Ik geloof dat ik vlinders in mijn buik voel. Wat een vrouw!quote:Op zondag 17 april 2011 07:54 schreef Yuki het volgende:
Sta je op zondag, voor 8 uur, je plee te poetsen
En wat krijg ik ervoor terug? Ik heb nog geen ontbijt op bed gezienquote:Op zondag 17 april 2011 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vlinders in mijn buik voel. Wat een vrouw!
Dan moet ik eerst wakker zijn en bij mijn weten heb je mij nog niet wakker gepijpt.quote:Op zondag 17 april 2011 08:59 schreef Yuki het volgende:
En wat krijg ik ervoor terug? Ik heb nog geen ontbijt op bed gezien
Ja, dag!quote:Op zondag 17 april 2011 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst wakker zijn en bij mijn weten heb je mij nog niet wakker gepijpt.
* AirwiN draait zich nog een keer om terwijl Yuki met een rammelende buik op haar ontbijt op bed wachtquote:
Mogge!quote:
Van Samzz ben ik overtuigd dat ze het wil. Maar ik wil dat iedere ochtend weer een verrassing is welke vrouw(en) mij nu weer wakker pijpt / wakker pijpen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
Nou Air, misschien wil Samzz je wel wakker maken
Nu even nietquote:Op zondag 17 april 2011 09:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou Air, misschien wil Samzz je wel wakker maken
quote:Op zondag 17 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Samzz ben ik overtuigd dat ze het wil. Maar ik wil dat iedere ochtend weer een verrassing is welke vrouw(en) mij nu weer wakker pijpt / wakker pijpen.
Blijkbaar niet, Airquote:
En juist daarom is het zo makkelijk om meerdere vrouwen te hebben die het kunnen doen. Kan jij op z'n tijd ook es uitslapen en uitzieken.quote:
Nee, nu even niet zei ze. Op andere momenten dus wel. Zie je het subtiele verschil met het punt dat jij tracht te maken?quote:
Nog galant ookquote:Op zondag 17 april 2011 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En juist daarom is het zo makkelijk om meerdere vrouwen te hebben die het kunnen doen. Kan jij op z'n tijd ook es uitslapen en uitzieken.
Eigenlijk ben ik gewoon een ideale man. Om daarover te mogen beschikken is het een kleine moeite om op z'n tijd es iemand wakker te pijpen zou je denken. Blijkbaar heeft Yuki dat er niet voor over. Zelfs niet als er ontbijt op bed tegenover staat.quote:
* MissMSX thee van d'r beeldscherm veegtquote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon een ideale man. Om daarover te mogen beschikken is het een kleine moeite om op z'n tijd es iemand wakker te pijpen zou je denken. Blijkbaar heeft Yuki dat er niet voor over. Zelfs niet als er ontbijt op bed tegenover staat.
En wie heeft die thee voor je gemaakt? Nou?quote:
Pffft, ik heb de wc al schoongemaakt vanmorgen. Even genoeg vieze klusjes vandaagquote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon een ideale man. Om daarover te mogen beschikken is het een kleine moeite om op z'n tijd es iemand wakker te pijpen zou je denken. Blijkbaar heeft Yuki dat er niet voor over. Zelfs niet als er ontbijt op bed tegenover staat.
Ze heeft je dus niet gepijpt, concludeer ik uit dit karige kopje thee.quote:Op zondag 17 april 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wie heeft die thee voor je gemaakt? Nou?
Mag ik hieruit concluderen dat je (Air) pijpen vies vindt?quote:Op zondag 17 april 2011 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pffft, ik heb de wc al schoongemaakt vanmorgen. Even genoeg vieze klusjes vandaag
Klopt, maar zelfs dan ben ik dus gewoon bereid om een kopje thee in te schenken. Sterker nog, ik heb haar ontbijt ook gemaakt. Alleen niet afgeleverd op bed.quote:Op zondag 17 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
Ze heeft je dus niet gepijpt, concludeer ik uit dit karige kopje thee.
Fair enough, dit is een pluspunt inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs dan ben ik dus gewoon bereid om een kopje thee in te schenken. Sterker nog, ik heb haar ontbijt ook gemaakt. Alleen niet afgeleverd op bed.
Blijkbaar is ze andere standaarden qua hygiëne gewend dan ik er persoonlijk op nahoud.quote:Op zondag 17 april 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
Mag ik hieruit concluderen dat je (Air) pijpen vies vindt?
Niet elke man is even leuk om te pijpen.quote:Op zondag 17 april 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die van Air geweest isquote:Op zondag 17 april 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt dat kopjes thee inschenken je de ideale man maakt?quote:Op zondag 17 april 2011 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wie heeft die thee voor je gemaakt? Nou?
Die ben ik gelukkig nog niet tegen gekomen.quote:
Nee, ik benoem slechts één concreet element van de vele elementen die van mij een ideale man maken.quote:Op zondag 17 april 2011 09:35 schreef MissMSX het volgende:
Jij vindt dat kopjes thee inschenken je de ideale man maakt?
Het is een stap....one small step for a manquote:Op zondag 17 april 2011 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij vindt dat kopjes thee inschenken je de ideale man maakt?
Dat klinkt al stukken positiever dan eerst.quote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet waar die van Air geweest is
Verder herken ik mezelf niet in je conclusie
Niet in de mond van MissMquote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die van Air geweest is
Verder herken ik mezelf niet in je conclusie
Gefeliciteerd. Ofzo.quote:Op zondag 17 april 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
Zwaar naar de kloten gisteravond. Vroeg op omdat ik de wekker had gezet, de dame die ik in de kroeg complimenteerde met haar waanzinnige lekkere uiterlijk moest er om 8 uur uit.
Wel leuke one-night stand gehad![]()
Maar wel weer één van die avonden/nachten waarvan ik me achteraf afvraag: Whut!?![]()
Mijn openingszin: "Die kerel met wie je bent, is hij wel helemaal 100%?" Dat ik daar ooit een vrouw mee in bed zou krijgen
Ik hang de slingers opquote:
En nu heb je een neukmevrouw?quote:Op zondag 17 april 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
Zwaar naar de kloten gisteravond. Vroeg op omdat ik de wekker had gezet, de dame die ik in de kroeg complimenteerde met haar waanzinnige lekkere uiterlijk moest er om 8 uur uit.
Wel leuke one-night stand gehad![]()
Maar wel weer één van die avonden/nachten waarvan ik me achteraf afvraag: Whut!?![]()
Mijn openingszin: "Die kerel met wie je bent, is hij wel helemaal 100%?" Dat ik daar ooit een vrouw mee in bed zou krijgen
Copuleermevrouwquote:
quote:
Nee. Wilde het bij één keer laten, heb ik haar van tevoren gezegd.quote:
Jij voelt je niet lekker. MissM is lui. Snap je nu waarom een voorraad dames onontbeerlijk is?quote:
Zoals mannen puppies gebruiken als babemagnet zo gebruiken vrouwen verstandelijk gehandicapten....je bent er in getraptquote:Op zondag 17 april 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Wilde het bij één keer laten, heb ik haar van tevoren gezegd.
Voordat ik mijn reputatie helemaal verneuk (haha, pun), het was niet mijn insteek om haar het bed in te krijgen. Ik en mijn vrienden vroegen ons serieus af of die man die bij haar was niet helemaal 100% was omdat hij zich vreemd gedroeg. Wisten wij veel dat dat ook echt zo was
Niks mis meequote:Op zondag 17 april 2011 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Wilde het bij één keer laten, heb ik haar van tevoren gezegd.
Voordat ik mijn reputatie helemaal verneuk (haha, pun), het was niet mijn insteek om haar het bed in te krijgen. Ik en mijn vrienden vroegen ons serieus af of die man die bij haar was niet helemaal 100% was omdat hij zich vreemd gedroeg. Wisten wij veel dat dat ook echt zo was
Ontbijtmevrouwquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ze goed afgericht, krijg zo ontbijtje in bed![]()
RZ flashbackquote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Als ze dat over twee jaar nog doet, dan pas mag je spreken over goed africhten. Om min onbekende redenen wil ze nu blijkbaar nog een goede indruk maken.quote:Op zondag 17 april 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
We weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:
Hij heeft nu wel een relatie!quote:Op zondag 17 april 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Scheelt dat hij en ik ook dezelfde historie hebben met vrouwenquote:
Jij onderhoudt nog nauw contact met hem?quote:
ik snap t ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze dat over twee jaar nog doet, dan pas mag je spreken over goed africhten. Om min onbekende redenen wil ze nu blijkbaar nog een goede indruk maken.
Say whut!quote:
Ondanks zijn achterstand van tien jaar, heeft RZ in korte tijd dus al meer bereikt dan jij.quote:
BURNquote:Op zondag 17 april 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks zijn achterstand van tien jaar, heeft RZ in korte tijd dus al meer bereikt dan jij.
Jij gaat ook fokken terwijl je met een mooie vrouw in bed ligt. Dus in die zin zie ik gelijkenis.quote:Op zondag 17 april 2011 09:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt dat hij en ik ook dezelfde historie hebben met vrouwenDan had ik nog 10jr moeten wachten
Double burnquote:Op zondag 17 april 2011 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij gaat ook fokken terwijl je met een mooie vrouw in bed ligt. Dus in die zin zie ik gelijkenis.
Ga aandacht geven aan die vrouw, idioot!
Dat deed RZ ook.quote:Op zondag 17 april 2011 10:00 schreef Yuki het volgende:
Jij gaat ook fokken terwijl je met een mooie vrouw in bed ligt. Dus in die zin zie ik gelijkenis.
Ga aandacht geven aan die vrouw, idioot!
En daar is triple-Burnquote:Op zondag 17 april 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed RZ ook.En laten we wel wezen, toen RZ eenmaal zijn schroom had overwonnen lag hij ook binnen no-time met verschillende vrouwen in bed. Ik zie meer en meer overeenkomsten.
Technisch gezien is ze in de keuken, dus niet in bedquote:Op zondag 17 april 2011 10:03 schreef Yuki het volgende:
"Ik lig met een mooi, lief meisje in bed"
Waarom kom je dan op Fok?
RZ raakte ook maar niet uitgesproken over hoe lekker de dames konden knuffelen enzo. Peu heeft tot vervelens toe gemeld hier hoe briljant Evie is in bed. En nu raakt hij over zoenmevrouw ook maar niet uitgepost.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RZ raakte ook maar niet uitgesproken over hoe lekker de dames konden knuffelen enzo. Peu heeft tot vervelens toe gemeld hier hoe briljant Evie is in bed. En nu raakt hij over zoenmevrouw ook maar niet uitgepost.
Zou Peu een kloon zijn van RZ?
Het lieve, mooie meisje was ten tijde van de post in de badkamerquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Technisch gezien is ze in de keuken, dus niet in bed
Maar ik snap je intentie en ga dan ook 100% mee met je reactie
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het lieve, mooie meisje was ten tijde van de post in de badkamer
Blijkbaar loopt de informatiestroom over zijn date via meerdere kanalen.quote:
Omdat RZ dat zei toen het hele topic over hem heen viel omdat hij postte over een meisje in z'n bedquote:
Ik dacht dat je 't over Peu hadquote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat RZ dat zei toen het hele topic over hem heen viel omdat hij postte over een meisje in z'n bed
Subtiel!quote:
Dat maakt geen verschil hebben we zojuist al geconstateerd.quote:
Om maar met Anita Meijer te spreken....why, tell me whyquote:Op zondag 17 april 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu heeft tot vervelens toe gemeld hier hoe briljant Evie is in bed.
Ja, hier ook. Die lieve meisjes ook altijdquote:Op zondag 17 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er ligt wel een lief meisje in mijn bed ja
Oh jaquote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil hebben we zojuist al geconstateerd.
Ik kan van alles verzinnen, maar er is er maar één die het antwoord kan geven.quote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef ArTiC het volgende:
Om maar met Anita Meijer te spreken....why, tell me why
En die heeft mijn advies opgevolgdquote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan van alles verzinnen, maar er is er maar één die het antwoord kan geven.
Welk advies was dat?quote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
En die heeft mijn advies opgevolgd
Iets dat we over RZ niet konden zeggen
En toch heeft RZ een relatiequote:Op zondag 17 april 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
En die heeft mijn advies opgevolgd
Iets dat we over RZ niet konden zeggen
Stel dat ik seks gehad heb met L-E (haha) en ik ga hier constant roepen dat ze geweldig is in bed....dat is toch raarquote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan van alles verzinnen, maar er is er maar één die het antwoord kan geven.
Ik morgen ook als ik niet kieskeurig benquote:
Oh wacht. Hij heeft het advies wel opgevolgd.quote:
We hadden het dan ook nergens over de aantrekkelijkheid van de vrouw in kwestiequote:Op zondag 17 april 2011 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik morgen ook als ik niet kieskeurig ben
Ik deel je mening, maar sommige figuren hebben blijkbaar de onweerstaanbare behoefte om dat zo vaak mogelijk te vertellen.quote:Op zondag 17 april 2011 10:15 schreef ArTiC het volgende:
Stel dat ik seks gehad heb met L-E (haha) en ik ga hier constant roepen dat ze geweldig is in bed....dat is toch raar
Zou graag naar het strand gaan maar moet werkenquote:Op zondag 17 april 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Rolkooi1
Ga je ook naar het strand vandaag?
Met volle teugen genietenquote:
Ik vond het toilet wel even genoeg voor vandaag.quote:Op zondag 17 april 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je de douche al geschrobt dan liefje?
Klinkt goed, niet alleen voor vandaag maar voor elke dag.quote:
Ik geniet liever niet van overvolle lange werkdagenquote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, niet alleen voor vandaag maar voor elke dag.
Dat is wel het plan ook. Alleen nog even bedenken hoequote:Op zondag 17 april 2011 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed, niet alleen voor vandaag maar voor elke dag.
Boekenkast herordenen, stofzuigen, bed strijken, caviahok reinigen (inclusief kooitje!), koelkast opvullen . . . genoeg te doen!quote:Op zondag 17 april 2011 10:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond het toilet wel even genoeg voor vandaag.
Daar kan ik tot op zekere hoogte ook wel van genieten. Zeker als je op zulke dagen iets wezenlijks hebt gedaan. Moet natuurlijk niet structureel zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 10:30 schreef ArTiC het volgende:
Ik geniet liever niet van overvolle lange werkdagen
Lekker weer buiten, dus ik denk in termen van park, boekje mee, lunch mee, muziekje mee en lekker relaxen in de zon.quote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef Yuki het volgende:
Dat is wel het plan ook. Alleen nog even bedenken hoe
Nee, al gedaan, nee, al gedaan, al gedaan.quote:Op zondag 17 april 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boekenkast herordenen, stofzuigen, bed strijken, caviahok reinigen (inclusief kooitje!), koelkast opvullen . . . genoeg te doen!
Dat wakker pijpen bedoel je?quote:
quote:
Kom maar een keer logeren dan, krijg jij ontbijt op bed, ok?quote:
Dan ga je naar een ander park met prosecco en papieren bekertjes. Lekker picknicken.quote:Op zondag 17 april 2011 10:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Wel jammer dat het park hier zo lelijk en open is.
Pak je fiets, fiets je naar de Utrechtse Heuvelrug en zoek je daar een leuk, beschut plekje uit.quote:Op zondag 17 april 2011 10:37 schreef Yuki het volgende:
Nee
Wel jammer dat het park hier zo lelijk en open is.
Goedquote:Op zondag 17 april 2011 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar een keer logeren dan, krijg jij ontbijt op bed, ok?
Nu duimen dat je 'm binnen houdt?quote:
Ik denk 't wel, die banaan van vanmorgen zit er ook nog steeds inquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
die banaan van vanmorgen zit er ook nog steeds in
Ja, inderdaad. Over welke heb je het nu?quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
Sommige reclames zouden echt verboden moeten worden
Tele deux?quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
Sommige reclames zouden echt verboden moeten worden
Geen idee wat dat is. Reclame vanzelfsprekend dan ook niet gezien. Maar ik kijk dan ook geen teevee.quote:
Maandverbandquote:Op zondag 17 april 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Reclame vanzelfsprekend dan ook niet gezien. Maar ik kijk dan ook geen teevee.
Jawel. Maar dit is een ander merk.quote:Op zondag 17 april 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heet dat niet meer Libresse dan?
Even kijken of ik hem op youtube kan vindenquote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit is een ander merk.
Wat een boutreclame zeg
Ik denk dat de reclameboys van NATURELLA nu in hun handjes knijpen dat mensen nu dus aan iedereen vertellen dat de reclame van NATURELLA zo verschrikkelijk is. En dat mensen die NATURELLA niet kenden dat nu wel doen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Maar dit is een ander merk.
Wat een boutreclame zeg
De naam alleen al...quote:Op zondag 17 april 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
Kanonne. Dat 10 jaar jonger in 10 dagen is ook slecht zeg
quote:Op zondag 17 april 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de reclameboys van NATURELLA nu in hun handjes knijpen dat mensen nu dus aan iedereen vertellen dat de reclame van NATURELLA zo verschrikkelijk is. En dat mensen die NATURELLA niet kenden dat nu wel doen.
Het is de bedoeling dat 2 mensen in een uitgebrande relatie dichter bij elkaar komen.quote:
Ach die zullen misschien wel vrouwen kennen aan wie ze dat doorvertellenquote:Op zondag 17 april 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen zijn het mannen aan wie ik het vertel, dus daar hebben ze niets aan
Okeequote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat 2 mensen in een uitgebrande relatie dichter bij elkaar komen.
Maar aan het einde van de aflevering hoor ik die mensen zeggen dat de verschillen alleen maar groter zijn geworden.
Ik geef ze nog 6 maanden, dan zijn ze gescheiden
Ga jij het vertellen aan vrouwen?quote:Op zondag 17 april 2011 11:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach die zullen misschien wel vrouwen kennen aan wie ze dat doorvertellen
Je hebt een goede voorraad ingeslagen.quote:Op zondag 17 april 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
ik had vrijdag nog Q, kan ik weer even op teren.
Iedereen heeft een leven enzulksquote:Op zondag 17 april 2011 12:26 schreef Bos81 het volgende:
En weer valt het stil als Yuki gaat![]()
Hoi Tijn
Cool, Ik ga misschien naar Enslaved in Den Bosch over 2 weken.quote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven enzulksik ook straks naar de 013 toe
28 april toch? Eigenlijk wil ik daar ook heenquote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool, Ik ga misschien naar Enslaved in Den Bosch over 2 weken.
Ja, dan. Okee zie maar je hebt mijn nummer enzo kunnen we elkaar weer meeten. Denk niet dat mijn gezelschap daar bezwaar tegen heeft. Mocht ik dus gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
28 april toch? Eigenlijk wil ik daar ook heen
Nee, zover is het nog (lang) niet. Maar ik gewoon een geweldig nieuw flatje gevondenquote:
Okee, tofquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zover is het nog (lang) niet. Maar ik gewoon een geweldig nieuw flatje gevonden
Ook gedoucht las ik?quote:
Dag daarna ga ik ook al naar Neurotic even kijken nogquote:Op zondag 17 april 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan. Okee zie maar je hebt mijn nummer enzo kunnen we elkaar weer meeten. Denk niet dat mijn gezelschap daar bezwaar tegen heeft. Mocht ik dus gaan.
Wil je meedoen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is heul niet lekker, dat is Heidensch, Duivelsch en verwerpelijk!
Fruitig ben ik niet, de rest wel.quote:
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?
Dat is toch de natte droom van elke vrouw?quote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet wel een rol voor jezelf weggelegd in 'bald heads, hairy bodies part XVI"?
Dat dacht ik! welke vrouw wil er nu niet met een testosteron bom neuken?? Laat staan 2!quote:Op zondag 17 april 2011 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch de natte droom van elke vrouw?
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.quote:
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?
Hetzelfde als jij, van afblijven!quote:Op zondag 17 april 2011 13:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat moet jij met 12 jarige meisjes?
Vind je 16 graden warm genoeg? Zo ja, dan wel!quote:
Wat is de gevoelstemperatuur?quote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je 16 graden warm genoeg? Zo ja, dan wel!
quote:Op zondag 17 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de vrouwen die ik tegen kom. Maar ik ben dan ook én niet kaal én ik heb geen enkele haar op mijn lichaam, afgezien van mijn hoofdhaar.
Ik vind van niet. De wind hier is nog best koud.quote:
Ik weet het antwoord al, maar nog even voor die kaalhoofdige, harige apen hier: Hoe oud ben je ook alweer?quote:
2 x 12quote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al, maar nog even voor die kaalhoofdige, harige apen hier: Hoe oud ben je ook alweer?
Dank je!quote:
Ja maar, ja maarquote:
Buiten? Wat is dat.quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Gaan jullie eens naar buiten, het is bloedmooi weer!
ja zoquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Oh dat, eng enzoquote:Op zondag 17 april 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is met al die mensen en dat zonlicht enzo.
Buiten kan ik niet internettenquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
Ja maar wat?quote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
[..]
Buiten? Wat is dat.
Okee, ik kom daar eigenlijk nooit. Ooit wel eens geweest. Maar uitgaan trekt me gewoon niet meer. Ja misschien binnenkort een keer naar The Rambler ofzo. Als er een leuk bandje optreed enzo.quote:Op zondag 17 april 2011 13:25 schreef smilez het volgende:
[..]
wat was het gister trouwens weer gezellig op stratum!
ja zoals ik gister al zei gebeurde gister dus weer.. 4 man die me dus kwam halen om me mee te sleuren naar de stad haha bastards. we struinen gewoon de kroegen af en blijven dan hangen waar het gezellig isquote:Op zondag 17 april 2011 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik kom daar eigenlijk nooit. Ooit wel eens geweest. Maar uitgaan trekt me gewoon niet meer. Ja misschien binnenkort een keer naar The Rambler ofzo. Als er een leuk bandje optreed enzo.
ik mag nietquote:Op zondag 17 april 2011 13:22 schreef L-E het volgende:
quote:
Heeft die al een bunnyquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb hier een jonge Hugh Heffner rondlopen, die het vertikt zijn pyjama uit te doen.
quote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft die al een bunny(bij wijze van spreke dan
)
Dat is je eigen schuldquote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier al zowat een kinderboerderij
Bunnies komen er hier niet inquote:
Gewoon zo naar buiten schoppenquote:Op zondag 17 april 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb hier een jonge Hugh Heffner rondlopen, die het vertikt zijn pyjama uit te doen.
quote:
Oh dan nietquote:
Dan trek je hem aan zijn haren naar buitenquote:
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
En ik grapte maar wat. Ik ben altijd heel rustig enzo
Jij ook alquote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
En ik grapte maar wat. Ik ben altijd heel rustig enzo
Van jou weet ik nog zo net niet...quote:
Ja ik schreeuw echt nooit. Ook niet tegen jonge hondjes als die tegen je opspringen terwijl je op dat moment al erg vol zit van de spanningquote:
que pasa babe?quote:
Je ziet me gewoon steeds op mn slechtste momentquote:Op zondag 17 april 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou weet ik nog zo net niet...
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je ziet me gewoon steeds op mn slechtste moment
Probeer deze dag langs je heen te laten gaan.Is moeilijk, maar als je je gaat ergeren en zitten vloeken, wordt het er niet beter opquote:
Omdat jij leeft van de zorg voor anderen. Dan hoef je niet aan je eigen zorgen te denken.quote:
Sorry Bos, maar doe maar even niet.quote:Op zondag 17 april 2011 13:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer deze dag langs je heen te laten gaan.Is moeilijk, maar als je je gaat ergeren en zitten vloeken, wordt het er niet beter op
Ja. Het was geen serieuze vraag hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij leeft van de zorg voor anderen. Dan hoef je niet aan je eigen zorgen te denken.
Op zulk soort vragen mag ik graag serieus reageren.quote:
quote:
Maakt het vast niet minder kutquote:
Weet ik toch.quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zulk soort vragen mag ik graag serieus reageren.
Hey, Ik probeerde je juist iets aanmoedigends te zeggen.quote:
Dat doen we allemaal wel eens he.quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey, Ik probeerde je juist iets aanmoedigends te zeggen.
Sorry dan dat ik daarin (again) gruwelijk faal.
Viel best mee.quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Uhuh.quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon echte bloembollen ja, je weet wel, waar bloemetjes uitkomen
Helpen is goed, meeleven is goed. Zolang je de problemen van een ander maar niet tot je eigen problemen maakt.quote:Op zondag 17 april 2011 14:04 schreef L-E het volgende:
Weet ik toch.
Ik red ook wel graag mensenlevens. Maar het zou zoveel makkelijker zijn als ik gewoon weg kon lopen van iets, zonder dat het me raakt.
Dat weet ik, en ik weet dat je het lief bedoelt. Maar als ik het punt bereik van "kutdagquote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bewaar afstand. Dat kan ik tegenwoordig.quote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helpen is goed, meeleven is goed. Zolang je de problemen van een ander maar niet tot je eigen problemen maakt.
Zolang je het onderscheid tussen empathie en sympathie maar goed in de gaten houdt.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Het is een klein wonder, ik heb niet eens hoofdpijn vandaag
Okeequote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik weet dat je het lief bedoelt. Maar als ik het punt bereik van "kutdag", dan kan je dit soort opmerkingen beter achterwege laten. Dan ben ik het punt van "van me af laten glijden" namelijk al lang voorbij.
Gewoon een tip, meer niets.
Goed ben ik hequote:
Dan moet je dat maar gewoon van me aannemen. Geloof me op mijn blauwe ogenquote:
Ja, dat doe ik dus nooit meer..quote:Op zondag 17 april 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar gewoon van me aannemen. Geloof me op mijn blauwe ogen
quote:
Je bent niet de enige waar ik dat bij zeg.quote:
meer aan de blauwe ogen zekerquote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet de enige waar ik dat bij zeg.Ligt niet zo zeer aan jou.
Niet alleen blauwe.. Zeg maar meer aan de vrouwelijke ogen..quote:
oo...dus jij vertrouwt vrouwen neitquote:Op zondag 17 april 2011 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alleen blauwe.. Zeg maar meer aan de vrouwelijke ogen..
Niet als ze zeggen "vertrouw me" nee.. Dan gaan er allerlei toeters en bellen afquote:
hahaha..dus als vrouwen zeggen, vertrouw me niet dan vertrouw jij ze welquote:Op zondag 17 april 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als ze zeggen "vertrouw me" nee.. Dan gaan er allerlei toeters en bellen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |