Ja in de trein zi je lekker droog zekerquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Ik hoop dat het inderdaad helemaal verregent.
7 dagen?quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is en in Nederland 9 van de 10 keer toch verkeerd voorspelt is
-edit-quote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is
quote:Op zondag 17 april 2011 18:34 schreef TigOleBitties het volgende:
Je zorgen maken om het weer wat pas over 7 dagen is en in Nederland 9 van de 10 keer toch verkeerd voorspelt is
Walgelijke verwensing.quote:
Autistquote:Op zondag 17 april 2011 18:30 schreef Socios het volgende:
Hahahahahahahahaha.
Je blijft veilig thuis?quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke verwensing.
Zal sowieso niet gebeuren, daar ik die dag de trein wel mijd met al die malloten erin.
-edit-quote:Op zondag 17 april 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke verwensing.
Zal sowieso niet gebeuren, daar ik die dag de trein wel mijd met al die malloten erin.
Troll of kansloze kutmongoolquote:Op zondag 17 april 2011 18:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Koninginnedag, voor mensen met een kutleven die een excuus nodig hebben om te gaan zuipen
Het is juist `autistisch´ om je druk te maken over `het weer´.quote:
DOODS VERWENSING AH AH AH AH MOD MOD MOD MOD NAOW SCHNELLquote:
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.quote:
Ronduit absurde verwensing; respectloos.quote:Op zondag 17 april 2011 18:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan hoop ik dat je eenzaam sterft, zodat men geen last meer heeft van je walgelijke afgunst jegens normale mensen die plezier maken.
Kijk dit is nou een goed plan.quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.
Yeaaaquote:Op zondag 17 april 2011 18:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga je mee, Pixie.?Ik regel alles wel dan.
Paar dagen Zwitserland?
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.quote:Op zondag 17 april 2011 18:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is juist `autistisch´ om je druk te maken over `het weer´.
Het maakt werkelijk geen donder uit wat voor weer het is.
whutquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.
Vuile teringlijer.
amalawd die komt in me onder titelquote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Socios, je weet dat pixie van tapijtjes likken houd ipv van hemaworsten eten?
Pure onzin. Het is juist autistisch om afhankelijk van het weer te zijn om plezier te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
Je bent een klapmongool en autist omdat je hoopt dat het in het water valt.
Walgelijke onterechte aantijging.quote:Vuile teringlijer.
Hij zegt: ik hoop dat het veregend, dus in het water valt, dus koninginnedag verpest is.quote:
Oke man, ga jij in de regen staan in Amsterdam. Mongool.quote:Op zondag 17 april 2011 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Het is juist autistisch om afhankelijk van het weer te zijn om plezier te maken.
[..]
Walgelijke onterechte aantijging.
Met het kampioensfeest van AFC Ajax sta ik op het Leidse, ja. Wat voor weer het ook is.quote:Op zondag 17 april 2011 18:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Oke man, ga jij in de regen staan in Amsterdam.
Verworpen.quote:Mongool.
Gast, snap je nou werkelijk niet dat op een plein staan en feest vieren veel minder leuk is als het regent dan wanneer de zon schijntquote:Op zondag 17 april 2011 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Met het kampioensfeest van AFC Ajax sta ik op het Leidse, ja. Wat voor weer het ook is.
[..]
Verworpen.
Ik moest lachen omdat je zin niet kloptequote:Op zondag 17 april 2011 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij zegt: ik hoop dat het veregend, dus in het water valt, dus koninginnedag verpest is.
Snap je dat of niet? Of ben je dom.
Leg eens uit dan wat er niet kloptquote:Op zondag 17 april 2011 18:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat je zin niet klopte
Ik ben niet degene die dom is hier
Dit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, snap je nou werkelijk niet dat op een plein staan en feest vieren veel minder leuk is als het regent dan wanneer de zon schijnt?
quote:Op zondag 17 april 2011 18:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er niet klopt
Hoezo, gaan ze daar ook koekhappen met de koninklijke familie?quote:Op zondag 17 april 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
Hoop dat het in Praag een beetje redelijk is
Al die arme kindjes die verregenen om de oude meuk van zolder te verkopenquote:
Tijdens regen uiteindelijk uit het Vondelpark vertrokken en aangezien alle cafe'squote:Op zondag 17 april 2011 18:53 schreef Adelante het volgende:
Al die arme kindjes die verregenen om de oude meuk van zolder te verkopen
Als jij denkt dat ik een troll ben moet je wel heel zwaar autistisch zijnquote:
Ik ga mee!quote:Op zondag 17 april 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, of ik plan een treinreisje met een paar overnachtingen in het buitenland. Ben er nog niet helemaal uit.
Okay!quote:
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay!
Vrijdag 29 april verlaten we het land, zondag 1 mei komen we weer terug.
Waar wil je naartoe?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Nee? Ik ben er dan wel.quote:Op zondag 17 april 2011 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoezo, gaan ze daar ook koekhappen met de koninklijke familie?
Liever Parijs dan. Thalys erbij.quote:Op zondag 17 april 2011 19:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Cool! Uhm... Parijs? Of Barcelona?
Ik hoop het met jou, maar ondertussen zal ik iedere dag dit topic bijwerken met actuele voorspellingquote:Op zondag 17 april 2011 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet huilen Adelante want de weersvoorspellingen voor twee later komen 8 van de 10 keer niet uit.
Meneer Paulusma, het KNMI en andere meteorologische instituten falen vaak al met de vooruitzichten voor overmorgen.
Met de auto naar Parijs?quote:
godver, ze hebben gewoon mijn topic gelezen bij het KNMIquote:
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes uitlachen toch.
Nodig d'r uit om samen de 32 dvd's van Rail Away in HD te bekijken.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes uitlachen toch.
Goodluck_Charm en ik vermaken ons wel in Parijs of een andere stad. Hoe het weer ook is.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Adelante het volgende:
Dit topic gaat over het weer op Koninginnedag.
Volgens mij meent hij het, dat is het sneuequote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Soosjos is echt de grootste troll van Fok!, die tevens veel te ver doordraait in z'n rol.
Mijn screenshot is wel voor Arnhem he.quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
godver, ze hebben gewoon mijn topic gelezen bij het KNMI![]()
Maar de auto is fijnerquote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Met de auto naar Parijs?
Waarom niet met de trein? 300 km/u erbij. Comfortabele seats, continue `refills´ van drankjes en versnaperingen op de zitplaats. Lekker de autootjes op de naastgelegen autosnelweg uitlachen toch.
Sta je zometeen bij de eifeltoren te wachten op haar.quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Goodluck_Charm en ik vermaken ons wel in Parijs of een andere stad. Hoe het weer ook is.
Vrouwen houden van de trillingen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Socios, je snapt het niet, vrouwen worden niet warm of koud van treinen.
je bent het aan het verneuken
dat was die van mij ookquote:
Jeeeej, ik rijd welquote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Jij wilt echt graag onder de plak zitten he?quote:Op zondag 17 april 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, liefje.
Dan pakken we wel een keer de auto. Een roadtrip kan ook heel romantisch zijn.
Het boeit me ook helemaal niet!quote:Op zondag 17 april 2011 18:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De hele maand april is het goddelijk weer met mooi zonnetje en prima temps. Komt er een feestdag aan waarbij je lekker op straat kunt zuipen.... wordt het kutweer
Ik ga nog vragen of ze dit kunnen bijstellen, want van zo'n voorspelling word ik niet vrolijk
[ afbeelding ]
Zo moet 't
[ afbeelding ]
Zo moet 't niet
watwatwatquote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef Adelante het volgende:
Laatste waarschuwing: hieronder worden alle posts mbt roadtrips of treinen verwijderd.
-----------------------------
open er een topic over, deze gaat over de OPquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
watwatwat
ga je nou de socios+glc soort zoekt soort liefde tegenhouden
die OP is van jou en er staat niks in over roadtrips?quote:Op zondag 17 april 2011 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
open er een topic over, deze gaat over de OP
jij snapt 'm.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
die OP is van jou en er staat niks in over roadtrips?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nodig d'r uit om samen de 32 dvd's van Rail Away in HD te bekijken.
Dit topic gaat over het weer op Koninginnedag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |