quote:Op zondag 17 april 2011 21:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ZEG !!!! je kan ook te ver gaan he?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef 38half het volgende:
[..]
Nee, durf ik echt niet. Echt, ik ben niet bang voor spinnen maar deze was echt HUGE. Ik ga maar mierenpoeder op mijn plavuizen strooien en die opzuigen. 200.000%
Je moet even de stofzuiger vacuum trekken ( gewoon met je hand de buis afdekken terwijl hij aanstaat ) dan implodeert de spin ;o)quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef 38half het volgende:
[..]
Nee, durf ik echt niet. Echt, ik ben niet bang voor spinnen maar deze was echt HUGE. Ik ga maar mierenpoeder op mijn plavuizen strooien en die opzuigen. 200.000%
quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef knagsje het volgende:
Is die Jo een beetje mucho vaak geneuakt door een pedro ofzo
maar hoezo ikke zusje van joooohoooo??? snap ut eg niet ?quote:
bij jou?quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, bij wie houden we het feestje met champagne en een 5 gangen diner na afloop van SST?
wil jij soms ook een simpel lowkickje?quote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar hield me nog net in om het te posten
grin grin high five LSquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar hield me nog net in om het te posten
Neehee van knagsje, voor de foto's van de bewoners, al dan niet bewerkt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
maar hoezo ikke zusje van joooohoooo??? snap ut eg niet ?
Dacht ik al, die mag hoogstens 20 minuten. Aanbraden en dan zachtjes sudderen, moet heel licht roze van binnen zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
die varkenshaas is dus zo droog als gort
Die heeft iets in het labyrinth gegooid voor de Stem, komt helemaal goed schatje!quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef knagsje het volgende:
Is die Jo een beetje mucho vaak geneuakt door een pedro ofzo
dat weten ze toch allemaalquote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef MargrietV het volgende:
dat bord eten voor de stem is dus voor Karim! Jo weet dat Karim in het huis is.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Volgens mij denkt Laura gewoon "Hey, ik ben weer in beeld, laat ik maar doen alsof ik me erg heb ingespannen vandaag, en dus maar ffe flink gaan zitten gapen, oooh zit er nog spinazi van vorrig jaar tussen mijn tanden?".
Tegen het einde maar even een topic openen.quote:
van jo? nee joh, van die afbeeldingquote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
maar hoezo ikke zusje van joooohoooo??? snap ut eg niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |