Ik voel me niet aangesproken, ben overigens hier nog nooit op een leugen betrapt.quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen liegen nou eenmaal niet.
Dat weten we van elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal hoe je in werkelijkheid heet.
Vind het vaak wel leuk.quote:Op zondag 17 april 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reportage aan het kijken? Vind ik nooit zo'n lekkere afsluiter van het weekend, eerlijk gezegd.
Van baalen.quote:
Ik wens u een fijne werkweek toe.quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef Monolith het volgende:
Dit is wel een geslaagde afsluiting van het weekend.
Welterusten.
Ik vrees dat mijn naam hier het bekends is.quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal hoe je in werkelijkheid heet.
Klopt.quote:
Met Martijn Pepijnwaterenbrood (of iets in die geest).quote:
Nee, jij betichte mij er van.quote:Op zondag 17 april 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, ben overigens hier nog nooit op een leugen betrapt.
Ja zoietsquote:Op zondag 17 april 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met Martijn Pepijnwaterenbrood (of iets in die geest).
Met naam en toenaam je aanmelden op een forum is dan ook niet vreselijk handig. Vraag me trouwens af of er users zijn die werkelijk denken dat ik Koos Vogels heet.quote:Op zondag 17 april 2011 23:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn naam hier het bekends is.
En toen sneed [...] de buik open van zijn slachtoffer en versierde zijn kamer met diens ingewandenquote:
Overigens vind ik jou nog steeds een onbescheiden zak ja. Echter heb ik wel toegegeven dat het inderdaad klopt dat je geen usual labour bent nee.quote:
Ik stel het dan ook niet op prijs als je mn echte naam gaat gebruikenquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef eriksd het volgende:
Neuh, maar het is wel makkelijk om het zo te gebruikenDaarom blijf ik Koos zeggen
Who cares. Hij heeft zo'n lekker cliche beeld VVD kop.quote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef eriksd het volgende:
Neuh, maar het is wel makkelijk om het zo te gebruikenDaarom blijf ik Koos zeggen
Die weet ik niet, hoef ik ook niet te wetenquote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel het dan ook niet op prijs als je mn echte naam gaat gebruiken(als je die uberhaupt weet)
Wie?quote:Op zondag 17 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Who cares. Hij heeft zo'n lekker cliche beeld VVD kop.
Houden zo.quote:Op zondag 17 april 2011 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die weet ik niet, hoef ik ook niet te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |