quote:Op zondag 17 april 2011 23:11 schreef 38half het volgende:
Who let the dog out! Ik vrees ikzelf. Ik ga de hond uitlaten en vervolgens naar mijn 2m bakkie op de 1e. Veel plezier allemaal, tot morgen! Oh ja, ik haal er wel netjes mijn m-cup af. Dom he, moet het er morgen weer opnieuw op.
En in die 3 weken,heeft ze hem meer gehad als Sofia in haar hele cariere!quote:
ja mag niet van haar moeder he?quote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Ze geven Jo en Flip volgens mij wel meer privacy dan ze A&L of M&M gaven.. ze liggen te kroelen en worden compleet buiten beeld gehouden...
Ja, sowieso zitten er 3 in de geheime kamer in de liveshow donderdag. Eentje ontmoet zijn of haar familielid. Moesten promo opnemen met Bart en Renate na de live afgelopen donderdag.quote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Sonera het volgende:
Denken jullie dat er familieleden deze week langskomen? Staat wel iets op de SST dat Mo de stem een hint had gegeven
mamajo, bulletje en een zus ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Sonera het volgende:
Denken jullie dat er familieleden deze week langskomen? Staat wel iets op de SST dat Mo de stem een hint had gegeven
wat een leuk brilletjequote:
weet je ook wie die promo moesten opnemen?quote:Op zondag 17 april 2011 23:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja, sowieso zitten er 3 in de geheime kamer in de liveshow donderdag. Eentje ontmoet zijn of haar familielid. Moesten promo opnemen met Bart en Renate na de live afgelopen donderdag.
Ik hoop Fenneke voor Gerardquote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je ook wie die promo moesten opnemen?
mamajo aan het roer hequote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Ze geven Jo en Flip volgens mij wel meer privacy dan ze A&L of M&M gaven.. ze liggen te kroelen en worden compleet buiten beeld gehouden...
MamaJo zit in Istanbul voor werk volgens twitter, maar kan net zo goed Portugal zijn natuurlijk.quote:
ja bart en renate deden dat, maar bart las zon dergelijke tekst van de autocue af.quote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
[..]
weet je ook wie die promo moesten opnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |