ik luister er niet meer naar, tis elke keer gejank , word je alleen maar depri van en dat is niet iets wat mn voorkeur heeft , ben liever vrolijkquote:
Labiel meisje. Ze wil wel maar ze kan het niet.quote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me af waarom ze zoveel huilt. Is het omdat ze Maik mist, uit zelfmedelijden of gewoon aandacht...?
Morgen nomineren weer he.....zo hoopt ze buiten schot te blijvenquote:Op zondag 17 april 2011 23:04 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me af waarom ze zoveel huilt. Is het omdat ze Maik mist, uit zelfmedelijden of gewoon aandacht...?
Nee joh,die doet bunga,bunga met johanna op dit moment.quote:
Eens moet toch te veel zijn, zou je denken,quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Morgen nomineren weer he.....zo hoopt ze buiten schot te blijven
2 antwoorden:quote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Coos het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Twee vragen.
1. is Karim al terug?
2. zijn er nominaties?
ik kijk naar geer, een goed gesprek.....quote:Op zondag 17 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik luister er niet meer naar, tis elke keer gejank , word je alleen maar depri van en dat is niet iets wat mn voorkeur heeft , ben liever vrolijk
Ik snap het niet, wat loopt er voor een dikke ader over haar voorhoofd/fronsrimpel? Die heb ik niet, eerlijk fakking niet, 200.000% muchos op zeker niet.quote:
Die voelt haar kut,wat wil je die is al een week of wat niet meer gereinigd.quote:Op zondag 17 april 2011 23:05 schreef 38half het volgende:
Jo: Mo wil je bij me slapen ik weet dat je je kut voelt.
Hahaha, voelt Mo dr kut of voelt ze zich kut, zeg maar. Lekker spastische uitdrukking van Jo.
Nee nog geen een keer gezien zins vrijdag in de daily en dagboekfilmpjequote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Coos het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Twee vragen.
1. is Karim al terug?
2. zijn er nominaties?
1, neequote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Coos het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Twee vragen.
1. is Karim al terug?
2. zijn er nominaties?
Slapen en liggen zijn twee verschillende dingen voor Luira.... Tijdens het liggen, gaapt zequote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Oke normaal ben ik heel erg Pro-Laura maar nu zei ze dat ze 1 keer overdag ging slapen en iedereen gelijk vroeg of het wel ging dus dat moest ik wel posten
ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kijk naar geer, een goed gesprek.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |