hangt ze wel aan een kruisquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, " iedereen" heeft eeuwen later nog Jo aan de muur hangen. Argh!
zal ze toch nog wat meer truukjes moeten door hoorquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Yup, " iedereen" heeft eeuwen later nog Jo aan de muur hangen. Argh!
Ze zijn niet op het volle uur begonnen he?quote:Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef AYLI het volgende:
[..]
Daarom vind ik het raar dat ze zo laat wisselen.
Vaag maar wel grappigquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef spikey08 het volgende:
ik vind geer en jo wel heel leuk samen.
Oh oké, vandaar.quote:Op maandag 18 april 2011 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn niet op het volle uur begonnen he?
Ze hadden eerst nog een kwartier de tijd om bepaalde zaakjes op orde te brengen.
Dus het wisselen is steeds ongeveer kwart over het uur (hier).
Ze is al bezig sinaasappels (auditief) te veranderenquote:Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zal ze toch nog wat meer truukjes moeten door hoor
Ik vind ze wel leuk, eerste jaar drama. Kan nog lang doorgaan. Mijn groep had het woord 'gratis', dat hebben we een uur volgehoudenquote:
Die uitgenaste is gewoon al bezig om de nominaties te beinvloeden.quote:
daar heb ik een mute knopje voorquote:Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze is al bezig sinaasappels (auditief) te veranderen![]()
Maar wel over de stream:
Precies....alle uitgekauwde manieren komen vandaag voorbijquote:Op maandag 18 april 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Die uitgenaste is gewoon al bezig om de nominaties te beinvloeden.
Vind er ook niks lolligs aan.quote:
Ze waren gelijk aan onze tijd -1 begonnen , maar de klok in het huis loopt 15 achter. Ik denk dat ze de klok daar aan gelijk gezet hebben. De eerste 2 uur waren opeens iets van 17 minuten langer daarquote:Op maandag 18 april 2011 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn niet op het volle uur begonnen he?
Ze hadden eerst nog een kwartier de tijd om bepaalde zaakjes op orde te brengen.
Dus het wisselen is steeds ongeveer kwart over het uur (hier).
quote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Precies....alle uitgekauwde manieren komen vandaag voorbij
die pakt lauraquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, morgen kan iemand een aanbod krijgen van ¤15000 om zelf de hut te verlaten.
Wou ik net schrijven.quote:
Die mogelijkheid werd door Serv genoemd, maar of dat morgen moet zijn .... dat maakt Geer er vanquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, morgen kan iemand een aanbod krijgen van ¤15000 om zelf de hut te verlaten.
Ja, ik wacht het wel af, maar toch interessantquote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mogelijkheid werd door Serv genoemd, maar of dat morgen moet zijn .... dat maakt Geer er van
Misschien, maar terwijl ze zegt dat ze weg wil, probeert ze al nominaties te beïnvloeden.quote:
Waarom maakt ze er dan zo een prob van, hoe mensen in Nederland over haar denken? Dat gaat toch over een op handen zijnde exit eventueel???quote:
Dus dat ...quote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Mo verdient zo'n aanbod niet.. die moet keihard weggestemd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |