ja.. ze zorgen zoooo goed voor dat beestje.. ik vind het echt zooo zielig.... ben blij dat ze er zoveel verstand van hebbenquote:
ja die denkt ook, opsouten met je dwingerijquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Stability het volgende:
heeft jo nou speciaal haar haar zo gekamd en zoveel opgemaakt? voor haar tv momentjes?
ze is fakking vaak in beeld
beetje?quote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Urb het volgende:
Over dat gapen he, ik zou serieus minstens zoveel gapen als er geen fuck te doen zou zijn eerlijk gezegd.![]()
Maargoed bij Laura valt het idd wel een beetje erg op, dat zeker.
ja preciesquote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze moeten gewoon wachten tot ie zelf wakker wordt, en dan laten plassen
quote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht staan blaffen ... Eigen schuld
nou en ? jij bent vast groter, zuig hem met je stofzuiger opquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
Fuck loopt een HELE GROTE spin in de kamer en ik ben alleen thuis!!!
stofzuiger ff aanzetten..of...........laura roepenquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
112 bellen, je buren erbij gillen, pak een bijl, ga op een stoel staan..ehhh....quote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
lau ligt toch in portugal?quote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
en dan roept hij mogen we etenquote:
Omgekeerd glas erop zetten en wachten tot er redding komtquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
dan heb ik een nieuwtje voor je... HELE GROTE SPINNEN komen nooit alleen.. dus er zit er nog 1 in een hoekjequote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
Pak de stofzuigerquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
Kost slechts 13K en een beetje.quote:
glas erover, papier eronder en naar buiten ermeequote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef suksan het volgende:
[..]
dan heb ik een nieuwtje voor je... HELE GROTE SPINNEN komen nooit alleen.. dus er zit er nog 1 in een hoekje
en dan straks zeggen ; servio bedanktquote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard: Dit is een keer iets anders dan al die hamburgers
quote:Op zondag 17 april 2011 20:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
Voor spinnen Laura bellen, voor geld doet ze alles.
volgende keer moeten ze haar een glas olijf olie geven, die zeikerdquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Eten met je schort voor, hoe debiel ben je?
ja daarom -->quote:Op zondag 17 april 2011 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alleen van de prijs ga je zo kijken als jij nu kijkt..
als bewijs dat ZIJ gekookt heeft he....quote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, check de SSt site.quote:
Dus dat.quote:
ze moet ff de jo show makenquote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
hahah slim ja, kon je weleens gelijk in hebben, alles voor de jo showquote:Op zondag 17 april 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
als bewijs dat ZIJ gekookt heeft he....
niet alleen bij ons hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Die Joanna kan niet veel goeds doen bij jullie geloof ik he ?
ja het is nu wel weer mooi geweest he?quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
Karim mag van mij wel weer tevoorschijn komen idd.
tja................. heb ook geen idee hoe dat zo komtquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef speedy133 het volgende:
[..]
ja hij gaat niet dood door de stofzuigerslangquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
Pfoe, mucho grande spin zit in de stofzuiger. Normaliter pak ik een spin met een theedoek en zet hem dan buiten maar deze was echt: fakking mucho grande! Kruipt zo'n ding niet uit de slang van de stofzuiger?
Ik hoor: gevulde varkenshaas. Zal wel lekker droog zijn, al die tijd in pan c.q. oven.
ik zou de zak even weggooien en alvast op zoek naar die andere spinquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
Pfoe, mucho grande spin zit in de stofzuiger. Normaliter pak ik een spin met een theedoek en zet hem dan buiten maar deze was echt: fakking mucho grande! Kruipt zo'n ding niet uit de slang van de stofzuiger?
Ik hoor: gevulde varkenshaas. Zal wel lekker droog zijn, al die tijd in pan c.q. oven.
op zo een grote spin kun je toch lekker flowboarden???quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
nee die kruipt er niet meer uit. ik doe het ook zo op die manier, woon aan het water, dus vaak en veel spinnen hierquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
Grote spinnen krijgen bij ons altijd een naamquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
ja die komt eruit en je weet niet meer waar die is danquote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
Iedereen heeft toch wel zijn/haar goede en slechte kanten ?quote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Ransjih het volgende:
[..]
tja................. heb ook geen idee hoe dat zo komt
Ohh, gelukkig. Was al bang voor een 2e. Meid, het beest was echt groot! Schrok me rot.quote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Stability het volgende:
[..]
nee die kruipt er niet meer uit. ik doe het ook zo op die manier, woon aan het water, dus vaak en veel spinnen hier
nee echt , hij komt er niet meer uit, je kan ook insecticide in de stofzuiger spuiten als je twijfelt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Ransjih het volgende:
![]()
[..]
ja die komt eruit en je weet niet meer waar die is dan
en dat is nog waar ook
om te zien alleen wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel zijn/haar goede en slechte kanten ?
Die Joanna is toch best een aardige meid om te zien meen ik ....
Betty Bitch maakt het er zelf na he?quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef speedy133 het volgende:
[..]
is u nieuw hier?quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Blackprinces het volgende:
meneer de stem???
kunt u aub effe aan jo doorgeven dat mucho gewoon niet tof is??
hier ook hele grote altijd, van die bruin/grijze . brrrrrrquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef 38half het volgende:
[..]
Ohh, gelukkig. Was al bang voor een 2e. Meid, het beest was echt groot! Schrok me rot.
Zet die stofzuiger maar een nachtje buiten of vervang de zak, als je durft..quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
om te zien wel ja........................................quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
mag jij menen, ik meen van niet.....quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Ach, Djoon heeft de knoflook ontveld, maar koken dat ze kan. Kijk maandag naar de daily.
sorry stab, de spinnen op de veluwe zijn denk ik slimmerquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
[..]
nee echt , hij komt er niet meer uit, je kan ook insecticide in de stofzuiger spuiten als je twijfelt.
hahahaa zou kunnenquote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sorry stab, de spinnen op de veluwe zijn denk ik slimmer
offuhhhhhhhh het was die tweede
niet verklappenquote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Ach, Djoon heeft de knoflook ontveld, maar koken dat ze kan. Kijk maandag naar de daily.
Nee, durf ik echt niet. Echt, ik ben niet bang voor spinnen maar deze was echt HUGE. Ik ga maar mierenpoeder op mijn plavuizen strooien en die opzuigen. 200.000%quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zet die stofzuiger maar een nachtje buiten of vervang de zak, als je durft..
speech......die kudt heeft 3 zinnen gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
op de sst site
De speech
17 april om 20.57
De bewoners toosten op vriendschap.
Joanna stelt voor om met zijn allen een toost uit te brengen voordat ze gaan eten. Voor de gelegenheid is er champagne, er moet geproost worden op de vriendschap. Joanna houdt een speech: Omdat het de Week van de Verbroedering is, hebben Servio en ik wat ingrediënten gevraagd. We hebben een drie gangen menu voor jullie gekookt, maar eerst proosten we op de vriendschap.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben niet bang van spinnen maar als er zo´n joekel van een Karel zich in razend tempo over het hoogpolig tapijt voortbegeeft....... jaren geleden dit.
"en als jullie het ff niet zien doe ik effe een accuzuurtje in jullie champie of een keukenmessie in je ruggie......"quote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
op de sst site
De speech
17 april om 20.57
Joanna stelt voor om met zijn allen een toost uit te brengen voordat ze gaan eten. Voor de gelegenheid is er champagne, er moet geproost worden op de vriendschap. Joanna houdt een speech: Omdat het de Week van de Verbroedering is, hebben Servio en ik wat ingrediënten gevraagd. We hebben een drie gangen menu voor jullie gekookt, maar eerst proosten we op de vriendschap.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
watjequote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben niet bang van spinnen maar als er zo´n joekel van een Karel zich in razend tempo over het hoogpolig tapijt voortbegeeft....... jaren geleden dit.
ja in eeen keer word ze heel druk en gilt piepend wat ze zeggen wil op 1 monotoon die pijn doet aan mn hersensquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Kan die stem van haar niet meer horen.
preciesquote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef danilel het volgende:
[..]
"en als jullie het ff niet zien doe ik effe een accuzuurtje in jullie champie of een keukenmessie in je ruggie......"
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook zo smakelijk, met je lange haren boven het vlees en dan snijden..
scroll maar eens terug...of was het het vorige topic ? elke 20 seconden gaapte ze luid en duidelijkquote:
ja ze moeten toch bewijs hebben dat ze aan het aanrecht bewogen heeftquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef suksan het volgende:
waar moet servio eigenlijk over een kwartier zitten.. ik hoorde hem dat zeggen tegen jo.. en nu moet jo straks alleen het toetje maken
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef danilel het volgende:
[..]
och djoon denkt werkelijk aan alles, een flosdraadje voor na het eten
neu, ik wacht wel op de volgendequote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
scroll maar eens terug...of was het het vorige topic ? elke 20 seconden gaapte ze luid en duidelijk
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook zo smakelijk, met je lange haren boven het vlees en dan snijden..
Is alles gekookt dan? Dus eten ze gewoon Hollandse kost?quote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
op de sst site
De speech
17 april om 20.57
ze is nu ff gaaploos....maar dat veranderd wel weer snel denk ikquote:
zonde he? die moet heel licht roze zijn binneninquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
die varkenshaas is dus zo droog als gort
ZEG !!!! je kan ook te ver gaan he?quote:
precies.quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
zonde he? die moet heel licht roze zijn binnenin
dat hoort zo...... jo zweer het op haar moeder.....hahahaquote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
zonde he? die moet heel licht roze zijn binnenin
kicken die handelquote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ZEG !!!! je kan ook te ver gaan he?
Er zit zelfs vet in. Of is dat Portugees?quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
hahaha aanlopie.........kickstand en BAM !quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha aanlopie.........kickstand en BAM !
quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef 38half het volgende:
[..]
Nee, durf ik echt niet. Echt, ik ben niet bang voor spinnen maar deze was echt HUGE. Ik ga maar mierenpoeder op mijn plavuizen strooien en die opzuigen. 200.000%
Je moet even de stofzuiger vacuum trekken ( gewoon met je hand de buis afdekken terwijl hij aanstaat ) dan implodeert de spin ;o)quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef 38half het volgende:
[..]
Nee, durf ik echt niet. Echt, ik ben niet bang voor spinnen maar deze was echt HUGE. Ik ga maar mierenpoeder op mijn plavuizen strooien en die opzuigen. 200.000%
quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef knagsje het volgende:
Is die Jo een beetje mucho vaak geneuakt door een pedro ofzo
maar hoezo ikke zusje van joooohoooo??? snap ut eg niet ?quote:
bij jou?quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, bij wie houden we het feestje met champagne en een 5 gangen diner na afloop van SST?
wil jij soms ook een simpel lowkickje?quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar hield me nog net in om het te posten
grin grin high five LSquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar hield me nog net in om het te posten
Neehee van knagsje, voor de foto's van de bewoners, al dan niet bewerkt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
maar hoezo ikke zusje van joooohoooo??? snap ut eg niet ?
Dacht ik al, die mag hoogstens 20 minuten. Aanbraden en dan zachtjes sudderen, moet heel licht roze van binnen zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
Die heeft iets in het labyrinth gegooid voor de Stem, komt helemaal goed schatje!quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef knagsje het volgende:
Is die Jo een beetje mucho vaak geneuakt door een pedro ofzo
dat weten ze toch allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef MargrietV het volgende:
dat bord eten voor de stem is dus voor Karim! Jo weet dat Karim in het huis is.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Volgens mij denkt Laura gewoon "Hey, ik ben weer in beeld, laat ik maar doen alsof ik me erg heb ingespannen vandaag, en dus maar ffe flink gaan zitten gapen, oooh zit er nog spinazi van vorrig jaar tussen mijn tanden?".
Tegen het einde maar even een topic openen.quote:
van jo? nee joh, van die afbeeldingquote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
maar hoezo ikke zusje van joooohoooo??? snap ut eg niet ?
dat zie ik dan weer als een complimentquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neehee van knagsje, voor de foto's van de bewoners, al dan niet bemerkt.
Zullen we een dagje overslaan, het is zondag.quote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef Stability het volgende:
[..]
wil jij soms ook een simpel lowkickje?
ken je me in het eggie dan? hahaha daar lijk ik toch niet op??quote:
in het streamverslag staat heel het lijstjequote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Moet Joanna ook nog op het vlot vanavond/nacht ?
als we gaan slaaaaanquote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we een dagje overslaan, het is zondag.
nee ze heeft weer prime-time net zoals vandaag om 12.00quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Moet Joanna ook nog op het vlot vanavond/nacht ?
aaaah het kwartje is gevallen, hahaha ik dacht alquote:
23:00 / 02:00 is Jootje weer aan de beurtquote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef danilel het volgende:
[..]
nee ze heeft weer prime-time net zoals vandaag om 12.00
morgen om 11.00
verhip je hebt gelijk!quote:Op zondag 17 april 2011 21:16 schreef speedy133 het volgende:
[..]
23:00 / 02:00 is Jootje weer aan de beurt
Op z'n Portugees klinkt het nog wat:quote:Op zondag 17 april 2011 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
hoe heet dit gerecht ? een stuk varkenshaas en kale pasta ?
yeahquote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef Blackprinces het volgende:
lach me rot als met die wissel eten van lau in het water valt...
Ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op z'n Portugees klinkt het nog wat:
pão careca de carne com macarrão
(homp vlees met kale pasta)
En haar kluisinhoud kwijt is voor de kapotte zender.quote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef Blackprinces het volgende:
nog beter.....quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En haar kluisinhoud kwijt is voor de kapotte zender.
jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En haar kluisinhoud kwijt is voor de kapotte zender.
Ik denk ook nog wel eens Alex? als ik Laura in die trui ziequote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
En met die trui van Alex aan moet ik af en toe goed kijken of hij het niet is.
ff onder de kraan houden...quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
echt zonde die droge varkenshaas.....kan ik echt niet wegkrijgen hoor
quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef marjolleke het volgende:
Die sneren van Laura hangen me wel de keel uit hoor...beetje jammer dat die stokjes niet in haar keel zijn blijven steken.
Was het overigens 1 varkenshaas voor de hele club?quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Stability het volgende:
echt zonde die droge varkenshaas.....kan ik echt niet wegkrijgen hoor
daar probeert ze elke dag al onderuit te komen, door als laatste klaar te zijn met etenquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Lady-night het volgende:
Lau: ik moet wel op de meest ideale tijd zitten, hoef niet te koken en niet af te wassen
Lui wichtquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Lady-night het volgende:
Lau: ik moet wel op de meest ideale tijd zitten, hoef niet te koken en niet af te wassen
hier gewoon een gier...zuinigerd...ik kan haar wel lidmaken van de vrekkenclub samen met alex?quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
in denhaag noemen ze zo iemand een 'keel'
quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Zou dat nog leuke beelden opleveren met dat slaapwandelen van derquote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef danilel het volgende:
[..]
verhip je hebt gelijk!
mijn excuses...
quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hier gewoon een gier...zuinigerd...ik kan haar wel lidmaken van de vrekkenclub samen met alex?
keel? hoezo dat dan?quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
een freggel dan?quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hier gewoon een gier...zuinigerd...ik kan haar wel lidmaken van de vrekkenclub samen met alex?
how wacht, afgelopen week heeft ze 1 keer afgewassen, eergisteren meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
daar probeert ze elke dag al onderuit te komen, door als laatste klaar te zijn met eten
dat hele slaapwandelen van haar bestaat niet echtquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Zou dat nog leuke beelden opleveren met dat slaapwandelen van der
d8 ik ook al aanquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Zou dat nog leuke beelden opleveren met dat slaapwandelen van der
dat denk ik toch niet? dat zou wel heel erg zijn.. ik eet al een hele opquote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef 38half het volgende:
[..]
Was het overigens 1 varkenshaas voor de hele club?
Wel joh, Jootje spreekt altijd de waarheid, dat weet je toch.quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat hele slaapwandelen van haar bestaat niet echt
SSSSssssssstttttttquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk ook nog wel eens Alex? als ik Laura in die trui zie
quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Wel joh, Jootje spreekt altijd de waarheid, dat weet je toch.
een freggel is een engerd, een maik zeg maarquote:
als er wat te vreten is dan stoppen ze zo snel mogelijk hun bek vol om het meest te hebben, een volle keel dusquote:
laat me raden de kopquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denk ik toch niet? dat zou wel heel erg zijn.. ik eet al een hele op
maar je hebt "kop haasjes " en "lange haasjes" die eerste is dus een gedeelte van de complete haas
quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Wel joh, Jootje spreekt altijd de waarheid, dat weet je toch.
dat was een visse-oog die maik (vandaar ook de vissenbankquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
[..]
een freggel is een engerd, een maik zeg maar
je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Stranger1977 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een lutser die autodief op SBS6,... we hebben er in ieder geval 1 minder onder ons
dat verklaart het vele gapen dus van vandaagquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef danilel het volgende:
[..]
how wacht, afgelopen week heeft ze 1 keer afgewassen, eergisteren meen ik mij te herinneren.
alleen moet ze daar nu nog van bijkomen.....
you get itquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
[..]
dat verklaart het vele gapen dus van vandaag
whats in a namequote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
Mo was op haar 27e al manager, de jongste daar
Hij reed rijdens een achtervolging tegen een boom en is inmiddels kei deaud.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef 38half het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Haags Keel = gierig
sinds wanneer handelt geer in bedrijven??quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef suksan het volgende:
geer wil iedereen maar een eigen bedrijf aansmeren
off-topic: Miste ik net ff, is die uiteindelijk overleden? Zo ja, goedzoquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Stranger1977 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een lutser die autodief op SBS6,... we hebben er in ieder geval 1 minder onder ons
is al gebeurt dat janken daaromquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef 38half het volgende:
Brieven van thuis
17 april om 17.13
Sharon en Monique krijgen een brief.
Zodra de pizzas klaar zijn, krijgen Monique en Sharon de brieven van thuis. Servio brengt het dienblad met de brieven en het eten en Monique pakt de kaarten ervan af. Sharon leest als eerste voor: Hee mop, je doet het super Thuis is alles goed, ook met de paarden love ya! Ook Monique leest haar brief voor, Lieverd, trek het je niet aan wat ze van je denken. Jij bent jij Ik ben trots op je!, aldus haar beste vriendin.
Reden om strakjes, na de nodige alcoholische versnaperingen, in janken uit te barsten.
laat me raden.....licht getint?quote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hij reed rijdens een achtervolging tegen een boom en is inmiddels kei deaud.
1 heel snoepje !!! 1tje maar per keer, die ze zelf uit de zak pakt !quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef lentebloem het volgende:
Waarom is Laura gierig ........omdat ze haar snoepjes die ze kado heeft gekregen van thuis deelt met de bewoners .............ja de vrek wat denkt ze wel niet ;o)
Zo is het,.. lullig voor de familie,... misschien ook niet maar we hebben er 1 minder onder ons.quote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
off-topic: Miste ik net ff, is die uiteindelijk overleden? Zo ja, goedzo
Geen idee, dat lieten ze dan weer net niet zienquote:
Slaai?quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef suksan het volgende:
sharon vraagt zich af wat haar trekje is............. heb ze het zelf nog niet door................haar grote slaaibek
quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef suksan het volgende:
sharon vraagt zich af wat haar trekje is............. heb ze het zelf nog niet door................haar grote slaaibek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |