Zou dat nog leuke beelden opleveren met dat slaapwandelen van derquote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef danilel het volgende:
[..]
verhip je hebt gelijk!
mijn excuses...
quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hier gewoon een gier...zuinigerd...ik kan haar wel lidmaken van de vrekkenclub samen met alex?
keel? hoezo dat dan?quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
in denhaag noemen ze zo iemand een 'keel'
een freggel dan?quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
hier gewoon een gier...zuinigerd...ik kan haar wel lidmaken van de vrekkenclub samen met alex?
how wacht, afgelopen week heeft ze 1 keer afgewassen, eergisteren meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
daar probeert ze elke dag al onderuit te komen, door als laatste klaar te zijn met eten
dat hele slaapwandelen van haar bestaat niet echtquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Zou dat nog leuke beelden opleveren met dat slaapwandelen van der
d8 ik ook al aanquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Zou dat nog leuke beelden opleveren met dat slaapwandelen van der
dat denk ik toch niet? dat zou wel heel erg zijn.. ik eet al een hele opquote:Op zondag 17 april 2011 21:20 schreef 38half het volgende:
[..]
Was het overigens 1 varkenshaas voor de hele club?
Wel joh, Jootje spreekt altijd de waarheid, dat weet je toch.quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat hele slaapwandelen van haar bestaat niet echt
SSSSssssssstttttttquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk ook nog wel eens Alex? als ik Laura in die trui zie
quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Wel joh, Jootje spreekt altijd de waarheid, dat weet je toch.
een freggel is een engerd, een maik zeg maarquote:
als er wat te vreten is dan stoppen ze zo snel mogelijk hun bek vol om het meest te hebben, een volle keel dusquote:
laat me raden de kopquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
[..]
dat denk ik toch niet? dat zou wel heel erg zijn.. ik eet al een hele op
maar je hebt "kop haasjes " en "lange haasjes" die eerste is dus een gedeelte van de complete haas
quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Wel joh, Jootje spreekt altijd de waarheid, dat weet je toch.
dat was een visse-oog die maik (vandaar ook de vissenbankquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Stability het volgende:
[..]
een freggel is een engerd, een maik zeg maar
je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Stranger1977 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een lutser die autodief op SBS6,... we hebben er in ieder geval 1 minder onder ons
dat verklaart het vele gapen dus van vandaagquote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef danilel het volgende:
[..]
how wacht, afgelopen week heeft ze 1 keer afgewassen, eergisteren meen ik mij te herinneren.
alleen moet ze daar nu nog van bijkomen.....
you get itquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
[..]
dat verklaart het vele gapen dus van vandaag
whats in a namequote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
Mo was op haar 27e al manager, de jongste daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |