ja.. ze zorgen zoooo goed voor dat beestje.. ik vind het echt zooo zielig.... ben blij dat ze er zoveel verstand van hebbenquote:
ja die denkt ook, opsouten met je dwingerijquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Stability het volgende:
heeft jo nou speciaal haar haar zo gekamd en zoveel opgemaakt? voor haar tv momentjes?
ze is fakking vaak in beeld
beetje?quote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Urb het volgende:
Over dat gapen he, ik zou serieus minstens zoveel gapen als er geen fuck te doen zou zijn eerlijk gezegd.![]()
Maargoed bij Laura valt het idd wel een beetje erg op, dat zeker.
ja preciesquote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze moeten gewoon wachten tot ie zelf wakker wordt, en dan laten plassen
quote:Op zondag 17 april 2011 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht staan blaffen ... Eigen schuld
nou en ? jij bent vast groter, zuig hem met je stofzuiger opquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
Fuck loopt een HELE GROTE spin in de kamer en ik ben alleen thuis!!!
stofzuiger ff aanzetten..of...........laura roepenquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
112 bellen, je buren erbij gillen, pak een bijl, ga op een stoel staan..ehhh....quote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
lau ligt toch in portugal?quote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
en dan roept hij mogen we etenquote:
Omgekeerd glas erop zetten en wachten tot er redding komtquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
dan heb ik een nieuwtje voor je... HELE GROTE SPINNEN komen nooit alleen.. dus er zit er nog 1 in een hoekjequote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
Pak de stofzuigerquote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
Kost slechts 13K en een beetje.quote:
glas erover, papier eronder en naar buiten ermeequote:Op zondag 17 april 2011 20:52 schreef 38half het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef suksan het volgende:
[..]
dan heb ik een nieuwtje voor je... HELE GROTE SPINNEN komen nooit alleen.. dus er zit er nog 1 in een hoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |