Who cares. Hij heeft zo'n lekker cliche beeld VVD kop.quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef eriksd het volgende:
Neuh, maar het is wel makkelijk om het zo te gebruikenDaarom blijf ik Koos zeggen
Die weet ik niet, hoef ik ook niet te wetenquote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel het dan ook niet op prijs als je mn echte naam gaat gebruiken(als je die uberhaupt weet)
Wie?quote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Who cares. Hij heeft zo'n lekker cliche beeld VVD kop.
Houden zo.quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die weet ik niet, hoef ik ook niet te weten
Hansje.quote:
Oh, je quote een post van mij die over Koos ging, dacht even dat je hem bedoeldequote:
Ik kan jouw naam lekker wel noemen want mijn naam weet je toch niet..quote:
Daar heb ik ook zeker spijt van.quote:Op zondag 17 april 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met naam en toenaam je aanmelden op een forum is dan ook niet vreselijk handig. Vraag me trouwens af of er users zijn die werkelijk denken dat ik Koos Vogels heet.
Tis inderdaad even wennen dat een pagina nu uitzichzelf refreshtquote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, je quote een post van mij die over Koos ging, dacht even dat je hem bedoelde
Hij is een held qua uiterlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik aan de VVD denk, zie ik altijd de kop van Elias voor me. Ondertussen stel ik mij zo voor dat hij zijn dieet bestaat uit zwervers en uitkeringstrekkers.
Over wie heb je het nu dan, ik ben nu de draad kwijtquote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan jouw naam lekker wel noemen want mijn naam weet je toch niet..
quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik aan de VVD denk, zie ik altijd de kop van Elias voor me. Ondertussen stel ik mij zo voor dat hij zijn dieet bestaat uit zwervers en uitkeringstrekkers.
Doorheen kijken, dat soort uitspraken en beelde zijn voor de HVH kijkers die zijn blijven hangen en hopen op wat lugubere plaatjes.quote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen sneed [...] de buik open van zijn slachtoffer en versierde zijn kamer met diens ingewanden
Nee, heerlijke afsluiter van het weekend.
Ik weet jou naam lekker wel.quote:Op zondag 17 april 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan jouw naam lekker wel noemen want mijn naam weet je toch niet..
Hoe?quote:
Misschien omdat je bij mij aanklopte op hyvesquote:
quote:
Kijk dan, geweldig toch?quote:
En dat heb jij onthouden?quote:Op zondag 17 april 2011 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien omdat je bij mij aanklopte op hyves
Want jij kunt geen namen onthouden?quote:
Nemen ze Ton op de hak?quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
Bazenfoto.
Je zou dat stuk op geenstijl ook wel leuk hebben gevonden dan.
Uhu, even zoeken.quote:
Krijg spontaan zin om American History X te kijken of Auschwitz: The Nazis and the 'Final Solution'.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
Hebbes, eerste alinea;
http://www.geenstijl.nl/m(...)aden_geenstijlr.html
quote:lunch: tweeëntwintig moorkoppen, zestien saucijzenbroodjes, acht hectoliter koffie en een stafmedewerker.
quote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
Hebbes, eerste alinea;
http://www.geenstijl.nl/m(...)aden_geenstijlr.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |