quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef skunkyxxl het volgende:
Dat komt omdat ze zo dun en lang is.die ruggengraat van Lau is zo zwak.tja dan moet je gewoon 23 uur per dag gaan liggen. anders groei je uit als Quasi Modo
quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef 38half het volgende:
Binnenpretje volgens Mo is: een tampon met jeuk. Verstond ik dat goed door al dat gekraak heen?
Morgen of overmorgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef wildstar het volgende:
Hallo Fok![]()
goed gesprek tussen Servio en Gerard............maar waar blijft Karim????
Hoiquote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef wildstar het volgende:
Hallo Fok![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef wildstar het volgende:
Hallo Fok![]()
halloquote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef wildstar het volgende:
Hallo Fok![]()
geer en flip sparen mannen ditmaalquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
Ben opzich wel benieuwd wie, wie nomineert,
Laura: Philip en Joanna
Monique: Jo en Sharon
Sharon: Philip en Monique
Jo: Gerard en Laura
Philip: Karim en Gerard
Gerard: Joanna en Philip
Karim: Joanna en Philip
(dit is als Servio buiten beschouwing wordt gelaten)
Genomineerd: Joanna, Gerard en Philip
Ondanks denk ik dat dit gebeurt denk ik ook dat er iets anders gebeurt omdat deze 3 niet samen genomineerd gaan zijn.
als ik toch geen wijn op had.....quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Freule het volgende:
Op zondag 17 april 2011 17:57 schreef lentebloem het volgende:
Door al de Laura bashers in de COS ben ik zelf eens wat streams gaan kijken om te zien wat er zo mis is aan haar ..................ben haar een stuk meer gaan waarderen .
Ja ze zit weleens , de rest zit ook , moet je daar de hele dag gaan staan of door een huis gaan lopen waar de rest zit of ligt .
En zeg nou zelf de grootste bashers zitten zelf de hele dag op hun stoel streams te kijken en te zeggen dat je in Portugal niet mag zitten .............. beetje jaloers mischien ????????????
![]()
![]()
![]()
Ben in Shock lees dit net in de topic van Laura
quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Freule het volgende:
Door al de Laura bashers in de COS ben ik zelf eens wat streams gaan kijken om te zien wat er zo mis is aan haar ..................ben haar een stuk meer gaan waarderen .
Ja ze zit weleens , de rest zit ook , moet je daar de hele dag gaan staan of door een huis gaan lopen waar de rest zit of ligt .
En zeg nou zelf de grootste bashers zitten zelf de hele dag op hun stoel streams te kijken en te zeggen dat je in Portugal niet mag zitten .............. beetje jaloers mischien ????????????
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHA ik blijf erom lachenquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Freule het volgende:
![]()
![]()
![]()
Misschien een verspreking of ze zei misschien een garpje met een hele lange baard.quote:Op zondag 17 april 2011 22:51 schreef 38half het volgende:
Binnenpretje volgens Mo is: een tampon met jeuk. Verstond ik dat goed door al dat gekraak heen?
dat dusquote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die voelt zich misschien een met Laura.
Mo en laura doen denk ik Philip.quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
Ondanks denk ik dat dit gebeurt denk ik ook dat er iets anders gebeurt omdat deze 3 niet samen genomineerd gaan zijn.
Zou er dan verder niemand op Mo stemmen? Dat kan ik bijna niet geloven.quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
Imo is zitten en liggen totaal verschillend....quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Freule het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja die denkt zeker dat we onze leuke opmerkingen zo uit de mouw schudden TSssquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik blijf erom lachenalsof we niets tussendoor doen toch?
ja en dat niet alleen ze vind Laura leukquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik blijf erom lachenalsof we niets tussendoor doen toch?
Zal wel zo`n flugel meisje hebben geschreven,die baalt dat ze de romance niet verder kan volgen tussen ridder faalex en flauwraquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Freule het volgende:
![]()
![]()
![]()
oud BB receptquote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef chufi het volgende:
En Serv geeft even de exit-kaart optie vrij
Wat een domme heaumeau zeg,...quote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef chufi het volgende:
En Serv geeft even de exit-kaart optie vrij
Idd.quote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef Niki.P het volgende:
Goed dat Flip een beetje op Seg let anders had die een satéprikker door geslikt lijkt me niet heel goed voor die hond...
ja want ze sprak stab aan met u toen ze in de cos wasquote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Zal wel zo`n flugel meisje hebben geschreven,die baalt dat ze de romance niet verder kan volgen tussen ridder faalex en flauwra
Misschien Flip maar ik ben bang dat het zielig doen van Mo gisteren heeft geholpen bij hem...quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zou er dan verder niemand op Mo stemmen? Dat kan ik bijna niet geloven.
die streamt niet vaak, of pas sinds vandaag? en dan nog, boeit het?quote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die denkt zeker dat we onze leuke opmerkingen zo uit de mouw schudden TSss
geer en philip zeiden dat ze op mo zouden stemmenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dacht ook gisteren dat Flip en Geer haar door hadden weer met dat gejank van haar.quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gewoon Joanna, Laura en Monique genomineerd... opgelostquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
ik had het al zien staan, op lauras topic maar reageer er niet eens op...dat is juist wat ze wilquote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef Freule het volgende:
[..]
ja en dat niet alleen ze vind Laura leuk![]()
Denk dat Mo dat ook wil.quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
geer en philip zeiden dat ze op mo zouden stemmen
dat zou gewoon fantastisch zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon Joanna, Laura en Monique genomineerd... opgelost
En dan Mo er uit!!!quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
en wat is daar gek aanquote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef Freule het volgende:
[..]
ja en dat niet alleen ze vind Laura leuk![]()
regelen we toch ffquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom....die is niet wijzer en ik lach erom en zij word steeds kwaader...mooi toch?quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja want ze sprak stab aan met u toen ze in de cos was
Dat wordt een mooie eliminatie showquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
zal ook wel zo'n sexueel gefrustreerde PB zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had het al zien staan, op lauras topic maar reageer er niet eens op...dat is juist wat ze wil
dat dus....quote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom....die is niet wijzer en ik lach erom en zij word steeds kwaader...mooi toch?
nee had te maken met mo dr fanatisme met de spelletjes ze zouden ieder geval geen man nomineren deze rondequote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Freule het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal ook wel zo'n sexueel gefrustreerde PB zijn
had hem echt nog helemaal niet met een pan in zijn hand gezien, ik val achterover van verbazingquote:
tja zij liever dan ik ...ik zit er echt niet mee dat ze laura zo leuk vind...wij weten wel beter denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal ook wel zo'n sexueel gefrustreerde PB zijn
0%quote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Met een heel laag percentage
Dus dan krijg je Jo, Mo en Flip/Laura genomineerd...quote:Op zondag 17 april 2011 22:58 schreef afca_oc het volgende:
geer: mo en jo
flip: mo en sjer of lau
laura: flip en jo
mo: jo en karim
jo: mo en laura
karim: flip en jo
sharon: mo en flip of jo
Doe dat dan weet ik dat het gebeurtquote:
Ach maak je niet druk,de tijd van de lentebloemen is al weer bijna over.je krijgt nu de zomerbloeiersquote:
nu ben ik in shock...quote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
Laura nu ook al aan het poetsen, die heeft wel lekker uitgerust op dat vlot, die schiet meteen helemaal in aktie
er bestaan zelfs graftakken...quote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ach maak je niet druk,de tijd van de lentebloemen is al weer bijna over.je krijgt nu de zomerbloeiers
Gerard zag dat hij een raam niet goed had gedaan en vroeg aan Laura of ze Jo wilde vragen het te doen en ze deed het uit zich zelfquote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
Laura nu ook al aan het poetsen, die heeft wel lekker uitgerust op dat vlot, die schiet meteen helemaal in aktie
We goed dat ze nu aan het schoonmaken is terwijl ze om 5 uur weer op het vlot moet en dus om 3 uur moet opstaan!!quote:
Die gaat zo weer liggen tot haar aanval van werklust over is.ik zweer het je fakking mucho 200.000%quote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
gouwe meid toch he die Lauraquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard zag dat hij een raam niet goed had gedaan en vroeg aan Laura of ze Jo wilde vragen het te doen en ze deed het uit zich zelf
Dan gaan er echt mucho potten creme doorheenquote:Op zondag 17 april 2011 22:59 schreef skunkyxxl het volgende:
Persoonlijk hoop ik echt dat mo der een x bij zit,wil haar wel eens zien dan, volgens mij is het gewoon een heel zenuwachtig vrouwtje als het niet loopt zo als zij het wil.
gelukkig, ik was alweer op zoek naar me pillenquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Rustig maar, het duurde maar een paar seconden.
was ook echt 1 min nu gaat ze weer slapenquote:Op zondag 17 april 2011 23:01 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Die gaat zo weer liggen tot haar aanval van werklust over is.ik zweer het je fakking mucho 200.000%
Super toch. En iedereen hier maar zeiken dat ze nooit wat doetquote:Op zondag 17 april 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
Yep met de blokwitter er op smeren, ze zal wel zo riebelen dan dat er anders niks op komtquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dan gaan er echt mucho potten creme doorheen
gaat ze nu weer de kranen open zetten?quote:
daar word je toch niet goed vanquote:
spot on kokkiequote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Super toch. En iedereen hier maar zeiken dat ze nooit wat doet
Laura is
Ik zei het toch! Ze is echt haar EMO nog niet kwijt hoor. De tranen moeten er echt uit vanavond want anders loopt ze morgen over.quote:
Laura is een toppertjequote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Super toch. En iedereen hier maar zeiken dat ze nooit wat doet
Laura is
ik ook, relaxed gesprek tussen die tweequote:
Je hebt gelijk gehadquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef 38half het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Ze is echt haar EMO nog niet kwijt hoor. De tranen moeten er echt uit vanavond want anders loopt ze morgen over.
Maik kan kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Mylene het volgende:
Haal die make-up van je gezicht voordat je gaat slapen.
Waarom heeft ze trouwens permanente make-up als ze iedere dag zichzelf opmaakt? Die twee lijntjes kun je dan net zo goed meteen doen..quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Mylene het volgende:
Haal die make-up van je gezicht voordat je gaat slapen.
eensch !!quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik luister er niet meer naar, tis elke keer gejank , word je alleen maar depri van en dat is niet iets wat mn voorkeur heeft , ben liever vrolijkquote:
Labiel meisje. Ze wil wel maar ze kan het niet.quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me af waarom ze zoveel huilt. Is het omdat ze Maik mist, uit zelfmedelijden of gewoon aandacht...?
Morgen nomineren weer he.....zo hoopt ze buiten schot te blijvenquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me af waarom ze zoveel huilt. Is het omdat ze Maik mist, uit zelfmedelijden of gewoon aandacht...?
Nee joh,die doet bunga,bunga met johanna op dit moment.quote:
Eens moet toch te veel zijn, zou je denken,quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Morgen nomineren weer he.....zo hoopt ze buiten schot te blijven
2 antwoorden:quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Coos het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Twee vragen.
1. is Karim al terug?
2. zijn er nominaties?
ik kijk naar geer, een goed gesprek.....quote:Op zondag 17 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik luister er niet meer naar, tis elke keer gejank , word je alleen maar depri van en dat is niet iets wat mn voorkeur heeft , ben liever vrolijk
Ik snap het niet, wat loopt er voor een dikke ader over haar voorhoofd/fronsrimpel? Die heb ik niet, eerlijk fakking niet, 200.000% muchos op zeker niet.quote:
Die voelt haar kut,wat wil je die is al een week of wat niet meer gereinigd.quote:Op zondag 17 april 2011 23:05 schreef 38half het volgende:
Jo: Mo wil je bij me slapen ik weet dat je je kut voelt.
Hahaha, voelt Mo dr kut of voelt ze zich kut, zeg maar. Lekker spastische uitdrukking van Jo.
Nee nog geen een keer gezien zins vrijdag in de daily en dagboekfilmpjequote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Coos het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Twee vragen.
1. is Karim al terug?
2. zijn er nominaties?
1, neequote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Coos het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Twee vragen.
1. is Karim al terug?
2. zijn er nominaties?
Slapen en liggen zijn twee verschillende dingen voor Luira.... Tijdens het liggen, gaapt zequote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Oke normaal ben ik heel erg Pro-Laura maar nu zei ze dat ze 1 keer overdag ging slapen en iedereen gelijk vroeg of het wel ging dus dat moest ik wel posten
ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kijk naar geer, een goed gesprek.....
Kort maar krachtig!quote:
dat dusquote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met al dat geneuk van Mo zou je toch eerder denken dat ze een nymfomane is die squirt, maar zij geeft er een hele andere dimensie aan en heeft iets nieuws uitgevonden als ze niet kan neuken...
Eye-squirting
quote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met al dat geneuk van Mo zou je toch eerder denken dat ze een nymfomane is die squirt, maar zij geeft er een hele andere dimensie aan en heeft iets nieuws uitgevonden als ze niet kan neuken...
Eye-squirting
Eye-squirting
het zaad van maik komt nog uit haar ogenquote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eye-squirting
Agh bij maakt het niet uit hoor ,als het maar nat is.maakt niet uit waarquote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eye-squirting
Eye-squirting
Ik rook me peukie op en ga dan ook plat..truste alvast jijquote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef 38half het volgende:
Who let the dog out! Ik vrees ikzelf. Ik ga de hond uitlaten en vervolgens naar mijn 2m bakkie op de 1e. Veel plezier allemaal, tot morgen! Oh ja, ik haal er wel netjes mijn m-cup af. Dom he, moet het er morgen weer opnieuw op.
slaap lekkerquote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef 38half het volgende:
Who let the dog out! Ik vrees ikzelf. Ik ga de hond uitlaten en vervolgens naar mijn 2m bakkie op de 1e. Veel plezier allemaal, tot morgen! Oh ja, ik haal er wel netjes mijn m-cup af. Dom he, moet het er morgen weer opnieuw op.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef 38half het volgende:
tjee ze heeft 3 keer geneuktquote:Op zondag 17 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eye-squirting
trustequote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef 38half het volgende:
neem je ff de laan van meerdervoort dan?quote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef 38half het volgende:
En in die 3 weken,heeft ze hem meer gehad als Sofia in haar hele cariere!quote:
ja mag niet van haar moeder he?quote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Ze geven Jo en Flip volgens mij wel meer privacy dan ze A&L of M&M gaven.. ze liggen te kroelen en worden compleet buiten beeld gehouden...
Ja, sowieso zitten er 3 in de geheime kamer in de liveshow donderdag. Eentje ontmoet zijn of haar familielid. Moesten promo opnemen met Bart en Renate na de live afgelopen donderdag.quote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Sonera het volgende:
Denken jullie dat er familieleden deze week langskomen? Staat wel iets op de SST dat Mo de stem een hint had gegeven
mamajo, bulletje en een zus ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Sonera het volgende:
Denken jullie dat er familieleden deze week langskomen? Staat wel iets op de SST dat Mo de stem een hint had gegeven
wat een leuk brilletjequote:
weet je ook wie die promo moesten opnemen?quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, sowieso zitten er 3 in de geheime kamer in de liveshow donderdag. Eentje ontmoet zijn of haar familielid. Moesten promo opnemen met Bart en Renate na de live afgelopen donderdag.
Ik hoop Fenneke voor Gerardquote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je ook wie die promo moesten opnemen?
mamajo aan het roer hequote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Ze geven Jo en Flip volgens mij wel meer privacy dan ze A&L of M&M gaven.. ze liggen te kroelen en worden compleet buiten beeld gehouden...
MamaJo zit in Istanbul voor werk volgens twitter, maar kan net zo goed Portugal zijn natuurlijk.quote:
ja bart en renate deden dat, maar bart las zon dergelijke tekst van de autocue af.quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je ook wie die promo moesten opnemen?
jaaaaaaaaa dat hoop ik ook maar gaat hem denk ik niet worden, die heeft haar kantoor hequote:
het zijn ook vermoeiende dagen voor ze hoorquote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
het is goffer 22,15 daar en het licht is al uit
belachelijk gewoon. Een missie met het vlot en dan rust gunnen aan de bewoners waar ze de hele dag al niks doen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
ja dat sowiesoquote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja bart en renate deden dat, maar bart las zon dergelijke tekst van de autocue af.
maar het lijkt me logisch dat het familieleden zullen zijn van mensen die in ieder geval niet genomineerd staan.
Omdat ze vannacht allemaal op moeten staan, alleen voor Jo lijkt het me niet zo slim die moet over 1 uur al op het vlot zitten, maar die wil natuurlijk alleen maar kroelen...quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
ze moeten is onze uren draaien, dan weten ze wat vermoeiend isquote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het zijn ook vermoeiende dagen voor ze hoor
Yep en ze hebben net pas hun eten op.is ook zo goed voor je lichaam, eten en dan gelijk gaan slapen.quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
Ook dat maar denk dat gerard beter af is zonder bericht van thuis.quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef Stability het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa dat hoop ik ook maar gaat hem denk ik niet worden, die heeft haar kantoor he
die wil je heul niet in je zaak hebben hoorquote:Op zondag 17 april 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze moeten is onze uren draaien, dan weten ze wat vermoeiend is
Dat denk ik ook dus.die red zich wel ook zonder fennekequote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ook dat maar denk dat gerard beter af is zonder bericht van thuis.
Hij weet gewoon geen bericht, goed bericht. Relativerings vermogen heb hij wel.
daar had ik het nog niet eens over, kan je nagaanquote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die wil je heul niet in je zaak hebben hoor
hij is zelfs eens 7 mnd weggeweestquote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ook dat maar denk dat gerard beter af is zonder bericht van thuis.
Hij weet gewoon geen bericht, goed bericht. Relativerings vermogen heb hij wel.
ik ook.morgen om 6 uur weer me bedje uit.quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ben aan mijn laatste peuk begonnen ....
ja maar dan kwam Fenneke hem opzoeken elke 3 weken in de havens.quote:
ja das wel zoquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja maar dan kwam Fenneke hem opzoeken elke 3 weken in de havens.
hier 5 uurquote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
ik ook.morgen om 6 uur weer me bedje uit.
oeffquote:Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar nooit langer dan 3 weken zonder fennke vertelde hij net
[/quo[quote]Op zondag 17 april 2011 23:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
hier 5 uur
Oke wil het eigenlijks ook niet weten.quote:
ik ben 15 jaar lang bedrijfsleidster in italiaans restaurant geweest , kon altijd uitslapenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
hondje is echt happydepeppy bij sharon ,doet ze echt heel goed !!
geweest en kon? ennuh wanneer kunnen we pasta komen eten dan?quote:Op zondag 17 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben 15 jaar lang bedrijfsleidster in italiaans restaurant geweest , kon altijd uitslapensmiddags beginnen
geweest ..nu niet meer dus eten kan altijdquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
geweest en kon? ennuh wanneer kunnen we pasta komen eten dan?
datum en adres kunnen via PMquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
geweest ..nu niet meer dus eten kan altijdbe my guest
Van Gerard omdat ze het wil denk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Day het volgende:
Op het karaokefeestje na, waren dit wel de 2 saaiste dagen! En hoewel ik geen van de oudbewoners mis, is wel heel duidelijk te merken dat Karim er niet is.
Over de nominaties: mo krijgt zeker 2 stemmen: van karim en gerard.
truste heksjuhquote:Op zondag 17 april 2011 23:29 schreef Toverheks het volgende:
nog veel SSTreamplezier hier en voor straks slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |