (500 Euro) en hij heeft ook de bewoners gezelschap op het vlot gehouden (1000 Euro).quote:
gelijk weer de missie om karim een beurt eten te gevenquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef mieppie77 het volgende:
moet laura nog de klok wegbrengen ook nog....als ze er maar niet moe van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |