Let op wat je zegt hè want we komen alle 124 van de COS.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
geweest ..nu niet meer dus eten kan altijdbe my guest
Ik vond het een stom idee om er een hondje in te halen maar het valt me niet tegen nuquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
Het is echt een dropje die Segredo/Bunga![]()
Hoe snel hij gewend is en hoe Sharon met hem omgaat
dan moeten we een zaaltje hurenquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Let op wat je zegt hè want we komen alle 124 van de COS.
truste knagsjequote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
welterusten en de groeten aan culi cagau......
trustenquote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
Heb je iedereen geteld!quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Let op wat je zegt hè want we komen alle 124 van de COS.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
Slaap lekker ..!!quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
zo, mijn peuk is ook op.
Maar jij lag al op bed vannacht toen het hondje vreselijk te keer ging in die kooi waar die moet slapen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vond het een stom idee om er een hondje in te halen maar het valt me niet tegen nu
Voorzichtige schatting.quote:
Hij keft er weer vrolijk op losquote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar jij lag al op bed vannacht toen het hondje vreselijk te keer ging in die kooi waar die moet slapen.
Sharon zou hem nu helemaal uit moeten putten met spelen dan slaapt ie als een roos straks.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!![]()
Klote wekker gaat over 7 uurtjes weer. Nog een weekje dan lekker even vakantie
quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!![]()
Noelle06quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!![]()
Het gebrul van Sharon is boeiender.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef kahaarin het volgende:
Lol, hondje steelt nog steeds de show...?
Jah op Sharon, Geer en Servio na wel, Flip en Jo liggen te zoenen de Lau en Mo te slapen..quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Day het volgende:
Ik heb alleen upc nu. Waar is de rest, in bed?
trusten slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok!![]()
op sharon naquote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Day het volgende:
Ja, enige beweging bij Flip en Djoon, maar dat stelt ook niks voor, en Sharon weet niet goed raad met het keffende hondjequote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef kahaarin het volgende:
Lol, hondje steelt nog steeds de show...?
graag gedaan hoorquote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had nooit gedacht nog een COS-deel te zien met een Servio-banner.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbazingwekkend voor iemand die fanatiek met paarden omgaat.quote:
Het is ook wel een scheet van een hondjequote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laura heeft als stiekeme persoonlijke missie in het Guiness Book of Records te komen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah op Sharon, Geer en Servio na wel, Flip en Jo liggen te zoenen de Lau en Mo te slapen..
Schema in de steamverslagen FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:
ja bench betekend nu : alleen en geen aandachtquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef mazaru het volgende:
Ik snap het niet. Als ze nou gewoon die bench naast het bed zetten, dan weet ik zeker dat die zo slaapt. Hij is bang om alleen te zijn.
Juist...Grote onzin die bench..Hondje voelt zich gevangen als in een asielquote:Op zondag 17 april 2011 23:45 schreef sjampoeh het volgende:
hij krijgt de hele dag aandacht, dan hup in de bench en hij is alleen en geen aandachtehm duh ?
Liev!quote:Op zondag 17 april 2011 23:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is wel zo, die reageren ook niet goed op geroep toch?quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef Ifa het volgende:
[..]
Verbazingwekkend voor iemand die fanatiek met paarden omgaat.
het is toch geen papagaaiquote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef mazaru het volgende:
Ja, maak het nog traumatiserender, gooi er een sprei overheen
Ze is in de war met een parkietjequote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef mazaru het volgende:
Ja, maak het nog traumatiserender, gooi er een sprei overheen
Lol, die vinden dat idd wel prettig...quote:
lijkt mij ook, mjaquote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, die vinden dat idd wel prettig...Een hond moet toch een kant op kunnen kijken...?
Ja dat en ik heb niet eens iets met honden....quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook wel een scheet van een hondje
Zet hem dan in de slaapkamer daar is het licht uit...En daar komt hij overdag ook..quote:Op zondag 17 april 2011 23:49 schreef Stability het volgende:
maar het licht gaat niet uit ,dus ik denk dat ze het alleen een beetje donkerder wil maken
Haha, kan hij zich lekker uitleven.quote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
die sprei vreet ie denk ik helemaal kapot vannacht
ja kan ook inddquote:Op zondag 17 april 2011 23:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zet hem dan in de slaapkamer daar is het licht uit...En daar komt hij overdag ook..
quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, kan hij zich lekker uitleven.Zolang de stem maar niet gaat roepen dat hij met respect met de inboedel moet omgaan.
Jo zat vanmiddag te verkondigen dat ie een kanarie/ cloaca had dus ja de verwarring is grootquote:
hahaha segredo! ga met respect met het meubilair om !quote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, kan hij zich lekker uitleven.Zolang de stem maar niet gaat roepen dat hij met respect met de inboedel moet omgaan.
Lol, Sharon sanctie vanwege losbandige hond straks.quote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha segredo! ga met respect met het meubilair om !
lolquote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Sharon sanctie vanwege losbandige hond straks.
Lache als gaat slaapzwemmen op dat vlotquote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
Gaat Jo nu toch in slaapvallen.. ze heeft nog minder dan een half uur..
Ben benieuwd, al wordt het "wandelen"ook in twijfel getrokkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lache als gaat slaapzwemmen op dat vlot
programma!quote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Haaal hem uit die achterlijke bench...
zal wel over nominaties gaan gok ikquote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat loopt die botoxhoer weer te fluisteren? Iets met 'goed nadenken' tegen flipdrol.
Ze is flip weer aan het instrueren bedoel je. Leuk zo'n 'vriendin' die alles voor je wil bepalen.quote:
Ze is niks van hemquote:Op zondag 17 april 2011 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is flip weer aan het instrueren bedoel je. Leuk zo'n 'vriendin' die alles voor je wil bepalen.
De kans is vannacht wel het grootst, morgen immers nomineren. Ze is vandaag ook al extra zielig geweest, heeft lekker schoongemaakt zodat iedereen het nog even ziet dat ze onmisbaar is ah en morgen natuurlijk de Dennis affaire nog even uitmelken met nog een briefquote:Op zondag 17 april 2011 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben benieuwd, al wordt het "wandelen"ook in twijfel getrokken
Goed idee, want zijn kluis is nog leeg.quote:Op zondag 17 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
Segredo moet een missie krijgen van gerard
ja ze moeten hem een paar kluifjes voor in zn kluis geven he?quote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goed idee, want zijn kluis is nog leeg.
Het zou wel lachen zijn natuurlijk als ze van het vlot afgaat en de missie verkloot. Maar daar is tegelijk 0,0 kans op (hoofdsponsor en zoquote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
De kans is vannacht wel het grootst, morgen immers nomineren. Ze is vandaag ook al extra zielig geweest, heeft lekker schoongemaakt zodat iedereen het nog even ziet dat ze onmisbaar is ah en morgen natuurlijk de Dennis affaire nog even uitmelken met nog een brief
Mss blijft ze drijven door alle boot-tox :pquote:Op maandag 18 april 2011 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zou wel lachen zijn natuurlijk als ze van het vlot afgaat en de missie verkloot. Maar daar is tegelijk 0,0 kans op (hoofdsponsor en zo)
truste Stabilityquote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
lieve mensen, het was me weer een waar genoegen...ik ga in bedje tv kijken (nee geen ziggo 15)
en daarna dromen...........veel plezier nog, tot morgen xxx
quote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mss blijft ze drijven door alle boot-tox :p
Nottequote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
lieve mensen, het was me weer een waar genoegen...ik ga in bedje tv kijken (nee geen ziggo 15)
Swiet driemsquote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
Staat op de SST-sitequote:Op maandag 18 april 2011 00:03 schreef spikey08 het volgende:
wie zegt dat...sharon haar hond, haar broertje is toch allergies??
Volgens mij als kind ze heeft al een hondje thuis Furby ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 00:03 schreef spikey08 het volgende:
wie zegt dat...sharon haar hond, haar broertje is toch allergies??
quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat op de SST-site
(en dat zoek je zelf maar op, want heeft hier vaak genoeg gestaan)
Wat zal ze nou weer hebben? Hoofdpijn? Buikpijn? Volle blaas? Heimwee? Snotneus?quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een herrie, Djoon komt er aan voor de volgende shift.
Dat alles en misschien nog wel ietsquote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal ze nou weer hebben? Hoofdpijn? Buikpijn? Volle blaas? Heimwee? Snotneus?
Pijn in d'r tiet, hartzeer.... ik vul even aan.;)quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal ze nou weer hebben? Hoofdpijn? Buikpijn? Volle blaas? Heimwee? Snotneus?
quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog open staan, maar ze hebben niet voor niets een nieuws-site op de SST-site
Ik denk dat ze last heeft van klapperende eierstokken.quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Telefoon? Internet? Post? Bezoek?quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pijn in d'r tiet, hartzeer.... ik vul even aan.;)
zou wel komisch zijnquote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat ze morgen gewoon Servio naar de kamer van de waarheid roepen en dat 10 minuten later Karim er uit komt alsof er niks aan de hand is
dezequote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
en over welke Bridget hebben we het?
Toch niet mijn nichtje he?
Heet jouw nichtje Maasland?quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
en over welke Bridget hebben we het?
Toch niet mijn nichtje he?
Nieuwe auto, nieuwe kleding, medicijnen...?quote:
Ik heb het ze weleens horen zeggenquote:Op maandag 18 april 2011 00:13 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat ze dat nog niet doorhebben door de liveshows
en als jo vannacht gaat slaapwandelenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef Kwaliteit het volgende:
Serviowat een flikker is het toch ook
Als Mindy Windmill (of hoe "ze" ook heet)quote:Op maandag 18 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat ze morgen gewoon Servio naar de kamer van de waarheid roepen en dat 10 minuten later Karim er uit komt alsof er niks aan de hand is
ik zou er bijna voor wakker blijvenquote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en als jo vannacht gaat slaapwandelen
Over water>? Argh, daar ontstaan religies uit.quote:Op maandag 18 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en als jo vannacht gaat slaapwandelen
Miss Windy Mills bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Mindy Windmill (of hoe "ze" ook heet)
Windy Mills...?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Mindy Windmill (of hoe "ze" ook heet)
quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Over water>? Argh, daar ontstaan religies uit.
maar je weet ook hoe dat eindigde met die waterwandelaar toch?quote:Op maandag 18 april 2011 00:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Over water>? Argh, daar ontstaan religies uit.
Juist niet, want er zit altijd maar 45 minuten verschil in als zij de tijd noemen.quote:
Daarom vind ik het raar dat ze zo laat wisselen.quote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Juist niet, want er zit altijd maar 45 minuten verschil in als zij de tijd noemen.
Karim heeft de klok (al dan niet expres) maar 3 kwartier vooruit gezet.
Yup, " iedereen" heeft eeuwen later nog Jo aan de muur hangen. Argh!quote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar je weet ook hoe dat eindigde met die waterwandelaar toch?
iedereen wordt leuk bij Gerardquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef spikey08 het volgende:
ik vind geer en jo wel heel leuk samen.
Dan moet Geer Jo onder dat vlot binden.quote:Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die blijft wel drijven op al die botox.
hangt ze wel aan een kruisquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, " iedereen" heeft eeuwen later nog Jo aan de muur hangen. Argh!
zal ze toch nog wat meer truukjes moeten door hoorquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, " iedereen" heeft eeuwen later nog Jo aan de muur hangen. Argh!
Ze zijn niet op het volle uur begonnen he?quote:Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef AYLI het volgende:
[..]
Daarom vind ik het raar dat ze zo laat wisselen.
Vaag maar wel grappigquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef spikey08 het volgende:
ik vind geer en jo wel heel leuk samen.
Oh oké, vandaar.quote:Op maandag 18 april 2011 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn niet op het volle uur begonnen he?
Ze hadden eerst nog een kwartier de tijd om bepaalde zaakjes op orde te brengen.
Dus het wisselen is steeds ongeveer kwart over het uur (hier).
Ze is al bezig sinaasappels (auditief) te veranderenquote:Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zal ze toch nog wat meer truukjes moeten door hoor
Ik vind ze wel leuk, eerste jaar drama. Kan nog lang doorgaan. Mijn groep had het woord 'gratis', dat hebben we een uur volgehoudenquote:
Die uitgenaste is gewoon al bezig om de nominaties te beinvloeden.quote:
daar heb ik een mute knopje voorquote:Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze is al bezig sinaasappels (auditief) te veranderen![]()
Maar wel over de stream:
Precies....alle uitgekauwde manieren komen vandaag voorbijquote:Op maandag 18 april 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Die uitgenaste is gewoon al bezig om de nominaties te beinvloeden.
Vind er ook niks lolligs aan.quote:
Ze waren gelijk aan onze tijd -1 begonnen , maar de klok in het huis loopt 15 achter. Ik denk dat ze de klok daar aan gelijk gezet hebben. De eerste 2 uur waren opeens iets van 17 minuten langer daarquote:Op maandag 18 april 2011 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn niet op het volle uur begonnen he?
Ze hadden eerst nog een kwartier de tijd om bepaalde zaakjes op orde te brengen.
Dus het wisselen is steeds ongeveer kwart over het uur (hier).
quote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Precies....alle uitgekauwde manieren komen vandaag voorbij
die pakt lauraquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, morgen kan iemand een aanbod krijgen van ¤15000 om zelf de hut te verlaten.
Wou ik net schrijven.quote:
Die mogelijkheid werd door Serv genoemd, maar of dat morgen moet zijn .... dat maakt Geer er vanquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, morgen kan iemand een aanbod krijgen van ¤15000 om zelf de hut te verlaten.
Ja, ik wacht het wel af, maar toch interessantquote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mogelijkheid werd door Serv genoemd, maar of dat morgen moet zijn .... dat maakt Geer er van
Misschien, maar terwijl ze zegt dat ze weg wil, probeert ze al nominaties te beïnvloeden.quote:
Waarom maakt ze er dan zo een prob van, hoe mensen in Nederland over haar denken? Dat gaat toch over een op handen zijnde exit eventueel???quote:
Dus dat ...quote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Mo verdient zo'n aanbod niet.. die moet keihard weggestemd worden
Dus iedereen gaat wel weer aan de kant voor haar gepiep, die loopt dat hok dus uit met de buit.quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
[..]
Misschien, maar terwijl ze zegt dat ze weg wil, probeert ze al nominaties te beïnvloeden.
Precies!!quote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Mo verdient zo'n aanbod niet.. die moet keihard weggestemd worden
quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!![]()
Kan ze al die leegstaande mijnen voljanken. Als ze er dan viskwekerijen van maken is het nog goed voor de Limbabwiaanse economie ook.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!![]()
Kan ze al die leegstaande mijnen voljanken. Als ze er dan viskwekerijen van maken is het nog goed voor de Limbabwiaanse economie ook.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef farscapevr8 het volgende:
mo pakt dat gedl niet, klinkt gek maar die zit daar niet voor het geld....ze zit daar om lief en aardig gevonden te worden door de buitenwereld
Hmm, ze weet al van de popi poll dus denk ik juist dat ze wel voor het geld gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef farscapevr8 het volgende:
mo pakt dat gedl niet, klinkt gek maar die zit daar niet voor het geld....ze zit daar om lief en aardig gevonden te worden door de buitenwereld
ook uit de brief van haar vriendinquote:Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ze weet al van de popi poll dus denk ik juist dat ze wel voor het geld gaat.
Zeker, maar ze heeft meerdere signalen gekregen dat ze dat vergeten kan.quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef farscapevr8 het volgende:
precies.quote:Op maandag 18 april 2011 00:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ook uit de brief van haar vriendin
Zoveel vragen in 1 keerquote:Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef willllll het volgende:
wanneer en wie komt er aflossen en wie gaat er van het vlot?
volgens de SST poll het meest succesvolle paar.... hoe zou FOK! er over denkenquote:Op maandag 18 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Jo en geer hopen dat mo en maik het gaan redden samen. En toen was het een tijdje stil........
quote:Op maandag 18 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
Jongens ik vind het saai![]()
Komt wel goed uit kan ik even wat achterstallige slaap inhalen.
van DGK he?quote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
En nu heeft hij het over sylvia, zijn beste vriendin.
Die in de gouden kooi heeft gezeten?, ving zoiets opquote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Swiet Driems Coosquote:Op maandag 18 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
Yep!quote:Op maandag 18 april 2011 00:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die in de gouden kooi heeft gezeten?, ving zoiets op
quote:Op maandag 18 april 2011 00:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die in de gouden kooi heeft gezeten?, ving zoiets op
Ja maar hij denkt dat we haar niet kennenquote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Oke oke, alleen speculaties dus. Ik zat al in de nieuws-sectie van secretstory.nl terug te zoekenquote:Op maandag 18 april 2011 00:55 schreef liqrich het volgende:
nee ze vroegen zich af als het aangeboden zou worden wie het zou pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |