Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar
Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
En ook die zijn niet betrouwbaar genoeg, denk Puttense moordzaak.quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.
Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ziet er regelmatig uit als een zwerver, dus ik vraag me af waarom
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.
Gefaald.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb je gedaan dat die niet gekoppeld is
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar
Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn.
Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijnquote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.
Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
Ohw dat kan hoor, maar het is wel uit de meeste onderzoeken wel de mannen waar veel mannen een voorbeeld aanstellen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.
Ik ben er op tegen, maar het is lastig. Aan de andere kant, iemand die iets verschrikkelijks gedaan heeft mag wat mij betreft de rest van zijn leven rotten in een cel ipv er makkelijk vanaf komen met een spuitje.
Ja, de uitvoering kost zoals die daar gaat teveel geld omdat er zolang gewacht moet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.
Dus ik weet niet of de doodstraf zoveel goedkoper is, vooral omdat de processen nog doorlopen als diegene al veroordeeld is, net zo lang tot diegene uiteindelijk dood is, zeg maar.
Het is prima als mannen bij voorbaat al zeggen dat het een no-go is. Dat kind is er nu eenmaal, scheelt aardig wat energie en tranen als je er niet aan begint, wetende dat het daarop stuk zal lopen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijn
Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Balequote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.
Brad Pitt en al die andere blondharigen zijn gewoon niet mijn ding.
Kind zie ik niet snel als breekpunt, heb een keer een relatie gehad van 2 jaar met iemand die een kind had uit een vorige relatie. Ging prima, het is maar net hoe je tegenover kinderen staat.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.
Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
Christian Bale ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Bale
Precies, en ik ben gewoon een leuke ventquote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een andere manier is om het te doen. Je wilt als overheid een waterdicht bewijs hebben, lijkt mij. En als de advocaat maar blijft procederen, kan die tijd gigantisch oplopen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de uitvoering kost zoals die daar gaat teveel geld omdat er zolang gewacht moet worden.
Als dat anders zou gaan, leg het dan nog maar eens tegen een levenslange straf van 10 jaar.
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, en ik ben gewoon een leuke vent
Kinderen zijn voor mij geen afknapper, als het een zelfstandige, leuke vrouw betreft. Iemand die iets teveel 'ongelukjes' heeft gehad knap ik wel op af.
Als je zo zwakzinnig bent dat je een bekentenis aflegt en onomstotelijk vaststaat dat je het hebt gedaan, dan verdien je de gaskamer. Eigen schuld.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ook die zijn niet betrouwbaar genoeg, denk Puttense moordzaak.
Eh nee, doodstraf is duurder dan levenslangquote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.
Ik ben er op tegen, maar het is lastig. Aan de andere kant, iemand die iets verschrikkelijks gedaan heeft mag wat mij betreft de rest van zijn leven rotten in een cel ipv er makkelijk vanaf komen met een spuitje.
Was het niet 4 kinderen van vijf verschillende negers?quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je?
Huhquote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het niet 4 kinderen van vijf verschillende negers?
De VS is een mongolenland, wat recht betreft. Dus dat is neit echt te vergelijken met ons rechtssysteem.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.
Dus ik weet niet of de doodstraf zoveel goedkoper is, vooral omdat de processen nog doorlopen als diegene al veroordeeld is, net zo lang tot diegene uiteindelijk dood is, zeg maar.
Die negers lijken toch allemaal op elkaar, kan best dat ik verkeerd geteld heb.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het niet 4 kinderen van vijf verschillende negers?
Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je?
Ik zou het eerlijk aangeven, zou ook aan het kind liggen en de leeftijd ed. Een vrouw die aangeeft geen kinderen te willen is gewoon een dikke plus. Ben ik ook eerlijk in (zoals gisteren gezegd).quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is prima als mannen bij voorbaat al zeggen dat het een no-go is. Dat kind is er nu eenmaal, scheelt aardig wat energie en tranen als je er niet aan begint, wetende dat het daarop stuk zal lopen.
Die in de VS is beter, als ik de advocaten hier moet geloven.quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
De VS is een mongolenland, wat recht betreft. Dus dat is neit echt te vergelijken met ons rechtssysteem.
Voor advocaten is het beter jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in de VS is beter, als ik de advocaten hier moet geloven.
Dat sowiesoquote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.
Als advocaat verdien je daar echt goud geld jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor advocaten is het beter jaOf de maatschappij ermee gebaat is...
Mwah, dat ben ik totaal niet met je eens.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je zo zwakzinnig bent dat je een bekentenis aflegt en onomstotelijk vaststaat dat je het hebt gedaan, dan verdien je de gaskamer. Eigen schuld.
Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.
Nou, doe mij maar liever het Nederlandse systeem.quote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Ah, net zoiets als dat TBS hier ook duurder is dan gewone gevangenisstraf dus. Ongeveer.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, doodstraf is duurder dan levenslang
"Using conservative rough projections, the Commission estimates the annual costs of the present system ($137 million per year), the present system after implementation of the reforms ... ($232.7 million per year) ... and a system which imposes a maximum penalty of lifetime incarceration instead of the death penalty ($11.5 million)."
--California Commission on the Fair Administration of Justice, July 1, 2008
Ja, mij ook. We zitten immers in NL.quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar liever het Nederlandse systeem.
Dat zou raar zijn, het is niet mijn kind, het is niet mijn taak om het kind op te voeden. Een handje erin helpen kan natuurlijk, maar ik zal nooit "pappa" gaan spelen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.
Een relatie met een vrouw met kind maakt je absoluut niet meteen stiefpapa. Er zijn mensen die dal wel zo aanpakken, maar die moeten dood.
Dat bedoel ik ook, er moet wel echt wat tijd overheen gaan voordat ik mezelf als stiefpapa zou gedragen. Het opvoeden ligt dan gewoon bij mijn partner en ik houd me erbuiten, ben alleen maar d'r vriend. Maar mij aanpassen aan haar en haar kind is niet meer dan logisch, en met z'n allen op stap is ook hartstikke leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.
Een relatie met een vrouw met kind maakt je absoluut niet meteen stiefpapa. Er zijn mensen die dal wel zo aanpakken, maar die moeten dood.
Ik heb ook liever een vent zonder kind. Want met die van mij erbij zou dat zo'n samengesteld gezin worden met allemaal kinderen met verschillende vaders en omgansregelingen en co-ouderschappen en en.. huuhhh. Nu is het gewoon peuter en ik, verder geen gedoe. Ik wil zo min mogelijk gedoe.quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk aangeven, zou ook aan het kind liggen en de leeftijd ed. Een vrouw die aangeeft geen kinderen te willen is gewoon een dikke plus. Ben ik ook eerlijk in (zoals gisteren gezegd).
Inderdaad,dat heb ik ook echt nooit begrepen. En eens in de zoveel tijd gaan die stemmen hier in NL ook weer op.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. We zitten immers in NL.
Wat ik wel altijd fascinerend heb gevonden, is de jury die ze daar hebben. Dat is eigenlijk van de zotten.
Altijd fijn, je buurman als jurylid. Idd, prachtig.quote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Hebben ze in belgië toch ook?quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. We zitten immers in NL.
Wat ik wel altijd fascinerend heb gevonden, is de jury die ze daar hebben. Dat is eigenlijk van de zotten.
Ja, dat is echt vreemd idd. En ze zijn ook zo makkelijk te manipuleren, lijkt me.quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad,dat heb ik ook echt nooit begrepen. En eens in de zoveel tijd gaan die stemmen hier in NL ook weer op.
Ik ga toch ook niet naar de bakker voor een brood, en zeg dan " Dat bak ik anders wel even zelf, wat weet jij ervan?
Ja, ik had al wat toegevoegd, ik zat de verkeerde kant op te denken.quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd fijn, je buurman als jurylid. Idd, prachtig.
Ik heb dat ook nooit verlangd van de (enige) man die tot nu toe in Peuter zn leven is geweest. Lijkt me ook dodelijk voor de onderlinge relatie.quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, het is niet mijn kind, het is niet mijn taak om het kind op te voeden. Een handje erin helpen kan natuurlijk, maar ik zal nooit "pappa" gaan spelen.
Daarbij is het ook nog eens een plicht en dan baal je hoor, als je als jurylid moet op komen draven voor OJ Simpson-achtige zaken die jaren duren.quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is echt vreemd idd. En ze zijn ook zo makkelijk te manipuleren, lijkt me.
En toch, lijkt het me wel eens tof om mee te maken.quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij is het ook nog eens een plicht en dan baal je hoor, als je als jurylid moet op komen draven voor OJ Simpson-achtige zaken die jaren duren.
Maar wat nou als je samen gaat wonen? Lijkt me dat de stiefpa in kwestie wel dat kind mede moet en mag opvoeden dan. Sterker nog, ik zou niet gaan samenwonen met een vader die niet wil dat ik af en toe mijn bek opentrek als iets me niet zint in die zin.quote:Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit verlangd van de (enige) man die tot nu toe in Peuter zn leven is geweest. Lijkt me ook dodelijk voor de onderlinge relatie.
Geen gedoequote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een vent zonder kind. Want met die van mij erbij zou dat zo'n samengesteld gezin worden met allemaal kinderen met verschillende vaders en omgansregelingen en co-ouderschappen en en.. huuhhh. Nu is het gewoon peuter en ik, verder geen gedoe. Ik wil zo min mogelijk gedoe.
Dat wel, maar het is minder leuk met het sociale stelsel zoals in de US of A waar je dus gewoon geen inkomen hebt dan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch, lijkt het me wel eens tof om mee te maken.
Ik heb geen idee, in België alleen nog maar civiele zaken meegemaakt. En die film ken ik alleen van naam, de moeite waard?quote:Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hebben ze in belgië toch ook?
Over jury's gesproken, bekijk eens de film 12 angry men (1957)
http://www.imdb.com/title/tt0050083/
Overigens hierop aansluitend, er werd wat laatdunkend gedaan over mijn one-night stand van het weekend, maar dit was ook een vrouw die reeds twee kinderen had en waarvan ik de inschatting had gemaakt dat zij niet heel verantwoordelijk daarmee om was gesprongen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een vent zonder kind. Want met die van mij erbij zou dat zo'n samengesteld gezin worden met allemaal kinderen met verschillende vaders en omgansregelingen en co-ouderschappen en en.. huuhhh. Nu is het gewoon peuter en ik, verder geen gedoe. Ik wil zo min mogelijk gedoe.
Het sociale stelsel stelt daar sowieso niks voor.quote:Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is minder leuk met het sociale stelsel zoals in de US of A waar je dus gewoon geen inkomen hebt dan.
Dan verandert de situatie natuurlijk, ik wil ook geen vent die als er iemand huilt 's nachts mij wakker maakt en zegt: 'Je kind is wakker hoor'.quote:Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar wat nou als je samen gaat wonen? Lijkt me dat de stiefpa in kwestie wel dat kind mede moet en mag opvoeden dan. Sterker nog, ik zou niet gaan samenwonen met een vader die niet wil dat ik af en toe mijn bek opentrek als iets me niet zint in die zin.
Hehe, dat zou wel lekker lomp zijnquote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan verandert de situatie natuurlijk, ik wil ook geen vent die als er iemand huilt 's nachts mij wakker maakt en zegt: 'Je kind is wakker hoor'.
Ik kreeg die film verplicht voorgeschoteld tijdens mijn recht onderdeel op het HBO. Geeft dus wel een goed beeld hoe de jury werkt, of eigenlijk eerlijk gezegd hoe het niet werkt.quote:Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, in België alleen nog maar civiele zaken meegemaakt. En die film ken ik alleen van naam, de moeite waard?
Oh, dat zou ik echt wel doenquote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan verandert de situatie natuurlijk, ik wil ook geen vent die als er iemand huilt 's nachts mij wakker maakt en zegt: 'Je kind is wakker hoor'.
Dat soort films zijn altijd tofquote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik kreeg die film verplicht voorgeschoteld tijdens mijn recht onderdeel op het HBO. Geeft dus wel een goed beeld hoe de jury werkt, of eigenlijk eerlijk gezegd hoe het niet werkt.
Je weet wel harten te veroveren zoquote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt wel doenHet is niet mijn kind, dus pa lost 't maar op.
Het gaat niets worden tussen ons, Samzz.quote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt wel doenHet is niet mijn kind, dus pa lost 't maar op.
Ja, het lijkt me echt een kloteland om in te wonen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het sociale stelsel stelt daar sowieso niks voor.
Dat is inderdaad nog lastiger, tenzij je heel zeker weet dat je samen echt verder gaat, dan zou het wel kunnen uiteraard. Want wat als je een vent tegen komt die nog een kind van zich zelf wil? Dan heb je ook een samengesteld gezin (wat je eigenlijk al hebt met een stiefvader).quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt mij geweldig. Maar alleen als je rijk bent.quote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me echt een kloteland om in te wonen.
12 Angry Men krijgt van mij ook een aanbeveling. Superfilm!quote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort films zijn altijd tofDoet me denken aan the Wave, die ga ik binnenkort ook maar weer eens kijken.
Sjaquote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat niets worden tussen ons, Samzz.
Ja, maar omdat de 'vader' van Peuter niet in beeld is hebben we dan niet te maken met een ex, of een omgangsregeling, snap je? Dan komt er wellicht een kindje bij en is dat dan 'ons' gezin, helemaal compleet. Want als het serieus wordt, verwacht ik wel dat de man in mijn leven bewust voor Peuter kiest.quote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog lastiger, tenzij je heel zeker weet dat je samen echt verder gaat, dan zou het wel kunnen uiteraard. Want wat als je een vent tegen komt die nog een kind van zich zelf wil? Dan heb je ook een samengesteld gezin (wat je eigenlijk al hebt met een stiefvader).
Toen mijn moeder mijn (stief)pa leerde kennen en zij samen gingen wonen op den duur, kreeg ik een keer op mijn flikker van hem om iets. Mijn moeder heeft daar altijd over gezegd ' aardig en lief doen kan iedereen, maar pas als iemand kwaad op je kan worden, dan geeft diegene echt om je." Vond dat ze daar best een punt in had.quote:Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger van me woont in Amerika. Er is geen land ter wereld waar je zo moeilijk sociale contacten maakt als je dat niet op school al gedaan hebt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt mij geweldig. Maar alleen als je rijk bent.
Uiteraard, hij is een package deal, alles of niets. Dat voordeel heb jij wel weer, een van de grootste nadelen van een kind, vind ik "de ex" dat wordt vrijwel altijd gezeik als er een nieuw iemand bij komtquote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar omdat de 'vader' van Peuter niet in beeld is hebben we dan niet te maken met een ex, of een omgangsregeling, snap je? Dan komt er wellicht een kindje bij en is dat dan 'ons' gezin, helemaal compleet. Want als het serieus wordt, verwacht ik wel dat de man in mijn leven bewust voor Peuter kiest.
Die ex zou voor mij een reden zijn om geen relatie te willen met een pa met kind.quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, hij is een package deal, alles of niets. Dat voordeel heb jij wel weer, een van de grootste nadelen van een kind, vind ik "de ex" dat wordt vrijwel altijd gezeik als er een nieuw iemand bij komt
Precies, ik vind dat ook echt een voordeel. Klinkt gek, want ik gun mijn kind zijn vader wel, maar nu hij er toch niet is: het maakt het wel makkelijker, gevoelsmatig dan.quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, hij is een package deal, alles of niets. Dat voordeel heb jij wel weer, een van de grootste nadelen van een kind, vind ik "de ex" dat wordt vrijwel altijd gezeik als er een nieuw iemand bij komt
Ja? Dat komt niet overeen met verhalen die ik van andere mensen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger van me woont in Amerika. Er is geen land ter wereld waar je zo moeilijk sociale contacten maakt als je dat niet op school al gedaan hebt.
Denk ik ook. Als ik me dat zo voorstel, zie ik alleen maar nare verhalen voor me met allemaal toestanden en gezeik, bah.quote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen mijn moeder mijn (stief)pa leerde kennen en zij samen gingen wonen op den duur, kreeg ik een keer op mijn flikker van hem om iets. Mijn moeder heeft daar altijd over gezegd ' aardig en lief doen kan iedereen, maar pas als iemand kwaad op je kan worden, dan geeft diegene echt om je." Vond dat ze daar best een punt in had.
Overigens was bij ons de situatie anders, mijn biologische vader was allang niet meer in beeld, dat is anders dan wanneer het kind al een pa heeft denk ik.
Voor mij zou het kind de deal breker zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ex zou voor mij een reden zijn om geen relatie te willen met een pa met kind.
Dat kind zie ik het grootste probleem niet in.
Ik moet 7 juni weer naar de tandarts.quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Iemand zin om 2 juni tot 9 juni mee te gaan naar californië?
Op jouw kosten?quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Zij woont in Las Vegas en is zo mogelijk een van de meest spontane en outgoing mensen die ik ooit ontmoet heb. Mensen daar leren elkaar kennen op school en leggen daar en op de UNI de basis voor hun hele leven qua vriendenkring. Het schijnt echt onwijs moeilijk te zijn nieuwe contacten te leggen als je daar na die tijd komt. En zij is nog getrouwd met een amerikaan ook.quote:Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Dat komt niet overeen met verhalen die ik van andere mensen hoor.
Misschien ligt het ook aan het gebied waar je zit?
Ik had ooit een relatie waarbij hij gestalked werd door zijn ex. Mijn hemel, dan begin je een prille relatie ook niet lekker ontspannen hoor. Stond midden in de nacht bakstenen door het keukenraam te gooien enzo, heel gezellig.quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij zou het kind de deal breker zijn.
Maar een zeurende ex zit ik ook niet op te wachten
Ik heb ook ooit zo'n vriendje gehad met zo'n ex ja. Was erg " apart" .quote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ooit een relatie waarbij hij gestalked werd door zijn ex. Mijn hemel, dan begin je een prille relatie ook niet lekker ontspannen hoor. Stond midden in de nacht bakstenen door het keukenraam te gooien enzo, heel gezellig.
jij betaald?quote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Het maakt het zeker makkelijker, al is het voor t afspreken misschien wat minder makkelijk. Spontaan langskomen zit er niet zomaar in, in het begin.quote:Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat ook echt een voordeel. Klinkt gek, want ik gun mijn kind zijn vader wel, maar nu hij er toch niet is: het maakt het wel makkelijker, gevoelsmatig dan.
Ja, alleen reizen is ook weer zowat... dacht wie heeft er zinquote:Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vroeg alleen of we zin hadden, niet of we ook geld hadden.
Apartquote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zij woont in Las Vegas en is zo mogelijk een van de meest spontane en outgoing mensen die ik ooit ontmoet heb. Mensen daar leren elkaar kennen op school en leggen daar en op de UNI de basis voor hun hele leven qua vriendenkring. Het schijnt echt onwijs moeilijk te zijn nieuwe contacten te leggen als je daar na die tijd komt. En zij is nog getrouwd met een amerikaan ook.
Watquote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ooit een relatie waarbij hij gestalked werd door zijn ex. Mijn hemel, dan begin je een prille relatie ook niet lekker ontspannen hoor. Stond midden in de nacht bakstenen door het keukenraam te gooien enzo, heel gezellig.
Dan was je vraagstelling dus verkeerdquote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, alleen reizen is ook weer zowat... dacht wie heeft er zin![]()
Ja zin heeft iedereen geld niet...
Na 19.30 wel.quote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het maakt het zeker makkelijker, al is het voor t afspreken misschien wat minder makkelijk. Spontaan langskomen zit er niet zomaar in, in het begin.
LOLquote:
Zij was vooral heel blij dat er om de zoveel maanden wel vrienden of familie uit NL overkwamen, want anders had ze het daar niet eens volgehouden. En het zag er zo leuk uit, zo'n Melrose Place achtig appartement, lekker weer, maar zo leuk was het dus niet.quote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
ApartLijkt me enorm klote, nauwelijks mogelijkheid een sociale kring op te bouwen.
Ja ik! Ben precies 1 juni klaarquote:Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Melrose Park in Fort Lauderdalequote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zij was vooral heel blij dat er om de zoveel maanden wel vrienden of familie uit NL overkwamen, want anders had ze het daar niet eens volgehouden. En het zag er zo leuk uit, zo'n Melrose Place achtig appartement, lekker weer, maar zo leuk was het dus niet.
Zijn het van die stekelteven o.i.d. dan?quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
Oke. Op werk wordt er geld opgehaald voor een goed doel dmv "ludieke" acties.
Nu gaan de meiden van finance dus serieus auto's wassen voor een goed doel in bikini.
Saillant detail is alleen wel dat ik me niet kan voorstellen dat iemand een van hen in bikini wil zien.
Gemiddeld 40+ en sja, een " finance" uiterlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Zijn het van die stekelteven o.i.d. dan?
Als het al van die sponzen zijn dan is dat wel handig bij het wassen.quote:Op maandag 18 april 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
Oke. Op werk wordt er geld opgehaald voor een goed doel dmv "ludieke" acties.
Nu gaan de meiden van finance dus serieus auto's wassen voor een goed doel in bikini.
Saillant detail is alleen wel dat ik me niet kan voorstellen dat iemand een van hen in bikini wil zien.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan was je vraagstelling dus verkeerd
Kost zo'n geintje?quote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, alleen reizen is ook weer zowat... dacht wie heeft er zin![]()
Ja zin heeft iedereen geld niet...
Kun je dat op de gebruikelijke Klutseriaanse wijze beschrijven?quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gemiddeld 40+ en sja, een " finance" uiterlijk.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
dat ben jij ook bijna jaquote:
Sja, gewoon van die uitgezakte semi-hippe huishoudbeurswijven.quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je dat op de gebruikelijke Klutseriaanse wijze beschrijven?
"Zuinig" dus.quote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik ga zo lekker buiten lunchenquote:
Vandaar dequote:
Ja, het lijkt mij ook zwaar om dat vol te houden als je helemaal niemand hebt, behalve je man.quote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zij was vooral heel blij dat er om de zoveel maanden wel vrienden of familie uit NL overkwamen, want anders had ze het daar niet eens volgehouden. En het zag er zo leuk uit, zo'n Melrose Place achtig appartement, lekker weer, maar zo leuk was het dus niet.
Ah, nu heb ik een mooi beeld.quote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, gewoon van die uitgezakte semi-hippe huishoudbeurswijven.
Valt nog mee, mijn date wordt in september al 37quote:
En wat ga je daar eigenlijk doen?quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb eens zitten kijken, en ticket is ronde de 700,- euro voor een retour pp.
Ik zie het voor me en ik kan me niet voorstellen dat met een dergelijke actie veel geld opgehaald wordtquote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, gewoon van die uitgezakte semi-hippe huishoudbeurswijven.
Was ook zo hilarisch toen haar schoonma overleed. De hele familie moet het erover eens worden wat er met het lijk gebeurd, anders gebeurd er niks mee. De ene helft wilde cremeren, de anderen begraven. Dat lijk heeft 2.5 maand in de koeling gelegen voordat er een unaniem besluit was.quote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook zwaar om dat vol te houden als je helemaal niemand hebt, behalve je man.
Alsnog zou ik graag in Amerika wonen
Heeft ze wel al een beetje rimpeltjes en alles?quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt nog mee, mijn date wordt in september al 37
Heb er 1 dag een trouwerij... en verder tja een weekje sightseeingquote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat ga je daar eigenlijk doen?
Dat hoor ik vaker ja.quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik een mooi beeld.
Jij kunt dit soort dingen zo prachtig plastisch beschrijven.
Nope, helemaal niksquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft ze wel al een beetje rimpeltjes en alles?
Oh, jezusquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was ook zo hilarisch toen haar schoonma overleed. De hele familie moet het erover eens worden wat er met het lijk gebeurd, anders gebeurd er niks mee. De ene helft wilde cremeren, de anderen begraven. Dat lijk heeft 2.5 maand in de koeling gelegen voordat er een unaniem besluit was.
Maakt niet uit, ik heb toch geen auto.quote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik kijk ook wel uit om in bikini auto's te wassen
Ja fiets?quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb toch geen auto.
Kijk jij daar naar uit ja? Nu is het weer er wel voor en de Volvo kan wel een wasbeurtje gebruikenquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik kijk ook wel uit om in bikini auto's te wassen
En ik maar denken dat mannen helemaal niet letten op kleine imperfecties.quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, helemaal niksstevig billen, slank figuur, heb ergste wat ik heb kunnen ontdekken is als ze in bed ligt een kraaienpooitje aan de kant waarop ze ligt (maar die is weg als ze er niet op ligt) en als ze bukt rolt dr buik iets op. Maar ze is ook langer en lichter dan dat ik ben
Ik wastte als kind altijd mijn fiets. En dan poetste ik de spaken nog op ook.quote:
Ja, maar hij is dan ook een half wijf.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
En ik maar denken dat mannen helemaal niet letten op kleine imperfecties.
Je leest verkeerd.quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk jij daar naar uit ja? Nu is het weer er wel voor en de Volvo kan wel een wasbeurtje gebruiken
Nouja, je verwacht er altijd een paar, maar ze zijn zo lastig te vinden dat ik ze op aan t zoeken benquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze doen alsof, maar ondertussen zien ze die kraaienpoot nog eerder dan jij zelfquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Staat 'r navel wel als een ellipsje waarbij de vertikale as langer is dan de horizontale?quote:Op maandag 18 april 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, helemaal niksstevig billen, slank figuur, heb ergste wat ik heb kunnen ontdekken is als ze in bed ligt een kraaienpooitje aan de kant waarop ze ligt (maar die is weg als ze er niet op ligt) en als ze bukt rolt dr buik iets op. Maar ze is ook langer en lichter dan dat ik ben
Nee, ze schreef t verkeerdquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, je verwacht er altijd een paar, maar ze zijn zo lastig te vinden dat ik ze op aan t zoeken benMijn exen hadden er meer en die waren vrijwel altijd jonger dan ik.
Geen ideequote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat 'r navel wel als een ellipsje waarbij de vertikale as langer is dan de horizontale?
Wel eens bedacht dat ik t bewust doe?quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Schat, tone it down a bit, please, je begint zelfs mij op mijn zenuwen te werken
Nee toch?quote:
Des te ergerquote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Wel eens bedacht dat ik t bewust doe?
Het punt dat je een oudere chick dan jezelf dumpt is duidelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, je verwacht er altijd een paar, maar ze zijn zo lastig te vinden dat ik ze op aan t zoeken benMijn exen hadden er meer en die waren vrijwel altijd jonger dan ik.
En ik maar denken dat ik het alleenrecht had op mensen tot wanhoop drijven.quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Als we haar ooit mogen ontmoeten, bijvoorbeeld op jouw bruiloft, dan verwacht ik toch op z'n minst de vleesgeworden terugkeer van de Messias in nymfomane vorm. Superlatieven schieten je telkens tekort.quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee![]()
[..]
Inderdaad. Ik ben nu onderhand ook wel benieuwd naar deze schoonheid, want zoals Peu haar omschrijft, moet ze haast wel perfect zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als we haar ooit mogen ontmoeten, bijvoorbeeld op jouw bruiloft, dan verwacht ik toch op z'n minst de vleesgeworden terugkeer van de Messias in nymfomane vorm. Superlatieven schieten je telkens tekort.
Ik denk wel dat 't een high maintenance woman is dus de bruiloft zal wel kicken zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als we haar ooit mogen ontmoeten, bijvoorbeeld op jouw bruiloft, dan verwacht ik toch op z'n minst de vleesgeworden terugkeer van de Messias in nymfomane vorm. Superlatieven schieten je telkens tekort.
Tenmiste als er niet voor hoeft te betalenquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk wel dat 't een high maintenance woman is dus de bruiloft zal wel kicken zijn.
Snap je m'n nieuwsgierigheid?quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
We hebben het hier over iemand die 'zoenmevrouw' wordt genoemd he.
Schattig tochquote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Een meid daten die je mevrouw noemt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
OK. Dan is het een afgeleefde kinderjuf van eind dertig met een kort en pittig kapsel en een hip paars montuurtje.quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou mijn date schoppenquote:
Ik ook. En daarna zou ik mezelf afvragen of ik een pedo ben.quote:
Oh dat sowieso hoorquote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
Maar Peu, we gunnen het je echt wel hoor. Verliefd zijn is.
Is zoenmeid dan beter?quote:
Mag hij al wel tutoyeren?quote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is veel ouder, hij is gewoon beleefd.
Is Peu nog minderjarig?quote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. En daarna zou ik mezelf afvragen of ik een pedo ben.
Meid klinkt weer alsof ik de boel kom afstoffenquote:
Ik vind zelf juffrouw nog iets geiler klinken.quote:
Mejofferquote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind zelf juffrouw nog iets geiler klinken.
Vrouwmensen van rond mijn eigen leeftijd noem ik altijd jongedame.
Ja maar jij bent ook gewoon raarquote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind zelf juffrouw nog iets geiler klinken.
Vrouwmensen van rond mijn eigen leeftijd noem ik altijd jongedame.
Ik stoor me er niet aan, ben de enige die on-topic is ookquote:Op maandag 18 april 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
Maar Peu, we gunnen het je echt wel hoor. Verliefd zijn is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn beide lekker pesterig naar elkaarquote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
jij snapt tquote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is veel ouder, hij is gewoon beleefd.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan, ben de enige die on-topic is ookNee dat heb ik ook niet op het eerste gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
We zijn beide lekker pesterig naar elkaar
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik vind dat niet erg.quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo is het erger dan als hij een stuk jonger is?
Ja ok. Dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewoon raar
Dat zegt toch niemand? Het ging om het 'mevrouw'quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
In zo'n pakje met een dusterquote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meid klinkt weer alsof ik de boel kom afstoffen
Met het juiste licht ben ik net Doutzen Kroes.quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook niet op het eerste gezicht
Dat boeit me dus totaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Beter is het "sma" inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand? Het ging om het 'mevrouw'
Ik ook. Met de lamp uit.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Met het juiste licht ben ik net Doutzen Kroes.
Dat is geen issue.quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
Veel vrouwen willen geen jonger iemand. En veel jonger is bv 10 jaar ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand? Het ging om het 'mevrouw'
quote:
Is dat niet gewoon een breezerslet?quote:
'Ze voelt als Doutzen'quote:
En die woont dan in Waspik.quote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als een friese achternaam
Precies, alsof we ze erop uitzoekenquote:Op maandag 18 april 2011 12:37 schreef L-E het volgende:
Ik heb mannen 'gehad' van 13 jaar ouder en 6 jaar jonger. Het boeit mij echt niet, een leuke vent is een leuke vent.
Ik heb een ex van een paar jonger en date die 12 jaar ouder was.quote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is geen issue.
Vaak zijn mannen weer wel ouder dan hun partners. Vraag me af waar dat vandaan komt. Ik heb zonder uitzondering alleen maar vrouwen van mijn leeftijd gehad, of net iets ouder.
Siilvakansje, of hoe ze het ook zegt.quote:Op maandag 18 april 2011 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
'Zeg Doutzen, weet je wat een leuke baan is?'
ventquote:Op maandag 18 april 2011 12:37 schreef L-E het volgende:
Ik heb mannen 'gehad' van 13 jaar ouder en 6 jaar jonger. Het boeit mij echt niet, een leuke vent is een leuke vent.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook niet op het eerste gezicht
Ik ga maar niet uitleggen hoe welquote:
Oh dus jullie hebben geen eisenlijstje? Hij moet tussen de x en x jaar oud zijn. Etcquote:Op maandag 18 april 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, alsof we ze erop uitzoeken
Ik weet het.quote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga maar niet uitleggen hoe wel
Nu klinkt het wel erg foutquote:
Nou dat valt wel mee, hoewel we het niet moeten overdrijven he.. Hoewel mijn beste vriendinnetje gaat trouwen met haar vriend die 20 jaar ouder is en dat verschil merk ik al niet eens meer.quote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben geen eisenlijstje? Hij moet tussen de x en x jaar oud zijn. Etc
Ssshht, vrouwmens!quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
'Pik' zegt de familie van mijn moeder altijd. "Ouwe lekkere pik van oma!!"
Amsterdammers he.
Maar A is dan ook een schoolvoorbeeld van een oudere man die niet zo'n ouwe lul is, maar gewoon tof.quote:Op maandag 18 april 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, hoewel we het niet moeten overdrijven he.. Hoewel mijn beste vriendinnetje gaat trouwen met haar vriend die 20 jaar ouder is en dat verschil merk ik al niet eens meer.liefde
Herkenbaarquote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
Amsterdammers he.
Ouwe pik ouwe pijp hoe is t nou ?quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
Amsterdammers he.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar A is dan ook een schoolvoorbeeld van een oudere man die niet zo'n ouwe lul is, maar gewoon tof.
Er zijn vast wel grenzen, maar die stel ik niet vantevoren vast. Ik wil wel graag dat hij al zindelijk is, dat wel.quote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben geen eisenlijstje? Hij moet tussen de x en x jaar oud zijn. Etc
Moet anders wel veel gebeuren, dat ik dat taaltje in m'n dagelijks taalgebruik verwerkquote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
HerkenbaarGa veel met amsterdammers om, en het is pik voor en pik na
quote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
Er zijn vast wel grenzen, maar die stel ik niet vantevoren vast. Ik wil wel graag dat hij al zindelijk is, dat wel.
Maakt blind schijnbaarquote:Op maandag 18 april 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, hoewel we het niet moeten overdrijven he.. Hoewel mijn beste vriendinnetje gaat trouwen met haar vriend die 20 jaar ouder is en dat verschil merk ik al niet eens meer.liefde
Ik ben zindelijk datenquote:Op maandag 18 april 2011 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn vast wel grenzen, maar die stel ik niet vantevoren vast. Ik wil wel graag dat hij al zindelijk is, dat wel.
Zeker als tegenhanger van de 'beaver'quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
Diezelfde familie heeft trouwens een bijzonder woord voor het vrouwelijk geslachtsdeel.
Dat noemen ze "aapje"
"Zeg scheet, kruip effe onder de douche, kun je je aapje effe wassen"
Dat was mijn jeugd, geen wonder dat ik zo ben geworden.
"Want ik ruik hem vanaf hier"?quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
Moet dat dan?quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het geven van complimentjes jou niet zo goed af zou gaan
En mannelijk geslachtsdeel zeker banaan?quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef L-E het volgende:
Diezelfde familie heeft trouwens een bijzonder woord voor het vrouwelijk geslachtsdeel.
Dat noemen ze "aapje"
Dat was mijn jeugd, geen wonder dat ik zo ben geworden.
Ik ben ook een complimentenheld. Als ik iets positiefs wil zeggen denkt iedereen dat ik sarcastisch ben/hun in de zeik neem terwijl als ik iemand/iets afkraak of iets negatiefs van zeggen weten ze dat ik eerlijk ben.quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het geven van complimentjes jou niet zo goed af zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, dat klinkt als mij!quote:Op maandag 18 april 2011 12:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben ook een complimentenheld. Als ik iets positiefs wil zeggen denkt iedereen dat ik sarcastisch ben/hun in de zeik neem terwijl als ik iemand/iets afkraak of iets negatiefs van zeggen weten ze dat ik eerlijk ben.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:45 schreef Techno het volgende:
Dit werpt een heel nieuw licht op deze snoepjes.Kuttekop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Oh, ja. Helpt dat echt? Oh!quote:
Je vergeet wat puntjes.quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
Daarmee scoor je iig punten bij mij. En wie wil dat niet.
ik ben er op dit moment niet heel erg op uit om punten bij je te scoren maar probeer met deze post in elk geval semi grappig te zijn en zo toch nog wat bonuspunten te verdienenquote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Mij zul je iig nooit kunnen beschuldige van een taalpurist te zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Da's ook stom.quote:Op maandag 18 april 2011 12:48 schreef L-E het volgende:
Nee hoor, in Singles is dat algemeen geaccepteerd.
Ik ging niet voor stijlvol.quote:Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Commentaar leveren op interpunctie en dan iig i.p.v. i.i.g. schrijven, hoewel het geaccepteerd is hier, is niet echt stijlvol.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet op Peu lijken en dat steeds herhalen
Vind je wel heel tof hoor Peu
Heb je inmiddels al eens geneukt trouwensquote:Op maandag 18 april 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik een keertje neuk zal ik dat vast hier wel vertellen
quote:
Een beetje maar, dat valt me van je tegenquote:
Lafjes er tegenaan houdenquote:Op maandag 18 april 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Een beetje maar, dat valt me van je tegen
Ja maar dat is al weer een tijdje geleden.quote:Op maandag 18 april 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al eens geneukt trouwens?
Nee, zo erg is het nietquote:Op maandag 18 april 2011 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Vanochtend nieuw beddengoed moeten regelen?
Nee dat telt nietquote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee weken geleden geneukt. Dat telt zeker niet?
Jemig, hoelang heb je die gast 2 weken geleden liggen kluiven dan ?quote:
Downplayen hequote:Op maandag 18 april 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Een beetje maar, dat valt me van je tegen
quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jemig, hoelang heb je die gast 2 weken geleden liggen kluiven dan ?
Dat las ik vanmorgen, dat slaat toch nergens opquote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
Het wordt tijd om de emigreren: Nederlandse vrouw verkiest computer boven seks
Net als je dacht het niveau kan niet lagerquote:
Alleen als je de 'Nieuw deel'-knop gebruikt verwacht ik.quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
zeg, dat automatische reeksen-volgen ding op fok werkt niet altijd even goed
Open er een topic over in KLB en feedback.quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
zeg, dat automatische reeksen-volgen ding op fok werkt niet altijd even goed
'je'?quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen als je de 'Nieuw deel'-knop gebruikt verwacht ik.
Wat?quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
Zo'n Aaah-bra, dat draagt toch ook niemand.
/ziek-thuis-daytv
Een wat?quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
Zo'n Aaah-bra, dat draagt toch ook niemand.
/ziek-thuis-daytv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |