abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95660243

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  Official ESF Kreviewer maandag 18 april 2011 @ 11:42:44 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95660261
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.
Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.
pi_95660284
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik het helemaal mee eens. Als er ergens een fout wordt gemaakt, heb je een onschuldige vermoord als overheid. Nie goe.

Hoe erg de misdaad ook is, ik ben voor het geven van levenslang als maximale straf.
Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.

Ik ben er op tegen, maar het is lastig. Aan de andere kant, iemand die iets verschrikkelijks gedaan heeft mag wat mij betreft de rest van zijn leven rotten in een cel ipv er makkelijk vanaf komen met een spuitje.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_95660294
Kut, niet aan de reeks gekoppeld.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar ;)

Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
Dit dus.
pi_95660306
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als het onomstotelijk vaststaat, ben ik voor de doodstraf. Niet met een jury oid, maar gewoon feitelijk vastgesteld bv door een open bekentenis, zonder twijfel.
En ook die zijn niet betrouwbaar genoeg, denk Puttense moordzaak.
pi_95660308
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die ziet er regelmatig uit als een zwerver, dus ik vraag me af waarom :7
Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.
pi_95660312
Wat heb je gedaan dat die niet gekoppeld is :o
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_95660327
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ja, maar hij kan er ook heel goed uit zien... ach er zijn genoeg voorbeelden. Johnny Depp bijvoorbeeld of Matthew Mcconaughey... genoeg voorbeelden.
Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
pi_95660332
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb je gedaan dat die niet gekoppeld is :o
Gefaald.
pi_95660359
Kaput gemacht.
pi_95660360
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ga mijn haar ook niet afknippen voor de gunst van vrouwen. Dan zijn er maar vrouwen die op mij afknappen daarom. Er zijn er ook zat die het wel leuk vinden. Bovendien is er meer aan mij dan alleen maar lang haar ;)

Niet helemaal gerelateerd aan je post, maar goed.
Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.

Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
pi_95660380
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat vind ik allemaal van die 13 in een dozijn mannen waar vrouwen zonder eigen smaak op vallen.
Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn. O+
pi_95660387
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gefaald.
Foei. Fixed.
pi_95660407
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:45 schreef L-E het volgende:

[..]

Johnny Depp vind ik niet 13 in een dozijn. O+
Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.
Brad Pitt en al die andere blondharigen zijn gewoon niet mijn ding.
pi_95660412
quote:

[..]

Ach, de meeste mannen knappen op mij af vanwege mijn kind (onder andere..), doe je niks aan.

Als het om een echt leuke vent gaat, dan valt het ikhounietvanlanghaar-argument natuurlijk weg.
Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijn :)
pi_95660413
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ohw dat kan hoor, maar het is wel uit de meeste onderzoeken wel de mannen waar veel mannen een voorbeeld aanstellen.
  maandag 18 april 2011 @ 11:46:42 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660415
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat er dan wel weer voor de doodstraf te zeggen valt is dat het de gemeenschap echt megaveel geld scheelt om iemand een spuitje te geven ipv levenslang vast te zetten.

Ik ben er op tegen, maar het is lastig. Aan de andere kant, iemand die iets verschrikkelijks gedaan heeft mag wat mij betreft de rest van zijn leven rotten in een cel ipv er makkelijk vanaf komen met een spuitje.
De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.

Dus ik weet niet of de doodstraf zoveel goedkoper is, vooral omdat de processen nog doorlopen als diegene al veroordeeld is, net zo lang tot diegene uiteindelijk dood is, zeg maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_95660429
Laten we het ipv over bekende ''lekkere'' mannen eens over bekende lekkere wijven gaan hebben.

Ik begin.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95660447
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

De kortste wachttijd in de VS is tien jaar ongeveer (Texas) en het kost echt miljoenen per doodveroordeelde. Alleen al aan proceskosten.

Dus ik weet niet of de doodstraf zoveel goedkoper is, vooral omdat de processen nog doorlopen als diegene al veroordeeld is, net zo lang tot diegene uiteindelijk dood is, zeg maar.
Ja, de uitvoering kost zoals die daar gaat teveel geld omdat er zolang gewacht moet worden.
Als dat anders zou gaan, leg het dan nog maar eens tegen een levenslange straf van 10 jaar.
pi_95660451
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Een kind zou niet meteen een spelbreker zijn, maar wel een punt van twijfel, dan moet ze wel een stuk leuker zijn :)
Het is prima als mannen bij voorbaat al zeggen dat het een no-go is. Dat kind is er nu eenmaal, scheelt aardig wat energie en tranen als je er niet aan begint, wetende dat het daarop stuk zal lopen.
  maandag 18 april 2011 @ 11:47:53 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660453
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind Johnny Depp pas knap sinds een jaar of 2. Die wordt echt mooi oud.
Brad Pitt en al die andere blondharigen zijn gewoon niet mijn ding.
Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Bale :9
pi_95660456
quote:

[..]

Kind zie ik niet snel als breekpunt, heb een keer een relatie gehad van 2 jaar met iemand die een kind had uit een vorige relatie. Ging prima, het is maar net hoe je tegenover kinderen staat.
pi_95660468
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb Johnny altijd al mooi gevonden. Brad heeft ook 'iets'. Doe mij maar Christian Bale :9
Christian Bale ja. :9
pi_95660480
Ik had een zwak voor Heath Ledger. Maarja. ;(
pi_95660483
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Christian Bale ja. :9
Voorspelbaar 8-)
pi_95660494
quote:

[..]

Precies, en ik ben gewoon een leuke vent ;)

Kinderen zijn voor mij geen afknapper, als het een zelfstandige, leuke vrouw betreft. Iemand die iets teveel 'ongelukjes' heeft gehad knap ik wel op af.
  maandag 18 april 2011 @ 11:49:18 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660505
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, de uitvoering kost zoals die daar gaat teveel geld omdat er zolang gewacht moet worden.
Als dat anders zou gaan, leg het dan nog maar eens tegen een levenslange straf van 10 jaar.
Ik vraag me af of er een andere manier is om het te doen. Je wilt als overheid een waterdicht bewijs hebben, lijkt mij. En als de advocaat maar blijft procederen, kan die tijd gigantisch oplopen.
pi_95660514
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Precies, en ik ben gewoon een leuke vent ;)

Kinderen zijn voor mij geen afknapper, als het een zelfstandige, leuke vrouw betreft. Iemand die iets teveel 'ongelukjes' heeft gehad knap ik wel op af.
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je? 8-)
  Official ESF Kreviewer maandag 18 april 2011 @ 11:50:14 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95660536
quote:

[..]

En ook die zijn niet betrouwbaar genoeg, denk Puttense moordzaak.
Als je zo zwakzinnig bent dat je een bekentenis aflegt en onomstotelijk vaststaat dat je het hebt gedaan, dan verdien je de gaskamer. Eigen schuld.
pi_95660537
quote:

[..]

Eh nee, doodstraf is duurder dan levenslang :)

"Using conservative rough projections, the Commission estimates the annual costs of the present system ($137 million per year), the present system after implementation of the reforms ... ($232.7 million per year) ... and a system which imposes a maximum penalty of lifetime incarceration instead of the death penalty ($11.5 million)."

--California Commission on the Fair Administration of Justice, July 1, 2008
pi_95660543
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Zo'n soort Anouk, die 4 kinderen heeft van drie verschillende negers, bedoel je? 8-)
Was het niet 4 kinderen van vijf verschillende negers? :+
  maandag 18 april 2011 @ 11:51:14 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660568
quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Huh :+
  Official ESF Kreviewer maandag 18 april 2011 @ 11:51:18 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95660569
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:

De VS is een mongolenland, wat recht betreft. Dus dat is neit echt te vergelijken met ons rechtssysteem.
pi_95660587
quote:
6s.gif Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Die negers lijken toch allemaal op elkaar, kan best dat ik verkeerd geteld heb. 8-)
pi_95660591
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:49 schreef L-E het volgende:

[..]

Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.
pi_95660594
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is prima als mannen bij voorbaat al zeggen dat het een no-go is. Dat kind is er nu eenmaal, scheelt aardig wat energie en tranen als je er niet aan begint, wetende dat het daarop stuk zal lopen.
Ik zou het eerlijk aangeven, zou ook aan het kind liggen en de leeftijd ed. Een vrouw die aangeeft geen kinderen te willen is gewoon een dikke plus. Ben ik ook eerlijk in (zoals gisteren gezegd).
  maandag 18 april 2011 @ 11:52:33 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660614
quote:
15s.gif Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

De VS is een mongolenland, wat recht betreft. Dus dat is neit echt te vergelijken met ons rechtssysteem.
Die in de VS is beter, als ik de advocaten hier moet geloven. :)

Al weet ik niet of dat voor strafrecht ook geldt. Niet in verdiept.
pi_95660634
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor advocaten is het beter ja :') Of de maatschappij erbij gebaat is...
pi_95660637
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Juist ja. Trouwens op dit moment in mijn leven liever een vrouw met een kind van iemand anders dan zelf echt vader worden. De verantwoordelijkheid van een eigen kind wil ik nu nog niet, maar rekening houden met de kinderen van een eventuele partner en daar leuke dingen mee doen vind ik geen enkel probleem.
Dat sowieso :Y
  maandag 18 april 2011 @ 11:53:32 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660651
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voor advocaten is het beter ja :') Of de maatschappij ermee gebaat is...
Als advocaat verdien je daar echt goud geld ja _O-
pi_95660655
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je zo zwakzinnig bent dat je een bekentenis aflegt en onomstotelijk vaststaat dat je het hebt gedaan, dan verdien je de gaskamer. Eigen schuld.
Mwah, dat ben ik totaal niet met je eens.
pi_95660663
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.

Een relatie met een vrouw met kind maakt je absoluut niet meteen stiefpapa. Er zijn mensen die dal wel zo aanpakken, maar die moeten dood.
pi_95660665
quote:
Nou, doe mij maar liever het Nederlandse systeem.
pi_95660696
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Eh nee, doodstraf is duurder dan levenslang :)

"Using conservative rough projections, the Commission estimates the annual costs of the present system ($137 million per year), the present system after implementation of the reforms ... ($232.7 million per year) ... and a system which imposes a maximum penalty of lifetime incarceration instead of the death penalty ($11.5 million)."

--California Commission on the Fair Administration of Justice, July 1, 2008
Ah, net zoiets als dat TBS hier ook duurder is dan gewone gevangenisstraf dus. Ongeveer.
  maandag 18 april 2011 @ 11:54:36 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660699
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, doe mij maar liever het Nederlandse systeem.
Ja, mij ook. We zitten immers in NL.

Wat ik wel altijd fascinerend heb gevonden, is de jury die ze daar hebben. Dat is eigenlijk van de zotten.
pi_95660720
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Een x aantal kinderen van een x aantal verschillende mannen zegt natuurlijk veel over hoe een vrouw in het leven staat, over wie zij is, etcetera. Dat lijkt me veel onaantrekkelijker dan die kinderen an sich.

Een relatie met een vrouw met kind maakt je absoluut niet meteen stiefpapa. Er zijn mensen die dal wel zo aanpakken, maar die moeten dood.
Dat zou raar zijn, het is niet mijn kind, het is niet mijn taak om het kind op te voeden. Een handje erin helpen kan natuurlijk, maar ik zal nooit "pappa" gaan spelen.
pi_95660742
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, er moet wel echt wat tijd overheen gaan voordat ik mezelf als stiefpapa zou gedragen. Het opvoeden ligt dan gewoon bij mijn partner en ik houd me erbuiten, ben alleen maar d'r vriend. Maar mij aanpassen aan haar en haar kind is niet meer dan logisch, en met z'n allen op stap is ook hartstikke leuk.

Misschien is het ook wel het argument dat kinderen van anderen altijd leuk zijn, en kinderen van jezelf je soms het bloed onder je nagels vandaan halen ;)
pi_95660754
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zou het eerlijk aangeven, zou ook aan het kind liggen en de leeftijd ed. Een vrouw die aangeeft geen kinderen te willen is gewoon een dikke plus. Ben ik ook eerlijk in (zoals gisteren gezegd).
Ik heb ook liever een vent zonder kind. Want met die van mij erbij zou dat zo'n samengesteld gezin worden met allemaal kinderen met verschillende vaders en omgansregelingen en co-ouderschappen en en.. huuhhh. Nu is het gewoon peuter en ik, verder geen gedoe. Ik wil zo min mogelijk gedoe.
pi_95660757
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat ik wel altijd fascinerend heb gevonden, is de jury die ze daar hebben. Dat is eigenlijk van de zotten.
Inderdaad,dat heb ik ook echt nooit begrepen. En eens in de zoveel tijd gaan die stemmen hier in NL ook weer op.

Ik ga toch ook niet naar de bakker voor een brood, en zeg dan " Dat bak ik anders wel even zelf, wat weet jij ervan?
  Official ESF Kreviewer maandag 18 april 2011 @ 11:55:55 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95660764
quote:
Altijd fijn, je buurman als jurylid. Idd, prachtig.
pi_95660799
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hebben ze in belgië toch ook?

Over jury's gesproken, bekijk eens de film 12 angry men (1957)

http://www.imdb.com/title/tt0050083/
  maandag 18 april 2011 @ 11:56:58 #52
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660812
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Inderdaad,dat heb ik ook echt nooit begrepen. En eens in de zoveel tijd gaan die stemmen hier in NL ook weer op.

Ik ga toch ook niet naar de bakker voor een brood, en zeg dan " Dat bak ik anders wel even zelf, wat weet jij ervan?
Ja, dat is echt vreemd idd. En ze zijn ook zo makkelijk te manipuleren, lijkt me.
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Altijd fijn, je buurman als jurylid. Idd, prachtig.
Ja, ik had al wat toegevoegd, ik zat de verkeerde kant op te denken. :)
pi_95660838
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat zou raar zijn, het is niet mijn kind, het is niet mijn taak om het kind op te voeden. Een handje erin helpen kan natuurlijk, maar ik zal nooit "pappa" gaan spelen.
Ik heb dat ook nooit verlangd van de (enige) man die tot nu toe in Peuter zn leven is geweest. Lijkt me ook dodelijk voor de onderlinge relatie.
pi_95660840
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat is echt vreemd idd. En ze zijn ook zo makkelijk te manipuleren, lijkt me.

Daarbij is het ook nog eens een plicht en dan baal je hoor, als je als jurylid moet op komen draven voor OJ Simpson-achtige zaken die jaren duren.
  maandag 18 april 2011 @ 11:58:44 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660883
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daarbij is het ook nog eens een plicht en dan baal je hoor, als je als jurylid moet op komen draven voor OJ Simpson-achtige zaken die jaren duren.
En toch, lijkt het me wel eens tof om mee te maken.
pi_95660897
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb dat ook nooit verlangd van de (enige) man die tot nu toe in Peuter zn leven is geweest. Lijkt me ook dodelijk voor de onderlinge relatie.
Maar wat nou als je samen gaat wonen? Lijkt me dat de stiefpa in kwestie wel dat kind mede moet en mag opvoeden dan. Sterker nog, ik zou niet gaan samenwonen met een vader die niet wil dat ik af en toe mijn bek opentrek als iets me niet zint in die zin.
pi_95660905
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb ook liever een vent zonder kind. Want met die van mij erbij zou dat zo'n samengesteld gezin worden met allemaal kinderen met verschillende vaders en omgansregelingen en co-ouderschappen en en.. huuhhh. Nu is het gewoon peuter en ik, verder geen gedoe. Ik wil zo min mogelijk gedoe.
Geen gedoe O+ Ik zou er mee omgaan zoals ik elke relatie zou beginnen, gewoon aftasten wat er speelt en zien wat er komt en na een paar maanden pas kijken waar je (samen of alleen) heen gaat.
pi_95660914
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

En toch, lijkt het me wel eens tof om mee te maken.
Dat wel, maar het is minder leuk met het sociale stelsel zoals in de US of A waar je dus gewoon geen inkomen hebt dan.
  maandag 18 april 2011 @ 11:59:43 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660919
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Hebben ze in belgië toch ook?

Over jury's gesproken, bekijk eens de film 12 angry men (1957)

http://www.imdb.com/title/tt0050083/
Ik heb geen idee, in België alleen nog maar civiele zaken meegemaakt. En die film ken ik alleen van naam, de moeite waard?
pi_95660923
quote:

[..]

Overigens hierop aansluitend, er werd wat laatdunkend gedaan over mijn one-night stand van het weekend, maar dit was ook een vrouw die reeds twee kinderen had en waarvan ik de inschatting had gemaakt dat zij niet heel verantwoordelijk daarmee om was gesprongen.

Vandaar dat ik de kaders duidelijk af heb gezet met haar. Ik wilde verder niets van haar en zij was akkoord. Had geen prettig gevoel bij een langer en intiemer contact dan die ene avond.
  maandag 18 april 2011 @ 12:00:24 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660950
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat wel, maar het is minder leuk met het sociale stelsel zoals in de US of A waar je dus gewoon geen inkomen hebt dan.
Het sociale stelsel stelt daar sowieso niks voor. :)
pi_95660951
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar wat nou als je samen gaat wonen? Lijkt me dat de stiefpa in kwestie wel dat kind mede moet en mag opvoeden dan. Sterker nog, ik zou niet gaan samenwonen met een vader die niet wil dat ik af en toe mijn bek opentrek als iets me niet zint in die zin.
Dan verandert de situatie natuurlijk, ik wil ook geen vent die als er iemand huilt 's nachts mij wakker maakt en zegt: 'Je kind is wakker hoor'. :')
pi_95660964
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Dan verandert de situatie natuurlijk, ik wil ook geen vent die als er iemand huilt 's nachts mij wakker maakt en zegt: 'Je kind is wakker hoor'. :')
Hehe, dat zou wel lekker lomp zijn _O-
Tip, begin niks met JoeBravo :+
pi_95660973
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, in België alleen nog maar civiele zaken meegemaakt. En die film ken ik alleen van naam, de moeite waard?
Ik kreeg die film verplicht voorgeschoteld tijdens mijn recht onderdeel op het HBO. Geeft dus wel een goed beeld hoe de jury werkt, of eigenlijk eerlijk gezegd hoe het niet werkt.
  maandag 18 april 2011 @ 12:01:06 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660976
quote:

[..]

Oh, dat zou ik echt wel doen :P Het is niet mijn kind, dus pa lost 't maar op.
  maandag 18 april 2011 @ 12:01:36 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95660999
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ik kreeg die film verplicht voorgeschoteld tijdens mijn recht onderdeel op het HBO. Geeft dus wel een goed beeld hoe de jury werkt, of eigenlijk eerlijk gezegd hoe het niet werkt.
Dat soort films zijn altijd tof O+ Doet me denken aan the Wave, die ga ik binnenkort ook maar weer eens kijken.
pi_95661014
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je weet wel harten te veroveren zo :')
pi_95661032
quote:

[..]

Het gaat niets worden tussen ons, Samzz. ;(
pi_95661035
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het sociale stelsel stelt daar sowieso niks voor. :)
Ja, het lijkt me echt een kloteland om in te wonen.
pi_95661037
quote:

[..]

Dat is inderdaad nog lastiger, tenzij je heel zeker weet dat je samen echt verder gaat, dan zou het wel kunnen uiteraard. Want wat als je een vent tegen komt die nog een kind van zich zelf wil? Dan heb je ook een samengesteld gezin (wat je eigenlijk al hebt met een stiefvader).
  maandag 18 april 2011 @ 12:02:47 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95661048
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, het lijkt me echt een kloteland om in te wonen.
Het lijkt mij geweldig. Maar alleen als je rijk bent. :)
pi_95661065
quote:

[..]

Dat soort films zijn altijd tof O+ Doet me denken aan the Wave, die ga ik binnenkort ook maar weer eens kijken.
12 Angry Men krijgt van mij ook een aanbeveling. Superfilm!
  maandag 18 april 2011 @ 12:03:25 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95661074
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef L-E het volgende:

[..]

Het gaat niets worden tussen ons, Samzz. ;(
Sja ;(
pi_95661120
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is inderdaad nog lastiger, tenzij je heel zeker weet dat je samen echt verder gaat, dan zou het wel kunnen uiteraard. Want wat als je een vent tegen komt die nog een kind van zich zelf wil? Dan heb je ook een samengesteld gezin (wat je eigenlijk al hebt met een stiefvader).
Ja, maar omdat de 'vader' van Peuter niet in beeld is hebben we dan niet te maken met een ex, of een omgangsregeling, snap je? Dan komt er wellicht een kindje bij en is dat dan 'ons' gezin, helemaal compleet. Want als het serieus wordt, verwacht ik wel dat de man in mijn leven bewust voor Peuter kiest.
pi_95661126
quote:

[..]

Toen mijn moeder mijn (stief)pa leerde kennen en zij samen gingen wonen op den duur, kreeg ik een keer op mijn flikker van hem om iets. Mijn moeder heeft daar altijd over gezegd ' aardig en lief doen kan iedereen, maar pas als iemand kwaad op je kan worden, dan geeft diegene echt om je." Vond dat ze daar best een punt in had.

Overigens was bij ons de situatie anders, mijn biologische vader was allang niet meer in beeld, dat is anders dan wanneer het kind al een pa heeft denk ik.
pi_95661168
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het lijkt mij geweldig. Maar alleen als je rijk bent. :)
Vriendin van vroeger van me woont in Amerika. Er is geen land ter wereld waar je zo moeilijk sociale contacten maakt als je dat niet op school al gedaan hebt.
pi_95661170
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, maar omdat de 'vader' van Peuter niet in beeld is hebben we dan niet te maken met een ex, of een omgangsregeling, snap je? Dan komt er wellicht een kindje bij en is dat dan 'ons' gezin, helemaal compleet. Want als het serieus wordt, verwacht ik wel dat de man in mijn leven bewust voor Peuter kiest.
Uiteraard, hij is een package deal, alles of niets. Dat voordeel heb jij wel weer, een van de grootste nadelen van een kind, vind ik "de ex" dat wordt vrijwel altijd gezeik als er een nieuw iemand bij komt :{
pi_95661201
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Uiteraard, hij is een package deal, alles of niets. Dat voordeel heb jij wel weer, een van de grootste nadelen van een kind, vind ik "de ex" dat wordt vrijwel altijd gezeik als er een nieuw iemand bij komt :{
Die ex zou voor mij een reden zijn om geen relatie te willen met een pa met kind.
Dat kind zie ik het grootste probleem niet in.
pi_95661203
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Precies, ik vind dat ook echt een voordeel. Klinkt gek, want ik gun mijn kind zijn vader wel, maar nu hij er toch niet is: het maakt het wel makkelijker, gevoelsmatig dan.
  maandag 18 april 2011 @ 12:06:57 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95661224
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Vriendin van vroeger van me woont in Amerika. Er is geen land ter wereld waar je zo moeilijk sociale contacten maakt als je dat niet op school al gedaan hebt.
Ja? Dat komt niet overeen met verhalen die ik van andere mensen hoor.

Misschien ligt het ook aan het gebied waar je zit?
pi_95661228
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:

[..]

Toen mijn moeder mijn (stief)pa leerde kennen en zij samen gingen wonen op den duur, kreeg ik een keer op mijn flikker van hem om iets. Mijn moeder heeft daar altijd over gezegd ' aardig en lief doen kan iedereen, maar pas als iemand kwaad op je kan worden, dan geeft diegene echt om je." Vond dat ze daar best een punt in had.

Overigens was bij ons de situatie anders, mijn biologische vader was allang niet meer in beeld, dat is anders dan wanneer het kind al een pa heeft denk ik.
Denk ik ook. Als ik me dat zo voorstel, zie ik alleen maar nare verhalen voor me met allemaal toestanden en gezeik, bah.
pi_95661246
Iemand zin om 2 juni tot 9 juni mee te gaan naar californië?
  maandag 18 april 2011 @ 12:07:42 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95661247
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Die ex zou voor mij een reden zijn om geen relatie te willen met een pa met kind.
Dat kind zie ik het grootste probleem niet in.
Voor mij zou het kind de deal breker zijn. :)

Maar een zeurende ex zit ik ook niet op te wachten :+
pi_95661263
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik moet 7 juni weer naar de tandarts. :')
pi_95661312
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik moet 7 juni weer naar de tandarts. :')
Kan je nog verplaatsen :P
pi_95661333
quote:
Op jouw kosten?
pi_95661352
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja? Dat komt niet overeen met verhalen die ik van andere mensen hoor.

Misschien ligt het ook aan het gebied waar je zit?
Zij woont in Las Vegas en is zo mogelijk een van de meest spontane en outgoing mensen die ik ooit ontmoet heb. Mensen daar leren elkaar kennen op school en leggen daar en op de UNI de basis voor hun hele leven qua vriendenkring. Het schijnt echt onwijs moeilijk te zijn nieuwe contacten te leggen als je daar na die tijd komt. En zij is nog getrouwd met een amerikaan ook.
pi_95661384
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor mij zou het kind de deal breker zijn. :)

Maar een zeurende ex zit ik ook niet op te wachten :+
Ik had ooit een relatie waarbij hij gestalked werd door zijn ex. Mijn hemel, dan begin je een prille relatie ook niet lekker ontspannen hoor. Stond midden in de nacht bakstenen door het keukenraam te gooien enzo, heel gezellig. :')
pi_95661396
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Op jouw kosten?
:') ben geen financiële instelling :D
pi_95661414
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik had ooit een relatie waarbij hij gestalked werd door zijn ex. Mijn hemel, dan begin je een prille relatie ook niet lekker ontspannen hoor. Stond midden in de nacht bakstenen door het keukenraam te gooien enzo, heel gezellig. :')
Ik heb ook ooit zo'n vriendje gehad met zo'n ex ja. Was erg " apart" .
En daar was nog niet eens een kind in het spel. :')
pi_95661425
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Je vroeg alleen of we zin hadden, niet of we ook geld hadden. :(
pi_95661467
quote:
jij betaald? :+
pi_95661499
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat hoeft ook helemaal niet, zolang je maar wel voor Sinterklaas speelt. ~:)
pi_95661515
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Precies, ik vind dat ook echt een voordeel. Klinkt gek, want ik gun mijn kind zijn vader wel, maar nu hij er toch niet is: het maakt het wel makkelijker, gevoelsmatig dan.
Het maakt het zeker makkelijker, al is het voor t afspreken misschien wat minder makkelijk. Spontaan langskomen zit er niet zomaar in, in het begin.
pi_95661522
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef L-E het volgende:

[..]

Je vroeg alleen of we zin hadden, niet of we ook geld hadden. :(
Ja, alleen reizen is ook weer zowat... dacht wie heeft er zin :D

Ja zin heeft iedereen geld niet... :D
  maandag 18 april 2011 @ 12:14:44 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95661533
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zij woont in Las Vegas en is zo mogelijk een van de meest spontane en outgoing mensen die ik ooit ontmoet heb. Mensen daar leren elkaar kennen op school en leggen daar en op de UNI de basis voor hun hele leven qua vriendenkring. Het schijnt echt onwijs moeilijk te zijn nieuwe contacten te leggen als je daar na die tijd komt. En zij is nog getrouwd met een amerikaan ook.
Apart :D Lijkt me enorm klote, nauwelijks mogelijkheid een sociale kring op te bouwen.
  maandag 18 april 2011 @ 12:15:02 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_95661551
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat :') Gaar wijf.
pi_95661552
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ja, alleen reizen is ook weer zowat... dacht wie heeft er zin :D

Ja zin heeft iedereen geld niet... :D
Dan was je vraagstelling dus verkeerd :7
pi_95661554
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Het maakt het zeker makkelijker, al is het voor t afspreken misschien wat minder makkelijk. Spontaan langskomen zit er niet zomaar in, in het begin.
Na 19.30 wel. :7
pi_95661579
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef L-E het volgende:

[..]

Na 19.30 wel. :7
LOL :D en dan voor 7:00u weer de deur uit zeker :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')