Ja, anders vloog Shaker er sowieso meteen uit.quote:
Naja ik bedoel ik had liever iets van een puntensysteem gezien, zodat in ieder geval alle teams 4 weken mee konden doenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, anders vloog Shaker er sowieso meteen uit.
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Pheno het volgende:
Oke, een recap van een half uur zekerKom op, we hebben het al gezien RTL.
Ninja-edit spottedquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
En straks bij Shaker: "hij won helemaal niets ondanks zijn grote mond".
Who cares.quote:
Het werd nog echt gezegd ookquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat is wel kudt eigenlijk.quote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat doen ze overdreven,.
"JEZUS!! DIE BREAK!!"!
Het waren maar lichtjesquote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
JaDat was wel redelijk faal inderdaad...
En het werd gezegdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
Oke, wie stemt er op Shaker. Die sturen we op bootcamp in Afghanistan.
Denk het ook, bij sytycd gebeurde het ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef IbeBen het volgende:
Moeten wel zwaarwegende privé-redenen zijn, om net voor de live shows eruit te stappen
Omdat hij.quote:
Ik ken het niet. Gleequote:
Wat een kutversie. Waarom heeft Laurent niet het origineel gebruikt.quote:
quote:
Ik wilde net hetzelfde zeggen, herkende opeens Arties stemquote:
Sommige nummers doen ze goed hoor (de Britney-versies vond ik leuk, en ook de akoestische versie van Poker Face en de Madonnanummers.) Maar BLIJF VAN KLASSIEKERS AF.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
Goed, nu snap ik meteen waarom ik Glee niet ken. Verneuk een nummer of zo. Glee is de stront die ik doorspoel in de pot
Mooiquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sommige nummers doen ze goed hoor (de Britney-versies vond ik leuk, en ook de akoestische versie van Poker Face en de Madonnanummers.) Maar BLIJF VAN KLASSIEKERS AF.
Shaker valt in herhaling.
Heeft ie niet gewoon een oortje in met een translator erachter? Bij het begin van het programma ook altijd, stellen ze em vragen int NL antwoord ie bijna direct in het Engelsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef Ewelina het volgende:
Au, Dan deelt even een klap uit. Zou hij de commentaren meelezen?
Dat heeft hij ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heeft ie niet gewoon een oortje in met een translator erachter? Bij het begin van het programma ook altijd, stellen ze em vragen int NL antwoord ie bijna direct in het Engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |