Misschien Flip maar ik ben bang dat het zielig doen van Mo gisteren heeft geholpen bij hem...quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zou er dan verder niemand op Mo stemmen? Dat kan ik bijna niet geloven.
die streamt niet vaak, of pas sinds vandaag? en dan nog, boeit het?quote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die denkt zeker dat we onze leuke opmerkingen zo uit de mouw schudden TSss
geer en philip zeiden dat ze op mo zouden stemmenquote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dacht ook gisteren dat Flip en Geer haar door hadden weer met dat gejank van haar.quote:Op zondag 17 april 2011 22:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Gewoon Joanna, Laura en Monique genomineerd... opgelostquote:Op zondag 17 april 2011 22:52 schreef Niki.P het volgende:
Ben opzich wel benieuwd wie, wie nomineert,
Laura: Philip en Joanna
Monique: Jo en Sharon
Sharon: Philip en Monique
Jo: Gerard en Laura
Philip: Karim en Gerard
Gerard: Joanna en Philip
Karim: Joanna en Philip
(dit is als Servio buiten beschouwing wordt gelaten)
Genomineerd: Joanna, Gerard en Philip
Ondanks denk ik dat dit gebeurt denk ik ook dat er iets anders gebeurt omdat deze 3 niet samen genomineerd gaan zijn.
ik had het al zien staan, op lauras topic maar reageer er niet eens op...dat is juist wat ze wilquote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef Freule het volgende:
[..]
ja en dat niet alleen ze vind Laura leuk![]()
Denk dat Mo dat ook wil.quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
geer en philip zeiden dat ze op mo zouden stemmen
dat zou gewoon fantastisch zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon Joanna, Laura en Monique genomineerd... opgelost
En dan Mo er uit!!!quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
en wat is daar gek aanquote:Op zondag 17 april 2011 22:55 schreef Freule het volgende:
[..]
ja en dat niet alleen ze vind Laura leuk![]()
regelen we toch ffquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
daarom....die is niet wijzer en ik lach erom en zij word steeds kwaader...mooi toch?quote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja want ze sprak stab aan met u toen ze in de cos was
Dat wordt een mooie eliminatie showquote:Op zondag 17 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
zal ook wel zo'n sexueel gefrustreerde PB zijnquote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had het al zien staan, op lauras topic maar reageer er niet eens op...dat is juist wat ze wil
dat dus....quote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom....die is niet wijzer en ik lach erom en zij word steeds kwaader...mooi toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |