Dus iedereen gaat wel weer aan de kant voor haar gepiep, die loopt dat hok dus uit met de buit.quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
[..]
Misschien, maar terwijl ze zegt dat ze weg wil, probeert ze al nominaties te beīnvloeden.
Precies!!quote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Mo verdient zo'n aanbod niet.. die moet keihard weggestemd worden
quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!![]()
Kan ze al die leegstaande mijnen voljanken. Als ze er dan viskwekerijen van maken is het nog goed voor de Limbabwiaanse economie ook.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!![]()
Kan ze al die leegstaande mijnen voljanken. Als ze er dan viskwekerijen van maken is het nog goed voor de Limbabwiaanse economie ook.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef farscapevr8 het volgende:
mo pakt dat gedl niet, klinkt gek maar die zit daar niet voor het geld....ze zit daar om lief en aardig gevonden te worden door de buitenwereld
Hmm, ze weet al van de popi poll dus denk ik juist dat ze wel voor het geld gaat.quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef farscapevr8 het volgende:
mo pakt dat gedl niet, klinkt gek maar die zit daar niet voor het geld....ze zit daar om lief en aardig gevonden te worden door de buitenwereld
ook uit de brief van haar vriendinquote:Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ze weet al van de popi poll dus denk ik juist dat ze wel voor het geld gaat.
Zeker, maar ze heeft meerdere signalen gekregen dat ze dat vergeten kan.quote:Op maandag 18 april 2011 00:44 schreef farscapevr8 het volgende:
precies.quote:Op maandag 18 april 2011 00:48 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ook uit de brief van haar vriendin
Zoveel vragen in 1 keerquote:Op maandag 18 april 2011 00:47 schreef willllll het volgende:
wanneer en wie komt er aflossen en wie gaat er van het vlot?
volgens de SST poll het meest succesvolle paar.... hoe zou FOK! er over denkenquote:Op maandag 18 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
Jo en geer hopen dat mo en maik het gaan redden samen. En toen was het een tijdje stil........
quote:Op maandag 18 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
Jongens ik vind het saai![]()
Komt wel goed uit kan ik even wat achterstallige slaap inhalen.
van DGK he?quote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
En nu heeft hij het over sylvia, zijn beste vriendin.
Die in de gouden kooi heeft gezeten?, ving zoiets opquote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Swiet Driems Coosquote:Op maandag 18 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
Yep!quote:Op maandag 18 april 2011 00:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die in de gouden kooi heeft gezeten?, ving zoiets op
quote:Op maandag 18 april 2011 00:53 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die in de gouden kooi heeft gezeten?, ving zoiets op
Ja maar hij denkt dat we haar niet kennenquote:Op maandag 18 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
Oke oke, alleen speculaties dus. Ik zat al in de nieuws-sectie van secretstory.nl terug te zoekenquote:Op maandag 18 april 2011 00:55 schreef liqrich het volgende:
nee ze vroegen zich af als het aangeboden zou worden wie het zou pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |