Mss blijft ze drijven door alle boot-tox :pquote:Op maandag 18 april 2011 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zou wel lachen zijn natuurlijk als ze van het vlot afgaat en de missie verkloot. Maar daar is tegelijk 0,0 kans op (hoofdsponsor en zo)
truste Stabilityquote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
lieve mensen, het was me weer een waar genoegen...ik ga in bedje tv kijken (nee geen ziggo 15)
en daarna dromen...........veel plezier nog, tot morgen xxx
quote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mss blijft ze drijven door alle boot-tox :p
Nottequote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
lieve mensen, het was me weer een waar genoegen...ik ga in bedje tv kijken (nee geen ziggo 15)
Swiet driemsquote:Op maandag 18 april 2011 00:01 schreef Stability het volgende:
Staat op de SST-sitequote:Op maandag 18 april 2011 00:03 schreef spikey08 het volgende:
wie zegt dat...sharon haar hond, haar broertje is toch allergies??
Volgens mij als kind ze heeft al een hondje thuis Furby ofzoquote:Op maandag 18 april 2011 00:03 schreef spikey08 het volgende:
wie zegt dat...sharon haar hond, haar broertje is toch allergies??
quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat op de SST-site
(en dat zoek je zelf maar op, want heeft hier vaak genoeg gestaan)
Wat zal ze nou weer hebben? Hoofdpijn? Buikpijn? Volle blaas? Heimwee? Snotneus?quote:Op maandag 18 april 2011 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een herrie, Djoon komt er aan voor de volgende shift.
Dat alles en misschien nog wel ietsquote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal ze nou weer hebben? Hoofdpijn? Buikpijn? Volle blaas? Heimwee? Snotneus?
Pijn in d'r tiet, hartzeer.... ik vul even aan.;)quote:Op maandag 18 april 2011 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zal ze nou weer hebben? Hoofdpijn? Buikpijn? Volle blaas? Heimwee? Snotneus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |