We goed dat ze nu aan het schoonmaken is terwijl ze om 5 uur weer op het vlot moet en dus om 3 uur moet opstaan!!quote:
Die gaat zo weer liggen tot haar aanval van werklust over is.ik zweer het je fakking mucho 200.000%quote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
Laura nu ook al aan het poetsen, die heeft wel lekker uitgerust op dat vlot, die schiet meteen helemaal in aktie
gouwe meid toch he die Lauraquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard zag dat hij een raam niet goed had gedaan en vroeg aan Laura of ze Jo wilde vragen het te doen en ze deed het uit zich zelf
Dan gaan er echt mucho potten creme doorheenquote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef skunkyxxl het volgende:
Persoonlijk hoop ik echt dat mo der een x bij zit,wil haar wel eens zien dan, volgens mij is het gewoon een heel zenuwachtig vrouwtje als het niet loopt zo als zij het wil.
gelukkig, ik was alweer op zoek naar me pillenquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Rustig maar, het duurde maar een paar seconden.
was ook echt 1 min nu gaat ze weer slapenquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Die gaat zo weer liggen tot haar aanval van werklust over is.ik zweer het je fakking mucho 200.000%
Super toch. En iedereen hier maar zeiken dat ze nooit wat doetquote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
Laura nu ook al aan het poetsen, die heeft wel lekker uitgerust op dat vlot, die schiet meteen helemaal in aktie
Yep met de blokwitter er op smeren, ze zal wel zo riebelen dan dat er anders niks op komtquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dan gaan er echt mucho potten creme doorheen
gaat ze nu weer de kranen open zetten?quote:
daar word je toch niet goed vanquote:
spot on kokkiequote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Super toch. En iedereen hier maar zeiken dat ze nooit wat doet
Laura is
Ik zei het toch! Ze is echt haar EMO nog niet kwijt hoor. De tranen moeten er echt uit vanavond want anders loopt ze morgen over.quote:
Laura is een toppertjequote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Super toch. En iedereen hier maar zeiken dat ze nooit wat doet
Laura is
ik ook, relaxed gesprek tussen die tweequote:
Je hebt gelijk gehadquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef 38half het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Ze is echt haar EMO nog niet kwijt hoor. De tranen moeten er echt uit vanavond want anders loopt ze morgen over.
Maik kan kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Mylene het volgende:
Haal die make-up van je gezicht voordat je gaat slapen.
Waarom heeft ze trouwens permanente make-up als ze iedere dag zichzelf opmaakt? Die twee lijntjes kun je dan net zo goed meteen doen..quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Mylene het volgende:
Haal die make-up van je gezicht voordat je gaat slapen.
eensch !!quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon Joanna, Laura en Monique genomineerd... opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |