Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar
Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
En ook die zijn niet betrouwbaar genoeg, denk Puttense moordzaak.quote:Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.
Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ziet er regelmatig uit als een zwerver, dus ik vraag me af waarom
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.
Gefaald.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb je gedaan dat die niet gekoppeld is
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.quote:Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar
Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn.
Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijnquote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.
Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
Ohw dat kan hoor, maar het is wel uit de meeste onderzoeken wel de mannen waar veel mannen een voorbeeld aanstellen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.
Ik ben er op tegen, maar het is lastig. Aan de andere kant, iemand die iets verschrikkelijks gedaan heeft mag wat mij betreft de rest van zijn leven rotten in een cel ipv er makkelijk vanaf komen met een spuitje.
Ja, de uitvoering kost zoals die daar gaat teveel geld omdat er zolang gewacht moet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.
Dus ik weet niet of de doodstraf zoveel goedkoper is, vooral omdat de processen nog doorlopen als diegene al veroordeeld is, net zo lang tot diegene uiteindelijk dood is, zeg maar.
Het is prima als mannen bij voorbaat al zeggen dat het een no-go is. Dat kind is er nu eenmaal, scheelt aardig wat energie en tranen als je er niet aan begint, wetende dat het daarop stuk zal lopen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijn
Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Balequote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.
Brad Pitt en al die andere blondharigen zijn gewoon niet mijn ding.
Kind zie ik niet snel als breekpunt, heb een keer een relatie gehad van 2 jaar met iemand die een kind had uit een vorige relatie. Ging prima, het is maar net hoe je tegenover kinderen staat.quote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.
Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
Christian Bale ja.quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Bale
Precies, en ik ben gewoon een leuke ventquote:Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er een andere manier is om het te doen. Je wilt als overheid een waterdicht bewijs hebben, lijkt mij. En als de advocaat maar blijft procederen, kan die tijd gigantisch oplopen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de uitvoering kost zoals die daar gaat teveel geld omdat er zolang gewacht moet worden.
Als dat anders zou gaan, leg het dan nog maar eens tegen een levenslange straf van 10 jaar.
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, en ik ben gewoon een leuke vent
Kinderen zijn voor mij geen afknapper, als het een zelfstandige, leuke vrouw betreft. Iemand die iets teveel 'ongelukjes' heeft gehad knap ik wel op af.
Als je zo zwakzinnig bent dat je een bekentenis aflegt en onomstotelijk vaststaat dat je het hebt gedaan, dan verdien je de gaskamer. Eigen schuld.quote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ook die zijn niet betrouwbaar genoeg, denk Puttense moordzaak.
Eh nee, doodstraf is duurder dan levenslangquote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.
Ik ben er op tegen, maar het is lastig. Aan de andere kant, iemand die iets verschrikkelijks gedaan heeft mag wat mij betreft de rest van zijn leven rotten in een cel ipv er makkelijk vanaf komen met een spuitje.
Was het niet 4 kinderen van vijf verschillende negers?quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je?
Huhquote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het niet 4 kinderen van vijf verschillende negers?
De VS is een mongolenland, wat recht betreft. Dus dat is neit echt te vergelijken met ons rechtssysteem.quote:Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.
Dus ik weet niet of de doodstraf zoveel goedkoper is, vooral omdat de processen nog doorlopen als diegene al veroordeeld is, net zo lang tot diegene uiteindelijk dood is, zeg maar.
Die negers lijken toch allemaal op elkaar, kan best dat ik verkeerd geteld heb.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Was het niet 4 kinderen van vijf verschillende negers?
Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.quote:Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je?
Ik zou het eerlijk aangeven, zou ook aan het kind liggen en de leeftijd ed. Een vrouw die aangeeft geen kinderen te willen is gewoon een dikke plus. Ben ik ook eerlijk in (zoals gisteren gezegd).quote:Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is prima als mannen bij voorbaat al zeggen dat het een no-go is. Dat kind is er nu eenmaal, scheelt aardig wat energie en tranen als je er niet aan begint, wetende dat het daarop stuk zal lopen.
Die in de VS is beter, als ik de advocaten hier moet geloven.quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
De VS is een mongolenland, wat recht betreft. Dus dat is neit echt te vergelijken met ons rechtssysteem.
Voor advocaten is het beter jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in de VS is beter, als ik de advocaten hier moet geloven.
Dat sowiesoquote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.
Als advocaat verdien je daar echt goud geld jaquote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor advocaten is het beter jaOf de maatschappij ermee gebaat is...
Mwah, dat ben ik totaal niet met je eens.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je zo zwakzinnig bent dat je een bekentenis aflegt en onomstotelijk vaststaat dat je het hebt gedaan, dan verdien je de gaskamer. Eigen schuld.
Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.
Nou, doe mij maar liever het Nederlandse systeem.quote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Ah, net zoiets als dat TBS hier ook duurder is dan gewone gevangenisstraf dus. Ongeveer.quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, doodstraf is duurder dan levenslang
"Using conservative rough projections, the Commission estimates the annual costs of the present system ($137 million per year), the present system after implementation of the reforms ... ($232.7 million per year) ... and a system which imposes a maximum penalty of lifetime incarceration instead of the death penalty ($11.5 million)."
--California Commission on the Fair Administration of Justice, July 1, 2008
Ja, mij ook. We zitten immers in NL.quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar liever het Nederlandse systeem.
Dat zou raar zijn, het is niet mijn kind, het is niet mijn taak om het kind op te voeden. Een handje erin helpen kan natuurlijk, maar ik zal nooit "pappa" gaan spelen.quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.
Een relatie met een vrouw met kind maakt je absoluut niet meteen stiefpapa. Er zijn mensen die dal wel zo aanpakken, maar die moeten dood.
Dat bedoel ik ook, er moet wel echt wat tijd overheen gaan voordat ik mezelf als stiefpapa zou gedragen. Het opvoeden ligt dan gewoon bij mijn partner en ik houd me erbuiten, ben alleen maar d'r vriend. Maar mij aanpassen aan haar en haar kind is niet meer dan logisch, en met z'n allen op stap is ook hartstikke leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.
Een relatie met een vrouw met kind maakt je absoluut niet meteen stiefpapa. Er zijn mensen die dal wel zo aanpakken, maar die moeten dood.
Ik heb ook liever een vent zonder kind. Want met die van mij erbij zou dat zo'n samengesteld gezin worden met allemaal kinderen met verschillende vaders en omgansregelingen en co-ouderschappen en en.. huuhhh. Nu is het gewoon peuter en ik, verder geen gedoe. Ik wil zo min mogelijk gedoe.quote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk aangeven, zou ook aan het kind liggen en de leeftijd ed. Een vrouw die aangeeft geen kinderen te willen is gewoon een dikke plus. Ben ik ook eerlijk in (zoals gisteren gezegd).
Inderdaad,dat heb ik ook echt nooit begrepen. En eens in de zoveel tijd gaan die stemmen hier in NL ook weer op.quote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij ook. We zitten immers in NL.
Wat ik wel altijd fascinerend heb gevonden, is de jury die ze daar hebben. Dat is eigenlijk van de zotten.
Altijd fijn, je buurman als jurylid. Idd, prachtig.quote:Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |