Agnes Obel, haar dooorbraaknummer.quote:
Faalangst. Dat is nooit realistischquote:
Shaker is alleen positief over zichzelf.quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Misstique het volgende:
En Shaker was vorige week nog zo overtuigd van het slechte team van Rinus.
Even wat eiwitten in zijn dieet en een paar maanden trainen en dat is zo opgelostquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee?Hijs wel gespierd maar niet echt superbreed.
Maar dit zijn echte spieren.quote:
Ik heb het niet over die opgefokte typesquote:
Er komt vast een SMS-ronde!quote:Op zondag 17 april 2011 21:32 schreef IbeBen het volgende:
Hoezo wurmt Laurent zich zo in de underdog positie?![]()
Mooi dat hij het laatste is, kan hij lekker door de mand vallen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shaker is alleen positief over zichzelf.
Ja, valt me ook tegen.quote:
Zeg dan ook dat ze niet de WII maar de Kinect moeten promoten.quote:Op zondag 17 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik zal de PR van Ubisoft maar weer zeggen dat ie niet zo veel moet sponsoren
Just Dance 2 is alleen voor Wiiquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg dan ook dat ze niet de WII maar de Kinect moeten promoten.
Nah, maak hem maar zwakker door de "doe ik wel, want niemand anders wil" eruit te pikkenquote:
Het begint inderdaad te komen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi
Sorry, had besloten het eerste deel zonder laptop te kijken. Merk toch dat ik meer meepik van de uitzending zo.![]()
Wat een superleuk programma is dit aan het worden.
Als je wil dat je team zich kut voelt moet je vooral dat doen inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik vind het trouwens niet echt professioneel van Laurent om zo ten overstaande van je team steeds te gaan janken dat ze niet gaan winnen. Hou in ieder geval de schijn een beetje op.
Die dans van Rinus was idd heel mooi. Ik vind het programma steeds leuker worden. De battles en hoe ze een choreografie in elkaar zitten, is leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dans van Rinus vond ik echt prachtig. Heel erg mooi. En ik waardeer het wel hoe Isabelle met haar dansers omgaat
. Vond het wel schattig dat ze er ook echt zo ontzettend in op gaat.
Shaker, dat vind ik maar een knurft.
Met name dat laatste, vind ik ook erg interessant om te zien. Geen idee hoe dat gaat, waar beginnen ze mee, hoe gaan ze om met een nummer dat ze niet zelf uitkiezen? De ene telt eerst de maten, de ander gaat rustig op de grond liggen om het nummer als een spons op te nemen en de ander roept HELL YEAH YEAH BOOYAKASHA YO YO YO.quote:Op maandag 18 april 2011 21:10 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die dans van Rinus was idd heel mooi. Ik vind het programma steeds leuker worden. De battles en hoe ze een choreografie in elkaar zitten, is leuk om naar te kijken
Ja da team van shakerquote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Met name dat laatste, vind ik ook erg interessant om te zien. Geen idee hoe dat gaat, waar beginnen ze mee, hoe gaan ze om met een nummer dat ze niet zelf uitkiezen? De ene telt eerst de maten, de ander gaat rustig op de grond liggen om het nummer als een spons op te nemen en de ander roept HELL YEAH YEAH BOOYAKASHA YO YO YO.
Hopelijk houden ze die ontwikkeling van de choreo's erin.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Met name dat laatste, vind ik ook erg interessant om te zien. Geen idee hoe dat gaat, waar beginnen ze mee, hoe gaan ze om met een nummer dat ze niet zelf uitkiezen? De ene telt eerst de maten, de ander gaat rustig op de grond liggen om het nummer als een spons op te nemen en de ander roept HELL YEAH YEAH BOOYAKASHA YO YO YO.
Hopelijk houden ze die ontwikkeling van de choreo's erin.
Ik vind haar een beetje raar, moet haar niet echtquote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Aarti het volgende:
Vinden jullie, net als Dan, Jomecia ook de meest veelzijdige danser van de hele groep?
Ik vind Remy ook wel errrug mooi dansen!
Met zijn broek naar benedenquote:
I did!quote:
Ja echt he? Zij heeft altijd de leiding. Ook als ze dingen zegt, zegt ze van: Koen en ik vinden..... En Koen zit er dan echt zo naast......quote:
Dat wel, maar ik word toch een beetje kriegel als ik zie hoe ze doen met elkaar. Een beetje klef is het wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
Isabelle heeft in mijn gevoel het meeste teamspirit gekweekt.
Zeker weten. Ik vind het dan ook knap dat alle dansers zo achter hem blijven staan. Ik was denk ik wel boos op hem geworden.quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Butterfly91 het volgende:
Shaker is imo echt fout bezig door dansers met een (bijna) blessure zo te pushen door te gaan.
Ja echt he? Ik vind die man echt leukquote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
En Rinus is gewoonweg geniaal in zijn doen en laten
Ik snap dat het leven van een danser keihard is en dat je een groot uithoudingsvermogen moet hebben en je pijngrens steeds verder moet verleggen. Maar damn zeg, wat scheurt die Shaker z'n groep aan stukken door ze niet alleen aan te moedigen om door een potentiële blessure heen te dansen, maar ze ook nog eens te kleineren als ze even op adem willen komen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Ooi86 het volgende:
Zeker weten. Ik vind het dan ook knap dat alle dansers zo achter hem blijven staan. Ik was denk ik wel boos op hem geworden.
Ik snap wel dat hij door wil gaan, en soms KUN je ook doorgaan als je op je tanden bijt (hopsa, 2 ibuprofen voor de show en gaaaaan) ... maar de grens tussen "Alles voor de winst" en je danser met een levenslang probleem opzadelen" is klein en ik vrees dat die overenthousiaste tiener choreograaf niet weet waar die grens ligt. Ik vind het onverantwoord.quote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat het leven van een danser keihard is en dat je een groot uithoudingsvermogen moet hebben en je pijngrens steeds verder moet verleggen. Maar damn zeg, wat scheurt die Shaker z'n groep aan stukken door ze niet alleen aan te moedigen om door een potentiële blessure heen te dansen, maar ze ook nog eens te kleineren als ze even op adem willen komen.
En dan nog die opmerking naar Alessandro toe: "Kom op! Je bent een MAN." Gast, steek die klep van je pet in je reet en hou je smoel.
Verder vond ik het een amusante uitzending hoor, kijk weer uit naar zondag!
Ik vind het net Grover van Sesamstraatquote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap wat julie tegen de persoon Stefano hebben, maar ik blijf het zo'n mooie danser vinden...
Ik vind Isabelle echt zo'n moedertjequote:Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Isabelle heeft wel een aanpak die heel erg bij haar eigen stijl past qua dansen... het hoort echt bij haar.
Alleen zou ik willen dat ze Stefano niet had gekozen
Ja...dat vond ik ook erg ver gaan. Allesandro lag letterlijk op de grond van de pijn, en Shaker maar roepen dat ie gewoon verder moest dansenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Shaker is ongeloofelijk dom bezig, je mensen al helemaal stuk draaien terwijl de liveshows nog niet eens begonnen zijn...zit (te)veel onzekerheid in die vent, telekens maar moeten bewijzen dat ie zo goed is...maar wel K voor Koen en Roemjana dat ze dus een geblesseerde danser overnemen!
Jammer dat Rinus hiphop zo onderschatte, volgende weke modern of Jazz voor hem hoop ik, dan wordt het vast weer wat bijzonders.
Ik vind het best geinig wat isabelle doet, met die hond, en dat samen eten, okay het is best wel zweverig, maar het lijkt prima te werken, en zij houd haar dansers heel voor als het er echt om gaat spannen...ervaring en zelfvertrouwen!
Bij welke choreograaf was dat? Want het nummer dat jij noemt is wel bij de eerste choreografie van Shaker gebruikt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef DjinN het volgende:
Heej mensenIk ben op zoek naar een liedje wat bij Ultimate Dance Battle gedraaid werd bij een auditie/optreden. Het had iets weg van OMG van Usher en Will.I.Am, en de stem leek ook heel erg op die van Usher. Het was een urban/hip hop nummer. Maar ik kan het dus niet vinden
Iemand enig idee ??
Jaaa dat is hem!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Bij welke choreograaf was dat? Want het nummer dat jij noemt is wel bij de eerste choreografie van Shaker gebruikt.
More van Usher is gebruikt tijdens de audities.
Ben Bits!quote:
Boem tutu Boemmmmm is anders heel hip hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:56 schreef megamandy het volgende:
Patrick heeft een hippe muzieklijst volgens Lieke, een liedje uit 2007
Ssst spoilerdquote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Franneh het volgende:
Leuk op die skates dansen.. ben benieuwd hoe het gaat als het regent.
Na de uitslag moet je ook niet meer kijken, want daarna komt de volgende uitzending al!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef megamandy het volgende:
Ja weet ikNet zoals de andere helft van de aflevering
Ohhh oke.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef megamandy het volgende:
Cynisme tegenover het programma met hun flash forwards
Nou en, Lieke heeft in een bepaald blaadje gestaan waarbij iedereen haar kon zienquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef megamandy het volgende:
Oeeeh ik heb Lieke woensdag in de mac-store gezien
Plaatjes, allemaal plaatjesquote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou en, Lieke heeft in een bepaald blaadje gestaan waarbij iedereen haar kon zien
Nee, de voorbereiding vind ik wel leuk. Beter dan in de talentenshows waar ze zogenaamd begeleiding krijgen, maar je ziet er nooit wat van.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Merel het volgende:
Ik vind het zo jammer dat dit programma meer draait om alle onzin eromheen dan om het dansen zelf.
Is toch minder leuk dan een dakquote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef Pheno het volgende:
En dan naar een dakterras, had dat dan meteen gedaan suffie
Geen idee, het was maar een laag dak, dat gebouw ernaast was veel hoger!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef IbeBen het volgende:
Volgens mij heb ik een idee waar het huis staat waar ze in zitten
Ja dat is waar.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, het was maar een laag dak, dat gebouw ernaast was veel hoger!
MEETEN DAAR en foto camera meequote:Op zondag 1 mei 2011 21:23 schreef IbeBen het volgende:
Volgens mij heb ik een idee waar het huis staat waar ze in zitten
Dat heb ik ook wel eens, maar dan ben ik slaperig.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
Shaker heeft z'n t-shirt binnenstebuiten aan, hoe hip!
Met zijn snorquote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
Rinus vindt het allemaal zo leuk: gewoon meedoen in het decor ook he
Dat is standaard in NL, ook SYTYCD NL is zo matig qua regiequote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een matig filmwerk. Hadden ze nu echt niet even wat lichtmannetjes kunnen inhuren
Die was geniaal!quote:
Eens.quote:
Koen & Roem iddquote:
Shaker wint nooitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ah crap, ik hoop niet dat Shaker gaat winnen vanavond.
Laten we het hopen.quote:
Kan ook niet he, het zijn liveshows de volgende week.quote:
Dan nogquote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook niet he, het zijn liveshows de volgende week.
Klopt, hij komt alleen maar over als een kleuter. Ik erger me enorm aan hem.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
Shaker heeft niet door dat hij geen passie toont door met zijn grote mond te gaan roepen dat hij de beste isIk weet niet of de liveshows met SMS gaat werken, maar als ik het zo om me heen hoor en ook op FOK! zie heeft hij nu best wel weinig mensen die voor hem gaan stemmen
Ooh gaan er ech teams afvallen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:10 schreef Butterfly91 het volgende:
Shaker isop alle fronten eigenlijk, ik hoop ook dat hij als eerste eruit ligt. Blaaskaak eerste klas.
Koen en Roemjana zijn de terechte winnaars imo, de choreo van Laurent vond ik ook leuk. Idd erg jammer dat de choreo van Isabelle niet goed uit de verf kwam door de regen, het idee vond ik wel leuk en origineel met die skates.
Rinus met snor, die man zie je genieten, zelfs als hij choreo's moet doen die niet in zijn stijl zijn.
Er zijn maar 4 liveshows, dus ik denk dat iedere show er één team afvalt. Het is van mijn kant meer een aanname eigenlijkquote:
Je zit goed met je locatie hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef IbeBen het volgende:
Gokje van de locatie: http://maps.google.nl/?ie(...)w&cbp=12,203.07,,0,0
Van het huis dus he...
het is een battle, dus ik neem aan dt er wel een team, danwel choreograaf zal winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja ik vind dat zó raar; er komen nu liveshows, maar ik heb geen flauw idee wat daarin gaat gebeuren. Ik heb zelfs geen flauw idee wat nu uiteindelijk het doel is van dit programma! Gaat er een choreograaf winnen? Gaat er een team winnen? Is er überhaupt een prijs? Met het samenstellen van die teams enzo moet er toch een doel zijn?
Of de mensen uit beeld kunnen sturen die er bij Roem en Koen doorheen liepenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een matig filmwerk. Hadden ze nu echt niet even wat lichtmannetjes kunnen inhuren
Ja, anders vloog Shaker er sowieso meteen uit.quote:
Naja ik bedoel ik had liever iets van een puntensysteem gezien, zodat in ieder geval alle teams 4 weken mee konden doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, anders vloog Shaker er sowieso meteen uit.
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
Oke, een recap van een half uur zekerKom op, we hebben het al gezien RTL.
Ninja-edit spottedquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
En straks bij Shaker: "hij won helemaal niets ondanks zijn grote mond".
Who cares.quote:
Het werd nog echt gezegd ookquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat is wel kudt eigenlijk.quote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat doen ze overdreven,.
"JEZUS!! DIE BREAK!!"!
Het waren maar lichtjesquote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
JaDat was wel redelijk faal inderdaad...
En het werd gezegdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
Oke, wie stemt er op Shaker. Die sturen we op bootcamp in Afghanistan.
Denk het ook, bij sytycd gebeurde het ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef IbeBen het volgende:
Moeten wel zwaarwegende privé-redenen zijn, om net voor de live shows eruit te stappen
Omdat hij.quote:
Ik ken het niet. Gleequote:
Wat een kutversie. Waarom heeft Laurent niet het origineel gebruikt.quote:
quote:
Ik wilde net hetzelfde zeggen, herkende opeens Arties stemquote:
Sommige nummers doen ze goed hoor (de Britney-versies vond ik leuk, en ook de akoestische versie van Poker Face en de Madonnanummers.) Maar BLIJF VAN KLASSIEKERS AF.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
Goed, nu snap ik meteen waarom ik Glee niet ken. Verneuk een nummer of zo. Glee is de stront die ik doorspoel in de pot
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sommige nummers doen ze goed hoor (de Britney-versies vond ik leuk, en ook de akoestische versie van Poker Face en de Madonnanummers.) Maar BLIJF VAN KLASSIEKERS AF.
Shaker valt in herhaling.
Heeft ie niet gewoon een oortje in met een translator erachter? Bij het begin van het programma ook altijd, stellen ze em vragen int NL antwoord ie bijna direct in het Engelsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef Ewelina het volgende:
Au, Dan deelt even een klap uit. Zou hij de commentaren meelezen?
Dat heeft hij ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heeft ie niet gewoon een oortje in met een translator erachter? Bij het begin van het programma ook altijd, stellen ze em vragen int NL antwoord ie bijna direct in het Engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |