nee echt , hij komt er niet meer uit, je kan ook insecticide in de stofzuiger spuiten als je twijfelt.quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef Ransjih het volgende:
![]()
[..]
ja die komt eruit en je weet niet meer waar die is dan
en dat is nog waar ook
om te zien alleen wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel zijn/haar goede en slechte kanten ?
Die Joanna is toch best een aardige meid om te zien meen ik ....
Betty Bitch maakt het er zelf na he?quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Die Joanna kan niet veel goeds doen bij jullie geloof ik he ?
is u nieuw hier?quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef Blackprinces het volgende:
meneer de stem???
kunt u aub effe aan jo doorgeven dat mucho gewoon niet tof is??
hier ook hele grote altijd, van die bruin/grijze . brrrrrrquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef 38half het volgende:
[..]
Ohh, gelukkig. Was al bang voor een 2e. Meid, het beest was echt groot! Schrok me rot.
Zet die stofzuiger maar een nachtje buiten of vervang de zak, als je durft..quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef 38half het volgende:
Pfoe, mucho grande spin zit in de stofzuiger. Normaliter pak ik een spin met een theedoek en zet hem dan buiten maar deze was echt: fakking mucho grande! Kruipt zo'n ding niet uit de slang van de stofzuiger?
Ik hoor: gevulde varkenshaas. Zal wel lekker droog zijn, al die tijd in pan c.q. oven.
om te zien wel ja........................................quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
mag jij menen, ik meen van niet.....quote:Op zondag 17 april 2011 21:00 schreef speedy133 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Ach, Djoon heeft de knoflook ontveld, maar koken dat ze kan. Kijk maandag naar de daily.
sorry stab, de spinnen op de veluwe zijn denk ik slimmerquote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
[..]
nee echt , hij komt er niet meer uit, je kan ook insecticide in de stofzuiger spuiten als je twijfelt.
hahahaa zou kunnenquote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sorry stab, de spinnen op de veluwe zijn denk ik slimmer
offuhhhhhhhh het was die tweede
niet verklappenquote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Ach, Djoon heeft de knoflook ontveld, maar koken dat ze kan. Kijk maandag naar de daily.
Nee, durf ik echt niet. Echt, ik ben niet bang voor spinnen maar deze was echt HUGE. Ik ga maar mierenpoeder op mijn plavuizen strooien en die opzuigen. 200.000%quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zet die stofzuiger maar een nachtje buiten of vervang de zak, als je durft..
speech......die kudt heeft 3 zinnen gezegdquote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
op de sst site
De speech
17 april om 20.57
De bewoners toosten op vriendschap.
Joanna stelt voor om met zijn allen een toost uit te brengen voordat ze gaan eten. Voor de gelegenheid is er champagne, er moet geproost worden op de vriendschap. Joanna houdt een speech: Omdat het de Week van de Verbroedering is, hebben Servio en ik wat ingrediënten gevraagd. We hebben een drie gangen menu voor jullie gekookt, maar eerst proosten we op de vriendschap.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben niet bang van spinnen maar als er zo´n joekel van een Karel zich in razend tempo over het hoogpolig tapijt voortbegeeft....... jaren geleden dit.
"en als jullie het ff niet zien doe ik effe een accuzuurtje in jullie champie of een keukenmessie in je ruggie......"quote:Op zondag 17 april 2011 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
op de sst site
De speech
17 april om 20.57
De bewoners toosten op vriendschap.
Joanna stelt voor om met zijn allen een toost uit te brengen voordat ze gaan eten. Voor de gelegenheid is er champagne, er moet geproost worden op de vriendschap. Joanna houdt een speech: Omdat het de Week van de Verbroedering is, hebben Servio en ik wat ingrediënten gevraagd. We hebben een drie gangen menu voor jullie gekookt, maar eerst proosten we op de vriendschap.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
watjequote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben niet bang van spinnen maar als er zo´n joekel van een Karel zich in razend tempo over het hoogpolig tapijt voortbegeeft....... jaren geleden dit.
ja in eeen keer word ze heel druk en gilt piepend wat ze zeggen wil op 1 monotoon die pijn doet aan mn hersensquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Kan die stem van haar niet meer horen.
preciesquote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef danilel het volgende:
[..]
"en als jullie het ff niet zien doe ik effe een accuzuurtje in jullie champie of een keukenmessie in je ruggie......"
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook zo smakelijk, met je lange haren boven het vlees en dan snijden..
scroll maar eens terug...of was het het vorige topic ? elke 20 seconden gaapte ze luid en duidelijkquote:
ja ze moeten toch bewijs hebben dat ze aan het aanrecht bewogen heeftquote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef suksan het volgende:
waar moet servio eigenlijk over een kwartier zitten.. ik hoorde hem dat zeggen tegen jo.. en nu moet jo straks alleen het toetje maken
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef danilel het volgende:
[..]
och djoon denkt werkelijk aan alles, een flosdraadje voor na het eten
neu, ik wacht wel op de volgendequote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
scroll maar eens terug...of was het het vorige topic ? elke 20 seconden gaapte ze luid en duidelijk
quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook zo smakelijk, met je lange haren boven het vlees en dan snijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |